פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  892   891   890   889   888   887   886   885   884   883   882   881   880   879   878   877   876   875   874   873    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

18/10/2002 15:19 גלי מעונינת להיות אופר
19/10/2002 06:59 דיאנה    מנצלת את לוח ההודעות ל"מבזק חדשות": אלכוהול בהריון, דאודורנט וסרטן שד, עליה בשעור האוטיזם  
19/10/2002 07:50 שרון-ש    הי דיאנה, תודה על העדכונים.  
19/10/2002 10:54 יופי    תודה דיאנה!עכשיו אנחנו רגועים.. (ל"ת)  
19/10/2002 10:59 סאלוש    תודה דיאנה! טוב להתעדכן (ל"ת)  
18/10/2002 15:15 יהלומה טז מה לקנות לקראת הלידה ומתי?
18/10/2002 17:02 זהר    שאלה גדולה, שלא לומר כבדה...  
18/10/2002 17:29 שרי    כמה המלצות-  
18/10/2002 18:34 שרי    חזרתי מוקדם מכפי שחשבתי..  
18/10/2002 18:45 זהר    לגבי המוצץ...  
18/10/2002 18:46 אלונה    המלצה אישית שלי.  
18/10/2002 19:06 זהר    תגידו, שמתן לב שנולד וגדל פה דור  
18/10/2002 21:51 מירי הוותיקה    בזמנו הכנתי רשימה ואנסה לצרף אותה  
19/10/2002 06:41 שרון-ש    זהר - צודקת! הבת שלי סרבנית עגלה מגיל 7 חודשים בערך.  
19/10/2002 09:53 זהר    אקמולי בנרות לא מומלץ לגיל כה רך.  
19/10/2002 10:46 יהלומה טז    תודה על העצות - יש לי כמה שאלות נוספות  
19/10/2002 11:28 גיל    יהלומה יקרה  
19/10/2002 21:03 יהלומה טז    גיל תודה על התשובה ועוד שאלה אחת קטנה - איפה רוכשים תינוכיס ודפני ? (ל"ת)  
19/10/2002 21:13 מרב ב    יהלומה - הכל יש בחנויות לתינוקות (שילב, רב קט, טויז אר אס ועוד) (ל"ת)  
19/10/2002 21:17 מרב ב    יהלומה - לגבי איכות  
22/10/2002 11:54 מירי הוותיקה    קצת תשובות  
18/10/2002 14:16 אן הערכת משקל
18/10/2002 15:16 שרון-ש    לי עשו US להערכת משקל ומצב עובר בשבוע 33. (ל"ת)  
18/10/2002 18:35 שרי    מאוחר למה? הרי הערכת משקל זה לצורך האינפורמציה ( אלא אם כן יש משקל חריג במיוחד..) זה לא כל כך עקרוני וזה גם הרבה פעמים לא ממש מדויק.. אל תדאגי.. תלדי בכל מקרה.. (ל"ת)  
19/10/2002 07:10 דיאנה    אני לא עשיתי בכלל אולטרסאונד אחרון  
19/10/2002 08:10 איריס גוב    כדיאנה, גם אני לא עשיתי אולטרסאונד אחרון  
19/10/2002 11:11 סאלוש    דווקא אני מכירה המלצות (ומשהו שקראתי בהארץ)  
19/10/2002 16:45 נורית של ניצן    כדאי לקחת את הערכות המשקל של האולטרסאונד בערבון מוגבל מאוד -  
18/10/2002 10:01 מיכל ר תקדים בישראל-בחירה מראש של מין התינוק
18/10/2002 10:16 פולינה    והקישור  
18/10/2002 10:20 צביקה    אשה שילדה בביתה נאבקת על זכותה למענק לידה. מצורף הלינק לכתבה.  
18/10/2002 16:48 נירית שפירא    הצלחנו להשיג כיסוי תקשורתי נרחב למשפט. מאוד גאים. ביום ראשון בבוקר ידובר במשפט ב"קפה טלעד" ביום ראשון בערב,כנראה בערוץ 2 -מצורף פרוטוקול המשפט  
18/10/2002 17:11 זהר    וואללה נירית יקירה, איזו חלוקת קשב... תוך כדי שיחת טלפון כתבת את כל זה...?  
18/10/2002 17:19 זהר    ומתפרצת כדי לשתף את השבט הוירטואלי והלא -  
18/10/2002 17:31 שרי    זהר - אני אתכם במחשבות ובאנרגיות.. לפני שנה זה היה התאריך המיועד שלי... ולידה ביום ששי זה ממש מקסים ובעל משמעות רבה ביהדות.. הרבה אנרגיה,חיזוקים ומחשבות טובות.... (ל"ת)  
18/10/2002 17:34 סאלוש    זוהר תוסיפי את האצבעות שלי!!! ולגבי בחירת המין  
18/10/2002 19:09 ענבל ל    מצטרפת...אנרגיות...פתיחה...ירידה...חלק...מהר...אושר...בריאות...אמן (ל"ת)  
18/10/2002 20:14 חיה    איזה התקדמות (הלוואי עליי) שולחת הרבה כוח -אנרגיה-שלווה - ריכוז - בריאות - וכמו שרותי אומרת ואהבתי- שפע חלב.  
18/10/2002 21:44 נירה    זהר'לה, האם מדובר באפרת??? (ל"ת)  
19/10/2002 00:28 רותי קרני הורוביץ    חותמת על כל מילה. שימשיך חלק לחברתך, וישר כוח לנירית  
19/10/2002 02:46 רוני    אני לא בטוחה מה דעתי על לידות בית אבל מאוד מעניין החומר שהצגת, מוסיף לשיקולים - נירית. (ל"ת)  
19/10/2002 08:14 זהר    תודה גדולה לכל המחזקות, אמש בסביבות שבע וחצי  
19/10/2002 11:15 סאלוש    מזל טוב! איזו התרגשות!  
19/10/2002 18:25 ענבל ל    זהר, מיסרי ליעל הרבה מזל טוב ממני ומעידן. וכל הכבוד והידד. יש לך מועמדת לתומכת הנקה כבר? (ל"ת)  
19/10/2002 21:29 נירית שפירא    תודה על החיזוקים, מזל טוב ליעל ולזהר. לא נהיה בקפה טלעד מחר כי היו התפרעויות בשטחים. יביאו שוטר או משהו. ימים יפים ל"ת (ל"ת)  
20/10/2002 08:05 זהר    תודה על הברכות - יגיעו ! ולגבי ההנקה  
21/10/2002 01:41 ענבל ל    זהר,  
21/10/2002 09:20 זהר    ענבל יקירה, בתקווה שתחזרי לכאן...  
18/10/2002 09:58 אני מתקבלת התחושה ש...
18/10/2002 10:55 כלבובה    מזדהה עם כל מילה שלך  
18/10/2002 12:38 דובת גריזלי העובדת ומיניקה מלא    תשובה  
18/10/2002 13:04 לא בא לי להזדהות הפעם    זה קצת(הרבה)פשטני להאשים את הפורום, לא?  
18/10/2002 15:18 נורית של ניצן    מזדהה מאוד - גם עם הכרת התודה כלפי הפורום, וגם עם התחושה הלא נוחה -  
18/10/2002 16:39 שירה ה    את הכי טובה שיש  
18/10/2002 16:48 לירון    גם אני הרגשתי תחושה דומה לגבי הניתוח הקיסרי-  
18/10/2002 17:32 זהר    בתור מניקה שבכל מקום אחר מרגישה במיעוט  
18/10/2002 18:39 אני    תיקון עיוותים - ללירון, ולאנונימית ובכלל, ותודות  
18/10/2002 18:59 ענבל ל    ובתור מי שמנסה להקים כאן בפורום רשת תמיכה למניקות,  
18/10/2002 19:06 ענבל ל    ל"אני", את תוכלי לקחת כאן חלק ככל שתרצי, זה תלוי רק בך. את שווה לאחרות וכל השאר בא מתחושותייך בלבד. תרומתך לפורום, כמו תרומתה של כל אחת אחרת, אינה תלויה בשיטת התזונה של ילדייך (ל"ת)  
18/10/2002 20:58 ליאת ג    אני לא הנקתי!!!לא אניק!!!!! וכל מי שתישאל אותי  
18/10/2002 21:51 מוקי    למה קיצוניות  
18/10/2002 22:09 ליאת ג    מוקי  
18/10/2002 22:59 לירון    ל"אני" , ותודה מיוחדת לענבל ל.  
18/10/2002 23:33 דיאנה    ועוד סעיף אחד לרשימת ה"הייתי רוצה" של ענבל -  
19/10/2002 00:31 איריס גוב    ובכ"ז נחמד להמצא בחממה  
19/10/2002 01:44 רותי קרני הורוביץ    לא כל מה שמתרחש אי שם, מוצא את דרכו אל דסק החדשות של ההכרה  
19/10/2002 08:35 זהר    על הנאה מהנקה והרגש הפולני  
19/10/2002 11:13 דפנה$    בזכות הפורום הזה אני מניקה את התינוקת בת 7 החודשים שלי  
19/10/2002 11:40 סאלוש    לליאת (ומילה ל'אני', לענבל ולדיאנה)  
19/10/2002 11:44 יוצאת מהארון    אני החלטתי מראש לא להניק  
19/10/2002 12:35 דפנה$    וגם רזיתי בדיוק איפה שצריך.נשבעת שאני לא רוצה לדרוך על שום יבלת זו או אחרת.... (ל"ת)  
19/10/2002 17:24 ליאת ג    לסאלוש  
19/10/2002 18:48 ענבל ל    רק אני מריחה כאן פרובוקציה לשמה? (ל"ת)  
19/10/2002 20:50 מרב ב    ענבל ל - לא רק את.... ועוד כמה מילים -  
19/10/2002 21:48 נונה    ליאת ג., מעניין אותי לשמוע למה את בזה לאמהות מניקות? (ל"ת)  
19/10/2002 21:58 הילה    ואולי זה בה ממך? אחרי הכל כל אחת יכולה לבחור מה לקרא מה לעיין בריפרוף ועל מה לדלג.  
19/10/2002 22:04 תמי.ד.    אכן נושא טעון.....ומילה ל - אני  
19/10/2002 22:33 נורית    ליאת ג.  
19/10/2002 22:54 סאלוש    לליאת  
19/10/2002 22:58 סאלוש    דרך אגב, מהם ראשי התיבות AP? (ל"ת)  
19/10/2002 22:58 סאלוש    דרך אגב, מהם ראשי התיבות AP? (ל"ת)  
19/10/2002 23:01 הילה    AP: Attachment Parenting (ל"ת)  
19/10/2002 23:19 הילה    ובאותו עיניין: אני זוכרת מאמר באתר של לה לצה, שדיבר על כך שאין "תרבות שיבטית" ממשית שממנה אומצה ה AP.  
19/10/2002 23:20 ליאת    סאלוש, אהבתי מאוד  
19/10/2002 23:37 סאלוש    תודה ליאת! מקווה שאני אזכור בעצמי...  
19/10/2002 23:43 הילה    אני מתרגשת מהאסימון שנפל לי: "אני" צודקת!  
20/10/2002 00:26 אנט    סאלוש,  
20/10/2002 10:30 שחר ב    לנורית של ניצן  
20/10/2002 10:58 עיפה משטויות    פרובוקציה וגם לא ראשונה שימו לב ללינק הבא שבו הביעה "אני" דעתה  
20/10/2002 16:36 סאלוש    תודה אנט  
20/10/2002 20:51 אני    ל"עייפה מהשטויות" ולכל אלו שהגיבו...  
18/10/2002 09:09 רוצה האם מותר לצבוע פסים בשיער אם רוצים להכנס להריון. התור שלי הוא כנראה ביום של הביוץ או יום יומיים לפניו ואני לא יודעת האם החומר של הצבע נכנס לדם ועלול לגרום לנזק לעובר? (ל"ת). תודה (ל"ת)
18/10/2002 10:19 פולינה    כן - מותר לצבוע. לא - הצבע לא מזיק לעובר. חיפוש לפי 'צביעת שיער' ו'לצבוע' יניב עוד כמה דיונים בנושא. (ל"ת)  
18/10/2002 08:12 נעמי RECALL של צעצוע מסוכן של איקאה
18/10/2002 12:51 רותם ו שות    יש לנו שניים כאלה... ונחזיר ! (ל"ת)  
17/10/2002 23:57 עוד מעט אמא אוכל לתינוקות ואסטמה
18/10/2002 06:41 רותם ו שות    אני לא רופאה  
17/10/2002 22:52 חדשה רופא נשים באיזוק רחובות או ראשון
17/10/2002 23:32 לירון    ###נדחפת עם שאלה לגבי החזרים- מישהי יודעת אם מגיע לי החזרים על רצועות לרגלים בעיקבות בעיה בפרקי ירכיים?????### (ל"ת)  
17/10/2002 23:55 דין דין    החזרים ממכבי  
18/10/2002 02:43 הייתי שם    אל תתפתי לדר שכטר (רחובות), וממליצה על  
18/10/2002 08:09 נעמה    הרופא הכי טוב באיזור  
18/10/2002 08:42 מרים    החזרים  
18/10/2002 10:03 רותי קרני הורוביץ    להייתי שם  
18/10/2002 10:35 גם אני הייתי שם, אבל....    "הייתי שם", על מנת שלא יתקבל הרושם הלא נכון  
18/10/2002 11:56 אילה    ד"ר בצר (אבל אני לא בטוחה שמקבל גם דרך מכבי) (ל"ת)  
18/10/2002 14:37 שירלי    גם אני חושבת שדר' שכטר הוא רופא מקסים!!! (ל"ת)  
19/10/2002 22:21 תמי.ד.    צטרפת להמלצה על דר קונפורטי בראשון - מלווה אותי מזה שנים וגם במהלך ההריון - פשוט אוהבת אותו. (ל"ת)  
19/10/2002 23:09 Adi    כן כן ד"ר בצר החמוד (ויש הטוענות שגם חתיך) מקבל גם דרך מכבי- בסניף המזרחי (שדרות ירושלים) (ל"ת)  
20/10/2002 13:22 מרב ב    האם יש רופא מומלץ באיזור חולון / בת-ים?  
21/10/2002 16:36 כרמית    דר' קונפורטי - האחד והיחיד!!! (ל"ת)  
17/10/2002 22:18 פתאום מתבישת אם הילדה (בת שנה) רעבה, ואין מספיק חלב שאוב, מה עדיף להוסיף, תמ"ל או ארוחה של מוצקים? של מה? ובכי כללי.
17/10/2002 22:46 רותי    כל הכבוד  
18/10/2002 09:19 ענבל ל    הערצתי  
18/10/2002 11:08 כלבובה    שאלה בנושא החיסון שנותן חלב האם  
18/10/2002 13:18 זולו    כלבובה אני ממליצה לך להפנות את השאלה לאסתר גרוניס בפורום ההנקה בתפוז. (ל"ת)  
18/10/2002 14:33 ל"ת    תסביך אדיפלי  
18/10/2002 14:35 ל"ת    דברי הופנו לכלבובה כמובן (ל"ת)  
18/10/2002 17:10 ענבל ל    הי כלבובה,  
18/10/2002 17:51 כלבובה    תודה ענבל על התשובה  
18/10/2002 18:04 כלבובה    ל-ל"ת - אם אנחנו מכירות כל כך טוב  
18/10/2002 21:09 כרמית    לל"ת...תשובתך אינה מכובדת כלל וכלל!  
19/10/2002 00:47 לירון    כלבובה- אל תתיחסי לתשובות שהם מראש ללא תוכן.... (ל"ת)  
19/10/2002 01:04 דיאנה    כלבובה - אם את כבר שואלת את אסתר,  
19/10/2002 12:23 פתאום מתבישת    תודה רבה רבה לענבל ורותי על הפירגון והתמיכה. ותודה על העיצות,  
19/10/2002 12:33 פתאום מתבישת    לכלבובה: אני לא ככ מאמינה שבגיל שנה חלב אם ככ עוזר למערכת החיסונית  
19/10/2002 19:46 המסעדה הניידת    אולי קצת עובדות לשם שינוי... חיסוניות בשנה השנייה? ועוד איך.  
19/10/2002 20:03 המסעדה הניידת    עיקר שכחתי  
19/10/2002 22:13 כלבובה    תודה מסעדה - האם גם אצליכם הפכו האותיות של הפורום לקטנות במיוחד  
19/10/2002 22:38 פתאום מתבישת    כלבובה, נשמע לי שהנזק לבריאות שלך אם לא תעברי את הטיפל אינו בר השוואה לנזק שיגרם לפעוט מהגמילה.  
20/10/2002 04:14 ענבל ל    כלבובה, עכשיו הבנתי מעט יותר את נסיבות ההתלבטות שלך;  
20/10/2002 06:47 כלבובה    ענבל, חשבתי על זה  
20/10/2002 08:21 ענבל ל    חדשיים זה באמת הרבה זמן  
20/10/2002 16:40 סאלוש    לפתאום מתביישת, אם את עוד כאן  
20/10/2002 21:13 כלבובה    תודה ענבל על הכל, אני אשמח לקבל את המאמר (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש