פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  452   451   450   449   448   447   446   445   444   443   442   441   440   439   438   437   436   435   434   433    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

16/1/2002 21:55 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית עדכון חשוב בנושא גלוטן לתינוקות, וכנס אלרגיה למזון אשר התקיים היום בתל אביב
16/1/2002 22:19 הדס    טובה, שיהיו לך חיים ארוכים!  
16/1/2002 22:47 פולינה    מתפרצתבנושא אחר, בהמשך לדיונים שהיו כאן: תחקיר על "ליס" במעריב ואתר העוסק ברשלנות רפואית  
16/1/2002 23:43 רותי קרני הורוביץ    טובה, המון תודות על עדכונים החשובים, ובמיוחד הימצאו של האינסולין בחלב אם  
17/1/2002 08:29 אורית    טובה, עכשיו יש לי תשובה לכל הסבתות שלא הבינו אותי. תודה! לת  
17/1/2002 08:33 אביטל    יש לי את מעריב  
17/1/2002 08:59 עידית    אביטל - אני אשמח  
17/1/2002 09:07 דיאנה    עידית - בדרך כלל מעריב מעלים את כל הכתבות שלהם לאתר  
17/1/2002 10:21 תמי    טובה ופולינה- תודה. אגב- אכן ניתן למצוא במהדורת האינטרנט של מעריב את תוכן העיתון כולו. (לת)  
17/1/2002 11:00 זהר    פולינה - תודה ! אתר חזק ביותר, שימו לב בעיקר לנושא של תמותת תינוקות ! ל"ת  
17/1/2002 12:06 עידית    תודה !!!(ל"ת)  
17/1/2002 14:35 מאמוש    טובה תודה על העדכון המענין, מה ששוב גורם לי לצעוק בקול רם: "מספיק עם הבמבה"!!!!!!! לת.  
17/1/2002 16:41 יוליה    טובה תודה על עדכונים. ל"ת  
17/1/2002 21:24 דיאנה    מנצלת את ההזדמנות לתת מתכון לכדורי בשר לתינוקות אוכלי גלוטן ומתנזרי ביצה  
17/1/2002 21:56 אנה    לטובה,  
17/1/2002 22:15 ענת ב    טובה, תודה על העדכון החשוב  
17/1/2002 22:36 ענבל ל    תודה לטובה על הדיווח החשוב ותודה לכל המוסיפות מתכונים, נתיבים ועידכונים. תבורכו! לת  
18/1/2002 16:53 Efrat_L    התאמת המתכון של דיאנה (תודה לך!) למנועי-גלוטן  
18/1/2002 18:44 רותי קרני הורוביץ    המון תודה על המתכונים המותאמים, ושאלה קצת חטטנית לאפרת  
19/1/2002 08:05 Efrat_L    הי רותי,  
19/1/2002 23:00 רותי קרני הורוביץ    תודה אפרת! (ל"ת)  
16/1/2002 21:09 שני מוסיקה לעוברית שלי...
16/1/2002 23:24 איילת1    מוסיקה לעוברית  
17/1/2002 02:43 דנה השניה    מוזיקה וקולות בכלל  
17/1/2002 06:10 שני    איפה ניתן להשגה??(ל"ת)  
17/1/2002 09:57 Hadar    "HAYETSIRA HARISHONA"  
17/1/2002 10:31 תמי    מוסיקה לעוברים..  
17/1/2002 12:34 סאלוש    היי שני, טוב לשמוע ממך! (ל"ת)  
16/1/2002 20:21 מירי עצם הזנב והתקשויות
17/1/2002 16:50 ענת ג.    מירי ,  
17/1/2002 17:05 מירי    לענת-הקלה של הזדהות  
18/1/2002 11:11 ענת ג.    עוד בקשר לכאבי אגן-  
18/1/2002 14:49 מירי    לענת-תודה רבה והדף על המנשאים מעניין-מקווה שנפגש שם "אחרי" ל"ת  
16/1/2002 18:52 מיכלי המודאגת אני יודעת שהיו על כך דיונים בעבר, אך בני בן השלוששה וחצי חודשים לא מנסה כלל להרים את הראש בשכיבה על הבטן
16/1/2002 19:26 יהודית    הנה הנתיב  
16/1/2002 19:45 דנה    אני מציעה לך ללכ תגם על כיוון של פיסיוטרפיה דרך קופ"ח-  
16/1/2002 20:28 מיכלי    דנה, האם את יכולה לפרט יותר? מה קרה כשדחית את הטיפול ומתי זה קריטי כאשר הוא עדיין לא מרים את הראש? (ל"ת)  
17/1/2002 11:54 טניה    לגבי מרכז "צעד ראשון"  
17/1/2002 17:14 דנה    מיכלי-אנא כיתבי לי למייל ונמשיך את הדיון שם.יש לי הרבה מה להגיד לך.ל"ת  
16/1/2002 18:44 אביגיל נהנתי מאוד מהדיון לפני כמה ימים על שינה עם ההורים, נשארה לי שאלה חשובה- מה יהיה בגמילה?
16/1/2002 19:22 יהודית    מה שתחליטי זה מה שיהיה כמו כל דבר בחיים  
17/1/2002 16:57 ענת ג.    ילדים במיטות משפחתיות עוברים לרוב מרצונם למיטה בחדר אחר,  
17/1/2002 18:32 אביגיל    אז אני מבינה שההחלטה מתי לעבור לניטה משלה יהיה רק לפי רצונה? ל"ת  
20/1/2002 05:18 ענת ג.    תשובה לאביגיל-  
16/1/2002 18:42 אמאלה התעוררתי היום עם דיכאון רציני, לא רציתי להשאר לבד עם התינוק והכרחתי את בעלי לקחת חופש, אך הוא לא יוכל להשאר איתי לנצח... (הצילו דחוף)
16/1/2002 18:44 אמאלה    אגב, אני מאזור המרכז (ל"ת)  
16/1/2002 19:27 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    עזרה מקצועית אחרי הלידה  
16/1/2002 20:01 סאלוש    כל הכבוד לך  
16/1/2002 20:43 יעל.ש.    אמאלה יקרה  
16/1/2002 21:32 איריס הדס    אמאל'ה, לא יכולה לייעץ לך הרבה מעבר לקודמותי,  
17/1/2002 00:05 רותי קרני הורוביץ    מצטרפת לקודמותיי ומוסיפה את מס' הטלפון של אגודת ניצה, המתמחה בתמיכה בנשים בדיכאון לאחר לידה  
17/1/2002 05:59 שרון-ש    האם שקלת חזרה לעבודה, אפילו לחצי יום?  
17/1/2002 10:24 רותי קרני הורוביץ    תודה שרון, בוודאי, איך שכחתי, יציאה סדירה מהבית יכולה להיות חמצן לנשימה  
17/1/2002 10:43 תמי    ובינתיים, כמה עצות-  
17/1/2002 12:22 רוני    כ"כ מוכרת : ( ההרגשה  
17/1/2002 14:11 שרון-ש    רוני אהובתי -  
17/1/2002 15:45 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ממליצה לקרוא את המאמר "השיבה הביתה" כאן באתר וגם על דיאנה אידלמן קרת: 7482895-09  
20/1/2002 20:56 שפירית    בדיוק כך הרגשתי כשהשפירון היה בן חודשיים  
20/1/2002 20:59 שפירית    הייתי שולחת לך email אם היית מצרפת...  
20/1/2002 20:59 שפירית    הייתי שולחת לך email אם היית מצרפת...  
16/1/2002 15:22 שרון-ש עשיתי חיפוש במהלך חצי שעה ולא מצאתי - אז ה צ י ל ו - היא מתעוררת בלילה!! (ולא אוכלת...)
16/1/2002 15:55 שירלי    שרון-ש רק חיבוק כי יותר מזה אין לי איך לעזור לך  
16/1/2002 16:58 ליאת מ    הרבה בנות פה סיפרו שאחרי שלקחו את הפיצפונים לישון עימם במיטה הבעיה עברה. אולי שווה לנסות (ל"ת)  
17/1/2002 12:23 רוני    שרון, אולי שיניים? לת  
17/1/2002 14:12 שרון-ש    לא :-( נאדה שיניים. היא פשוט רעבה, היבחושה.  
17/1/2002 23:05 ענבל ל    נו, ואת נותנת לה לאכול? ואח"כ? האם זה עוזר לה להירגע? לת  
18/1/2002 13:51 שרון-ש    כן, כמובן שהיא מקבלת אוכל. והולכת לישון אחר כך בד"כ. ל"ת  
16/1/2002 13:38 אילת כיצד ללמד את נעה למצוץ מוצץ?
16/1/2002 13:45 שרון-ש    בר בת 6 חודשים ומסרבת בתוקף למוצץ. כנראה שלא כולם נועדו לכך. ל"ת  
16/1/2002 14:01 שירלי    מצטערת, גם לי אין רעיונות. תומר בן ה- 11 חודשים אוטוטו מסרב למוצץ! (ל"ת)  
16/1/2002 14:18 דנה    סליחה,אבל למה להכריח? -  
16/1/2002 15:01 יסמין    רעיון אזוטרי במקצת..  
16/1/2002 15:22 תמי    ובכל זאת...  
16/1/2002 16:56 ליאת מ    אצלנו הוא לוקח מוצץ רק כשהוא עייף ורוצה לישון (ל"ת)  
16/1/2002 17:10 אילת    תודה לכולן  
16/1/2002 18:43 פולינה    תמי כבר "הלשינה" - ואכן, אצלנו זה לקח שלושה חודשים וחצי וחזית הסירוב נשברה מול מוצץ של נוק (ותודה לקטי על ההמלצה)... לא להתייאש! (לת)  
16/1/2002 19:30 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    ממתי המוצץ הוא חלק בלתי נפרד מתינוק? רק תינוקות שלא יונקים זקוקים למענה לייצר המציצה. (ל"ת)  
16/1/2002 21:52 תמי    אלן, זה לא תמיד נכון (ולראייה מיה שלי...) לת  
16/1/2002 21:56 פולינה    אלן, מצטרפת לדברי תמי - גם יובל יונקת בלבד ומאז שהיא לוקחת מוצץ היא הרבה יותר רגועה בנסיעות ונרדמת הרבה יותר בקלות! (לת)  
16/1/2002 21:56 ליאת מ    מסכימה עם אלן מאוד...  
16/1/2002 22:08 דיאנה    מסכימה שתינוקות יונקים לא צריכים מוצץ, אבל האמהות שלהן כן זקוקות לו לפעמים...  
16/1/2002 22:11 אביגיל    אצלנו הנקה מלאה ואם לא מוצץ אז היא עושה מאמא מוצץ וחבל על הפיטמה שלי...ל"ת  
17/1/2002 10:24 תמי    יש המון תיאוריות בנושא הזה,  
19/1/2002 13:49 א י ה    תחזיקי מעמד ואל תלחצי עליה. היא יודעת מה טוב לה  
16/1/2002 13:29 יסמין גן לילדה בת שנה וחודש ?
16/1/2002 13:35 תמי    יסמין, אני באותה התלבטות,  
16/1/2002 14:21 micniv    ואני, לעומת זאת, עדיין מחפשת מטפלת  
16/1/2002 15:28 נטלי    אנחנו הכנסנו בזמנו את נופר לגן בגיל שנה וחודש בדיוק  
16/1/2002 20:06 סאלוש    מתייחסת בעיקר לאנגלית  
16/1/2002 20:41 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    גן בגיל שנה,  
16/1/2002 21:38 איריס הדס    גם אני הכנסתי את בנותי בגיל הזה לגן  
16/1/2002 22:13 אמא של איה    לידיעתכן- ההרשמה בעיצומה  
16/1/2002 23:36 רותי קרני הורוביץ    חדשות מעניינות בענין מטפלת - יש חברה רצינית שמתמחה בשידוך העדין בין מטפלות ובין תינוקות ומשפחותיהם  
16/1/2002 23:53 אמא של ליה    לא לפחד להכניס לגן!  
16/1/2002 23:55 דיאנה    נסיוני בענייני גן ושאלה בעניין מטפלות  
17/1/2002 08:56 דיאנה    רותי - הטלפון לא בסדר וב 144 לא שמעו עליהם (לת)  
17/1/2002 09:04 דיאנה    הטלפון הנכון 03-6990882 **** ואשמח אם תכנסו להודעתי ותחוו דעתכם, אני בהתלבטות גדולה *** (לת)  
17/1/2002 09:36 ליאתי    החב' נשמעת באמת רצינית, והאנשים נחמדים, אך לצערי כשהייתי מצויה עמם בקשר בעבר, לא יכלו לסייע כשמדובר על משהו פחות שגרתי (כמו התחלה ב06:30 לדוג') - ל"ת  
17/1/2002 12:52 רותי קרני הורוביץ    דיאנה תודה על התיקון! וסליחה על ההטעיה, כנראה משהו במשקולות שלי... (ל"ת)  
17/1/2002 14:45 micniv    רותי - אולי אפשר להכניס את החברה למאגר החברות המעניקות לנו הנחות? (ל"ת)  
17/1/2002 14:48 רותי קרני הורוביץ    לאמא של רוני, אני מעבירה לכאן את הודעתך שכותרתה 'איך אני גם מצאתי מטפלת'  
17/1/2002 14:50 רותי קרני הורוביץ    ואת הודעתה של מיכלי שכותרתה 'כמה זמן מראש כדאי לפנות למכון דור???'  
17/1/2002 14:58 רותי קרני הורוביץ    הנחה לגולשותינו, גן מוצל בסביבות העיריה, והעיתוי לתחילת חיפושי מטפלת  
17/1/2002 15:25 micniv    תגידו, ומה עם משפחתונים? טיעונים בעד ונגד יתקבלו בברכה (ל"ת)  
17/1/2002 22:45 אמא שתמיד מתלבטת אבל יש דברים שנראים ברורים    אני אמא מתלבטת תמידית שהחליטה להשאיר את הילדה הפשושה שלה אצל מטפלת עד גיל שנתים  
17/1/2002 22:59 אמא טרייה    הנסיך של בית יונה נולד  
17/1/2002 23:26 רותי קרני הורוביץ    הזנת 'משפחתון' למנוע החיפוש יניב שני עמודים גדושים בטיעונים לכאן ולכאן  
17/1/2002 23:42 רותי קרני הורוביץ    נושא ההנחה על שירות 'דור' לגולשינו - בבחינה. אעדכן בהקדם (ל"ת)  
17/1/2002 23:45 רותי קרני הורוביץ    ל(אמא של) אביגיל, אני מעבירה לכאן את הודעתך שכותרתה 'מתחיל להיות דחוף - צריכים המלצות למטפלת בירושלים ?! ל"ת'  
18/1/2002 01:16 אמא של נועה    מכון דור - לאו דווקא 100% הצלחה...  
18/1/2002 18:09 רותי קרני הורוביץ    דיאנה, לכי על מטפלת  
18/1/2002 18:56 דיאנה    רותי, תודה ענקית על תשובתך המושקעת  
19/1/2002 01:12 זהר    לאמא המופתעת - תגובתך מפתיעה לא פחות -  
19/1/2002 08:10 Efrat_L    זהר - יופי של תגובה! (ל"ת)  
19/1/2002 09:58 אמא של נועה    לאמא המופתעת @@## ????!!!!!!!!!!  
19/1/2002 10:05 אמא של נועה    ועוד משהו לאמא המופתעת -  
19/1/2002 13:20 אמא של ירון והילה    לאמא של נועה ולכל האמהות האחרות שמחפשות מטפלת  
19/1/2002 13:42 אמא שח ירון והילה    משהו אחרון על התגובה של אמא של נועה  
19/1/2002 13:47 א י ה    לאמא של ירון והילה כל הכבוד. אנימסכימה עם כל מילה.  
19/1/2002 15:53 דורין    לאמא של נועה  
19/1/2002 18:54 רותי קרני הורוביץ    לאמא המופתעת, הסרתי את תגובתך, לצערי מאוחר מדי  
19/1/2002 18:57 רותי קרני הורוביץ    ל-א י ה, אני מעבירה לכאן את הודעתך שכותרתה 'מטפלת טובה זה העיקר באמת'  
19/1/2002 18:58 רותי קרני הורוביץ    ואת תגובתה של תמי שכותרתה 'בקרוב אקליד את ראיון המטפלות האולטימטיבי (אם יורשה לי להעיד על עצמי...) שלי (לת)'  
19/1/2002 20:55 רותי קרני הורוביץ    לתמי, אני מעבירה לכאן את הודעתך שכותרתה 'קריטריונים לבחירת מטפלת'  
19/1/2002 20:58 רותי קרני הורוביץ    לשרון, אני מעבירה לכאן את הודעתך שכותרתה 'לתמי תודה .ל"ת'  
19/1/2002 21:00 רותי קרני הורוביץ    ולתמי, אני מעבירה לכאן את הודעתך שכותרתה 'ועוד כמה הערות ששכחתי (קריטריונים לבחירת מטפלת)'  
19/1/2002 21:02 רותי קרני הורוביץ    ולמאמוש, אני מעבירה לכאן את הודעתך שכותרתה 'תמי העצות שוות זהב, עוד לא ילדתי ואני כבר דואגת בענין המטפלת, אעזר בטיפים שלך באדיקות. לת'  
19/1/2002 21:04 רותי קרני הורוביץ    לדרורית אמיתי-דרור, אני מעבירה לכאן את הודעתך שכותרתה' תשובה לאמא של"אמא של נועה" בענין "דור- מטפלות לילדים"  
19/1/2002 21:07 רותי קרני הורוביץ    ואת הודעתך שכותרתה 'תיקון מספר הטלפון של "דור" -6990882-03'  
19/1/2002 22:44 זהר    מרשה לעצמי להוסיף לקריטריונים והעצות המופלאות !!! של תמי -  
19/1/2002 23:50 1234    העצות של תמי טובות מאד אבל מה עושים שהמטפלת יודעת מה אני רוצה לשמוע ועונה בהתאם? זה הפחד שלי. כל השאלות האלה לא עוזרות לענין הזה.  
20/1/2002 08:34 אמא עייפה שלא ישנה כל הלילה    צריך באמת לעשות עוד דברים. אני מסכימה איתך.  
20/1/2002 12:05 זהר    ל - 1234 - אני מפנה אותך לתגובתי בנושא של ריאיון מנבא התנהגות, בדיוק על מנת לקבל את האמת ולא את מה שהמרואיין רוצה "למכור" לנו... ל"ת  
20/1/2002 12:37 ענת ב    דיאנה, רציתי להוסיף עוד משהו  
20/1/2002 18:06 אמא עייפה    העיצה שנתת נחמדה אבל לא ממש עוזרת לדעתי.  
20/1/2002 18:30 זהר    לאמא עייפה - גם אני חושבת  
16/1/2002 13:25 ליאת מ מחזור...
16/1/2002 13:28 טל    בתור אחת עם מחזור כמו שעון שוויצרי לפני הלידה ושעון הודו אחרי- זה נשמע לי טבעי לחלוטין- אבל גשי לרופא למען הסר ספק ל"ת  
16/1/2002 22:34 דנית    מה זה ספוגיות???  
16/1/2002 23:11 ליאתי    ליאת, הלוואי עלי..  
17/1/2002 10:39 ליאת מ    ספוגיות  
17/1/2002 10:53 דיאנה    ואיך אפשר שלא להזכיר את הפרק בסיינפלד בו הוטבע המונח sponge worthy (לת)  
17/1/2002 15:22 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    שאלה לליאת מ:  
17/1/2002 18:58 ליאת מ    לטובה...  
17/1/2002 20:54 המתקשה    לא יוצאת בכלל בקלות!!! לא ברור למה היצרן הישראלי לא מוסיף לולאה כמו בחו"ל! לת  
17/1/2002 23:23 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תודה ליאת!  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש