פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  452   451   450   449   448   447   446   445   444   443   442   441   440   439   438   437   436   435   434   433    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

20/1/2002 11:18 הילה בדיקת הריון ביתית
20/1/2002 16:04 מירי    כשבועיים  
20/1/2002 16:23 סאלוש    מירי? האמנם?  
20/1/2002 16:39 מירי    לסאלוש ועוד עצונת  
20/1/2002 22:09 רותי קרני הורוביץ    להילה, אני מעבירה לכאן את התגובות להודעתך זו ששלחת בכותרת שונה  
20/1/2002 23:10 סאלוש    לגבי ערכת ביוץ  
20/1/2002 23:10 סאלוש    לגבי ערכת ביוץ  
21/1/2002 10:35 ש. הריונית    בדיקות הריון ביתיות ומעבדה  
22/1/2002 01:30 סאלוש    מה זה ו.א? תודה (ל"ת)  
22/1/2002 01:30 סאלוש    מה זה ו.א? תודה (ל"ת)  
22/1/2002 02:52 מירי    לסאלוש וסת אחרון, ושאלה לש.  
20/1/2002 09:08 אני בעיית בעל
20/1/2002 11:28 לימור    יכול מאד להיות שהוא מקנא  
20/1/2002 12:20 נועה    הי אני  
20/1/2002 14:47 שיר    גם אצלנו  
20/1/2002 15:47 אמא של מיכמוך    לפני ש...  
20/1/2002 01:24 הדס בעקבות הכתבה במעריב, על לידת התאומים של שירה
20/1/2002 01:29 Ilana Shemesh, natural midwifeI    Hadas, thank you for sharing ל"ת  
20/1/2002 01:33 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    הדס יקרה,  
20/1/2002 01:41 עידית    הדס ממש הצפת דמעות בעיני  
20/1/2002 08:01 תיתי    מצטרפת לתשבוחות על עין כרם  
20/1/2002 08:07 יוליה    הדס, את חזקה. אני לא יכולה להפסיק לבכות.  
20/1/2002 08:25 שירלי    הדס  
20/1/2002 08:31 אמא של איה    הדס יקרה  
20/1/2002 09:08 אורלי_ו    להדס,  
20/1/2002 10:16 מאמוש    הדס, לפעמים באמת אין מילים ונשאר רק להשתתף בכאב הנורא. לת.  
20/1/2002 11:37 אסתי    הדס יקרה  
20/1/2002 11:43 ענת ב    הדס יקרה,  
20/1/2002 11:46 ענבר    אוי הדס...  
20/1/2002 11:47 אביטלל    הדס יקרה,  
20/1/2002 12:13 נועה    במקום שאין בו אנשים ­ הייה אדם  
20/1/2002 13:48 מיכאלה    אוי, הדס, הדמעות זולגות מעיני  
20/1/2002 13:52 אסנת ש.    הדס יקרה  
20/1/2002 16:16 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    הדס יקרה,  
20/1/2002 16:33 סאלוש    הדס יקרה,  
20/1/2002 16:43 יעל.ש.    הדס היקרה  
20/1/2002 20:00 שרון מ    להדס היקרה  
20/1/2002 20:10 רויטל    הדס יקרה  
20/1/2002 21:03 הדס    לא ידעתי שאני כ"כ יקרה...  
20/1/2002 21:07 דנה    הדס,זו לא הפעם הראשונה שאני שומעת את הסיפור שלך,ומצטמררת -  
20/1/2002 21:12 רותי קרני הורוביץ    הדס יקרה מאד מאד  
20/1/2002 22:39 הדס    כרגיל, רותי,  
20/1/2002 22:40 ש הריונית    הדס  
21/1/2002 05:54 ליא    הדס את מדהימה  
21/1/2002 07:24 עירית ל    הדס  
21/1/2002 09:57 ליאתי    ללא מילים.. עם הרבה דמעות... לא מכירה באופן אישי, אבל כ"כ נגעת וחדרת עמוק..כה לחי. ליאת(לת  
21/1/2002 09:59 Adi    הדס יקרה התלבטתי הרבה זמן אם להגיב ועשיתי מאמץ להכנס לפה היום כדי להודות לך  
21/1/2002 13:58 ענת סימון    הדס,הרבה תודה על האומץ לשתף אותנו בפרטי הסיפור שלך. את באמת אדם יקר ומיוחד ל"ת.  
21/1/2002 14:56 דיאנה    הדס ה(כן כל כך) יקרה  
21/1/2002 15:45 שפירית    הדמעות זולגות מעצמן...שמחה שלפחות ילדו אותך אנשים ולא עובדים חסרי רגש ל"ת  
21/1/2002 21:15 הדס    תודה תודה תודה לכולכן. צמרמורת עוברת בי כשאני קוראת את תגובותיכן  
21/1/2002 22:20 אורלי    הדס, את יקרה ועוד איך, וגם מקסימה וחזקה  
20/1/2002 00:18 נוגי יוגורט ומוצרי חלב שונים - שאלה לטובה
20/1/2002 00:19 נוגי    שכחתי ,שאלה נוספת מה עם שמנת? לת  
20/1/2002 08:21 אמא של איה    היום בידיעות אחרונות- משרד הבריאות מציג: התפריט המומלץ לתינוקות  
20/1/2002 12:40 ענת ב    למה בשר אפשר מגיל שבעה חודשים, אבל דגים רק מגיל שנה? (ל"ת)  
20/1/2002 12:51 הדס    ענת, אולי בגלל העצמות? (סתאאם... גם בגיל שנה יש בעיה של בליעת עצמות. בעצם גם בגיל 70...) לת  
20/1/2002 15:59 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    היי נוגי. הקטנה כבר בת שנה? מזל טוב!  
20/1/2002 16:08 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ולגבי סוגיית הגלוטן הבלתי נגמרת:  
20/1/2002 21:44 הדס    טובה, הדפסתי ותליתי על המקרר! לת  
20/1/2002 22:05 אמא של איה    טובה- ענתה לי מישהי שאמרה שהיא ממחלקת התזונה אין לי מושג אם היא דיאטנית קלינית(לת)  
21/1/2002 09:20 ענת ב    הנה הנתיב להודעת משרד הבריאות בעניין ההנחיות החדשות  
21/1/2002 11:40 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תודה ענת! חסכת לי לחפש את הקישור!  
21/1/2002 12:52 ענת ב    אז טובה, אולי תימצא תשובה לשאלת הדגים שלי לעיל? (ל"ת)  
21/1/2002 21:26 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ענת, אני מבררת את העניין ובינתיים,  
19/1/2002 22:23 בילה נעים מאד ובענין הרצאות
19/1/2002 22:36 כרמית    האם תוכלי לפרט בעניין אמהות עובדות דרך הבית? ל"ת  
19/1/2002 23:16 בילה    בענין אמהות עובדות מהבית  
19/1/2002 23:28 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    היי בילה,  
20/1/2002 00:17 רותי קרני הורוביץ    מנצלת את הפריים טיים כדי להזכיר שמחר בבוקר 'בית פתוח' בדרך-אם פרדס חנה, בחמישי בת"א ומפברואר - ג'ימבורי ת"א מ- 4 חודשים  
20/1/2002 00:44 רותי קרני הורוביץ    וגם כדי למשוך את תשומת הלב לסיכומה המשובח של תמי 'קריטריונים לבחירת מטפלת'  
20/1/2002 01:06 רותי קרני הורוביץ    ואם כבר - אז כבר יוכרז בזאת גם על עלייתם של ארבעה וחצי פריטים חדשים לאויר במדור האנגלית שלנו  
20/1/2002 08:37 יוליה    לבילה ,מעוניינת לקבל אינפורמציה על מגוון מוצרים וגם על עבודה לאימהות  
20/1/2002 22:13 הדר    בילה, אשמח לקבל מידע נוסף על עבודה מהבית וגם בנושא מוצרים טבעיים , תודה . (ל"ת)  
20/1/2002 22:13 הדר    בילה, אשמח לקבל מידע נוסף על עבודה מהבית וגם בנושא מוצרים טבעיים , תודה . (ל"ת)  
20/1/2002 23:53 שירה לוריא    עבודה מהבית  
19/1/2002 22:08 תיתי חיוך, מוקדש באהבה רבה לדנה
19/1/2002 23:04 דנה    תודה. ל"ת  
19/1/2002 21:02 IRAILI שאלות
20/1/2002 12:58 מאמוש    אני לא יכולה להגיד לך איפה ללדת אבל  
21/1/2002 21:54 שפירית    כדי לייעץ לך איפה ללדת רצוי שתפרטי מה חשוב לך  
19/1/2002 20:01 איריס הדס דנה, חמודה, מחזיקה לכם אצבעות חזק חזק לקראת מחר, ושולחת חיבוק גדול לרותם
19/1/2002 20:03 ליאת מ    דנה, המון בהצלחה גם ממני ותזכרי שכולנו איתך, לא משנה מה תהיה התוצאה. נשיקות. (ל"ת)  
19/1/2002 21:14 דיאנה    דנה ורותם היקרים, גם אני אתכם בלבי ובמחשבתי (לת)  
19/1/2002 21:17 אמא של איה    מצטרפת לחיזוקים, לתפילות ולאמונה שהכל יהיה טוב(לת)  
19/1/2002 21:59 שירלי    דנה, חיבוק, אצבעות מוחזקות והמון בהצלחה מחר. מקווה חזק חזק לטוב. חושבת עליכם המון! (ל"ת)  
19/1/2002 21:59 שירלי    דנה, חיבוק, אצבעות מוחזקות והמון בהצלחה מחר. מקווה חזק חזק לטוב. חושבת עליכם המון! (ל"ת)  
19/1/2002 22:02 הדס    כל תפילותינו עימכם. (לת)  
19/1/2002 22:26 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    דנה יקרה, חיזקו ואימצו. מתפללת למענכם שהכל יהיה בסדר. לת  
19/1/2002 22:36 יעל.ש.    דנה יקרה  
19/1/2002 22:38 יעל.ש.    ברחה לי ההודעה  
19/1/2002 22:38 כרמית    חיבוקים ונשיקות שלוחות לרותם, מלוכסן העיניים!!! ל"ת  
19/1/2002 22:49 אורלי    דנה, ליבי איתך-הלוואי שיהיה בסדר. ל"ת  
19/1/2002 22:49 הבעל של דנה    תודה לכולן  
19/1/2002 23:11 דנה    אין לי מושג איך להתחיל -  
19/1/2002 23:47 רותי קרני הורוביץ    דנה יקרה, חיבוק חוזר לקראת חצות  
20/1/2002 00:09 ענבל ל    גם אני עדיין מחזיקה אצבעות ומתפללת שהכל יבוא על מקומו בשלום. חיבוק גדול וחזק. לת  
20/1/2002 00:40 Efrat_L    דנה, אני אחשוב עליך ועל רותם ואקווה לטוב (ל"ת)  
20/1/2002 01:24 Ilana Shemesh, natural midwife    Dana dear, my thoughts, hopes and prayers are with you ל"ת  
20/1/2002 01:33 עידית    דנה - מרחוק רחוק אני מחבקת  
20/1/2002 10:34 ענת ב    מצטרפת לקודמותי - רק בריאות (ל"ת)  
20/1/2002 12:19 אסתי    בואו נעצום עיניים עכשיו ונבקש...  
20/1/2002 15:14 אסנת ש.    דנה יקרה  
20/1/2002 17:52 יוליה    דנה, אני חושבת עליכם מהבוקר  
20/1/2002 20:09 שרון מ    מהבקר אני חושבת רק עליכם, אני שולחת חיבוק גדול. ל"ת  
19/1/2002 20:01 ליאת מ המפגש אצלי נדחה - שחר חולה...
19/1/2002 21:10 דיאנה    החלמה מלאה לשחר, ואולי בזכות הדחיה אצליח להגיע אם המפגש יהיה אחרי המבחנים שלי (לת)  
19/1/2002 21:15 אמא של איה    חבל..אבל העיקר שתהיו בריאים(לת)  
19/1/2002 22:23 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    היי ליאת, רפואה שלמה לשחר, אולי במועד החדש נוכל להגיע. תודה על העידכון, ותרגישו טוב. לת  
20/1/2002 00:25 Efrat_L    הי ליאת, החלמה מהירה לשחר ובהצלחה במבחן! (ל"ת)  
20/1/2002 00:25 Efrat_L    הי ליאת, החלמה מהירה לשחר ובהצלחה במבחן! (ל"ת)  
20/1/2002 08:41 יוליה    ליאת , החלמה מהירה לשחר. אחכה למועד הבא. ל"ת  
20/1/2002 10:49 ענת_AB    מחכה למועד החדש, תרגישו טוב! (ל"ת)  
20/1/2002 19:48 חנה    מה קרה לו ?-מצונן ?-  
20/1/2002 21:01 מירה נ.    מאחלת הרבה בריאות לשחר,מקווה שנפגש בהקדם(ל"ת)  
19/1/2002 19:41 אמא טריה עם עודף משקל מישהו מכיר מומחה להרזיה בדיקור סיני, אבל רק אם הוא גם רופא
19/1/2002 20:12 ש. הריונית    דיאטה עם דיקור  
19/1/2002 20:58 אביגיל    אני יודעת שלמכבי יש אפשרות דרך הביטוח המשלים במחיר טוב. ל"ת  
19/1/2002 21:11 רותי קרני הורוביץ    לדרורית אמיתי-דרור, אני מעבירה לכאן את הודעתך שכותרתה 'מחפשת חומר מי יודע משהו על רפלקסולוגיה לתינוקות בישראל'  
19/1/2002 22:20 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    היי אמא טריה,  
19/1/2002 23:31 א י ה    יש בצפון משהו שנקרא : יובלים - מרכז לרפואה אישית ,ויש להם סדנא קבוצתית של שחרור מאכילת יתר. מנחים שם שני רופאים . טלפון 306248-056 לד"ר דינה אייזן- אילת. הם ליד עפולה. הלואי שתצליחי  
21/1/2002 15:55 שפירית    יקירה, כמה טריה את ?  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש