פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  452   451   450   449   448   447   446   445   444   443   442   441   440   439   438   437   436   435   434   433    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

10/1/2002 16:20 מאיה שאלה לדיאנה
10/1/2002 16:25 אור2    עוד שאלה לדיאנה  
10/1/2002 16:32 כרמית    לאור2  
10/1/2002 16:36 אור2    כרמית- המון תודה. מתי ילדת? אולי תוסיפי את כתובת המייל שלך כדי שנוכל לדבר? ל"ת  
10/1/2002 17:09 דיאנה    לינק לסקר ותשובות  
10/1/2002 19:13 עדה    לדיאנה - משהו לא קשור, בענייני חימום  
10/1/2002 23:56 ענבל ל    דיאנה, מצטערת לשמוע שבר חולה  
10/1/2002 23:59 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    דיאנה - תרגישו טוב! איחולי החלמה מהירה לבר! לת  
11/1/2002 00:16 דיאנה    תודה לכן! היינו אצל הרופא  
11/1/2002 00:33 ענבל ל    דיאנה, כדי לא לחזור על מה שכתבתי לפני כמה חודשים מילה במילה, כנראה בתגובה לדבר דומה שאירע לכם אז,  
11/1/2002 00:59 רותי קרני הורוביץ    החלמה מהירה לבר החמוד. נראה שהווירוס אינו מקפח אף אחד (ל"ת)  
11/1/2002 01:07 דיאנה    תודה ענבל, אכן שכחתי לגמרי מההמלצה ההיא  
11/1/2002 01:24 דיאנה    ותודה גם לרותי על אחולי ההחלמה ולעדה על ההמלצה לחימום  
11/1/2002 01:36 ענבל ל    נו, אז המדפסת ואני עשינו את היומית שלנו. לילה טוב! לת  
11/1/2002 05:30 איריס הדס    דיאנה, קודם כל החלמה מהירה לבר. ובקשר לכירת הגז, ישנם היום ברזים חכמים, אשר מפסיקים מיידית את זרימת הגז ברגע שאין להבה, כך שאפשר להשאיר איזה מוצא למצבים של הפסקות חשמל - ל"ת  
11/1/2002 12:44 כרמית    לאור2  
11/1/2002 12:44 כרמית    לאור2  
11/1/2002 15:07 יוליה    דיאנה, החלמה מהירה לבר. ל"ת  
13/1/2002 14:35 דנה    דיאנה,בתקוה שעוד תגיעי לכאן -  
13/1/2002 21:14 סיגלגלי    דיאנה תרגישו טוב, בהזדהות וחיבה. ותעדכני אותנו.  
10/1/2002 15:48 דפנה* אוכל, קדימה אוכל - המלצה
10/1/2002 22:26 תמי    דפנה, תודה, אני מייד מעבירה ל FAVORITES של בעלי.... (לת)  
10/1/2002 14:52 רותי קרני הורוביץ תראו מה צמח לנו משמאל - המומלצים שלנו
10/1/2002 15:02 דפנה*    רותי שאלה טכנית בהזדמנות זו  
10/1/2002 16:45 תמי    רותי- יופי- תתחדשי (ונתחדש). אגב,  
10/1/2002 16:52 רותמית    לדפנה - איך אפשר להגיע לעמוד מסוים של הפורום  
10/1/2002 20:50 דפנה*    רותמית - תודה. מצאתי ל"ת  
11/1/2002 00:20 ענבל ל    רותי, יופי של רעיון וביצוע. האם תרצי לנסות לצרף את המטפלים ברפואה סינית שמתמחים בהריון ולידה לרשימת העסקים הזו? אוכל לעזור אם כן. לת  
11/1/2002 01:12 רותי קרני הורוביץ    תודה ענבל, המדור עוד צעיר וטרם גיבשנו  
11/1/2002 01:26 דיאנה    איזה יופי, הרבה הצלחה ושכולנו נהנה מהיוזמה (לת)  
11/1/2002 11:59 ליאתי    10! ממש "לידה" חיובית. מזל טוב (לת)  
11/1/2002 11:59 ליאתי    10! ממש "לידה" חיובית. מזל טוב (לת)  
11/1/2002 15:28 רותי קרני הורוביץ    שוב תודות, ואם יש מוצר או שירות שאתן חפצות בעיקרו אך לא ביקרו - אנא הודיעוני (ל"ת)  
11/1/2002 17:21 אורית    רותי, מברוק על היוזמה הברוכה! לת  
10/1/2002 13:25 סופי האם יש ביות בתל השומר
10/1/2002 13:57 רותמית    ביות בתל השומר - לא ממש  
10/1/2002 14:34 זהר    לסופי -  
10/1/2002 15:22 ליאת מ    אני חושבת שהם היו אמורים להתחיל עם ביות ב1.1.02 (ל"ת).  
10/1/2002 17:45 מעיינית    מגניבה שאלה בדבר הדולות בתה"ש  
10/1/2002 20:04 רותי קרני הורוביץ    הי מעיינית, ככל שידוע לי - הדולות צמודות ללקוחות המשלמות בלבד ב'שיבא'  
10/1/2002 22:51 שפירית    גם לי היה כזה סיוט.... והוא התגשם  
11/1/2002 10:10 מעיינית    תודה רותי, אברר ואעדכן ביום א', מקווה "להתאכזב" :-) (ל"ת)  
13/1/2002 11:08 תמר    ביות במאיר  
13/1/2002 12:58 ענת ב    תגידו, מה קורה אם יולדת פשוט מסרבת למסור את תינוקה לאחות? מה, יקחו אותו ממנה בכוח? (ל"ת)  
13/1/2002 17:00 Efrat_L    ענת, נראה לי שעלית על משהו כאן... (ל"ת)  
10/1/2002 11:21 ניריתי חנה "בשלב האנאלי"
10/1/2002 12:02 דנה    לי זה נשמע כמו תיאור קלאסי של גזים  
10/1/2002 12:17 דפנה*    ניריתי - מסכימה עם דנה וממליצה לחפש במנוע החיפוש לפי "גזים"/ "קוליק" - יש המון מידע - חוץ מזה לנשום עמוק ולחכות תוך חודשיים זה נעלם. ל"ת  
10/1/2002 14:08 ניריתי    גזים והנקה  
10/1/2002 14:58 דפנה*    אני מסכימה איתך גם לי זה הפריע  
11/1/2002 00:52 ענבל ל    ניריתי, תפיסה ועזיבה של הפיטמה זה בד"כ (לפחות אצלנו) גרעפס שמפריע לה לינוק  
12/1/2002 17:39 ניריתי    תודה לכולן. מה שנשאר זה לנשום עמוק, להירגע ולהחזיק מעמד עד שהמערכת תתייצב. (ל"ת)  
10/1/2002 10:49 שרון-ש מה לתת לתינוקת בת 6 חודשים לשתות? (היא מסרבת למים, ואוכלת תמ"ל). תודה. ל"ת
10/1/2002 12:07 דנה    נסי תה -  
10/1/2002 23:23 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    הי שרון,  
10/1/2002 23:39 Efrat_L    טובה, איפה משיגים מיץ שזיפים?  
10/1/2002 23:48 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    בסופרמרקט הקרוב למקום מגורייך  
10/1/2002 23:57 Efrat_L    טובה תודה רבה  
10/1/2002 23:57 דיאנה    אפרת - רציתי להבהיר לגבי ההמלצה לדיסת שיבולת שועל  
11/1/2002 00:06 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אפרת - איני זוכרת את שם היצרן של מיץ שזיפים יבשים,  
11/1/2002 02:23 שרון-ש    תודה, אנסה תה לתינוקות במינון נמוך  
10/1/2002 10:11 אלמונית ילד שני
10/1/2002 10:22 דנה    לא סתם אומרים עלינו הנשים,שברגע שרואים את התינוק,הכל נשכח... -  
10/1/2002 10:39 דפנה*    אלמונית יקרה, את לא לבד  
10/1/2002 10:45 שרון-ש    מבינה ומסכימה בכל לבי. את ממש לא לבד  
10/1/2002 11:01 שירלי    דפנה כתבת שאת לא מבינה את הטענה של הרצון לבלות עם הראשון עד המקסימום. אז אשמח להסביר לך איך אני רואה את הדברים...  
10/1/2002 11:20 תמי    המחשבות שלי בנושא  
10/1/2002 12:13 דפנה*    שירלי - לא היתה בהערה זו כוונה ביקורתית  
10/1/2002 13:07 דיאנה    שירלי, כמוני כמוך, הראש אומר כך והלב אומר אחרת  
10/1/2002 13:29 שירלי    דפנה, חלילה לא ראיתי בהערתך ביקורת כלל וכלל :-)  
10/1/2002 13:49 אנני    אני לא יודעת אם לנוח אחרי הראשונה או לגמור את כל ה"עבודה" ביחד...ל"ת  
10/1/2002 14:35 תיתי    הערה לדיאנה  
10/1/2002 17:13 דיאנה    תיתי, מי יערוב לי שיהיה לי את המרץ שלך לאחר שהילדים יגדלו? (לת)  
10/1/2002 23:40 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אלמונית יקרה,  
11/1/2002 16:44 עינת    נו טוב, אז אני כבר עשיתי את זה!  
11/1/2002 17:37 Efrat_L    עינת, מזל טוב על ההריון! שיעבור בקלות ובבריאות! (ל"ת)  
12/1/2002 20:49 עינת    תודה! ל"ת  
9/1/2002 22:31 הריונית מודאגת וירוס CMV בהריון
9/1/2002 23:36 דנה    ועוד שאלה לגבי CMV בילדים-  
10/1/2002 00:01 ד"ר עמוס בר    ממליץ לך לבדוק נוגדנים עכשיו ושוב לאחר 3 שבועות  
10/1/2002 00:11 דיאנה    דנה - הנה דף עם הסבר על CMV שמצאתי ברשת  
10/1/2002 10:15 דנה    דיאנה- תודה ותודה!!! ל"ת  
9/1/2002 19:31 תמי טלטול הראש (בזמן עירנות)- מפחיד אותי נורא, מישהי מכירה?
9/1/2002 19:55 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תמי, בת כמה היא?  
9/1/2002 20:05 תמי    טובה, תודה, היא בת חמישה וחצי חודשים (לת)  
10/1/2002 11:12 תמי    עדכון  
10/1/2002 11:44 מירב    טלטול מצד לצד או מלמעלה למטה?  
10/1/2002 12:33 אור2    מירב-בגיל חודש זו עדיין חגורת כתפיים חלשה. היא מנסה להחזיק את הראש יציב אך זה עדיין קשה והוא נשמט. ל"ת  
10/1/2002 14:30 זהר    לתמי - יופי!!! טוב לדעת - אבל הדר' הסביר מה פשר העניין ?ל"ת  
10/1/2002 14:44 תמי    מירב- זה אכן היה טלטול לצדדים. נראה לי שאור צודקת. וזהר-  
12/1/2002 03:21 ריש    טלטולים בגילאים הצעירים  
12/1/2002 12:35 תמי    ריש, תודה, מזל טוב ובהצלחה... (לת)  
13/1/2002 00:39 רותי קרני הורוביץ    ריש יקרה, מזל"ט רשמית ובכתובים, ומברוכ על ההתקמבקות לשורותינו  
9/1/2002 18:22 אמא של נועה שאלה לטובה - האם ניתן לתת מעדן סויה עם פרי (של ALPRO, לא העמיד) לתינוקת בת 8.5 חודשים?(מודה שזה מתוק, אבל סוף-סוף היא מוכנה לאכול משהו!) (ל"ת9
9/1/2002 19:52 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    כן, אך לא יותר מאחד ליום. בתיאבון! לת  
9/1/2002 21:41 ליאתי    טובה, האם ההבדל הוא מהותי במקרה של סויה בין העמידים ל"מקוררים"?- ל"ת  
10/1/2002 09:21 מיכאלה    המעדן העמיד אינו מומלץ? ועוד כמה שאלות על אלפרו:  
10/1/2002 14:48 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אלפרו וחבריו  
10/1/2002 22:01 ליאת    טובה, חלב אורז...ו..גם קצת אפונה..  
10/1/2002 22:18 ליאתי    סליחה - ההודעה הקודמת היתה מליאתי (חזרתי בטעות למציאות)- ל"ת  
10/1/2002 23:46 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ליאתי, נשמע בסדר גמור,  
11/1/2002 10:21 רותי קרני הורוביץ    עוד קצת לכלוכים על משפחת אלפרו  
13/1/2002 17:09 ענת ב    אכן, רק היום הייתי בחנות האורגנית בכפר ויתקין  
13/1/2002 23:40 רותי קרני הורוביץ    והפרסומות החדשות של איזומיל טף מעודדות את ההורים להחליט בעצמם לעבור מתחליף חלב פרה, לתחליף הצמחי על בסיס הסויה  
15/1/2002 02:16 ליא    ובכל זאת- המלצה חמה על חנות אורגנית ואקולוגית אחראית  
16/1/2002 22:06 ענת ב    איזו הפתעה נעימה! תודה על ההמלצה. אבקר שם (ל"ת)  
5/2/2004 20:23 נטע זכריה    שאלהההה!!  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש