פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  452   451   450   449   448   447   446   445   444   443   442   441   440   439   438   437   436   435   434   433    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

14/1/2002 20:08 לימ שלום לכולם - חזרנו...
14/1/2002 20:24 דפנה*    שלום לימ ומזל טוב,  
14/1/2002 21:47 אמא של איה    לימ- קודם כל מזל טוב ובקשר לפצעים  
14/1/2002 22:47 דנה    ובקשר לאינפמיל-  
14/1/2002 22:58 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    האנפמיל AR מתאים במקרים אלו,  
15/1/2002 07:20 עירית ל    אילוקום נראה לי קצת קיצוני  
15/1/2002 08:25 יסמין    בקשר לקלנדולה  
15/1/2002 14:12 אסנת ש.    ריפלוקס  
15/1/2002 14:46 מאמוש    ודווקא הצעה אלטרנטיבית לפליטות  
15/1/2002 23:55 ליאת מ    אצלנו הפליטות נבעו מצורך במציצה...  
6/3/2002 13:09 אנני    היכן ניתן למצוא enfamil ?  
14/1/2002 15:45 יעל קורס הכנה ללידה
14/1/2002 16:00 זהר    ליעל - נתיב והצעה -  
14/1/2002 23:17 ליאתי    רגע, ורותי?!?, אני לא יודעת אם זה במסגרת פרטית או קבוצתית ובאיזה אזור זה, אבל...תבדקי(לל"ת)  
14/1/2002 23:39 רותי קרני הורוביץ    תודה ליאתי, אך איני מלמדת כרגע  
14/1/2002 13:12 נועה הצעה לשם
14/1/2002 14:02 דפנה*    אולי תספרי עוד קצת על התוכן - נשמח לעזור. ל"ת  
14/1/2002 18:19 מירי    רעיון  
14/1/2002 21:51 אמא של איה    עוד רעיון  
15/1/2002 00:39 נועה 2    אולי עוד רעיון  
15/1/2002 01:11 סיגלגלי    פעם שנייה שנמחקים לי כל הרעיונות בגלל הפסקת חשמל  
15/1/2002 20:53 תמי    ...תחושת בטן (לת)  
16/1/2002 00:23 רותי קרני הורוביץ    אין לי אלא להסיק כי הפורום הוא מקום מפלטן של הקופירייטריות המובילות בישראל (ל"ת)  
14/1/2002 12:09 ענת מפ"ח בכל זאת... קיסרי לרון שלא רוצה להתהפך
14/1/2002 12:28 ש. הריונית    היפוך  
14/1/2002 12:39 רווית    ענת, כל הכבוד על האומץ ועל האופטימיות  
14/1/2002 17:02 איריס הדס    מגניבה שאלה לרווית: מה שלום היד של לי המתוקה? מקווה שהכל הסתדר - ל"ת  
14/1/2002 17:16 דנה    ענת-העיקר שאת נשמעת שלמה עם עצמך-  
14/1/2002 18:03 ענת מפ"ח    תודה!  
14/1/2002 21:42 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    היי ענת,  
14/1/2002 22:29 ענת ב    הי ענת, הקיסרי שלי הוא אומנם בגדר פרה-היסטוריה, אבל הנה נתיב להודעה עתיקה של רותי, שמכיל ידע מצטבר מהפורום בדיוק בעניין זה  
14/1/2002 22:54 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    http://leida.co.il/reply.asp?rep=26172 כמובן ששכחתי את הנתיב... לת  
14/1/2002 23:32 רותי קרני הורוביץ    ענת יקרה, בהצלחה בכל דרך  
14/1/2002 11:42 ריקי זקוקה לעזרה
14/1/2002 14:00 דפנה*    אני מקווה שהפסקת?  
14/1/2002 14:57 ריקי    כמובן שהפסקתי  
14/1/2002 19:43 תמי    ריקי, אם את כותבת רק כותרת ואין תוכן בפנים, אנא צייני- (ל"ת) בסוף הכותרת כדי שלא נפתח סתם. תודה!  
14/1/2002 21:25 איריס הדס    תמי, ומה עם דוגמה אישית? (-; - ל"ת  
14/1/2002 21:58 ריקי    לא הייתה ערה לזה. היזהרו בינתיים מעלי הפטל  
15/1/2002 17:08 תמי    אופסססס.... איריס, את צודקת, לא יודעת מה קרה לי... (לת!!!)  
15/1/2002 19:26 Ilana Shemesh, natural midwife    very unusual reaction-maybe you are allergic, best not to drink anymore ל"ת  
14/1/2002 11:32 ליאתי ריכוז נתוני "בנות הפורום" לצרכי "יזמות" כללים
14/1/2002 12:54 ליאתי    בייב ואחרות...  
14/1/2002 12:59 נועה    על רצון טוב וזהירות  
14/1/2002 13:01 זהר    ליאתי - ראשית כל הכבוד על היוזמה הברוכה !!! יש לי הצעה -  
14/1/2002 13:09 ליאתי    גם הריוניות מוזמנות להצטרף כמובן, אנא ציינו מועד לידה משוער, ונעה...  
14/1/2002 14:44 תמי    ליאתי, רעיון מבורך! אני גם בעד לשמור את פרטי הרשימה במקום פרטי יותר, ועוד הצעה-  
14/1/2002 17:25 דנה    ליאתי,גם אני מברכת על היוזמה,וגם אני שותפה לדאגה בעניין החדירה לפרטיות של גורמים לא רצויים -  
14/1/2002 18:05 מירי    אחלה רעיון ל"ת  
14/1/2002 21:27 בייב    ליאתי, אין בעיה (ל"ת)  
14/1/2002 23:34 ליאתי    התיחסות,  
15/1/2002 13:37 ליאתי    אמא של איה הציעה להוסיף גם תאריכי ימי הולדת שלנו והיתה החלוצה. מי שמעונינת, מוזמנת להוסיף (לת)  
17/1/2002 21:34 טל    אמאלה, העתקתי את הכתובת לאתר למעלה ואחרי שלחצתי אנטר נזכרתי שזה מייל ולא אתר- והגעתי למשרד הבטחון... אופס אני אשלח מייל ל"ת  
14/1/2002 07:27 יעלילה שאלה לטובה - המוגלובין וברזל ודיאטה
14/1/2002 16:15 אורית    בעניני קקי, מגניבה הודעה לטובה. לאחר שעברתי על כל הדיונים בעניין. מה הסיבה לעצירות?  
14/1/2002 17:24 שירלי    מגניבה שאלה לתיתי בנושא צמיחת שיניים  
14/1/2002 22:02 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ברזל ודיאטה לפני הריון - ליעלילה  
14/1/2002 22:06 דיאנה    טובה, לפני שאת בורחת, על המוגלובין ומזונות עתירי ברזל לתינוק  
14/1/2002 22:06 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תדירות יציאות - לאורית.  
14/1/2002 22:53 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    דיאנה יקרה,  
15/1/2002 08:58 אורית    טובה, תודה על התשובה ושני עידכונים הראשון על ממרח שזיפים והשני על התפתחות עם האורז החום.  
15/1/2002 10:47 ליאתי    טובה, ושוב...אפרופו ברזל..  
15/1/2002 17:09 דיאנה    תודה טובה. וטיפ נוסף לדיסה בלי לשאוב - להכין אותה על בסיס חלב שקדים (לת)  
15/1/2002 18:44 הפי    אל תשכחי להתחיל עם כדורי חומצה פולית (ל"ת)  
15/1/2002 23:54 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מולאסה - יופי של דבר: המון מינרלים, בעיקר ברזל. ספרי לנו איך את משלבת במאכלים! לת  
16/1/2002 08:50 אביטל    לגבי מולסה ובישול  
16/1/2002 20:48 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ואורית - תודה על העדכון! אנא כיתבי שוב את המתכון (כיוון שהיה בהודעת כותרת ולא יאותר על ידי מנוע החיפוש  
13/1/2002 23:59 שירה מחפשת שותפה לצרה.. (ארוך ומיואש)
14/1/2002 00:06 תמי    זה לא רק אצלכם...  
14/1/2002 00:15 הדר    הנה אנו המיואשים...  
14/1/2002 00:23 תמי    זה הכלבים אשמים!  
14/1/2002 10:00 יוליה    מצטרפת למועדון מיאושות, מקווה שחברות במועדון הנ"ל - זמנית  
14/1/2002 10:01 דפנה*    מסכנים הכלבים שלנו,  
14/1/2002 10:26 תמי    הו, הכלבים-  
14/1/2002 10:33 דפנה*    תמי, מנסיון של עבודה אצל וטרינר דרמטולוג,  
14/1/2002 10:37 דפנה*    ברח לי - פה התוכן  
14/1/2002 10:42 אביטל    נשירת שיער זה לא עניין עונתי ?  
14/1/2002 10:59 דפנה*    לא רוצה להגזים עם דעות מקצועיות  
14/1/2002 11:54 שירה    תודה על ההשתתפות ושימוש מעשי דווקא בכלבים  
14/1/2002 12:23 ענת מפ"ח    תינוקות וחתולים  
14/1/2002 13:22 נועה    למיואשת ­ יש תקווה  
14/1/2002 14:36 תמי    דפנה- תודה, נראה לי שאפנה אליו. אביטל- עונתי זה אכן נורמלי. אצלנו זה שנתי ומסיבי...(לת)  
13/1/2002 21:09 רותי קרני הורוביץ תגובת דוברת המרכז הרפואי רבין (ביה"ח בינלינסון) על סיפור הלידה של בייב
13/1/2002 21:14 הדס    "אי נוחות"? ככה מגדירים את מה שקרה לבייב? (לת)  
13/1/2002 21:29 ריקי    תגובה לא אנושית :-|  
13/1/2002 21:43 סאלוש    אני שונאת שאומרים "סליחה אם פגעתי". מה זה אם? פגעתם! וחוץ מזה הגיגיה של סאלוש לקראות תום היום ה - 35 של המחזור (עם תוכן)...  
13/1/2002 22:00 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ...כאילו, דה???  
13/1/2002 22:05 סאלוש    עכשיו אני שמה לב שבעצם זה היה קצת חסר רגישות מצידי לשים את הדועתי ליד הנושא שלך, בייב! לא התכוונתי לפגוע בך. אני איתך בצערך. (ל"ת)  
13/1/2002 22:08 נועה 2    קר יותר מקרח  
13/1/2002 22:32 דיאנה    מה הקשר בין הלידה לבין התגובה?  
13/1/2002 22:36 יוליה    איזה תגובה פשוט בושה. נירא לי שבלינסון לא משנה מדיניות שלו.  
13/1/2002 22:45 תמי    אופ. (לת)  
13/1/2002 23:00 בייב    תגובתי  
13/1/2002 23:03 בייב    ולסאלוש...  
13/1/2002 23:26 ש. הריונית    בייב יקרה  
13/1/2002 23:31 עידית    בייב לשתוק - ההפך לחפש איפה להגיב בקול  
13/1/2002 23:54 סאלוש    לבייב, בקשר אלי  
13/1/2002 23:56 סאלוש    בייב, עכשיו קראתי את תגובתך,  
13/1/2002 23:57 Efrat_L    בייב יקרה,  
14/1/2002 05:00 איריס הדס    קר, לאקוני, מנוכר, משפיל, מעליב ופוגע באינטליגנציה  
14/1/2002 07:30 ליאתי    ממלימצה מכל הלב להוציא מכתב למס' ח"כיות (אולי גל און, יעל דיין), משום מה נראה לי שניתן יהיה להזיז משהו. אנו איתך (אחרת בשביל מה אנו כאן ?)- ל"ת  
14/1/2002 08:53 שירלי    בייב, מחזקת אותך בכל ליבי!  
14/1/2002 08:55 ענת ב    מה הקשר בין "מקובל" ו"הגיוני" לבין סיפור הלידה המזעזע? (ל"ת)  
14/1/2002 08:56 דנה    לא יאומן. התגובה קרה לגמרי,ללא שמץ של הבעת סימפטיה אמיתית! -  
14/1/2002 09:24 זהר    בייב היקרה - פשוט תעודת עניות לבי"ח שכך נוהג ונדמה להם שכך ייצאו מזה !  
14/1/2002 09:24 אסתית    בי"ח בלינסון שייך לשירותי בריאות כללית  
14/1/2002 09:28 RON    איך אומרים?!? "על ראש הגנב..."  
14/1/2002 09:40 רותמית    אין לי הרבה מה להוסיף או לתרום, רק רוצה לחזק את ידייך בייב בכל דרך בה תבחרי להמשיך (לת)  
14/1/2002 10:05 דפנה*    ואותי מעניין איזו אישה היתה מוכנה לחתום על מסמך כזה? וסליחה על הקטנוניות. ל"ת  
14/1/2002 10:05 אמא של איה    חוצפה של תגובה ובייב..  
14/1/2002 11:45 נירית שפירא    עיזרו לנו לבנות רשימת מכותבים לטיפול במקרים כאלו  
14/1/2002 11:48 גילה    מאכזב מאוד, אבל אם זה לא עושה לך חשק להלחם - מותר לך להרפות  
14/1/2002 11:55 שיר    תגובה כועסת (ארוך)  
14/1/2002 12:01 רותי קרני הורוביץ    בדרך מעוותת משהו, אני חושבת שזו תגובה מצוינת, במובן המעשי  
14/1/2002 12:36 ענת מפ"ח    אולי אפשר לארגן תגובות של משתתפות?  
14/1/2002 14:26 פולינה    נירית - תקשורת, תקשורת, תקשורת! צריך לאתר כתבים שאפשר להזרים אליהם סיפורים מהסוג זה, מבלי לחשוף את המתלוננת (לת)  
14/1/2002 14:49 תמי    יש לי הצעה מזעזעת אך יעילה... (לבייב)  
14/1/2002 15:36 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    רן רזניק??? לת  
14/1/2002 16:07 אמא של נועה    תגובת בית החולים לחלוטין לא לעניין. מצטרפת להצעתה של פולינה - פניה לתקשורת. (ל"ת)  
14/1/2002 17:31 עידית    רותי שאלה...  
14/1/2002 18:00 מירי    עוד חיזוק חיובי לשלל התגובות החומות  
14/1/2002 22:37 פולינה    התלבטתי מאוד אם לכתוב את זה, אבל בכל זאת - משהו מנקודת מבט של מי שמקצועה הוא דוברות  
14/1/2002 22:55 אידה    לד"ר עמוס בר - תודה ...  
14/1/2002 23:02 אידה    לרותי קרני הורוביץ ,אלון , אפרת . ל , תמי ,  
14/1/2002 23:51 אורלי    בייב יקרה, המקרה שלך מזעזע. אולי שווה לך להתייעץ עם עו"ד שהתמחותו רשלנות רפואית. אם תכתבי לי למייל יתכן שאוכל לעזור לך למצוא עו"ד כזה. אין לי מילים לעודד אותך. ל"ת  
14/1/2002 23:55 ליא    לאידה- בקשר לתאומים בשק אחד  
15/1/2002 00:27 רותי קרני הורוביץ    פולינה יקרה, תודה על הארת הנקודה החשובה  
15/1/2002 08:50 רותי קרני הורוביץ    אידה יקרה, איני בטוחה שהודעותיך המושקעות שוכנו בדיון הנכון  
15/1/2002 12:57 זהר    בהמשך למה שאמרה פולינה - גם אני התלבטתי האם לומר ש -  
15/1/2002 13:59 בייב    האם יש לכן רעיון בשבילי - בהמשל לדבריה של זהר  
15/1/2002 16:27 ליא    לרותי- בקשר לתאומים בשק אחד  
15/1/2002 17:23 תמי    איידה יקרה- יש לך לב נפלא,  
15/1/2002 20:32 תמי    בייב יקרה,  
15/1/2002 22:08 אידה    לרותי קרני הורוביץ היקרה ...שאלה  
16/1/2002 00:38 רותי קרני הורוביץ    אידה יקרה, טוב עשית  
16/1/2002 09:49 בייב    זה לא שאני לא רוצה לתבוע, אלא אני רוצה לחששוב על דברים נוספים דכי ששתהיה השפעה על המצב ולא רק השפעה על מצב הכיס שלי....(ל"ת)  
16/1/2002 11:49 רותי קרני הורוביץ    בייב יקרה, הכיס הוא נקודת התחלה מצוינת, לדעתי (ל"ת)  
16/1/2002 13:29 תמי    אני מסכימה עם רותי. ברגע שתחליטי מה בא לך, תודיעי, כדי שנוכל לייעץ (לת)  
16/1/2002 14:59 שפירית    נירית, מה עם פרסום סיפור כזה בגליונות "בהריון" ?  
16/1/2002 18:24 בייב    רק בכדי לעדכן...  
17/1/2002 00:31 רותי קרני הורוביץ    הי בייב, אולי סיפורך בצירוף העצומה של 'נשים קוראות ללדת'  
13/1/2002 20:01 גלית היי אלן-מספר שאלות חשובות
13/1/2002 20:06 תמי    לנו יש מכשיר אדים קרים של פז, דרך כללית מושלם הוא עולה כ- 160 שקלים (לת)  
13/1/2002 23:38 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    שאיבות וכמויות  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש