פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  452   451   450   449   448   447   446   445   444   443   442   441   440   439   438   437   436   435   434   433    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

9/1/2002 17:56 מירי מחפשת ספר קריאה כללי והמשך לספר הריון-ספר לילדים
9/1/2002 18:10 ליאת מ    המלצות...  
9/1/2002 19:23 תמי    המלצה שלי  
9/1/2002 23:46 רותי קרני הורוביץ    הנה הנתיב להמלצתה של ענת ב. על The baby book של דר' סירס  
9/1/2002 23:52 דפנה*    ספר חובה להריוניות ולאמהות טריות  
10/1/2002 09:33 מירי    תודה ונשיקות ל"ת  
10/1/2002 12:12 דנה    סליחה על ההדחפות, אבל רציתי להודות לכולכן על התמיכה הנהדרת ואיחולי ההחלמה -  
10/1/2002 12:23 דפנה*    דנה- רק בריאות!!! ל"ת  
13/1/2002 15:09 יסמין    ספר קצת שונה..  
14/1/2002 18:32 מירי    לדנה-מזל טוב, מצאתי עוד ספר מעניין לנדודי שינה  
9/1/2002 16:23 micniv שאלה לאלן - חשד לפטריה
9/1/2002 16:56 כרמית    מיכל...  
9/1/2002 17:14 אביגיל    פיטריה  
9/1/2002 17:54 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    פטרת  
9/1/2002 22:00 micniv    תודה לכולן, וכרמית -  
9/1/2002 22:34 כרמית    אצלינו שופרה דה שופרה (חוץ מהפטריה) ל"ת  
9/1/2002 14:27 שרון-ש עויתות בעקבות חיסונים - לידיעתכן.
9/1/2002 15:01 ענת ב    שרון וכל מי שמחסן את ילדיו במחומשת INFANRIX,  
9/1/2002 15:58 הירוקה    שרון, כבר שנים מדברים על זה  
9/1/2002 16:25 נמאס לי    ירוקה יקרה, מדוע את מתאמצת כל כך לגרום לאחרים להרגיש רע???  
9/1/2002 16:59 עוד אחת שנמאס לה...    נכון, היא באמת מעצבנת! (ל"ת)  
9/1/2002 17:08 אביגיל    לזאת שנמאס לה  
9/1/2002 17:32 עוד אחת שנמאס לה    לאביגיל, יש תגובות ויש תגובות...  
9/1/2002 18:11 אמא של נועה    לענת ב, - האם הכתוב בנתיבים אלו תקף גם לגבי החיסון הא-צלולרי? (התאפקנו עד גיל 8.5 חודשים ומחר אנו אמורים לקבל את המחומשת הראשונה....בררר...) ל"ת.  
9/1/2002 19:11 זאת שנמאס לה    אביגייל, זה בדיוק מה שאני מנסה להגיד. יש לי הרגשה שהירוקה מנסה לסתום לכולם את הפה,  
9/1/2002 19:17 זאת שנמאס לה    אביגייל, קראתי שוב את הודעתך,  
9/1/2002 19:19 תמי    ולצורך העניין,  
9/1/2002 19:31 ענת ב    הי אמא של נועה, למיטב הבנתי INFANRIX הוא DTPa, ז"א רכיב השעלת שבו הוא א-צלולרי  
9/1/2002 20:22 גיתית    לתמי ולזאת שנמאס לה  
9/1/2002 20:41 אמא של נועה    לענת ב. - תודה .(ל"ת)  
9/1/2002 21:21 הירוקה    לכל התוקפניות שקראו את דברי לא נכון - לא התנשאתי ולא זלזלתי במה שכתבה האם שעברה חוויה לא נעימה, חלילה ...  
9/1/2002 21:40 הירוקה    גיתית, למה לאמר חצאי אמיתות?  
9/1/2002 21:40 תמי    ירוקה, אנא שימי לב לצורת הכתיבה שלך וכך נוכל להמנע מאוירה בלתי נעימה כבר עכשיו.  
9/1/2002 21:42 אמא של איה    שרון - החיסונים שחיסנת הם הרגילים או המחומשת? בכל מקרה, תרגישו טוב ושיעבור מהר.(לת)  
9/1/2002 21:54 ליאתי    בנות יקרות, "שולם שולם לעולם, ברוגז ברוגז אף פעם" - די, חליק, בואו נעבור הלאה (נ.ב. -מה זה הפורומים הטעונים האלו?!?) - ל"ת  
9/1/2002 21:59 תות שדה    לירוקה, את אכן מעליבה ולועגת,ומאיפה יש לך כל כך הרבה זמן בתור אמא טריה להתרוצץ בכל כך הרבה פורומים?(ל"ת)  
9/1/2002 22:22 Efrat_L    היי שרון,  
9/1/2002 22:48 כרמית    תותשדה- ברוך שובך!!! לאיפה נעלמת? ל"ת  
10/1/2002 05:50 שרון-ש    תגובות ותשובות  
10/1/2002 08:27 נעמי    שרוני יקרה, מקווה שהכל יסתדר בהקדם.  
10/1/2002 08:39 רוני    שרון, אני מנסה להתקשר למס' שנתת לי ולא הולך, למה? (אנחנו חולים מאז שדיברתי איתך בשפעת..) (ל"ת)  
10/1/2002 09:03 ענת ב    שרון יקרה, אני מניחה שקראת בנתיב ההוא שפרכוסים (ללא חום) הם תופעת לוואי חמורה  
10/1/2002 09:21 תותשדה    תותשדה שהגיבה למעלה היא לא אני הותיקה שאתן מכירות! תות שדה החדשה השם הזה תפוס אנא שני את שמך או הוסיפי לו סימן היכר למנוע בלבול ל"ת  
10/1/2002 09:28 מיכאלה    שרון, אני מקווה שתראי את הודעתי בין ים ההשתלחויות שכאן  
10/1/2002 10:43 שרון-ש    קראתי שוב את דבריה של הירוקה, וברצוני להוסיף לידיעתכן,  
10/1/2002 11:07 ענת ב    אפרופו פרכוסים  
10/1/2002 11:07 תמי    אה, שרון, גם לי יש תואר שני בתקשורת. איפה למדת? ודרך אגב,  
10/1/2002 12:51 דיאנה    גם אני לא שמעתי מאף רופא או אחות טיפת חלב שהחיסון עשוי לגרום לעוויתות  
10/1/2002 13:42 אנני    דיאנה- בבקשה פרשי את דברייך לחדשות ביננו (הראשי תיבות). תודה. ל"ת  
10/1/2002 13:57 דיאנה    פירוש ראשי התיבות:  
10/1/2002 14:00 ענת ב    מצאתי את העלון לצרכן מקופסת ה-INFANRIX  
10/1/2002 16:46 רותי קרני הורוביץ    לירוקה, אני מעבירה לכאן את הודעתך שכותרתה 'מסתבר שמגיעה לשרון התנצלות' ואת התגובות אליה  
10/1/2002 21:06 אמא של נועה    לענת ב. זהו, אנחנו "אחרי" , חייבת לעדכן -  
11/1/2002 02:29 שרון-ש    תמי, למדתי באנגליה  
11/1/2002 10:18 דפנה*    אמא של נועה, יש לי כמה שאלות אליך  
11/1/2002 12:35 תמי    שרון, בהחלט יתכן,  
11/1/2002 12:39 ענת סימון    לענת ב. יש לי, יש לי, יש לי  
13/1/2002 09:11 ענת ב    הי ענת סימון! שימחת אותי מאוד  
13/1/2002 13:13 ענת ב    הי אמא של נועה, מתנצלת על התגובה המאוחרת  
13/1/2002 14:33 Efrat_L    לענת ב., אמא של נועה והורים אחרים שבחרו לא לחסן -  
13/1/2002 17:22 ענת ב    סליחה אם הובנתי לא נכון  
14/1/2002 00:11 רותי קרני הורוביץ    אפרת יקרה, הנושא הוא מהנדונים ביותר בפורום. תמצאי חומר רב תחת 'לחסן', 'רוזנטל' ו'חיסונים' (ל"ת)  
15/1/2002 09:22 רותי קרני הורוביץ    מוטב מאוחר - לשרון ש. תודה רבה רבה על העדכון והאזהרה החשובים מאד (ל"ת)  
22/10/2003 09:43 אברהם    אפילפסיה  
9/1/2002 11:48 אור2 שאלה טכנית לרותי + שאלה לענת ג.
9/1/2002 12:51 אביטל    בקשר לבעיה הטכנית  
9/1/2002 13:17 רותי קרני הורוביץ    עקב עבודות תשתית בשרת, הגלישה הואטה, ומהערב - עידן חדש  
9/1/2002 17:03 כרמית    עוד בעיה טכנית לרותי...  
9/1/2002 17:06 כרמית    חוק מרפי - בדיוק כשההודעה שלי נקלטה, התגובות החסרות הופיעו!! ל"ת  
9/1/2002 23:44 דיאנה    אני חוששת שמרפי לא אשם הפעם  
9/1/2002 23:53 דנה    רותי,צר לי,אך אינני מרגישה את השינוי המבורך.האם יש עיכוב? המצב רע מתמיד מבחינת האיטיות! ל"ת  
10/1/2002 00:00 דנה    הי דיאנה-תודה על ההתעניינות! השתחררנו ואינשאללה כל מאחורינו. ל"ת  
10/1/2002 00:17 רותי קרני הורוביץ    מברוכ דנה, סחתיין דיאנה על ניקוי שמו של מרפי ועל שהזכרת לכולנו שדנה חוזרת, ואכן הסרבר עדיין איטי כצב  
10/1/2002 10:12 דנה    המצב נראה טוב יותר הבוקר,רותי. מקוה שימשיך כך.ותודה על המברוכ! ל"ת  
10/1/2002 11:49 תותשדה    רותי עוד שאלה טכנית  
10/1/2002 16:35 רותי קרני הורוביץ    תותשדה יקרה, חוששני שלא נוכל בעתיד הקרוב לאפשר שמות שמורים  
10/1/2002 21:39 תותשדה    תודה רותי, מבינה את הקושי הטכני , מקווה שזה לא יחזור, זמ ממש לא נעים ל"ת  
12/1/2002 21:46 תות שדה השניה    לתותשדה המקורית,סליחה,השתמשתי בשם הזה לא בכוונה,אלה כי זה השם חיבה של הבת שלי (ל"ת)  
12/1/2002 22:27 רותי קרני הורוביץ    התנצלות לתות השניה, ונסיון לדוג מחמאה על מהירות הגלישה  
13/1/2002 03:28 Efrat_L    רותי, האם זה מטוס? האם ציפור?  
13/1/2002 10:28 רותי קרני הורוביץ    גדולה. בטח ראיתי, תודה, ואף עניתי לך (בעל-פה...)  
14/1/2002 00:27 דיאנה    אכן ראוי שטובה תשיר שוב על "כנפיים" לאור מהירות הגלישה החדשה (לת)  
9/1/2002 08:53 כלבובה שאלה לטובה, לאלן ולכולן: עצירות (?) כבר יומיים לשמנמן - מה עושים?
9/1/2002 10:37 אור2    עצירות  
9/1/2002 13:27 עידית    עגבניות=סליניום=לא טוב לתינוקות בגלל הרגישות  
9/1/2002 17:07 ליאת מ    מנסיוננו...  
9/1/2002 18:11 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    עצירות  
9/1/2002 18:52 אור2    אסור באיסור חמור  
9/1/2002 19:38 תמי    גם הרופא שלי מ-א-ו-ד מתנגד לכל התעסקות עם פי הטבעת (לת)!!  
9/1/2002 19:49 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    באמת, למה קורנפלור?  
10/1/2002 10:39 ליאת מ    הבהרות...  
10/1/2002 12:44 אור2    תשובה לתמי ושאלות נוספת לטובה בנושא הקורנפלור  
10/1/2002 12:47 אור2    סליחה. התגובה הקודמת שלי מיועדת לליאת מ. ולטובה. ולא לתמי. ל"ת  
10/1/2002 15:06 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לאור - לגבי הקורנפלור  
10/1/2002 16:41 אור2    טובה- תודה רבה! ל"ת  
11/1/2002 00:54 סיון    לאור2 -איך את מכינה חליטה ,ומה הכמות שאת נותנת? בתי בת 1.5. תודה  
9/1/2002 08:22 רוני למה הילד (7 חודשים) מתעורר משינה בבכי, כל פעם!?! (ל"ת)
9/1/2002 10:28 ענבל ל    רוני,  
9/1/2002 13:26 אמא של איה    הו רוני יקרה..  
9/1/2002 14:20 שרון-ש (הגיע לי המחשב היום!!)    רוני אהובתי הוותיקה,  
9/1/2002 19:33 תמי    אני מסכימה עם שרון,  
10/1/2002 08:48 רוני    ויש עוד בעיה : (  
10/1/2002 10:52 שרון-ש    את לא אמא רעה - את אמא טובה!!  
10/1/2002 16:43 תמי    אמא רעה??? את??? אל תעלי מילים אלה על שפתייך אפילו! (לת)  
10/1/2002 23:20 שפירית    עד מתי ?! הרבה לפני שתהיי מוכנה...  
8/1/2002 23:51 בייב הסיפור המלא שלי
9/1/2002 00:48 דיאנה    בייב יקרה, ביקשת לדעת מה תגובתנו.  
9/1/2002 00:49 ענבל ל    בייב, מה שעשו לך פשוט מעורר פלצות  
9/1/2002 02:26 עידית    בייב אני שולחת לך חיבוק חם - את אישה אמיצה  
9/1/2002 03:14 אסתית    בייב היקרה והאמיצה  
9/1/2002 07:44 ליאתי    בייב יקרה, אני קוראת וזולגות לי דמעות...  
9/1/2002 08:59 זהר    בייב יקרה - פשעו כלפייך פשע בלתי נסלח, אך  
9/1/2002 09:03 הדס    בצער תלדי בנים (למה?????)  
9/1/2002 09:21 רותמית    בייב - שולחת חיבוק חזק ורטוב  
9/1/2002 09:24 גילה    נורא. מאחלת לך המשך נפלא עם בנך ל"ת  
9/1/2002 09:42 שירלי    בייב יקרה  
9/1/2002 09:58 ענת ב    בייב, איזה סיפור עצוב  
9/1/2002 10:10 אמא של איה    או בייב יקרה  
9/1/2002 10:13 דנה    אלוהים אדירים! שוב אני מסרבת להאמין שדברים כאלה עדיין קורים בימינו!!!!!! -  
9/1/2002 11:32 אמא של נועה    חיבוק ענק!!! ליבי, ליבי איתך! ועוד משהו - וודאי כרגע הלידה הבאה נראית כדבר הכי רחוק בעולם. אבל חשוב שתזכרי שהיא תוכל להיות גם חוויה מתקנת! ועוד חיבוק. (ל"ת)  
9/1/2002 11:49 אלוש    אני פשוט מזועזעת!  
9/1/2002 12:16 רות    יש לי תחושה קשה ששתינו אולי נפלנו  
9/1/2002 12:42 דנה השניה    לבייב  
9/1/2002 12:43 תמי    אני לא מצליחה להרגע. אני מעריצה אותך על ההישרדות,  
9/1/2002 13:12 רותי קרני הורוביץ    דוברת ביה"ח תשתדל להגיב עוד היום, ואז אוכל לפרסם  
9/1/2002 13:40 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    בייב יקרה,  
9/1/2002 14:10 מיכאלה    בייב. לבי איתך!  
9/1/2002 17:07 ורד    אוי הלב  
9/1/2002 17:30 מירי    ממש קשה לקרוא-הדמעות זולגות, שולחת חיבוקי ניחומים ל"ת  
9/1/2002 18:25 דפנה*    הלוואי שזה לא היה קורה, הלוואי שזה לא יקרה והלוואי שיכולתי לעזור -אין לי מילים. ל"ת  
9/1/2002 19:45 שיר    אמן ויגיע היום ...  
9/1/2002 20:29 ריקי    אני יושבת כאן והדמעות מציפות אותי  
9/1/2002 22:15 נירית שפירא    יקירה. כל כך מצער ותודה שאת משתפת  
9/1/2002 22:44 אפרת    אני קוראת וכולי מצומררת מהסבל שעברת  
9/1/2002 23:02 Efrat_L    בייב יקרה,  
9/1/2002 23:09 כרמית    אין לי מילים לתאר את שאני חשה...  
10/1/2002 00:25 צפונית    בוכה איתך, את גיבורה מדהימה  
10/1/2002 00:25 נועה    לבייב ולכל הקוראות  
10/1/2002 00:44 רותי קרני הורוביץ    נועה יקרה, תודה על השיתוף הכה חשוב, שממחיש את ההבדל  
10/1/2002 01:01 נועה 2    לרותי  
10/1/2002 06:52 ענבר    בייב יקרה, שהלידות הבאות יהיו חוויות יפות ומעצימות! (ל"ת)  
10/1/2002 10:45 רותי קרני הורוביץ    לידה וגינלית לאחר קיסרית, לנועה 2  
10/1/2002 11:15 יעל.ש.    בייב יקרה  
10/1/2002 16:08 מאמוש    בייב אני פשוט יושבת פה ובוכה איתך. אני  
10/1/2002 22:41 אסנת ש.    בייב יקרה, מחבקת אותך חזק!  
13/1/2002 03:15 סאלוש    בייב אין לי מילים, עצוב, אבל את מתגברת וזה ממש טוב (ל"ת)  
13/1/2002 03:15 סאלוש    בייב אין לי מילים, עצוב, אבל את מתגברת וזה ממש טוב (ל"ת)  
15/1/2002 23:10 אפרת    זוועה! אסור שזה יקרה שוב!!!  
16/1/2002 00:15 ליאת    תהיי חזקה ! - ארוך !!!  
8/1/2002 23:08 איש סיפור הלידה של ריש - ארוך
8/1/2002 23:17 אמא    איש וריש, המון המון מזל טוב... ותודה על השיתוף!!! (ל"ת)  
8/1/2002 23:27 עידית    איש - אין דבר יותר מרגש מלקרוא את הצד של האבא  
8/1/2002 23:45 ענבל ל    תודה על השיתוף, הפירוט וגם החיוך. ואני שמחה שיכולתי לכפר בשיחת טלפון על אחרות שלא עניתי להן...לילה טוב לכולם. מקוה שיעזבו את הקטנצ'יק במנוחה ויתנו לו רק להיות עם אבאמא. זה כל מה שהוא צריך. לת  
9/1/2002 00:07 הירוקה    נהדר ואני ממש לא מופתעת  
9/1/2002 00:36 דנה השניה    גדול! (תרתי משמע). המון מזל טוב! (ל"ת)  
9/1/2002 01:02 דיאנה    המון המון מזל טוב וסדרה של הצדעות  
9/1/2002 08:01 ליאתי    משפחה יקרה, הפעם עיני דומעות (להבדיל אלפי הבדלות מסיפורה של בייב ) מהתרגשות. כל הכבוד על הגבורה ועל האסרטיביות המשותפת!!!שוב מזל טוב (לל"ת)  
9/1/2002 09:11 הדס    למה האיש שלי לא הואיל בטובו לשבת מול המחשב ולספר את סיפור הלידה? הא?  
9/1/2002 09:32 בייב    נהדר לקרוא את סיפור הלידה שלכם, במיוחד שהוא ממוקם כה קרוב לסיפור שלי...  
9/1/2002 09:33 רותמית    וואו ועוד פעם וואו  
9/1/2002 09:57 דנה    אין כמוך(ם)!!!!!!!! -  
9/1/2002 10:06 ענת ב    איזה יופי! מרגש ומעצים לקרוא על הבוקר  
9/1/2002 10:36 זהר    וואו, מזל טוב והמון אושר !!! הלוואי על כולנו... ל"ת  
9/1/2002 11:00 אורלי_ו    מזל טוב, איזה סיפור מרגש (ל"ת)  
9/1/2002 12:22 דיאנה    -אופטופיק- סליחה גדולה למשפחת רולנדית - דנה, הבנתי נכון שהשתחררתם מבית החולים? הידד! (לת)  
9/1/2002 12:33 תמי    מזל טוב!! טוב לדעת שיש נשמות טובות, ועם זאת מצער לשמוע על כל השטויות שהם עשו...  
9/1/2002 13:22 הירוקה    גם באסף לא מחזיקים ללא צורך  
9/1/2002 13:23 עידית    תזכורת לאיש מריש  
9/1/2002 16:47 כרמית    מה יוצא מריש ואיש?... רולנדון קטן!!!  
9/1/2002 17:39 מירי    המון מזל טוב-ותחזיקו לי אצבעות...(עוד שבועיים) ל"ת  
9/1/2002 18:27 דפנה*    יופי של סיפור - מזל טוב למשפחה הטרייה. ל"ת  
9/1/2002 18:44 רותי קרני הורוביץ    מגנזיום, יד ראשונה מרופא + טסט  
9/1/2002 19:57 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מזל טוב רב! לת  
9/1/2002 21:33 הדס    רותי! כנראה שאף פעם לא היו לך צירים מאד מוקדמים  
9/1/2002 22:02 אמא של איה    איזה יופי של שיתוף ויופי של סיפור ויופי של לידה המון מזל טוב.(לת)  
9/1/2002 22:06 ענבר    מזל טוב, כל הכבוד, וגם הבדיחה משעשעת ביותר! (ל"ת)  
9/1/2002 22:45 Efrat_L    מזל טוב, אושר והרבה בריאות לריש, איש ולרך הנולד!  
10/1/2002 07:48 עירית ל    לרותי - על המגנזיום  
10/1/2002 10:49 רותי קרני הורוביץ    לשרלה, אני מעבירה לכאן את הודעתך שכותרתה 'מגנזיום בלידה'  
10/1/2002 10:52 רותי קרני הורוביץ    ולמירי, אני מעבירה לכאן את הודעתך שכותרתה 'לדר' בר וגם לשרהלה-בעקבות פירכוסים'  
10/1/2002 10:55 רותי קרני הורוביץ    לעירית ולשרלה, תודות רבות על המידע החשוב מאד (ל"ת)  
10/1/2002 11:11 יעל.ש.    איזו לידה מדהימה, מרגש מאד, כל הכבוד לך איש על השיתוף. מאחלת לכם המון אושר ורק טוב. ל"ת.  
13/1/2002 03:22 סאלוש    מזל טוב! גיבורים!! (ל"ת)  
13/1/2002 03:22 סאלוש    מזל טוב! גיבורים!! (ל"ת)  
14/1/2002 22:11 Ilana Shemesh, natural midwife    Congratulations and I knew you could do it. Small baby for you! All the best and much enjoyment from the baby.  
15/1/2002 15:47 עדה    שיחקתם אותה בגדול!  
8/1/2002 21:45 אפרת חייבת לשתף - מה קרה היום בטיפת חלב (ארוך)
8/1/2002 21:57 אמא של איה    לא סתם מישהי חכמה מהפורום המציאה את המושג "טיפשת חלב"  
8/1/2002 21:58 עידית    או קי אני מנסה להבין מה הקשר בין המחט לת...  
8/1/2002 21:59 דיאנה    נורא עצוב לי לקרוא את הסיפור הזה  
8/1/2002 22:08 כרמית    אפרת יקרה,  
8/1/2002 22:19 רותי קרני הורוביץ    נשמע כסיפור חלם קלאסי. האם אין דרך חזרה להנקה? (ל"ת)  
9/1/2002 00:10 ענבל ל    תמיד לשמר את היכולת להניק;  
9/1/2002 08:38 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    אוף! כמה אפשר לסבול?  
9/1/2002 09:19 הדס    בורות כללית. לא רק לגבי הנקה! גם לגבי הרגישות!  
9/1/2002 09:52 ענת ב    מקומם! ומה שעצוב הוא, שזה לא סיפור יחיד, ושאם חשבנו שמרופאי טיפת חלב תבוא הישועה - גם הם מאכזבים  
9/1/2002 12:47 תמי    אני חייבת לשבח את טיפת חלב של כללית בנס ציונה, שם מאוד מעודדים הנקה.  
9/1/2002 20:16 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    עשן מאוזני ודמעות בעיני  
9/1/2002 21:14 מירה נ.    אפרת,יקרה,חבל שהפסקת להניק,אבל כנראה לא היתה לך ברירה..  
9/1/2002 22:15 תיתי    אני לא מבינה  
10/1/2002 11:32 אפרת    לתיתי ולכל השאר- גם אחותנו זאת חנה (בטוח לא אותה חנה)...  
10/1/2002 18:37 הדס    אז מה אם הם עברו קורס הנקה??? זה לא ערובה לתמיכה אמיתית  
10/1/2002 23:26 ענבל ל    הידד לגליה, אחות טיפת חלב של כללית בנס-ציונה. לת  
8/1/2002 20:07 הפעם אלמונית השיר הכי עצוב בעולם
8/1/2002 20:28 הירוקה    וליתר דיוק - ליאור יונתן נפל במלחמת יום הכיפורים ל"ת  
8/1/2002 21:52 עידית    אני יכולה להוסיף על האבא  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש