פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1352   1351   1350   1349   1348   1347   1346   1345   1344   1343   1342   1341   1340   1339   1338   1337   1336   1335   1334   1333    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

9/6/2003 12:28 ענתי ושב בנושא תזונה
9/6/2003 12:34 תיתי    כתם לבן על הצפרניים  
9/6/2003 13:32 ענתי    לענתי - אנא הוסיפי סימן מזהה לשמך, שלא נתבלבל... (ל"ת)  
9/6/2003 16:06 ענתי מ.    פלואור  
9/6/2003 16:10 אפרת של אוריאל    ועוד על הכתם...  
9/6/2003 16:36 תיתי    ענתי מ, לכי לבדוק שוב  
10/6/2003 12:39 ענתי מ    ועוד על שיניים  
10/6/2003 13:11 תיתי    ענתי מ. מתחילים לצחצח בכלל כשאין שיניים  
10/6/2003 13:15 תיתי    אה, ובקשר לבמבה  
10/6/2003 14:49 אפרת של אוריאל    לענתי מ - למה לא במבה...  
10/6/2003 14:58 ornauk    לתיתי אני רוצה לדעת האם  
10/6/2003 15:13 תיתי    מצחצחים בהחלט. וגם את הלשון. וגם לאנשים חסרי שיניים מצחצחים חניכיים. (ל"ת)  
10/6/2003 15:17 מרב ב    תשובות משלי (לגבי במבה, פלואור וצחצוח)  
10/6/2003 15:22 ornauk    תיתי תודה רבה. (ל"ת)  
10/6/2003 23:35 ענתי מ    לתיתי ולאפרת  
9/6/2003 10:48 sarit ושוב שאלה על הנקה...ד"ר ליבוביץ?
9/6/2003 12:38 סאלוש    כן!  
9/6/2003 13:09 לירון    מצטרפת לסאלוש ומדגישה- כן וכן!!!  
9/6/2003 13:52 לירון    ועוד שאלה לדר' ליבוביץ-  
9/6/2003 19:09 ליאתיתי    לירוני, ממש לא ד"ר ליבוביץ', אבל בגלל זה אני לא באוסטרליה..(:  
9/6/2003 20:17 לירון    גם חברה שלי אמרה לי שיש בזה סטרואידים, אבל לא ראיתי שכתוב  
9/6/2003 21:41 מיכל פ    לירון,  
9/6/2003 22:01 לירון    מיכלי- תודה.  
9/6/2003 22:12 מיכל פ    לירוני, בינתיים  
9/6/2003 22:42 ליאתיתי    לירוני, לטעמי-למה לחכות עוד?  
9/6/2003 23:17 מיכל פ    ליאתיתי,  
10/6/2003 01:32 ד"ר ליבוביץ    הגברת חלב, וטוסיק אדום  
10/6/2003 10:50 גילי אבישי    נשמע קצת פרימיטיווי אחרי כל הסטרואידים אבל  
10/6/2003 12:39 מ    ועוד בענייני טוסיקים אדומים  
10/6/2003 13:37 לירון    גילי- מעדיפה דבש על סטארואידים...תודה לכל העונות  
10/6/2003 17:40 אסנת ש.    עוד שוס לטוסיקים אדומים  
10/6/2003 22:51 עפרה    Tני מצרפת לינק שפעם כתבתי לליאתיתי על טוסיקים  
11/6/2003 11:44 ליאתיתי    מיכלי מתוקה שלי  
11/6/2003 13:15 לירון    עפרה- תודה, זכרתי את הדיון הזה במעורפל  
11/6/2003 19:26 ליאתיתי    לירוני!!!  
9/6/2003 10:20 גילי אבישי מעברים,לידה,ילדים גדולים...אולי מישהי חוותה פעם???
9/6/2003 10:42 תיתי    עיצות לגבי מעבר דירה  
9/6/2003 11:01 דיאנה    ממלאת שניים משלשת התנאים...  
9/6/2003 11:23 נתנת    OT - חלום שחלמתי  
9/6/2003 11:32 ענת סימון    הי גילי , סוף סוף גם אני יכולה לעזור לך במשהו..  
9/6/2003 12:00 שרי    גילי יקרה - סומכת ידיים על כל העצות של ענת והשאר כבר בטלפון...ומברוכ על החוזה! (ל"ת)  
9/6/2003 12:04 טלטל    גילי- כמוני כמוך, מינוס שני ילדים פלוס חודשיים (ספטמבר). גם אני אשמח לשמוע עצות.  
9/6/2003 12:16 גילי אבישי    וואו ענת! וגם תיתי ונתנת  
9/6/2003 12:18 גילי אבישי    לא כתבתי שרימה טרנבסקי היא דר לפסיכאטריה שהתעמקה בין השאר בנושא דיכאון אחרי לידה (ל"ת)  
9/6/2003 13:04 לירון    גילי- אין עצות, רק רוצה לאחל מעברים קלים.... (ל"ת)  
9/6/2003 14:33 ליאתיתי    גילי יקרה  
9/6/2003 15:07 תמי    גילי,  
9/6/2003 15:07 גילי אבישי    קודם כל המון תודות,איזה כיף לי! ועוד לעניננו  
9/6/2003 15:12 רותמית    מתעלקת - מעברים, לידה ופעוט קטן אחד?  
9/6/2003 15:41 נועה    גילי, בזה אני מבינה - בתור ילדה...  
9/6/2003 16:18 ליאתיתי    לי יש. אבל לאן את עוברת?- הם מכרמיאל. מ-ע-ו-ל-י-ם! (ל"ת)  
9/6/2003 16:34 רותמית    לגילי -  
9/6/2003 17:41 גילי אבישי    לכל השואלות-טבעון (ל"ת)  
9/6/2003 19:58 כרמית_מ    גילי - ברוכה הבאה לאיזור (אני טיפונת רחוקה, אבל רק טיפונת) (ל"ת)  
9/6/2003 20:32 נועה ברקת    גילי, איזה יופי, ממש שכנה. אני כבר מזמינה אותך לכוס קפה בעיר האהובה עלי (ל"ת)  
9/6/2003 21:13 עדה    לגילי ולרותמית,  
9/6/2003 21:15 שרי    איי גילי - את נירה ואני על כוס קפה...ונועה גם!!!! איזה כיף!!! (ל"ת)  
9/6/2003 21:49 דובת גריזלי    הי גילי,  
9/6/2003 22:07 אסנת ש.    גילי יקרה איזה חדשות נפלאות! מעבר קל וחלק (ל"ת)  
9/6/2003 22:20 גילי אבישי    גריזלית יקרה מאד  
9/6/2003 22:39 ליאתיתי    הלו?!?! שרי, ככה יפה? להשאיר ארוסה בבית?  
9/6/2003 23:16 ריש    לעדה, על קללת הח(ט)צ"צ ומשו על הצהרה על נכס ריק  
9/6/2003 23:27 פולינה    גילי יקרה - שיעבור בקלות!!! ו- OT לדיאנה - שלחתי לך מייל שלשום, האם קיבלת? (ל"ת)  
10/6/2003 00:19 ליהי    ברוכים הבאים  
10/6/2003 07:50 רותמית    עדה וריש - תודה.. (ל"ת)  
10/6/2003 08:05 @    OT לליהי  
10/6/2003 08:58 שרון א.    גילי מתוקה, (וגם לנועה)  
10/6/2003 21:36 שרי    ליאתיתי - את תבואי לטבעון? יאללה בכיף...  
10/6/2003 23:30 ליהי    -  
9/6/2003 10:12 רונית פ. תינוקת צרודה בת חמישה חודשים
9/6/2003 12:10 מ    סליחה על ההתפרצות אבל נושא קשור - בן שנה צרוד ומשתעל בנביחות  
10/6/2003 11:59 טל מ    כרמית  
10/6/2003 13:12 מ    אכן אובחן אצלנו אתמול כסטרידור... (ל"ת)  
9/6/2003 08:10 מעיין של ליב דחוףףף!!! מטפלת באיזור ר"ג גבעתיים למי יש מי שמע אני בלחץץץץ.????? (ל"ת)
9/6/2003 08:24 אמא    תפני לדור. הם ימצאו לך מטפלת במהירות. יש פרטים במומלצים שלנו (ל"ת)  
9/6/2003 08:37 כלבובה    המטפלת המצוינת שהיתה לאילון בדיוק התפנתה...  
9/6/2003 09:15 דרורית אמיתי-דרור    הערה לשם ההבהרה:  
9/6/2003 09:32 כלבובה    למעין - את מוזמנת להתקשר אליי לפלאפון  
9/6/2003 10:15 אמא1    סליחה על ההתפרצות אבל האם יש למישהי/ו המלצה על ספא טוב באזור המרכז וצפונה ליום הולדת וגם נישואין, תודה רבה (ל"ת)  
9/6/2003 10:34 מיכל ש. אמא של יואב    תודה לכלבובה  
9/6/2003 10:38 רוניתה    לאמא1 - ספא 2B בראול ולנברג בת"א- היינו אתמול והיה מדההיייייים  
9/6/2003 10:42 רוניתה מוסיפה    ואפרופו הדיון הותיק על רומנטיקה אני חורת בי - לירון שימי לב!!  
9/6/2003 10:53 לירון    רוניתה...איזה כיף.....:-).. ולגבי הספא  
9/6/2003 11:06 תמי פ.    מחפשת מטפלת לחצי משרה  
9/6/2003 11:31 מיכל ש.    ספא בחמי געש  
9/6/2003 11:34 גלי    מטפלת עם מחלת מין???  
9/6/2003 12:49 שרי    והנה גלי - תשובה אחת-  
9/6/2003 12:53 אממא    למעין - מטפלת  
9/6/2003 13:12 אמא1    אוי רוניתה, תודה על ההמלצה מה שכתבת עשה לי ממש חשק והזמנו מקום לספא מצפים בקוצר רוח (ל"ת)  
9/6/2003 13:19 אמא1    לירון תודה גם לך על ההמלצה החלטנו על 2B (ל"ת)  
9/6/2003 13:29 לירון    תהנו....שמעתי שמדהים שם (חוץ מההמלצה של רוניתה כמובן....) (ל"ת)  
9/6/2003 13:37 לירון    רוניתה- שאלה-  
9/6/2003 13:40 אמא'לה    אם כבר אז מחפשת משפחתון או מטפלת לחלוק בתא" לכיוון צפון (שם העבודה שלי) או באיזור ראשל"צ נס ציונה (מגורים)  
9/6/2003 14:36 כלבובה    מיכל ש. חבל - אני דווקא אמרתי למרים לא לקבל אותך  
9/6/2003 14:50 מחפשת גם...    אשמח להמלצה על מטפלת באיזור קרית אונו (ל"ת)  
9/6/2003 15:05 טלי ר    אנחנו מחפשים ילד\ה חמוד\ה שיחלוק איתנו את המטפלת שליוותה אותנו שנה עד כה  
9/6/2003 15:29 לירון    טוב, אם זה כבר הפך ללוח פורום- מחפשת עוזרת בית  
9/6/2003 15:44 מעיין של ליב    עידכון.....עידכון............(שמחה שפתחתי דיון כה אקטואלי...אפטר אול...)  
9/6/2003 15:45 ורד2    טלי היי , איבדתי את הטלפונים שלך  
9/6/2003 15:46 עדנה    בקשה להמלצה על רופא טוב  
9/6/2003 16:13 אפרת של אוריאל    ורד2!!! תספיקו לקפוץ אלינו לפני סיני?? (ל"ת)  
9/6/2003 16:57 ורד2    אפרתי את פה? אני מקוה שכן אולי מחר או מחרתיים  
9/6/2003 17:24 קרן    מטפלת בגבעתיים-ר"ג בדחיפות  
9/6/2003 18:14 דניאלה    לעדנה  
9/6/2003 18:57 א'    מישהי מכירה אתר טוב עם מבחר שמות לבנים? (ל"ת)  
9/6/2003 18:59 ornauk    מצורף קישור .  
10/6/2003 10:35 רוניתה    לירון LOL - אין שם מגזינים.. ניקוי ראש מוחלט (ל"ת)  
10/6/2003 11:07 זהר    לתמי פ. לגבי מטפלת בת"א - יש לי מישהי מופלאה  
10/6/2003 12:05 Hilla    לאמא'לה, אני בשלבי הכנסה של שלו למעונציק בראשון  
9/6/2003 08:09 תמונות מחיי הנישואין תמונות מחיי הנישואין
9/6/2003 08:12 שוב מתביישת    כמה שאני מבינה אותך. אצלנו היה אותו דבר. אולי שווה ייעוץ זוגי? לא חבל לוותר על איכות הקשר? (ל"ת)  
9/6/2003 08:23 נתנת    יש לו פלאפון? (ל"ת)  
9/6/2003 09:46 tul    אשה יקרה  
9/6/2003 10:13 גילי אבישי    אני הייתי מאד שמחה עם איזה גבר היה קורא את מה שכתבת בתשומת לב  
9/6/2003 10:36 רוניתה    גילי הוציאה לי את המלים מהפה  
9/6/2003 10:50 חיי נישואין.......    כמה דברים שאולי לא אמרתי  
9/6/2003 11:18 נתנת    לא אפשרות משהו אבל אולי...  
9/6/2003 12:04 tul    מה שאת מוסיפה מחזק את מה שכולנן אומרות  
9/6/2003 12:12 שרי    תמונות יקירתי...  
9/6/2003 13:06 רוניתה    שרי - נוטשת את הניסוח שלי ונצמדת לשלך - יפה מאד אמרת. (ל"ת)  
9/6/2003 15:59 אמא'לה    שרי את פשוט מלכה!!!  
9/6/2003 16:06 ornauk    מה אני הייתי עושה אילו הייתי באותה סיטואציה,  
9/6/2003 16:14 ornauk    אופס רק עכשיו שמתי לב ששרי רשמה בניסוח אחר. סליחה. (ל"ת)  
9/6/2003 21:18 שרי    תודה לכולן עלהמחמאות. שמחה לעזור במשהו.. (ל"ת)  
9/6/2003 07:21 גילי חיסון צהבת של שנה וחצי באיחור רב או בכלל לא
9/6/2003 08:07 רותמית    לגילי - זה יעזור אם תכתבי על איזה חיסון צהבת מדובר (A או B), ומה הוא כבר קיבל ומתי (ל"ת)  
9/6/2003 21:25 ארזית    שאלה משל עצמי בעניין  
9/6/2003 06:27 רותם ו שות איך משכנעים אותם להכנס למקלחת?
9/6/2003 07:08 מרינה של נועה    גם אצלינו אותו הדבר.....  
9/6/2003 07:47 עדי אמא של יובל    מקלחת  
9/6/2003 08:54 מירי הוותיקה    ניצוץ של תקווה-ואיך חופפים ראש?  
9/6/2003 11:11 marcy g    היי רותם... אצלי קשה להכניס אותם למקלחת ואחר כך עוד יותר קשה להוציא אותם!  
9/6/2003 11:40 ענת סימון    למה אמבטוח כשיש אמבטיה???  
8/6/2003 23:59 דובת גריזלי איך גוזזים את ציפורני הפעוט שהחל לשנוא את זה?
9/6/2003 00:07 מרב ב    אולי מול המהפנט המערבי (כלומר בייבי מוצארט, נגיד, או הופ...) (ל"ת)  
9/6/2003 00:12 ריש    יש למיריק שניר ספר מצויין בדיוק על זה  
9/6/2003 00:20 עדה    אצלנו...  
9/6/2003 08:26 אמא    גם אנחנו עברנו לקוצץ. המספרים גם לא נוחים לי. זה עזר והוא שקט. (ל"ת)  
9/6/2003 09:17 צורית    כשהוא ישן ואחרי אמבטיה  
9/6/2003 12:35 דפנה$    גם אני גוזרת לה עם קוצץ ציפורניים של תינוקות כשהיא ישנה.... (ל"ת)  
9/6/2003 12:57 אורלי של ליאור    גם אנחנו עברנו לקוצץ של תינוקות בגלל התנגדות  
9/6/2003 15:12 תמי    תוך כדי משחק..  
9/6/2003 15:25 דנה השניה    דובה יקרה  
9/6/2003 15:31 לירון    OT לדנה השניה.  
9/6/2003 17:55 tul    גם אני פעם הצלחתי תוך כדי משחק עם אחייניתי  
9/6/2003 21:08 דנה השניה    OT ללירון - תודה! אני אמסור לה. היא בסדר גמור. (ל"ת)  
10/6/2003 10:53 דובת גריזלי    לדנה השנייה, המורה שלך לא טעתה,  
10/6/2003 12:08 דנה השניה    לדובה תודה רבה! החכמתי. (ל"ת)  
8/6/2003 23:55 אפרת מ.מ יכול להיות שבשבוע 41 לא מריגישם כלום לפני כן
9/6/2003 00:04 דובת גריזלי    הי אפרת, השלשול נשמע טוב,  
9/6/2003 07:50 עדי אמא של יובל    גם לי השלשול נשמע סימן מעודד  
9/6/2003 11:37 שין    אם זה מעודד - גם אני ילדתי בסוף 41 ולא היו לי שום סימנים מוקדמים - פשוט הצירים התחילו אחה"צ וזהו! שיהיה בהצלחה ותנסי לנל את ימים האחרונים של שקט! (ל"ת)  
9/6/2003 14:14 קצת היפוכונדרית    נראה לי מקום טוב לקטר קצת  
9/6/2003 15:18 גילי אבישי    היפוכונדרית חביבה  
9/6/2003 18:27 קצת היפוכונדרית    נכתב עם חיוך משועשע על הפנים  
9/6/2003 20:12 קצת היפוכונדרית    החיוך ירד והדמעות חזרו, יש לי תחושה כללית של יאוש (ל"ת)  
9/6/2003 20:12 קצת היפוכונדרית    החיוך ירד והדמעות חזרו, יש לי תחושה כללית של יאוש (ל"ת)  
9/6/2003 20:21 ליאתיתי    היפו מתוקה  
9/6/2003 20:22 לירון    היפכו'- אל יאוש!!!  
9/6/2003 20:26 גילי אבישי    מה עם הקלטות של הסדרות האין סופיות הרומן הרומנטי? טיול על שפת הים? או בספארי? (ל"ת)  
9/6/2003 21:56 מיכל פ    בתור אחת שסחבה עד היום האחרון (!) של שבוע 42 (!!!)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש