פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  452   451   450   449   448   447   446   445   444   443   442   441   440   439   438   437   436   435   434   433    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

6/1/2002 17:54 אירית חימום החדר בחורף
6/1/2002 18:23 תיתי    מחממים ל 22 מעלות לערך  
6/1/2002 18:33 דיאנה    ועוד שאלה באותו נושא - למרות שתיתי ענתה גם לי: מה עושים בהפסקות חשמל?  
6/1/2002 20:41 רותם א.    דיאנה, העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לך בקשר להפסקת חשמל  
6/1/2002 21:01 אנני    עוד שאלונות- אם החלון קצת פתוח (ההסקה חזקה)עדיין צריך להכניס לחות? ל"ת  
6/1/2002 21:33 אפרת    מה עושים כשיש מזגן מרכזי?  
6/1/2002 22:00 אור2    גם כשיש מיזוג וגם לרדיאטור  
6/1/2002 22:24 הדס    לאפרת - במיזוג מרכזי  
11/1/2002 06:41 ריש    כשאין חשמל אפשר לחמם בתנור גז  
6/1/2002 14:29 קטי על מהות האמהות... (קיבלתי עכשיו במייל מאמא שלי)
6/1/2002 14:47 אסתי    קטי-תודה לך על שחלקת עמנו משהו כה יפה. אני יושבת עם דמעות בעיניים, זה מקסים, כל כך אמיתי נכון ומרגש. ל"ת  
6/1/2002 15:41 מאמוש    קטי תודה לך, אין לי מילים, פשוט מקסים ומרגש. לת  
6/1/2002 16:49 אמא    נכנסתי סקפטית... יצאתי בוכה. תודה, קטי (ל"ת)  
6/1/2002 18:45 ורד    אני מכינה רשימת תפוצה כדי להעביר את זה הלאה. תודה ל"ת  
6/1/2002 21:15 מקסים ומופלא-תודה! ל"ת    מירי  
7/1/2002 00:16 רותי קרני הורוביץ    תודה (ל"ת)  
6/1/2002 14:24 טלי שאלות שאיבה
6/1/2002 14:31 כלבובה    תשובה לשאלה הראשונה  
6/1/2002 19:51 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    שאיבה  
7/1/2002 09:40 ענת ב    טלי, כדי לעזור למשאבה צריך להתחיל את המסאז' הרחק מההילה  
6/1/2002 14:24 ליטל שאלה לטובה
6/1/2002 19:20 דניה    מנצלת הזדמנות לשאול את טובה  
6/1/2002 19:34 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ליטל, לעולם אל תזלזלי באינטואיציה שלך.  
6/1/2002 19:48 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    היי דניה, גמדים - לא! סויה - מאוחר יותר,  
6/1/2002 23:15 ש. הריונית    טרמפ לטובה  
7/1/2002 01:14 טלי    ועוד שאלה...  
7/1/2002 08:42 יוליה    שאלה לטובה בקשר לויטמינים  
7/1/2002 14:59 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תשובות  
8/1/2002 12:12 ליטל    טובה המון תודה !  
6/1/2002 12:55 מירי מידע על בדיקות במהלך ההריון-מאוחדת
6/1/2002 13:20 אביטל    אפשר לקבל את כתובת האתר ? (ל"ת)  
6/1/2002 13:37 מלי    להלן כתובת האתר  
6/1/2002 12:25 אלוש לידה טבעית
6/1/2002 12:51 מירי    המון בהצלחה  
6/1/2002 13:08 אילוש    ניסית קורס הכנה ללידה?  
6/1/2002 13:40 ענת מפ"ח    לידה טבעית  
6/1/2002 23:10 רותי קרני הורוביץ    אלוש, אני מעבירה לכאן את הודעתך 'לידה טבעית - המשך'  
6/1/2002 23:13 רותי קרני הורוביץ    ואת תגובתה של מאמוש שכותרתה 'אלוש, חבל שלא המשכת בהודעה הקודמת. בכל אופן'  
6/1/2002 23:15 רותי קרני הורוביץ    ואת תגובתה של תמר שכותרתה 'הי אלוש!'  
6/1/2002 23:17 רותי קרני הורוביץ    ואת תגובתה של Mandy שכותרתה 'I had an amazing natural birth '  
6/1/2002 23:36 ליאתי    קישור לדיון בנושא...  
6/1/2002 23:46 רותי קרני הורוביץ    ליאתי, תודה! (ל"ת)  
7/1/2002 09:36 אלוש    ליאתי,מאמוש וכל הבנות המקסימות  
7/1/2002 09:55 ענת ב    אלוש, מנסיון אישי, אם אי אפשר לסמוך על הבעל, מאוד כדאי שיהיה לידך מישהו שאת כן יכולה לסמוך עליו  
7/1/2002 10:02 מאמוש    נורא חבל שבעלך מפחית כל כך מערכך ויכולתך  
7/1/2002 10:13 תמר    אלוש, לגבי נוכחות של בעל בלידה  
7/1/2002 11:01 אלוש    המשך  
7/1/2002 11:03 אלוש    המשך  
7/1/2002 11:03 אלוש    המשך  
7/1/2002 11:03 אלוש    המשך  
7/1/2002 13:16 מיכאלה    אלוש, דולה "תפורה" עליך! מנסיון אני ממליצה  
7/1/2002 14:17 Mandy    believe in yourself  
7/1/2002 15:18 ליאתי    אלוש יקרה - טרם בדקתי עם בעלי - אבל אולי את רוצה שיחת תמיכה מגבר לגבר?- ל"ת  
7/1/2002 17:24 ענת ג.    בסרטו הנפלא "על מיילדות ושירי ערש",ממליץ ד"ר מישל אודנט להשאיר את הבעל מחוץ לחדר הלידה.עכשיו לקראת לידה שניה אני נוטה להסכים למרות התמיכה האוהבת שקיבלתי. ל"ת  
8/1/2002 10:23 אלוש    יקירותיי - עדכון!!  
8/1/2002 13:40 ענת ב    ודאי שיש סיכוי! מהרו ומצאו קורס הכנה מזורז ויעיל, ואולי גם דולה. בהצלחה! (ל"ת)  
9/1/2002 10:26 תמר    אלוש! רעיון בשבילך  
6/1/2002 10:09 זהר שאלה חשובה ודחופה לדר' בר
6/1/2002 11:08 תמי    זהר, יש לי חברה שעברה משהו דומה אני חושבת,  
6/1/2002 12:16 ליאת מ    לגיסתי היה בדיוק אותו הדבר...  
6/1/2002 14:03 תמי    זהר, דיברתי עם החברה שהיה לה את זה,  
9/1/2002 01:10 ד"ר עמוס בר    2 כלי דם בחבל טבור  
6/1/2002 10:03 בייב פליטות...
6/1/2002 11:12 תמי    פליטות והקאות  
6/1/2002 13:09 אשרת    גם לנו זה קרה  
6/1/2002 09:50 שרון חלומות...
6/1/2002 10:05 ארזית    נשמע מוכר מאד, גם לי היו חלומות כאלה  
6/1/2002 17:03 תיתי    זו הדרך של התת מודע להתמודד עם חרדות לת  
6/1/2002 23:50 רותי קרני הורוביץ    חיפוש 'חלומות' בעזרת המנוע, מניב כשלושה עמודי תוצאות, רובם רלוונטיים (ל"ת)  
5/1/2002 23:38 דיאנה התרשמותי המאד אישית מ"הורים גם בלילה" של ד"ר סירס - ארוך
6/1/2002 00:28 ריש    דיאנה, תודה על המידע...  
6/1/2002 01:19 דיאנה    לריש - ראשי פרקים והמלצות נוספות לקריאה לפני הלידה  
6/1/2002 01:45 סיגלגלי    קצת הגיגים אישיים על ספרים ובכלל.  
6/1/2002 08:59 ליאתי    וואו, איזה כיף שיש תימוכין למעשי בכתב. אני ישנה עם ילדי בן 9 החו' ומניקה תוך כדי שינה.עד שארכוש הספר, עד איזה גיל הוא תומך בכך?(לת)  
6/1/2002 09:03 ענת ב    איזו השקעה! כל הכבוד!  
6/1/2002 09:31 ליאתי    מתנצלת שאינני מצליחה לאתר בעצמי. האם תוכלו לכווני היכן ניתן לרכוש הספר?שוב תודה וסליחה(לת)  
6/1/2002 09:45 אביטל    קישור לספר באתר מיתוס  
6/1/2002 10:05 ליאתי    אביטל - תודה!! וכמובן לדיאנה על הסקירה הנרחבת (ללת)  
6/1/2002 10:13 רותי קרני הורוביץ    וואו, דיאנה, מה דעתך שהביקורת הסופר-מושקעת שלך תפתח את המדור 'אמנות-מבקרת' באתרנו?  
6/1/2002 10:46 נועה    אני מוכנה להיות מבקרת ספרותית של הספר הזה דברי איתי ל¢ת  
6/1/2002 10:46 נועה    אני מוכנה להיות מבקרת ספרותית של הספר הזה דברי איתי ל¢ת  
6/1/2002 11:20 ענת ב    ואם בביקורות עסקינן, הנה נתיב למאמר מ"הארץ" של היום, מוסף "גלריה", בו מבקרת רותה קופפר את הפרק "הכל בשביל הילדים" בסדרה "פרות קדושות" של ערוץ 8  
6/1/2002 13:02 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    להזכירכן שגם ניתן לרכוש את הספר (יותר יקר אך כמו שאמרו, זה עוזר לעמותות לפעול) ב-מ.מ.ש.-2411 647 03 (ל"ת)  
6/1/2002 14:15 קטי    ושאלה שהתעוררה אצלי בעקבות הקריאה:  
6/1/2002 14:30 דיאנה    בעקבות שאלתה של קטי, על הכבשה הנוחרת של שון  
6/1/2002 18:12 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    סיגלגלי, לפחות בתחום שלי אני יכולה לעשות לך סדר:  
6/1/2002 18:27 תיתי    אני חושבת שמצעי פלנל  
6/1/2002 21:59 הדס    מסכימה עם תיתי, אין כמו מצעי פלנל רכים ונעימים בחורף... (לת)  
6/1/2002 23:37 סיגלגלי    טובה, תודה, אכן הספר ישן ולא מעודכן(דייסה)  
6/1/2002 23:50 דיאנה    ליאתי - לגבי הגיל שעד אליו מומלץ לישון ביחד  
7/1/2002 07:43 ליאתי    דיאנה יקרה וכל מי שבקיאה בספר...  
7/1/2002 08:35 ענת ב    סיגלגלי,  
7/1/2002 13:18 דיאנה    ליאתי, ממליצה לך בחום לקרוא את הספר ואולי יהיו בו תשובות לשאלותיך  
8/1/2002 07:34 ליאתי    דיאנה יקרה מאוד,  
8/1/2002 07:38 ליאתי    דיאנה יקרה מאוד,  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש