פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  452   451   450   449   448   447   446   445   444   443   442   441   440   439   438   437   436   435   434   433    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

8/1/2002 08:59 זהר בוקר טוב לכולן - שמחה מאד לספר לכן ש
8/1/2002 09:07 שרון א.    זהר יקירתי, כל מילה נוספת שלי תהיה פשוט מיותרת... נשיקות ולהשתמע  
8/1/2002 09:25 תמי    מעולה!  
8/1/2002 16:32 סאלוש    אחלה, מעולה! (ל"ת)  
9/1/2002 10:57 דנה    הכי חשוב זה שנרגעת. המשך הריון קל ובריא! ל"ת  
8/1/2002 00:50 טל ויטמין K
8/1/2002 08:41 עדה    תשובות  
8/1/2002 10:30 רותי קרני הורוביץ    בנוסף על תשובתה המצוינת של עדה, קראי את המאמר 'מה קורה בתינוקיה' ממדור הצירים  
8/1/2002 16:36 micniv    אנחנו נתנו ויטמין K בטיפות ובדיעבד לא הייתי חוזרת על זה  
8/1/2002 17:14 דפנה*    micniv - תגובת ה"למה לקחת סיכון?"  
8/1/2002 17:27 micniv    מה"למה לקחת סיכון" האוטומטי של רופא בית החולים דווקא לא התרשמנו  
8/1/2002 00:38 גלית ישיבה מול מחשב/T.V, פלומת שפם
8/1/2002 16:34 סאלוש    בחיים שלי לא שמעתי על זה, אני כל החיים שלי מול המחשב. (ל"ת)  
9/1/2002 08:45 ליאתי    אני דווקא כן שמעתי...  
9/1/2002 11:11 דנה    ובקשר לשפמנון-  
13/1/2002 03:24 סאלוש    שמעתי על נזק לעיניים. צריך להחשיך את המסך כמה שיותר (ל"ת)  
7/1/2002 19:07 מירי כואב לי !!!
7/1/2002 21:34 הדס    מירי! בשביל מה אנחנו פה אם לא בשביל הקוטריי???  
7/1/2002 21:44 כרמית    הנחמה היחידה היא שמקסימום עוד 4-5 שבועות זה נגמר!!!  
7/1/2002 22:16 דניה    מירי אני כל כך מבינה אותך  
8/1/2002 00:51 אביטלל    מירי-אולי תרגילי יוגה? יש עם תמונות במדור היוגה  
8/1/2002 08:04 מירי    אני מתה עליכן-המון תודות!!!  
7/1/2002 18:51 ורד וזה מה שרופא הילדים אמר לנו על החיסון של גיל חודשיים
7/1/2002 19:01 טלי    חיסון פרטי  
7/1/2002 19:13 ענת ב    ורד, חפשי "מחומשת" ותקבלי ה-מ-ו-ן מידע. על קצה המקלדת:  
7/1/2002 19:57 הירוקה    ולעומת זה  
7/1/2002 20:09 הירוקה    עוד משהו  
7/1/2002 21:48 רויטל    בבתי המרקחת של מכבי החיסון עולה עכשיו 130 ש"ח (ירד מ-178) וגם אנחנו  
8/1/2002 00:20 גלית    הרופא של מכבי לא גבה ממך תשלום? הרופאה  
8/1/2002 07:51 תמר    חיסנתי את ניצן במאוחדת  
8/1/2002 08:31 הירוקה    נקודה למחשבה - למה לא חיסון פרטי  
8/1/2002 09:53 אסתית    לירוקה - בקשר למחומשת  
8/1/2002 11:45 Efrat_L    לירוקה - החיסון הפרטי חדש רק בארץ. הוא ניתן בארה"ב מזה זמן מה. ודאי תוכלי למצוא עליו מידע ברשת. בקופ"ח כללית הוא עולה 105 ש"ח. (ל"ת)  
8/1/2002 13:40 הירוקה    ידוע לי  
8/1/2002 14:04 Efrat_L    נתיבים למידע על חיסונים  
8/1/2002 14:20 הירוקה    במחשבה שניה  
8/1/2002 14:47 ורד    תודה גדולה על המידע ל"ת  
8/1/2002 15:05 פולינה    לא קשור לחיסונים, אבל כדי לא לפתוח הודעה חדשה - דרוש רופא ילדים מעולה שמקבל מקופ"ח לאומית (קריאה נואשת ואחרונה לפני שאני עוברת קופ"ח...)  
8/1/2002 15:42 רויטל    לגלית -  
9/1/2002 07:39 גלית    כן זה בדיוק מה שעשתה - היא גבתה חוץ מהחיסון עוד 50 ש"ח וזה קצת מוגזם (לת(  
9/1/2002 16:19 אשרת    קצת מוגזם? לדעתי מואד מוגזם. ל"ת  
9/1/2002 16:19 אשרת    קצת מוגזם? לדעתי מואד מוגזם. ל"ת  
7/1/2002 13:06 אולי (קיצור של אהליבה - מה לעשות? :-) סדר יום ועבודה
7/1/2002 16:39 תיתי    גם לי יש כזו.  
7/1/2002 18:02 ענת ב    אפשר לנסות לסדר את היום באמצעות פעילויות בשעות קבועות  
7/1/2002 18:17 אולי    ענת- מטפלת תהיה אצלנו. במה זה משנה? אנא הסבירי לי. ל"ת  
7/1/2002 18:23 אולי    לתיתי  
7/1/2002 18:51 ענת ב    אם בתך תהיה עם מטפלת בשעות קבועות ביום  
8/1/2002 14:50 תיתי    אולי, ביום, בתי אוכלת בשעות  
7/1/2002 12:50 מאיה א. מחלת שעלת - מה עושים?!
7/1/2002 13:26 אשרת    למאיה  
7/1/2002 14:12 מאמוש    מאיה, כתבתי לך מייל, ותרגישו טוב מהר! לת.  
7/1/2002 14:34 אמא של איה    למאיה- גם מאיתנו החלמה מהירה מהירה ושהכל יסתדר!! (לת)  
7/1/2002 14:53 מאיה א.    אושרת - תודה על החיזוקים ולא, אני מאיה אחרת. בקושי יש לי זמן לפורום הזה :-) (ל"ת)  
7/1/2002 15:03 דיאנה    מאיה, החלמה מהירה לקטנה  
7/1/2002 17:57 ענת ב    מאיה יקרה, הלוואי שיכלתי לעזור  
7/1/2002 21:10 ש. הריונית    מאיה  
7/1/2002 21:55 מאיה א.    דיאנה וענת ב. - תודה על הרעיון -  
8/1/2002 08:32 עדה    צרות בצרורות...  
8/1/2002 11:10 רותי קרני הורוביץ    שעלת, צ'ק ליסט, ואיך לא לגמור ביקור אצל הרופא עם שמונים שאלות בדלת ותינוק על הידיים  
7/1/2002 12:13 ריבה שינה, שינה, שינה
7/1/2002 12:53 תמי    שינה שינה...  
7/1/2002 13:08 כרמית    פחד לפספס משהו...  
7/1/2002 13:49 איילת לטו    מגניבה שאלה לאלן ולמנוסות- אריאל לא יורדת מהציצי כל הלילה  
7/1/2002 14:58 דיאנה    כרמית, הוצאת לי את המלים מהפה, ועוד תוספת  
7/1/2002 15:49 ריבה    תמי וכרמית  
7/1/2002 21:55 כרמית    סדר יום...  
8/1/2002 08:34 נועה    סדר יום  
8/1/2002 09:40 תמי    סדר יום..  
7/1/2002 10:00 עינת-ת שאלה לטובה על ההנחיות החדשות
7/1/2002 14:42 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    היי ענת, ההנחיות נכתבו על ידי פאנל מומחים מכובד:  
7/1/2002 16:03 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    סליחה, עינת ולא ענת... לת  
7/1/2002 19:48 ענת_AB    לפי מה שאני יודעת אחיות טיפת חלב אמורות להיות מעודכנות  
7/1/2002 21:19 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אחות טיפת החלב הנפלאה "שלנו" אף היא  
9/1/2002 15:19 ענת ב    מותר להביע דיעה לא פוליטיקלי-קורקט בקשר להנחיות?  
9/1/2002 19:59 ענת ב    בהמשך להודעתי הקודמת, ולאחר עיון בעיתון, אני משנה את משפט הסיום ל"הבו לנו לחם ארז"  
9/1/2002 21:47 רותי קרני הורוביץ    ענת, מאד קורקטלי אמרת לטעמי, והייתי מרחיקה פוליטיקלי ושואלת  
10/1/2002 11:36 Efrat_L    ענת,  
10/1/2002 12:17 ענת ב    אפרת יקרה, עם הסטוריה כזו גם אני הייתי נזהרת (ל"ת)  
11/9/2002 17:26 שאול    לחם נטול גלוטן, היכן ?  
7/1/2002 09:25 ש. הריונית אסף הרופא
7/1/2002 10:34 כרמית    ש. היקרה...  
7/1/2002 11:40 שרון    אסף הרופא ומאיר  
7/1/2002 12:34 הירוקה    לרשותך המייל שלי, אני מאוהבת בבית היולדות באסף הרופא  
7/1/2002 13:10 מיכאלה    לשרון, איך אני שמחה לשמוע על מאיר  
7/1/2002 13:35 אפרת    מאוכזבת מאסף הרופא  
7/1/2002 14:51 אמא של איה    בנות יקרות- אני שוב קוראת עוד סיפור לא נעים של ניתוח קיסרי (של אפרת) ואני תוהה  
7/1/2002 15:09 דיאנה    שימו לב רק שלא תמיד מה שמציגים בסיור הוא מה שקורה באמת  
7/1/2002 18:33 ורד    בכל בית חולים תוכלי למצוא סיפורים טובים יותר ופחות  
7/1/2002 18:52 שרון    מיכאלה  
7/1/2002 20:16 ענת תל -אורן מיילדת    לש. ההריונית.  
7/1/2002 20:56 אסנת ש.    ורד, אנא כווני אותי לסיפור הלידה שלך, תודה (ל"ת)  
7/1/2002 21:25 ש. הריונית    לשרון  
7/1/2002 23:02 רותי קרני הורוביץ    אסנת ש. יקרה, גם היום ניסיתי לשווא להשיג תגובה לסיפורך מביה"ח. והנה הנתיב לסיפור הלידה של ורד:  
8/1/2002 13:55 אסנת ש.    רותי שלום, למה אני לא מופתעת... (ל"ת)  
9/1/2002 23:35 רותי קרני הורוביץ    ואנא צרפו לרושם הכללי מביה"ח את דיווחו של איש, על המלצת הרופא במתק שפתיים למוניטור פנימי (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש