פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  452   451   450   449   448   447   446   445   444   443   442   441   440   439   438   437   436   435   434   433    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

7/1/2002 09:20 ש. הריונית שאלה לרותי
7/1/2002 09:27 ענת ב    ש. הריונית, ההודעה עברה דירה והצטרפה לדיון המקורי,  
7/1/2002 14:00 רותי קרני הורוביץ    תודה ענת, ואנא ש. אשרי שקראת ואמחק דיון זה (ל"ת)  
7/1/2002 08:59 Sharon-S Tova - HELP.... Constipation problems.
7/1/2002 13:05 Sharon-S    and another one -  
7/1/2002 14:50 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ברכות לשרון מאוסטרליה הרחוקה...  
8/1/2002 01:12 sharon-s    Dearest Tova -  
9/1/2002 11:33 דנה    טובה,למה את תמיד ממליצה על פירות בבוקר? -  
9/1/2002 20:07 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לשרון ולדנה:  
9/1/2002 20:46 ענת ב    דנה, אני חושבת שאולי ההמלצה על פירות בבוקר נובעת מזה שכשמבוגר אוכל בבוקר, הוא יעדיף פרי על ירק  
7/1/2002 04:20 ליסה ל"חסון" יש אתר סוף סוף, וצריכים עזרה בתערוכת אלטרנטיבה
7/1/2002 09:35 ענת סימון    הי ליסה, קודם כל מזל טוב על האתר החדש וגם הערב טכנית קטנה  
7/1/2002 13:27 לאה    ענת, תשני את גודל הכתב בתצוגה וגודל טקסט  
8/1/2002 11:19 רותי קרני הורוביץ    ליסה, מברוכ על האתר, אפשר להניח על שולחנכם בתערוכה פליירים של 'נשים קוראות ללדת'?  
10/1/2002 23:09 Efrat_L    היי ליסה,  
7/1/2002 03:31 איש ריש ילדה + ראשי פרקים לסיפור הלידה
7/1/2002 03:47 דנה השניה    מזל טוב ריש! מזל טוב איש! (ל"ת)  
7/1/2002 03:47 אמא לתאומות    מזל טוב !! רק בריאות ואושר. מחכה לסיפור המלא. (ל"ת)  
7/1/2002 04:23 ליסה    מזל טוב, בריאות ואושר ואהבה! ל"ת.  
7/1/2002 07:14 ליאתי    כל הכבוד (וגם לאיש שאפילו דאג לעדכן) מזל טוב!!! - ל"ת  
7/1/2002 07:25 כלבובה    מזל טוב לריש ואיש, ברכות לרגל היותכם הורים סוף סוף והרבה אושר! ל"ת  
7/1/2002 08:00 יוליה    ריש ואיש , מזל טוב מכל הלב. מאחלת הרבה בריאות ואושר. לאיש תודה רבה על העידכון המקצועי. ל"ת  
7/1/2002 08:18 ענת ב    מזל טוב ריש! מזל טוב איש! (נשמע כמו משהו מ"הופ!") שחרור מהיר והנאה רבה מהקטן-גדול! (ל"ת)  
7/1/2002 08:51 מיכאלה    מזל טוב לכם ונשיקה לרך הנולד  
7/1/2002 09:00 אביטל    המון מזל טוב (ל"ת)  
7/1/2002 09:19 יעל.ש.    מזל טוב לריש ואיש ולרך הנולד. ל"ת  
7/1/2002 09:31 Efrat_L    ברוך הבא לעולם לרך הנולד! אושר, בריאות ואהבה לריש ואיש! (ל"ת)  
7/1/2002 09:33 ענבל ל    לריש ואיש היקרים. כל הכבוד על לידה אמיצה וחווייתית למרות כל המגבלות. ילד גדול זה קשה בפנים ואחלה בחוץ. ועכשיו, שלוש ארבע להנקה...מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!! לת  
7/1/2002 09:39 ענת סימון    הרבה ברכות גם ממני ל"ת  
7/1/2002 10:01 אורלי    הרבה מזל טוב. ל"ת  
7/1/2002 10:29 עדה    המון מזל טוב לריש, לאיש ולאישון הקטן. התאוששות מהירה וקלה לכל המשפחה (ל"ת)  
7/1/2002 10:31 כרמית, חיים ונוה    מליוני מז"ט, בדיוק אתמול אמרתי לחיים שיש לי הרגשה שריש ילדה!!!  
7/1/2002 12:23 מאיה א.    המן מזל טוב וחיבוק ווירטואלי! (ל"ת)  
7/1/2002 13:09 רותי קרני הורוביץ    ריש, איש ואישוני יקירנו - כל הטוב שבעולם!  
7/1/2002 13:23 עידית    מזל טוב, אושר ועושר וגם לי היתה תחושת בטן...(ל"ת)  
7/1/2002 13:41 רותמית    אלפי מזל טובים, איש ריש ורך. הרבה אושר ! (לת)  
7/1/2002 13:49 דיאנה    מזל טוב והרבה אושר! (לת)  
7/1/2002 14:26 מאמוש    מזל טוב מזל טוב, מחכים לשמוע את כל הפרטים. לת  
7/1/2002 14:34 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מזל טוב ריש ואיש עם סיום כה מוצלח של ההריון הכי ארוך בעולם! הרבה נחת וגידול קל של העולל! לת  
7/1/2002 14:44 אפרת    משתתפת בשמחתכם, המון מזל טוב.ל"ת  
7/1/2002 15:08 אמא של איה    לריש ואיש איזה יופי!! מזל טוב, המון כייף שיהיה לכם(לת)  
7/1/2002 15:14 ענבר    הרבה מזל טוב לריש ולאיש, בריאות ואושר, והרבה (ל"ת)  
7/1/2002 15:44 סאלוש    מזל טוב מזל טוב מזל טוב!! (ל"ת)  
7/1/2002 15:52 חני    לריש ולאיש - הרבה מזל והרבה טוב (ל"ת)  
7/1/2002 16:24 תיתי    מזל טוב ומאושר! לת  
7/1/2002 17:09 הדס    מזל טוב גדול מאד ממני. יודעת שהיה ארוך מהרגיל... מחכה לשמוע עוד! (ל"ת)  
7/1/2002 17:20 איריס הדס    ריש ואיש - שולחת מזל טוב חובק עולם, ומאחלת לכם את כל הטוב שרק אפשר - ל"ת  
7/1/2002 18:39 ורד    ברכות לריש ואיש - אני אמתין בסבלנות לסיפור הלידה. מאחלת לכם להגיע מהר לחלק הרגוע של ההורות ל"ת  
7/1/2002 20:39 ענת_AB    מזל טוב!!! הרבה אושר!!! (ל"ת)  
7/1/2002 21:19 הירוקה    מזל טוב למרות שלא הספקתי להכירכם ו...  
7/1/2002 21:19 הירוקה    מזל טוב למרות שלא הספקתי להכירכם ו...  
8/1/2002 00:15 אילנה    לריש ולאיש הרבה מזל טוב, גדלו את הקטן בכיף ובהנאה!! ל"ת  
8/1/2002 17:07 דפנה*    מזל טוב לריש ואיש, תהנו. ל"ת  
8/1/2002 17:17 הדססס    מזל טוב  
9/1/2002 01:27 ענבל ל    להדססס  
7/1/2002 00:11 סיון מחפשים מיילדת פרטית מומלצת
7/1/2002 00:23 רותי קרני הורוביץ    מזתומרת פרטית? בשיבא? בלניאדו? בבית?  
6/1/2002 23:31 דיאנה בואו למלא סקר שביעות רצון מבית החולים בלידה
7/1/2002 00:15 הירוקה    לא הצלחתי להוריד את קובץ השאלון  
7/1/2002 00:23 דיאנה    לירוקה - שלחתי. יש בעיה עם הקובץ בהודעה הראשונה, תנסו להכנס להודעה השניה עם הסקר שכותרתה "מנסה לצרף שוב את הסקר" (לת)  
7/1/2002 12:43 הירוקה    תודה ל"ת  
6/1/2002 23:21 אורית על ברזל, תח' התהפכות ואמבטיה
7/1/2002 00:17 הירוקה    רק לגבי האמבטיה - פשוט חימום החדר ל"ת  
7/1/2002 01:20 מירה נ.    רצף תשובות..  
7/1/2002 01:23 אמא של נועה    לגבי הברזל - שתי גישות לבחירתך  
7/1/2002 01:27 אמא של נועה    אה, נזכרתי, ועוד משהו בקשר לברזל -  
7/1/2002 08:18 הירוקה    לגבי ברזל לתינוקות על בסיס טבעי  
7/1/2002 08:22 יוליה    כמה תשובות  
7/1/2002 09:18 ענת ב    אורית, אני העזתי פעמיים  
7/1/2002 09:25 ענת ב    יוליה, לא יודעת מה אמרו לך בטיפת חלב, אבל תציצי בנתיב הבא  
7/1/2002 11:57 יוליה    לענת ב הנתיב אינו נפתח  
7/1/2002 12:53 ענת ב    יוליה, לי הוא דווקא עולה בלי בעיה, אבל הנה איך להגיע לשם לא ישירות  
7/1/2002 15:46 תמי    לגבי אמבטיה והתהפכות  
7/1/2002 21:08 דיאנה    ואני שוב מזכירה, למי שמחליטה לא לתת ברזל  
7/1/2002 23:03 מאיה א.    דיאנה - איזה ברזל את נותנת לבר? אני מתחילה לחשוב שאני נוהגת בחוסר אחראיות  
7/1/2002 23:33 דיאנה    פריפל 3 בטיפות (לת)  
8/1/2002 17:16 דפנה*    דיאנה - באיזה גיל עשיתם את ספירת הדם? ולמה?ל"ת  
8/1/2002 22:47 דיאנה    בסביבות גיל 4 חודשים בגלל בעיה שלא קשורה  
9/1/2002 18:23 דפנה*    אמא של נועה - אם את עוד תגיעי לפה - תוכלי לומר לי אילו טיפות ברזל נתתם? ל"ת  
6/1/2002 22:32 אורנה עוצו לי עצה בנוגע למנשא
6/1/2002 23:03 עירית    תשובה לבחירת מנשא  
6/1/2002 23:10 ש. הריונית    מנשא  
7/1/2002 11:41 איימי    לאורנה  
7/1/2002 12:49 אורנה    לאיימי ולכל מי שתוכל ללמד להשתמש במנשא (ושגרה באזור המרכז)  
7/1/2002 15:17 אמא של איה    אולי יש מישהי שיודעת איך אפשר לחזק את הקשירה של התינוכיס כשאיה עדיין עליי? (פשוט אחרי כמה זמן, זה נהיה קצת רפוי)(לת)  
7/1/2002 17:14 ענת ג.    נדמה לי שמתארגן מפגש מנשאים,  
11/1/2002 14:15 רותי קרני הורוביץ, בשם יפית מתינוכיס    הידוק מנשא לאחר שהתינוק כבר בפנים, והדרכה לשימוש במינשא  
6/1/2002 18:56 יעל שאלה לגבי לידת מים בבית חולים
6/1/2002 20:12 הדססס    בביה"ח בני ציון בחיפה  
6/1/2002 20:38 סאלוש    סליחה, שאלה לא קשורה: האם יש שם אחר לבי"ח בני ציון בחיפה? תודה (ל"ת)  
6/1/2002 21:01 שפירית    האם הכוונה להעברת הצירים במים או ללידה (עד הסוף) במים ?  
6/1/2002 21:13 יהודית    או בבית או באילת  
6/1/2002 22:31 יעל    תגובה לתשובה  
6/1/2002 22:47 נירית    פעם קראו לו רוטשילד אבל לא עוד  
6/1/2002 22:51 נירית    שיין או אילנה שמש- אם מדובר בלידת בית  
7/1/2002 09:50 ענת סימון    עדכון לגבי יוספטל באילת  
7/1/2002 10:42 יהודית    ענת תודה על העדכון וזהו אכן המקום  
7/1/2002 20:40 ענת תל אורן מיילדת    לגבי לידות מים  
6/1/2002 18:19 תיתי חיוך
6/1/2002 18:38 דיאנה    תיתי, גדולה כתמיד, וגם סיבכת אותי קצת  
7/1/2002 14:48 דפנה*    :-))). ל"ת  
7/1/2002 16:43 תיתי    דיאנה, לפחות לא שפכת לבן על המקלדת, ודפנה, מה עם הכתם ההוא? לת  
7/1/2002 18:09 דפנה*    הצחקת אותי בפעם השניה היום  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש