פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1312   1311   1310   1309   1308   1307   1306   1305   1304   1303   1302   1301   1300   1299   1298   1297   1296   1295   1294   1293    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

23/5/2003 23:46 רחל שיעול יבש
24/5/2003 21:14 נירה    רחל, אולי עוד כמה פרטים?  
25/5/2003 09:27 טלטל    אצל הבן שלי היו אותן תופעות  
23/5/2003 21:08 רוניתה תמי איך היה הדייט? בנות מה שלום כולן?
23/5/2003 21:35 איריס גוב    תודה נשמה. מחכה לשמוע דיווח מפורט איך היה.  
23/5/2003 22:59 תמי    דייט מס 2 היה מאוד נחמד! (ומה שלום החולים שלנו?)  
24/5/2003 08:00 שרון-ש    OT לטובה קראוזה - איך מכינים לאטה  
24/5/2003 10:19 לירון    ההבדל בין לאטה לקפוצינו (הפוך) והדייט הראשון שלנו  
24/5/2003 16:10 מעיין של ליב    well well היום ב1700 אנחנו יוצאים לדייט הראשון מאז הלידה  
24/5/2003 17:36 תמי    ב ה צ ל ח ה ! (ל"ת)  
24/5/2003 19:52 אלה    לתמי ואחרות - שאלה והרהורים על אימהות ולהיות אשה  
24/5/2003 19:54 רוניתה    היה אחלה, גם אנחנו עוברים את הגיל..  
24/5/2003 20:17 לירון    אלה- אני בכלל לא מכירה אף אחת/אחד שמרגיש שהוא הגשים את עצמו  
24/5/2003 20:40 annat    תלוי איזה חצי של המשפט נמצא מאיזה צד של האבל (או - על איזה צד של הכוס מסתכלים...)  
24/5/2003 20:52 דנדוש    אבל אמהות זה בכל זאת משהו בסיסי אצל האשה  
24/5/2003 21:21 אסתית    אלה, אכן נשמע כמו פרדוקס  
24/5/2003 23:01 תמי    נכון!!!  
24/5/2003 23:03 טובה קראוזה    שרון ולירון יקרות - תודה! האם מנת אספרסו היא 60 מ"ל?  
25/5/2003 01:11 צורית    לטובה- מידע קפה  
25/5/2003 05:32 שרון-ש    טובה, אין לי מושג...  
25/5/2003 07:42 לירון    שרון ש.- את מעדיפה אולי בעל עם מכונת אספרסו שכן עובדת? אני לא בטוחה שזה עדיף....:-) (ל"ת)  
25/5/2003 08:57 צורית    לשרון ש.- מצא את ההבדלים  
25/5/2003 09:32 לירון    אני ניצחתי! (או יותר נכון- הפסדתי?)  
25/5/2003 11:29 שרון-ש    עוד מישהי רוצה לדרוך לי על היבלות?? מלח, פלפל למישהי?  
25/5/2003 11:45 לירון    שרון- זו בידיוק הבעיה-  
25/5/2003 12:06 שרון-ש    אה. נרגעתי. ואת יכולה לתת לטליה לתופף עליהם עם כף עץ! אחלה כלי נגינה, בגדלים שונים! (ל"ת)  
25/5/2003 14:16 צורית    הוא דוקא כן מבשל.....איזה כיף לי  
25/5/2003 21:26 שרי    ונעם שלי שעכשיומתפקד על תקן עקרת בית  
25/5/2003 22:50 רותמית    צורית - גדול!  
26/5/2003 09:27 צורית    אכן, רותמית, זה כלל אצבע שעובד כמעט תמיד  
26/5/2003 17:07 איריס גוב    הי רוניתה, אמנם באיחור, אך בכ"ז  
23/5/2003 21:03 יעקב מחפש חומר משפטי בנושא חיסונים
23/5/2003 22:07 רוני ש    תנסה לדבר עם אלכסנדר קיט, מנהל עמותת "חסון" - 744385309 (ל"ת)  
23/5/2003 22:37 רוני    מס' הטלפון שוב- 7443853-09. מקווה מאוד שהוא מעודכן. (ל"ת)  
23/5/2003 23:47 רחל    נשמח לקרוא את העבודה כשתסיים לכתוב אותה :)) (ל"ת)  
24/5/2003 13:19 Adi    רשלנות רפואית? (ארוך ומכיל הרבה אינפורמציה)  
24/5/2003 14:45 Adi    תיקון קל לעצמי  
24/5/2003 15:02 שרי    וכרגיל עדי אין לי אלא להוריד בפניך את הכובע(ביד ימין)...ומה עם דיאנה באמת? (ל"ת)  
24/5/2003 15:54 דנה השניה    Adi כבר מזמן רציתי להגיד לך תודה רבה על התשובות המושקעות והמעמיקות שלך. אז הנה: תודה רבה! (ל"ת)  
24/5/2003 17:57 יסמין    אמנם לא מידע על רשלנות רפואית, אבל בני גם הוא נפגע חיסון  
24/5/2003 20:17 אילל    ואם כבר בחיסונים עסקינן... אז למען יהיה במנוע החיפוש רצ"ב חוויות מיעוץ חיסונים אצל ד"ר נועה פרנקל  
25/5/2003 09:55 מ    Adi - אני כבר מזמן רוצה לשאול אותך כמה שאלות בענייני חיסונים. האם תסכימי להתכתב בדואל? ובכל מקרה - תודה! (ל"ת)  
25/5/2003 11:14 גילי אבישי    עדי-את מדהימה! אחרי כל מה שהיה ...מסירה את הכובע! (ל"ת)  
25/5/2003 13:33 Adi    תודה רבה. גילי לא הבנתי. מ יקרה אשלח לך מייל בערב אבל !!!  
25/5/2003 14:10 מ    עדי - לא התכוונתי להבהיל אותך  
25/5/2003 20:59 גילי אבישי    עדי-כן מפרגנים ולא,מעבירים ביקורת וכו.ובכל זאת לחזור ולתת ברמת השקעה ורצינות-אני מעריכה את זה מאד! (ל"ת)  
26/5/2003 08:25 Adi    עוד פעם תודה. גילי, במיקרה הספציפי אני רואה בזה עזרה לעבודה שמישהו הולך לעשות לטובת כולנו. שרי אני שמחה לראות שאת כבר פעילה. מ שלחתי לך מייל (ל"ת)  
23/5/2003 19:19 מיקי בקבוקי פלייטקס ללא שקיות???
23/5/2003 20:48 נירה    מיקי הי, אני בדיוק היום נתתי בקבוק כזה במתנה...  
23/5/2003 23:11 מאיה של איתי    אולי בקבוקי B Free במקום?  
24/5/2003 00:09 עידית-ת    יש בקבוקים אחרים וזולים יותר עם אותה פטמה  
25/5/2003 20:01 ג'וי    מיקי - את יכולה לבקש ממשהו שטס לארה"ב שיביא לך סטוק הם זולים שם. מה שאני לא הצלחתי למצוא זה פטמות עם חורים בגודל קטן לפלייטקס. יש למישהי מושג איפה יש? (ל"ת)  
23/5/2003 19:10 שרית הצילו - פטריה בפה של תינוק יונק
23/5/2003 21:54 רוני ש    לא נותנים לאכול דברים מתוקים (דבש, סוכר וכו')  
24/5/2003 09:38 איריס גוב    מניסיוני העגום עם פטריות, חשוב לטפל גם בתינוק וגם בפטמות  
25/5/2003 00:13 צורית    2 תיקונים קטנים  
23/5/2003 17:23 רוני ש הצילו! ! מתן שלי אלרגי לחלב אם!
23/5/2003 17:27 טלמ    יקרה  
23/5/2003 17:54 רוני ש    אני כ"כ מקווה שאת צודקת  
23/5/2003 17:58 עינת מ    אל תדאגי  
23/5/2003 18:11 אוריתה    רוניש, ברוכה הבאה. לצערי אין לי מה לתרום, רק להזדהות קצת עם הבהלה... וגם לשאול עוד משהו את המנוסות  
23/5/2003 18:17 עינת מ    אוריתה,  
23/5/2003 18:23 אוריתה    עינתוש, תודה על התשובה המהירה. פשוט לא נתקלנו בזה אף פעם קודם. אז קקי-קוטג'... שיהיה. (ל"ת)  
23/5/2003 18:40 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    יציאות מרובות ומספר טלפון של אילת וכו'.....  
23/5/2003 18:49 רוני ש    תודה תודה תודה (ל"ת)  
23/5/2003 21:16 רוניתה    אוריתה מצחיק שאת קוראת לזה "משבר" גדילה - אנחנו הכרנו את זה כ"קפיצת גדילה" שמיד קיבלה את הכינוי "קהגדילה" (במבטא רוסי הולם כמובן). שתגדל בסבבה הקטנה.  
23/5/2003 21:23 זולו    רוני יקרה. מעבר לתשובות שקיבלת כבר אני רק יכולה להציע שתפתחי את אלרגיה לרופאי משפחה עם הבחנות כל כך מרושלות. מציעה שתפגשי באופן חד פעמי עם יועצת הנקה או רופא ילדים שהוא גם מבין בהנקה.  
23/5/2003 22:01 רוני ש    עכשיו כשאני רגועה יותר...  
23/5/2003 22:23 רותמית    לרוני- לפני שאת רצה לשנות לעצמך את התפריט..  
23/5/2003 23:17 אוריתה    רוניתה - וואלה! ואני מחכה בכליון עיניים להמשך התפתחותה של מתוקתי (מסכנונת, זה עתה נרדמה אחרי התקף כאבי בטן. איזה באסה) (ל"ת)  
24/5/2003 00:43 ד"ר ליבוביץ    אני לא מאמינה! אין לרופא שלך כל בסיס לאבחנתו! זה ממש לא יאומן!  
24/5/2003 01:45 מיכל של איל    למיטב ידיעתי  
24/5/2003 01:46 מיכל של איל    דרך אגב  
24/5/2003 02:11 ד"ר ליבוביץ    הרתחת חלב אם אינה שיטה מוכרת לטיפול או ברור של אלרגיה  
24/5/2003 02:20 אסתית    אח, ד"ר ליבוביץ, התשובות המקסימות שלך עושות לי חשק להצמיד איזה תינוקי לציצי  
24/5/2003 03:28 רוני ש    תודה ד"ר ליבוביץ' וכולן.  
24/5/2003 04:44 ד"ר ליבוביץ    רגישות ללקטוז (הסבר ארוך)  
24/5/2003 08:19 לילוש    אני בשוק מאבחנתו של הרופא. למיטב ידיעתי כמעט כל  
24/5/2003 08:24 לילוש    ו- OT לדר' ליבוביץ אם את עדיין באיזור...  
24/5/2003 08:25 לילוש    נו באמת לילוש, ד"ר ולא דר'. נכשלתי בבחינה. (ל"ת)  
24/5/2003 09:53 ד"ר ליבוביץ    גלולות והנקה  
24/5/2003 09:58 לילוש    תודה רבה לך ד"ר ליבוביץ'. נהדרת ומרגיעה כתמיד. (ל"ת)  
23/5/2003 16:30 אופיר בעית שינה בלילה
23/5/2003 18:15 עינת מ    לא רוצה לבאס אותך, אבל...  
24/5/2003 11:36 ניר    שיניים  
23/5/2003 16:18 ליאתיתי סליחה על פתיחת הודעה אבל זקוקה לתשובות דחופות - אני חושבת שלשי יש חום..
23/5/2003 16:24 טל מ    בן כמה התינוק?  
23/5/2003 16:25 טל מ    לא שמתי לב שזו בת. זה לא נורא למדוד בטוסיק. איך יודעים שהחום מעל38.5? אם הבטן חם והאזנים קמעה אדומות. שימי לב לזה (ל"ת)  
23/5/2003 16:30 ליאתיתי    עדכונים ושאלת המה עושים????  
23/5/2003 16:31 ליאתיתי    טל תודה רבה. המדידה באמת היתה בסדר גמור.  
23/5/2003 16:32 טל מ    בת כמה שי? אם היא מעל גיל שנה, את יכולה לתת לה נר אקמולי בטוסיק, או לחלופין לעשות קומפרסים קרים מהברז על המצח והמרפקים. החלמה מלאה (ל"ת)  
23/5/2003 16:33 טלמ    רןפאת הילדים שלי אומרת כי חום עד גיל 38.5 לא מוגדר כחום שצריך לתת תרופה. ג ברפואה הסינית טוענים כך. הכי חשוב לא להלחץ אלא לעטוף אותה באהבה והיא תבריא מהר. (ל"ת)  
23/5/2003 16:35 ליאתיתי    אויש טל אני כזו אהבלית, היא בת 9.5 חודשים. תודה תודה1 (ל"ת)  
23/5/2003 16:38 ליאתיתי    עוד משהו - היא קיבלה את החיסון השלישי של צהבת ביום שני. יכול להיות קשור? (ל"ת)  
23/5/2003 16:41 טלמ    אם יש לך אפשרות להתקשר למוקד מכבי  
23/5/2003 16:42 טלמ    יכול להיות שזה קשור לחיסון  
23/5/2003 16:46 עדי אמא של יובל    ליאתיתי יקרה  
23/5/2003 16:48 טל מ    ובדיחה לעידוד!!!  
23/5/2003 16:59 ליאתיתי    אוף. מדדנו לה בהבדל של חצי שעה, עכשיו יש לה 38.8. (ל"ת)  
23/5/2003 17:12 אוריתה    ליאתיתי מותק, הנה משהו שכתב יגור כאן בהודעה למטה, שיעודד אותך בקשר למדידה בטוסיק  
23/5/2003 17:12 מיכל פ    אוי, ליאתיתי...  
23/5/2003 17:15 טל מ    ולדאוג שהיא היה לבושה קל . זה עוזר לחום הרגע קמעה (ל"ת)  
23/5/2003 17:19 מיכל פ    ליאתיתי, עוד משהו  
23/5/2003 17:41 ליאתיתי    תודה יקרות שלי! בינתיים היא אחרי אקמולי ובאמבט פושר עד קר.  
23/5/2003 18:35 רוני ש    דרכים טבעיות להורדת החום  
23/5/2003 18:36 מיכל פ    ליאתיתי, מתוקה,  
23/5/2003 18:36 רוני ש    דרכים טבעיות2  
23/5/2003 18:47 רוני ש    שוב אני...  
23/5/2003 19:21 ליאתיתי    תודות עדכונים והשתפכות  
23/5/2003 21:31 איריס גוב    הי מתוקה. שתרגיש טוב הקטנה.  
23/5/2003 21:54 מיכל פ    מצטרפת לאיריס,  
23/5/2003 23:28 ליאתיתי    שוב אני. עדכון ושאלה (מקווה שמישהו פה עכשיו)  
23/5/2003 23:39 רותמית    ליאתיתי - דעתי  
23/5/2003 23:57 רונית ח    היי  
24/5/2003 00:04 אסנת ש.    ליאתי, את דעתי כתבתי לך במייל, נא לפתוח דואר...נשיקות (ל"ת)  
24/5/2003 00:53 עדה    לליאתיתי,  
24/5/2003 01:17 עדה    ועוד משהו  
24/5/2003 01:31 רוניתה    וליאתיתי - מקווה שהחום ירד לשי והשלווה שבה לשרות במעונכם (ל"ת)  
24/5/2003 01:43 אסתית    היי ליאתיתי, מקווה שיעבור עליכן לילה שקט וקריר...  
24/5/2003 03:44 רוני ש    מקווה שכבר לא תצטרכי לקרוא את ההודעה, אבל...  
24/5/2003 08:16 לילוש    ליאתיתי מקסימה, מקווה שקמתם לבוקר נעים וצונן לאחר לילה רגוע ושקט. עדכני אותנו יקרה. (ל"ת)  
24/5/2003 08:46 מיכל פ    ליאתיתוש,  
24/5/2003 09:32 לירון    ליאתיתי!!!!! מה שלומכם עכשיו?  
24/5/2003 10:09 זהר    ליאתיתי רק עכשיו ראיתי... מה קורה מתוקה ? איך הפיצקית ? ולמתחנפת - גם שגיאות כתיב, גם מתחנפת - עוד משו ? (ל"ת)  
24/5/2003 11:48 כלבובה    ואצל השמנמן נמדד אתמול...40.8 מעלות!!!!!!!!!  
24/5/2003 13:03 שרון-ש    ליאתיתי וכלבובה - מקווה שהקטנים בסדר. רק בריאות לכולם. (ל"ת)  
24/5/2003 13:23 ליאתיתי    עדכונים  
24/5/2003 14:31 רותי קרני הורוביץ    ליאתיתי יקרה  
24/5/2003 14:31 שרי    כלבובה- אויש...תרגישו טוב במהרה. וליאתיתי- שלחתי מייל. (ל"ת)  
24/5/2003 14:43 לירון    אוי- כלבובה- תרגישו טוב!!! וליאתיתי- מקווה שזה רק הולך ומשתפר. (ל"ת)  
24/5/2003 15:15 מיכל פ    כלבובה וליאתיתי,  
24/5/2003 16:04 שרון-ש    אני עם רותי.  
24/5/2003 16:07 פולינה    אופפפפפפפפפפפפפפ.... רק בריאות והחלמה מהירה לשי-קי ולשמנמן! (ל"ת)  
24/5/2003 18:09 מאיה של איתי    לליאתיתי וכלבובה אני מקווה שעכשיו כולם מרגישים יותר טוב והחום ירד - רק בריאות ורוגע (ל"ת)  
24/5/2003 18:19 לירון    מה שרון, גם אתם????? מה אני אעשה  
24/5/2003 20:17 אסנת ש.    כלבובה החלמה מהירה לשמנמן, וליאתי  
24/5/2003 21:23 ליאתיתי    מקסימות שלי!!!  
24/5/2003 21:45 כלבובה    ליאתיתי יקרה, כמו שזה בא ככה זה עובר  
24/5/2003 21:45 מיכל פ    ליאתיתי,  
24/5/2003 23:04 תמי    די! מספיק! כולם להבריא!!! (ל"ת)  
25/5/2003 12:05 שרון-ש    לירוני -  
25/5/2003 13:15 לירון    טוף, אז עכשיו טליה חולה....  
25/5/2003 13:34 זהר    לירוני - אצטון ?? איפה טעיתי...?  
25/5/2003 14:35 מיכל פ    הלו, מה קורה פה? (ל"ת)  
25/5/2003 14:38 מיכל פ    מה קורה פה מס' 2  
25/5/2003 22:21 טלמ    ליאתיתי ועוד יקרות המשתתפות בדיון זה  
25/5/2003 22:47 עדה    טלמ, אל תצטערי שלא "רצת" לרופא  
25/5/2003 23:01 לירון    לטל מ.-  
23/5/2003 13:28 אמשלי ילדה בת חמש-גירוד מציק בפות
23/5/2003 13:34 ורדה    אמשלי, יכול להיות שיש לה תולעים, שווה בדיקה  
23/5/2003 14:29 יסמין    מצטרת ל"המלצה" על תולעים כאפשרות  
23/5/2003 15:17 יגור    משהו על יחס לאברי המין  
23/5/2003 16:07 ריש    אוף טופיק, ברוך שובך למחוזותינו, יגור :)! (ל"ת)  
23/5/2003 17:22 אוריתה    יגור, נעים מאד להכיר. אני מבינה שהיית וחזרת, וגם שכיכבת כאן. אפשר לקבל תקציר הסטורי? :-)) כבר ציטטתי אותך בהודעה של ליאתיתי בנוגע למדידת חום בטוסיק... (ל"ת)  
23/5/2003 19:02 גל    מצטרפת לממליצות לבדוק את נושא התולעים, גם לנו היה. פשוט ומהיר לטיפול. תרגישו טוב (ל"ת)  
24/5/2003 10:29 שרי    ממש נשמע כמו תולעים וגם התייחסות לנושא הרגיש...  
24/5/2003 20:21 אסנת ש.    יגור, אין כמוך!! כל כך נכון. ומצטרפת גם להמלצה לבדוק תולעים (ל"ת)  
25/5/2003 10:36 דובת גריזלי    ואם לא תולעים אז אולי פטרייה  
25/5/2003 18:23 לילך    שאלה נוספת לגבי בנות...  
25/5/2003 18:57 לירון    לילך- אני פותחת בעדינות ומנקה  
23/5/2003 12:56 לילך קלטות לילדים - מה עם העברית ?
23/5/2003 13:13 אמא הותיקה    "יש שתי ילדים בגן שיש להם שלושה קלטות מה זה מגניבות!"  
23/5/2003 16:30 טלמ    אמא ותיקה, את כל כך צודקת.  
24/5/2003 00:04 יעל    ואיך מדברות המורות? והגננות? ואיך הן כותבות בשגיאות? מה חלקן בשישושים ובדלות של לשון הילדים שלנו?  
24/5/2003 00:22 אמא הותיקה    את כל כך צודקת!  
24/5/2003 15:03 תיתי    אמא הותיקה  
25/5/2003 00:16 ריש    יעל,  
25/5/2003 07:51 עירית ל    האקדמיה ללשון ולימוד קריאה  
25/5/2003 09:40 תמי    קצת שיעמום בביה"ס היסודי יכול להיות חיובי.  
25/5/2003 09:52 זהר    בני אינו צופה בקלטות, כששמנו לב שהוא  
25/5/2003 13:09 מ    ישנן קלטות יותר טובות, ומשהו לתיתי  
25/5/2003 22:26 טל מ    אמא ותיקה  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש