פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  452   451   450   449   448   447   446   445   444   443   442   441   440   439   438   437   436   435   434   433    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

15/1/2002 12:44 גל מה ההבדל בין מכשיר אדים חמים ובין אדים קרים? חיפשתי במילה "אדים" ולא מצאתי הסבר. (ל"ת)
15/1/2002 13:11 ליאתי    להלן הנתיב לדיון בנושא  
15/1/2002 16:50 שירלי    מגניבה שאלה: זקוקה להמלצה חמה לגן בישובי גדרות (ידוע לי שחלקכן גרות באיזור). תודה. (ל"ת)  
15/1/2002 12:42 אורית אני זקוקה לעצה
15/1/2002 14:03 תמר    חלום חייו...  
15/1/2002 18:38 תיתי    אני חושבת  
15/1/2002 20:27 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    נסיעות, נישואין ותינוקות  
15/1/2002 20:52 דנה השניה    גם מנסיוני נסיעות לחו"ל וחיים בחו"ל עם עוללים ופעוטות פשוטות יותר מאשר בגילים מאוחרים יותר (ל"ת)  
15/1/2002 23:11 ליאתי    "מחדירה" שאלה:הנקה בטיסות ובפריז...עצה מבעלות נסיון  
15/1/2002 23:39 Efrat_L    הי ליאתי,  
15/1/2002 23:41 ליאת מ    ליאתי...  
16/1/2002 00:10 רותי קרני הורוביץ    חוג הסילון: על החיים בשתי מדינות, והנקה דיסקרטית בטיסות  
16/1/2002 03:32 שרון-ש    אני הטסתי את התינוקת שלי לאוסטרליה בגיל 5 שבועות ובגיל 4 חודשים  
16/1/2002 09:49 גילה    לליאת - הנקה בצנעה  
16/1/2002 10:42 ענת ב    לליאת, על הנקה בצנעה  
16/1/2002 11:18 ענת ב    אורית, תכנונים לחוד ומציאות לחוד, ותינוקות צריכים רק את ההורים שלהם  
16/1/2002 13:06 גילה    רק עכשיו ראיתי שאת עוד לא ילדת. לגבי הנקה בציבור - never say never. רבות וטובות כבר אמרו "ידעתי הכל על הורות עד שילדתי" (ל"ת)  
16/1/2002 23:08 ליאתי    תודה,...  
16/2/2002 09:08 הילה    אסור להניק בהמראות ונחיתות! (בת)  
15/1/2002 11:59 גיליה-מיילדת תגובה לכל מיני....
15/1/2002 13:07 ליאתי    גיליה - אכן קראנו אודותייך. קבלי חיזוק גדול גדול על פועלך מכולנו(לת)  
15/1/2002 14:59 יעל.ש.    גיליה שלום,  
15/1/2002 16:28 גיליה -מיילדת    ליעל.ש  
15/1/2002 17:09 תמי    מי ייתן... (לת)  
15/1/2002 19:33 כרמית    מגיע לך!! האם ראית את התמונה של נוה ששלחתי לך? ל"ת  
15/1/2002 23:35 דנה    גיליה-תודה על שחלקת איתנו גם את הצד השני-  
20/1/2002 05:55 ענת ג.    לגיליה,  
15/1/2002 11:29 Hadar avioding episiotomy...
15/1/2002 21:54 Ilana Shemesh, natural midwife    the best way to avoid episiotomy is to refuse to be cut, and to train with the Epi-no ל"ת  
15/1/2002 11:29 Hadar avioding episiotomy...
15/1/2002 19:22 Ilana Shemesh, natural midwife    perineal massage from 30 weeks, and rasberry tea throughout pregnancy  
16/1/2002 10:00 Hadar    THANK YOU!!! (LT)  
15/1/2002 11:09 סתיו להאכיל (בלילה) או לא להאכיל - זאת השאלה...
15/1/2002 11:17 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    להאכיל או לא להאכיל  
15/1/2002 11:23 סתיו    אלן  
15/1/2002 11:46 ליאתי    לסתיו ולאלן...  
15/1/2002 16:48 יוליה    בקשר לאותה בעיה, שאלה לאלן  
15/1/2002 17:25 תמי    סתיו, יכול להיות שהפתרון  
15/1/2002 18:28 אביגיל    כ"כ מדהימים הקטנים האלו - דואגים ומתגעגעים לאמא. ממש פלא! (ל"ת)  
15/1/2002 21:11 רויטל    מעניין לעניין כמעט באותו עניין - שעת השינה בלילה  
15/1/2002 23:48 ליאת מ    רויטל...  
15/1/2002 23:56 Efrat_L    ועוד שאלה לגבי הנקה בלילה  
16/1/2002 11:30 ענת ב    אפרת, אני לא יודעת אם "ככה זה צריך להיות", אבל כך זה אצלינו, כבר סיבוב שני (אם זה מנחם) (ל"ת)  
17/1/2002 09:53 Efrat_L    תודה ענת! ב"ככה זה צריך להיות" התכוונתי  
17/1/2002 11:07 ענת ב    אפרת, הסיבוב הראשון שלנו עדיין מתעורר פעם בלילה  
15/1/2002 08:36 טל שאלה ליהודית שריג, בעניין תפרים ופרינאום
15/1/2002 08:51 דנה    לדעתי כל משחה המתאימה לשיכוך כאבי טחורים יכולה לעזור-  
15/1/2002 10:24 הדס    לטל הכאובה  
15/1/2002 10:40 ליאתי    מעניין לעניין באותו עניין...  
15/1/2002 10:58 יסמין    המלצות שלי  
15/1/2002 12:17 אמא של נועה    אוי יסמין, מזדהה "מקיר לקיר"! ב-ד-י-ו-ק אותו סיפור....אויש, הזכרת לי נשכחות... למה זה מגיע לנו? (ל"ת)  
15/1/2002 12:26 אמא של נועה    לטל  
16/1/2002 13:26 טל    אולי תוסיפי סימן לשמך למען שלא נתבלבל?ל"ת  
15/1/2002 08:03 כלבובה מציאת דפים קודמים בפורום
15/1/2002 08:38 רותי קרני הורוביץ    הי כלבובה, הנה הנתיב להסבר של רותמית  
15/1/2002 09:32 כלבובה    תודה רותי! ל"ת  
15/1/2002 19:06 דיאנה    הנה ההסבר שלי (זהה לחלוטין)  
15/1/2002 20:35 רותמית    דיאנה - לא לחלוטין זהה - ההסבר שלך הרבה יותר פשוט ובהיר.. :-) (לת)  
14/1/2002 22:58 DNA המטפלת שלנו הודיעה שהיא בהריון - אני שמחה, עצובה ובעיקר מבולבלת
14/1/2002 23:15 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    הנה נתיב לדיון מאד דומה שהתקיים כאן בעבר:  
15/1/2002 14:40 רותמית    לגבי הפיטורים - למיטב ידיעתי הלא מקצועית, מאחר שלא היה לה ותק של 6 חודשים אצלך, מותר לך לפטר אותה (לת)  
15/1/2002 20:43 תמי    וישנו גם העניין של האחריות של מה שיקרה אם חלילה וחס היא תיפגע,  
16/1/2002 00:16 הדס    אני רוצה להזכיר לכולן שלהיות פמיניסטית ולוחמת זכויות נשים זה לא רק כשאנחנו העובדות המפוטרות אלא גם המעסיקות!  
16/1/2002 04:46 ליא    הדס- מסכימה עם כל מילה.  
16/1/2002 11:28 זהר    ויש גם כאלו שהשתנו והתקדמו עם הזמן...  
16/1/2002 12:01 הדס    האם ועד הבית יפטר את הגנן כי הוא יוצא למילואים??? ומילה אישית לDNA  
16/1/2002 13:41 תמי    הדס, את צודקת לחלוטין,  
16/1/2002 13:44 תמי    ועוד משהו- אני חושבת שאסור לבקש ממנה להרים אותו (עם מנשא או בלי),  
16/1/2002 13:58 רותם א.    אני חושבת שהדס צודקת אבל...  
17/1/2002 08:22 DNA    בנות יקרות, תודה על התייחסותכן. חלקכן מתפרץ לדלת מה-זה-פתוחה  
17/1/2002 13:14 דיאנה    DNA יקרה אני לגמרי איתך וסליחה שלא הגבתי קודם  
17/1/2002 17:53 תמי    DNA,  
18/1/2002 19:15 Adi    היי DNA העסקתי מטפלת בהריון  
18/1/2002 19:23 Adi    ועוד דבר היא המשיכה לקחת אותו על הידיים עד סוף שמיני בניגוד למטפלות אחרות לא בהריון שאני מכירה שעושת זאת לעיתים נדירות ל"ת  
14/1/2002 21:59 Ilana Shemesh, natural midwife homebirth story and a lesson about the importance of position flexability
15/1/2002 15:42 דיאנה    תודה על הסיפור. גם אצלי היה משהו דומה בלידה הראשונה  
15/1/2002 18:44 תיתי    אגב, בקשר ליצירתיות בלחיצות  
16/1/2002 00:43 הדס    תיתי, אני מנסה לדמיין את הסיטואציה... חיוכים מוזרים עולים לי על הפנים  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש