פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  452   451   450   449   448   447   446   445   444   443   442   441   440   439   438   437   436   435   434   433    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

19/1/2002 14:39 ליאת לידה אחרי קיסרי
19/1/2002 15:48 מאמוש    סליחה שאני מגניבה פה הודעה ליערה  
19/1/2002 19:09 Efrat_L    הי ליאת - כמה הפניות לאתרים וספרים  
19/1/2002 20:48 רותי קרני הורוביץ    ובנוסף לאוצר של אפרת, מצאי שני עמודי לינקים לתשובות בפורום לפי VBAC (ל"ת)  
19/1/2002 22:56 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    היי ליאת, כדאי לך לדעת שלפני כחצי שנה  
20/1/2002 09:33 amnon    Marsden Wagner refutation of ACOG study  
20/1/2002 11:59 ענת ב    אמנון, תודה על הנתיבים החשובים ומילה לליאת  
20/1/2002 22:06 ליאת    תודה תודה! תודה רבה.  
19/1/2002 12:07 אפ המשך אוכל מוצק
19/1/2002 15:51 שרון-ש    איפה המאמר? ל"ת  
19/1/2002 17:11 אור2    הי אפ. ד"ש מבת דודתך. ל"ת  
19/1/2002 22:40 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    היי אפ,  
20/1/2002 08:47 שרון-ש    טובה וכולן, קניתי משמשים לתינוקת,  
20/1/2002 12:53 ע    מגניבה שאלה- באיזה גיל אפשר לתת ברוקולי  
20/1/2002 16:19 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תשובות:  
19/1/2002 09:25 אלה תבלינים ועשבי תיבול בהריון
19/1/2002 22:30 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אסור ומותר בהריון  
18/1/2002 19:51 ליא שאלה לשי זילברבוש- זחילה לא סימטרית והושבה
19/1/2002 19:01 שי זילברבוש    אסימטריה בזחילה ,התיישבות,קצת על עצמי  
19/1/2002 21:25 אמא של איה    עוד שאלה לשי  
21/1/2002 06:52 ליא    תשובות הבהרה  
26/1/2002 09:53 שי זילברבוש    התהפכות כהכנה לזחילת גחון  
26/1/2002 22:23 שי זילברבוש    גמישות יתר והשפעת רצועות על התפתחות מוטורית  
18/1/2002 18:33 רותי קרני הורוביץ למאוכזבת, גנזתי באופן זמני את הודעתך מכאן לגבי אכזבתך ממרכז להנקה
18/1/2002 21:11 ריקי    כל הכבוד  
19/1/2002 11:43 דניה    נראה לי מאוד לא דמוקרטי  
19/1/2002 12:25 תיתי    דניה, למה את חושבת שאסור להתלונן?? לת  
19/1/2002 13:51 א י ה    רותי אניחושבת שאת צודקת.  
19/1/2002 18:34 רותי קרני הורוביץ    דניה, מבינה גדולה בדמוקרטיה אני לא  
19/1/2002 19:55 תמי    איזון  
19/1/2002 21:31 מאוכזבת    רותי, אני לא חושבת שהאכזבה של  
20/1/2002 00:00 רותי קרני הורוביץ    למאוכזבת, ראשית, אין כל מניעה שהמתלוננת תכתוב פה באנגלית, שנית איני משכתבת הודעות  
20/1/2002 01:00 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    אני כנראה פספסתי את כל זה אך......  
20/1/2002 07:41 מאוכזבת    אלן, לא מדובר עליך כמובן וביקשתי מהאישה שתכתוב לך אישית למייל שלך עם המקרה שלה. לת.  
20/1/2002 13:10 ענת ב    ראיתי את ההודעה המקורית, עמדתי להגיב, ולא הספקתי  
20/1/2002 22:28 רותי קרני הורוביץ    הודעתה המקורית של 'מאוכזבת' ושתי תגובות  
20/1/2002 22:31 רותי קרני הורוביץ    להלן תגובתה של דר' מירה ליבוביץ', מנהלת מרכז ההנקה באודים לדברים  
18/1/2002 16:06 אנונימית זקוקה להמלצה של מטפלת מקצועית שמתמחה בטיפול אחרי גירושים
18/1/2002 22:12 רותי קרני הורוביץ    לשרון, אני מעבירה לכאן את הודעתך שכותרתה 'מחפשת יועצת למשפחה עם בעיה'  
19/1/2002 13:52 א י ה    שיפנו לתחנה להתפתחות הילד באזור שלהם.  
19/1/2002 15:12 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    למעוניינות, אפשר לפנות למייל הפרטי שלי, עם ציון כתובת מגורים ועיקרי הבעיה, ואני אנסה לעשות שידוך (ל"ת)  
19/1/2002 16:29 דרורית אמיתי-דרור, יועצת להורים ולאנשי מקצוע    יעוץ למשפחה  
19/1/2002 17:01 דרורית אמיתי-דרור, יועצת להורים ולאנשי מקצוע    המלצה על פסיכולוגית באזור הרצליה  
19/1/2002 20:32 אנונימית    תודה לכולכן על התגובות, אעביר לחברה את כל ההמלצות. לת.  
19/1/2002 23:29 אני שהייתי צריכה    ממליצה בחום על השידוכים של אורית... -  
18/1/2002 08:55 יהודית נתיב לכתבה במעריב על הנעשה בבי"ח
18/1/2002 14:04 עידית    הכתבה הזאת לא רק מזעזעת אלא העלתה אצלי דברים שכנראה הדחקתי עמוק מאוד  
18/1/2002 14:19 עידית    מתחת לכותרת של הכתבה נמצא שמו של הכתב משה זונדר  
18/1/2002 14:28 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תודה על הנתיב יהודית. כתבה חשובה ועוכרת שלווה,  
18/1/2002 14:42 תיתי    אני מזועזעת  
18/1/2002 15:20 זהר    כתבה מחרידה, בשבוע הבא המשך -  
18/1/2002 15:36 אמא של איה    איך אפשר לחתום על העצומה של" נשים קוראות ללדת"?(לת9  
18/1/2002 15:53 דיאנה    כתבה מזעזעת ועצובה ומאד מפחידה  
18/1/2002 16:34 שרון מ    כתבה מפחידה - אך קצת מנחמת  
18/1/2002 17:19 Efrat_L    לאמא של איה (ואחרות) - כדי לחתום על העצומה של "נשים קוראות ללדת"  
18/1/2002 18:42 אור2    אני מזועזעת לחלוטין, ובו בזמן  
18/1/2002 20:14 בייב    שלחתי אל הכתב את סיפור הלידה שלי, שידע שדברים מזעזעים קוראים גם בעוד בתי חולים(ל"ת)  
19/1/2002 11:20 אורית    תודה אפרת, גם אני שלחתי מייל לחתימה על העצומה. לת  
19/1/2002 15:15 עידית    ואם תספיקו היום (שבת) לצפות בסקאיי ניוז תוכלו לראות  
19/1/2002 21:37 אסנת ש.    בייב יקרה, טוב עשית! עדיין לא מצאתי את האומץ כדי לשלוח גם את הסיפור שלי (ל"ת)  
20/1/2002 16:44 יעל.ש.    אני מכירה את משה זונדר, אני מבטיחה להעביר לו את כל מה שכתבתן כאן ולדווח לכם עוד פרטים. ל"ת  
20/1/2002 20:44 בייב    יעל יקרה, נאם משה שמע על סיפור הלידה שלך? (ל"ת)  
20/1/2002 23:26 סאלוש    באמת פחד מוות! (ל"ת)  
21/1/2002 09:06 ענת ב    ואני דווקא התאכזבתי מהכתבה  
18/1/2002 01:32 אמא של נועה חייבת לשתף - לאיפה התינוקת-פצפונת שלי נעלמת?
18/1/2002 14:31 מירי    תמיד טוב "לשפוך"  
18/1/2002 15:35 איילת1    מבינה כל מילה  
18/1/2002 15:46 דיאנה    מגניבה שאלה לא קשורה לאיילת1  
18/1/2002 15:47 אמא של איה    אני כל כך מזדהה  
19/1/2002 13:53 א י ה    אני כל כך מזדהה איתך.גם אצלי נורא דומה.  
19/1/2002 21:42 איילת1    תשובה לגבי המטפלת  
19/1/2002 21:56 דיאנה    לאיילת1, תודה רבה ובקשה  
25/1/2002 01:34 אמא של נועה    תודה על התגובות, כייף לגלות שאני לא לגמרי "קוקו"...(ל"ת)  
17/1/2002 23:05 שיר מחפשת תמיכה לחברה בפוסט-טרואמה, לאחר לידה
17/1/2002 23:17 ענבל ל    לצורך עיבוד של לידה שהיתה טראומטית  
17/1/2002 23:42 ענבל ל    הנה ההמלצה של רותי: רחל לוי, טלפון - 6483959, 278051-053 (לת)  
17/1/2002 23:52 רותי קרני הורוביץ    ענבל יקרה, המון תודה  
18/1/2002 21:43 תיתי    ובירושליים  
19/1/2002 16:57 דרורית אמיתי-דרור, יועצת להורים ולאנשי מקצוע    תמיכה לאמא בפוסט-טראומה  
21/1/2002 00:49 ענת תל-אורן, מיילדת    מוכנה לעזור  
21/1/2002 23:06 שיר    תודה גדולה, בשמי ובשם חברתי, על העזרה.  
17/1/2002 22:17 מאי מתן מים לתינוקות, ממתי ?-
17/1/2002 22:22 ענבל ל    אם את מניקה - אין צורך בשום תוספת. אם חלק מתזונתה או כולה מתרכובת מזון מסחרית - שתשתה כמה שהיא רוצה (ורק מים!). (לת)  
17/1/2002 23:07 דנה    אחרי מחקר מקיף שעשיתי לפני מספר חודשים שכלל מספר רופאי ילדים ואחות טיפת חלב-  
17/1/2002 23:17 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מצטרפת לדבריה של דנה. לת  
17/1/2002 23:24 ענבל ל    תודה על העידכון. תמיד שמחה ללמוד וסליחה שהטעיתי. לת  
18/1/2002 20:12 בייב    לטובה, את יכולה להסביר למה לא כדאי לתת מים לילד בן 3 חודשים? אמרו לי שכדאי להרגיל לשתית מים מגיל צעיר, לא? (ל"ת)  
18/1/2002 22:21 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מים לתינוקות - מומלץ לקרוא!  
19/1/2002 15:12 יוליה    טובה, תודה על העידכון.איך יוצרים קשר עם מכון התקנים ? ל"ת  
19/1/2002 22:33 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מכון התקנים:  
20/1/2002 08:55 יוליה    טובה, תודה רבה.ל"ת  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש