פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  452   451   450   449   448   447   446   445   444   443   442   441   440   439   438   437   436   435   434   433    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

12/1/2002 19:44 שי זילברבוש טלטולי ראש
12/1/2002 20:59 הדס    לשי - ברוך הבא לפורום! נראה לי שבקרוב תופצץ בשאלות, היכון היכון! (לת)  
12/1/2002 21:52 רותי קרני הורוביץ    שי ברוך הבא, ולמי שעדיין אינם מכירים  
12/1/2002 22:00 בייב    המערכת הוסטיבולרית היא המערכת האחראית על עיבוד התנועה (ל"ת)  
12/1/2002 23:36 רותי קרני הורוביץ    תודה, האמת - אשמח לדעת מעט יותר  
13/1/2002 00:36 דיאנה    מנפלאות המוח האנושי ותפיסתו את המרחב - מנקודת מבט הנדסית  
13/1/2002 01:00 הדס    הקשר בין המע' הווסטיבולרית לרגיעה  
13/1/2002 01:26 רותי קרני הורוביץ    וואו, תודה על ההסברים המרתקים ושאלה לדיאנה  
13/1/2002 07:18 שי זילברבוש    איזה דיון מרתק!  
13/1/2002 09:55 שירלי    שאלה לשי זילברבוש (וכל מי שיודע) בנוגע שצד דומיננטי אצל תינוק  
13/1/2002 11:25 טלטל    פעילויות התפתחותיות לתינוקות - שאלה  
13/1/2002 11:58 סיגלגלי    שאלה לשי/הדס לגבי התהפכות וישיבה  
13/1/2002 12:18 הדס    תשובתי לשירלי  
13/1/2002 12:25 הדס    לסיגלגלי לגבי הושבה  
13/1/2002 13:34 גילה    פירוש ל"משקולות" של דיאנה  
13/1/2002 17:19 דיאנה    נסיון לענות לרותי - למידה או הזכרות?  
13/1/2002 19:44 תמי    שי- המון המון תודה (זאת ביתי שמטלטלת את ראשה). וטלטל-  
13/1/2002 21:36 רותי קרני הורוביץ    לגילה ולדיאנה המון תודות. עכשיו אני לפחות מרגישה בנוח עם חוסר היכולת שלי להבין (ל"ת)  
13/1/2002 23:13 אור2    רותי- אולי תוכלי להעביר לכאן את שאלתי לשי מלפני כשבועיים (אולי קצת יותר)? המון תודות. ל"ת  
13/1/2002 23:20 אור2    רותי- להלן הנתיב לשאלתי  
13/1/2002 23:42 רותי קרני הורוביץ    אור, לבקשתך אני מעבירה לכאן את שאלתך לשי זילברבוש שכותרתה: שאלה לגבי "צעד ראשון"  
14/1/2002 10:19 טלטל    אתמול ב"במשפחות הכי טובות" הראו מקום שבו יש פעילויות עם תינוקות, משהו שנראה מאוד חוויתי - אולי מישהי יודעת על איזה מקום דיברו שם, לא ראיתי את תחילת הכתבה. ל"ת  
14/1/2002 10:28 תמי    טלטל, עניתי לך על זה, תסתכלי כמה שורות למעלה...(לת)  
14/1/2002 16:29 טלטל    תמי תודה, סליחה שלא שמתי לב לתשובתך קודם(לת)  
14/1/2002 22:26 שי זילברבוש    על הפעילויות במרכז צעד ראשון(ארוך)  
14/1/2002 22:50 שי זילברבוש    דומיננטיות  
15/1/2002 14:17 שירלי    סליחה על הבורות אבל איפה זה מרכז "צעד ראשון"? (ל"ת)  
15/1/2002 19:26 פולינה    בשיכון דן ת"א, רח' דיסנצ'יק. יובל ואני ממליצות בחום!!! (לת)  
12/1/2002 19:41 רותי מישהי יכולה להמליץ על מנתח קיסרי פרטי
12/1/2002 22:07 רותי קרני הורוביץ    המלצות מכלי שני  
13/1/2002 09:01 שרון כהן    כמה זה עולה לנו?  
13/1/2002 17:35 רותי קרני הורוביץ    ככל שידוע לי - רופאים פרטיים גובים בין 1000$ ל-3500$  
13/1/2002 19:41 כלבובה    הי רותי,  
14/1/2002 00:00 רותי קרני הורוביץ    הי כלבובה, האם אביך מדבר גם על 'לניאדו'? (ל"ת)  
14/1/2002 08:53 שרון א.    לכלבובה,  
14/1/2002 12:02 זהר    לשרוני א' ובכלל לגבי קיסרי בביטוח -  
14/1/2002 20:41 כלבובה    הי רותי ורותי,  
14/1/2002 20:47 כלבובה    לשרוני א. - לגבי הביטוח  
15/1/2002 13:19 זהר    ושוב בענייני הביטוח -  
12/1/2002 16:33 יעל.ש. לאסנת ש.- off topic
12/1/2002 21:01 אסנת ש.    הי יעל יקרה  
12/1/2002 21:38 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מנצלת את הודעת הכותרת שנפתחה לשני נתיבים מעניינים בנושאי עקומות הגדילה החדשות והנקה:  
12/1/2002 23:44 micniv    טובה, הגעתי אל הטבלאות אך לא מצליחה לפתוח אותן, אולי תוכלי לשלוח לי במייל (רק את עקומת המשקל לבנים), תודה (ל"ת)  
13/1/2002 03:46 Efrat_L    טובה,  
13/1/2002 08:48 ענת ב    בעניין העקומות, הנה עוד נתיב שימושי לתינוקות הניזונים מחלב אם  
13/1/2002 14:51 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    עקומות ועדכונון:  
13/1/2002 20:29 ליא    לטובה ולענת- תודה על העקומות, את רובם לא הצלחתי לפתוח אבל מה שכן- מאד עזר. איפה אפשר למצא עקומה מעודכנת בנוגע ליחס גובה/משקל? זה הכי חשוב בעצם, לא? (לת)  
14/1/2002 09:28 ענת ב    ליא, עקומת גובה/משקלנמצאת באותו מקום, אך גם בשבילה צריך "אקרובט"  
12/1/2002 15:46 נועה2 לרותי ולכל מי שיודעת
12/1/2002 20:49 מירי    מצטערת להודיע שנסגר ואין חדש  
12/1/2002 21:13 רותי קרני הורוביץ    השאלה עלתה לפני ימים ספורים בלבד  
13/1/2002 00:00 רותי קרני הורוביץ    לנועה 2, אני מעבירה לכאן את הודעתך שכותרתה 'למירי'  
13/1/2002 00:12 הדס    בדיוק השבת קראתי על משגב לדך באחד המקומונים הירושלמיים  
13/1/2002 13:04 אביטלל    למירי- שאלה על שערי צדק...  
13/1/2002 20:49 אביבית    לאביטל  
14/1/2002 12:44 אביטלל    אביבית- מנסה לשלוח לך מייל, אך יש בעיה בכתובת...  
12/1/2002 09:17 סיגלגלי יצאנו בשן ועין (שאלה על שעורה ועל שיניים)
12/1/2002 11:20 RUBH    לגבי שיניים - זו בהחלט אפשרות  
13/1/2002 08:06 עיליאת    שיניים,  
13/1/2002 13:46 דנה    ואם בשיניים עסקינן...שאלה לתיתי-  
13/1/2002 19:21 רותי קרני הורוביץ, בשם דר' הלר    שעורה מחייבת משחה אנטיביוטית, או לפחות שרופא יראה ויחווה את דעתו  
13/1/2002 20:22 סיגלגלי    תודה לכל העונות /עונים ועדכונים  
11/1/2002 23:22 המיואשת פורקת לחץ, קיטור ועוד
12/1/2002 12:22 תמי    מיואשת יקרה, יש למה לצפות  
12/1/2002 19:53 שפירית    טוב, תמי פשוט הוציאה לי את המילים מהפה  
12/1/2002 20:11 דפנה*    שלום למיואשת  
13/1/2002 00:02 ליאתי    מיואשת שלנו,  
13/1/2002 00:50 הדס    אני לא יודעת מי הנשים שבעלך מכיר מהעבודה  
13/1/2002 08:58 נועה    אוצרות  
13/1/2002 11:16 שירלי    מיואשת, סיפרת בצורה נודעת ללב איך "הפך הכושי חברבורותיו" כלומר איך בעלך השתנה ב- 180 מעלות לאחר הלידה. אולם לא כתבת מה הוא עונה כשאת מדברת איתו על כך? מעניין לשמוע כיצד הוא מסביר זאת?  
13/1/2002 15:26 הבודדה    אל תתיאשי תמיד יש סיכוי  
13/1/2002 19:59 שרון מ    שבועיים לבד - אך הגעגוע לא אבד  
13/1/2002 21:29 סאלוש    אוקיי, נשברתי, מה זה קיצי??? (ל"ת)  
14/1/2002 00:18 תמי    סאלוש יקרה, זאת שאלה מתוקה לחלוטין.  
14/1/2002 09:16 סאלוש    תודה תמי! תארתי לעצמי משהו כזה, אבל כשזה התחיל לחזור על עצמו כבר התחלתי להסתקרן... גם לך מאחלת! (ל"ת)  
14/1/2002 10:32 דפנה*    לא סובלת קיצי - סתם הייתי חייבת לציין. ל"ת  
15/1/2002 00:58 סאלוש    דפנה* הצחקת אותי. לא יודעת למה... (ל"ת)  
15/1/2002 00:58 סאלוש    דפנה* הצחקת אותי. לא יודעת למה... (ל"ת)  
16/1/2002 13:16 המיואשת    ת-ו-ד-ה!!!  
11/1/2002 20:22 micniv שאלה על שקיות - אחרי שקראתי את כל שנאמר כאן בנושא
11/1/2002 22:46 דיאנה    אני השתמשתי בשקיות של פלייטקס וסגרתי אותן עם אטב כביסה או קליפס פלסטיק לסגירת שקיות (לת)  
12/1/2002 11:41 גלית    שקיות  
12/1/2002 12:24 תמי    גם אני משתמשת בכל סוגי השקיות וסוגרת בגומיה. (לת)  
12/1/2002 16:59 אור2    אם למישהי יש קרובים באירופה, כדאי לבקש שיביאו משם. השקיות של  
12/1/2002 21:12 ליאת מ    את השקיות של אוונט ניתן להשיג בזול גם אצל היבואן (ל"ת)  
13/1/2002 00:16 הדס    אני עם אוונט (מהניו פארם). שכנה שלי משתמשת בפלייטקס אך אלו פישלו לאחרונה -  
13/1/2002 13:47 micniv    ולמי יש מושג מי היבואן? ואולי גם הטלפון? (ל"ת)  
13/1/2002 15:15 ליאת מ    תיכנסי לשילב ותסתכלי על המדבקה - יש שם טלפון וכתובת (ל"ת)  
11/1/2002 18:57 ורד המלצה לגניקולוג בקופת חולים מאוחדת
11/1/2002 23:11 פולינה    ורד, סליחה - שוב אני נדחפת בענייני קופ"ח לאומית וחיפושיי הנואשים אחר רופא ילדים טוב...  
11/1/2002 23:28 חנה    תלוי לאיזו מטרה את צריכה  
12/1/2002 09:58 Efrat_L    הי פולינה,  
12/1/2002 15:53 אור2    דר' ישעיה בגבעתיים. מדהים!!! מדהים!!! מדהים!!! ל"ת  
12/1/2002 16:27 פולינה    EFRAT תודה, אני אשמח אם תשאלי! (לת)  
12/1/2002 16:51 אור2    ההודעה הקודמת שלי על דר' ישעיה התייחסה לשאלה של ורד. ל"ת  
12/1/2002 19:54 שפירית    אם את מוכנה לנסוע לכפר סבא...  
13/1/2002 00:04 ליאתי    מצטרפת עם כל הלב להמלצה על ד"ר ישעיה בגבעתיים. מקצועי, ענייני וחברמן!(לת)  
13/1/2002 00:15 רותי קרני הורוביץ    פולינה יקרה, האם תוכלי לפרט כאן את רשימת הרופאים הרלוונטית כדי שאפשר יהיה לזהות מביניהם את הטובים שעובדים גם עבור קופות אחרות?  
13/1/2002 21:31 סאלוש    ד"ר שרגא וקסלר, אדם מדהים וסבלני (ל"ת)  
14/1/2002 14:18 פולינה    רותי, תודה. ספק אם מישהי תנדוד עד הלום, אבל בכל זאת: רשימת רופאי ילדים בלאומית  
14/1/2002 18:32 Efrat_L    הי פולינה, האחות הנחמדה בטיפת חלב והאחות השניה אמרה שהיא לא מכירה רופאי ילדים ברחובות. מקווה שמישהי תכיר רופא מהרשימה שלך. (ל"ת)  
14/1/2002 22:40 פולינה    efrat - תודה! (לת)  
11/1/2002 18:44 קרן הריון חוץ רחמי
11/1/2002 19:00 טל    שמעתי על מישהי שאמרו לה שזה מה שיש לה סיפרו לה איך מפסיקים את ההריון ורופא אחד מצא שהכל שטויות במיץ- יש גם מקרים כאלה ל"ת  
13/1/2002 12:13 זהר    לקרן המודאגת -  
13/1/2002 23:58 רותי קרני הורוביץ    וככל שלי ידוע - כאבים עזים בבטן, סביב שבוע 12, אך ממש איני סמכות מקצועית. מקווה שאת דואגת לשווא, מצאי גם 'מחוץ לרחם' בעזרת המנוע (ל"ת)  
14/1/2002 00:12 ד"ר עמוס בר    הריון חוץ רחמי  
14/1/2002 20:36 גיליה-מיילדת    לקרן  
11/1/2002 18:31 טל עוברים דירה עם נעם בת החמישה חודשים
12/1/2002 12:07 תמי    טל, גם אנחנו עוברים דירה תכף. ועוד שאלה למנוסות.  
12/1/2002 16:56 אור2    לתמי ולטל  
13/1/2002 09:02 ענת ב    כשעוברים דירה עם ילדים בכל גיל, מומלץ לארוז את החדר שלהם אחרון, ולפרוק ראשון  
13/1/2002 20:01 תמי    תודה לשתיכן, אכן אעשה כעצותיכן! (לת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש