פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  452   451   450   449   448   447   446   445   444   443   442   441   440   439   438   437   436   435   434   433    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

5/1/2002 23:03 יערה שאלה לאלן שיין - האם זו פטרייה?
6/1/2002 13:06 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    פטרת  
9/1/2002 12:16 יערה    לאלן - תודה על העצות. ל"ת  
5/1/2002 20:29 ליל ילדתי לפני שבוע בשעה טובה
5/1/2002 21:36 תיתי    מזל טוב  
5/1/2002 21:38 שפירית    מזל טוב, ברוכה הבאה לעולם האימהות... ל"ת  
5/1/2002 21:42 דיאנה    מזל טוב והרבה הנאה, טוב לשמוע שהיתה לידה קלה וחוויתית, אשמח לסיפור המלא כשיהיה זמן וכוח (לת)  
5/1/2002 23:01 אביגיל    מזל טוב - הרבה אושר ונחת! ובקשר לשבר-  
5/1/2002 23:14 דפנה*    מזל טוב. ל"ת  
5/1/2002 23:50 יעל.ש.    מזל טוב. ל"ת  
6/1/2002 00:33 ריש    מזל טוב!!!  
6/1/2002 09:06 ענת ב    מזל טוב, ליל! אני חושבת שכדאי שרופא ילדים טוב יראה כל תינוק סביב גיל שבוע ל"צ'ק-אפ של תינוק בריא" (ל"ת)  
6/1/2002 09:07 קטי    המון מזל-טוב!!!  
6/1/2002 10:15 רותי קרני הורוביץ    מזל"ט ונהדר, מצטרפת לרעבות לסיפור ולהמלצה על הצ'ק-אפ (ל"ת)  
6/1/2002 11:59 רותמית    ליל - הרבה מזל טוב. איזה יופי שהיתה לך חווית לידה חיובית. הרבה הנאה מהילדה ! (לת)  
6/1/2002 18:54 Efrat_L    מזל טוב, אושר ובריאות! ל"ת  
8/1/2002 20:19 ליל    תודה לכולכן על העידוד והאיחולים. סיפור הלידה המלא בהמשך..... ל"ת  
5/1/2002 19:35 אביגיל אחרי שלושה שבועות של הנקה - אני עדיין שונאת להניק. מס' שאלות על שאיבה ובקבוקים ורגשות אשמה.
5/1/2002 19:47 דפנה*    רגע, רגע את רק בהתחלה  
5/1/2002 20:43 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    מעבר לבקבוקים  
5/1/2002 21:14 שפירית    יקירה, אולי אתן קופצות ?  
5/1/2002 22:53 אביגיל    סליחה - לא הבנתן אותי - אני רוצה לעבור לתת לה חלב אם (חלב שלי) אבל מבקבוק, אחרי שאיבה (ל"ת)  
5/1/2002 22:56 מאמוש    אלן, אני כל כך נהנית לקרוא את התשובות שלך בפורום הזה. מקצועיות עם תובנה ורגישות. לת.  
5/1/2002 23:10 הדס    לאביגיל  
5/1/2002 23:22 Efrat_L    היי (אמא של) אביגיל,  
6/1/2002 00:08 אביגיל    לאלן  
6/1/2002 13:14 אשרת    לאביגיל  
6/1/2002 13:15 אשרת    לאביגיל  
6/1/2002 15:00 אביבית    לאמא של אביגיל.  
6/1/2002 20:08 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    שילוב של שאיבה והנקה  
6/1/2002 21:17 אביגיל    תודה! כנאמר: "אין חכם כבעל נסיון" ו"חכם לומד מכל אדם (ובעלת השכלה רלוונטית!). ל"ת  
5/1/2002 19:17 יעל.ש. חייבת להגיב....
5/1/2002 21:46 אסנת ש.    יעל יקרה, מחבקת אותך חזק! (ל"ת)  
5/1/2002 22:03 יהודית    "צעד קטן לאדם צעד גדול לאנושות"..  
5/1/2002 22:43 אמא של נועה    יעל יקרה, מקווה שלא הכעסתי/פגעתי בדבריי. הלוואי ואכן המצב בבתי-החולים יראה שינוי בעתיד. ונאמר- אמן!(ל"ת)  
6/1/2002 02:56 דנה השניה    יעל - את עם שתי רגלים על הקרקע ואת מאוד חזקה. כל הכבוד לך. אני חושבת עליך המון. (ל"ת)  
6/1/2002 02:56 דנה השניה    יעל - את עם שתי רגלים על הקרקע ואת מאוד חזקה. כל הכבוד לך. אני חושבת עליך המון. (ל"ת)  
6/1/2002 09:54 בייב    יעל יקרה, חיבוק גדול ודרך אגב..  
6/1/2002 10:52 נועה    ועוד סיפור של הצלחה  
6/1/2002 10:52 נועה    ועוד סיפור של הצלחה  
6/1/2002 15:28 אורלי_ו    אני מסכימה איתך יעל  
5/1/2002 19:17 מאמוש הקטנה בת 2.8 שנים התחילה שוב לעשות קקי במכנסיים (קיטור ארוך, וזקוקה להרבה אמפטיה בבקשה)
5/1/2002 19:37 אביטל    חיבוק גדול גדול  
5/1/2002 19:57 דפנה*    והרי החדשות הטובות  
5/1/2002 21:13 תמי    קבלי חיבוק...  
5/1/2002 21:20 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    היי מאמוש, הרבה סימפטיה,  
5/1/2002 21:27 תיתי    הזיפתים תמיד באים יחד  
5/1/2002 21:39 דיאנה    מאמוש יקרה אין לי עצות מעשיות אלא רק חיבוק ענק  
5/1/2002 21:50 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    היי מאמוש,  
5/1/2002 21:58 יהודית    רגרסיות  
5/1/2002 22:29 נועה    על קקי וצרות אחרות  
5/1/2002 22:29 נועה    על קקי וצרות אחרות  
5/1/2002 22:52 מאמוש    ידעתי שאקבל כאן את מה שאני צריכה - ה מ ו ן תודה לכן, עזרתן לי, העליתן חיוך על פני ובעיקר נתתן לי המון אנרגיה חיובית להמשיך הלאה. לת.  
5/1/2002 23:19 הדס    גם אצלנו הרגרסיה החלה לפני הלידה וטיפ נפלא לצינון  
6/1/2002 08:42 אורלי_ו    בקשר לרגרסיית צרכים  
6/1/2002 08:55 ענת ב    מאמוש, בעניין הקקי  
5/1/2002 08:22 אפרת לאחר חיפוש (אדים, מכשיר אדים) לא מצאתי תשובה לגבי ההבדל בין מכשיר אדים קרים לחמים
5/1/2002 08:56 איריס הדס    אפרת, אני מצרפת קישור לתשובתה של דנה על שאלה של דניה . בסוף הדברים ישנה התייחסות לנושא אדים חמים/אדים קרים - ל"ת  
5/1/2002 10:58 אור2    לפני כחודש התייעצתי בנושא עם רופא הילדים של נועה  
5/1/2002 11:46 איריס הדס    סליחה, רק עכשיו שמתי לב שלא צירפתי את הקישור לדבריה של דנה:  
5/1/2002 11:46 איריס הדס    סליחה, רק עכשיו שמתי לב שלא צירפתי את הקישור לדבריה של דנה:  
5/1/2002 17:02 ענת ב    לתוספת לחות בלבד - אדים קרים  
5/1/2002 21:06 תמי    ענת, הוצאת לי את המילים מהפה, ולראייה יותר מהסיר-  
5/1/2002 23:04 מאמוש    יש לי מכשיר אדים של KAZ  
5/1/2002 23:26 הדס    בחיים לא התחבטנו כ"כ הרבה זמן בנושא האדים, כל החורף אני עוסקת בדילמה הזו!  
6/1/2002 08:37 ענת ב    אין ספק שמכשיר האדים הקרים מקרר את החדר  
6/1/2002 20:57 רותם א.    מאמוש, גם אני התחבטתי באותה בעיה של ניקוי המכשיר  
5/1/2002 01:20 דנה לילה טוב לכולן. רותם אושפז לרגל שובה של דלקת הריאות
5/1/2002 02:13 ריש    המון בריאות!!!! - ל"ת  
5/1/2002 02:33 דיאנה    החלמה מהירה והמון כוחות  
5/1/2002 08:52 Efrat_L    דנה, שולחת לך ולרותם חיזוקים וירטואלים - החלמה מהירה ורפואה שלמה. ל"ת  
5/1/2002 08:59 איריס הדס    דנה'לה, מקווה שרותם יחלים במהרה ולא יחזור אל כל הזיפת הזה - ל"ת  
5/1/2002 09:57 ענבר    אוי דנה, שיעבור מהר ובשלום. חזקי ואמצי (ל"ת)  
5/1/2002 11:10 אורלי    דנה'לה, חיזקו ואימצו, שיעבור מהר, תהיו בריאים. נשיקות אורלי. ל"ת  
5/1/2002 11:33 אורית    דנה, איזה חוסר אונים זה. ליבי איתך. והמשיכי לעדכן אותנו. מקווה שיעבור מהר מהר. לת  
5/1/2002 12:11 תיתי    דנה, אני שולחת אליכם את אהבתי ומתפללת להבראה מהירה. לת  
5/1/2002 12:26 כרמית    נשיקות, חיבוקים ואיחולי החלמה מהירה לנסיך מלוכסן העיניים - ל"ת (אבל עם הרבה אהבה)  
5/1/2002 12:44 עידית    דנה אנחנו גומרות את מלאי האנטיביוטיקה...  
5/1/2002 17:08 ענת ב    דנה יקרה, החלמה מהירה, ובינתיים  
5/1/2002 19:03 מאמוש    איזה סיוט! אני מחזקת אותך ושולחת אנרגיות טובות להחלמה מלאה. לת.  
5/1/2002 21:51 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    החלמה מהירה! רפואה שלמה! לת  
5/1/2002 23:08 אוריתי    החלמה מהירה ושיעבור מהר מהר (ל"ת)  
5/1/2002 23:30 הדס    דנה יקירתי! מקווה שיהיה קצר ושרותם יבריא מהר מהר! וגם  
6/1/2002 10:29 רותי קרני הורוביץ    דנה יקרה, החלמה מהירה  
6/1/2002 11:04 יוליה    דנה,החלמה מהירה והמון בריאות. ל"ת  
6/1/2002 19:42 אילנה    דנה, מקווה שיהיה קצר ושרותם יבריא ויחזור הביתה במהרה (ל"ת)  
4/1/2002 21:37 רוני חום, וירוסים, אנשים טובים ושאר מיני ירקות (ארוך)...
4/1/2002 23:45 Efrat_L    רוני, מאחלת לקטן רפואה שלמה ובמהרה (ל"ת)  
4/1/2002 23:50 ריש    הרבה בריאות!!!! ועוד דבר....  
5/1/2002 11:55 אורית    ועוד שני דברים שלנו עזרו  
5/1/2002 12:50 עידית    אורית הדרכים שלך מאוד עובדות אבל שיש חום גבוה אפשר  
5/1/2002 17:14 ענת ב    רוני, החלמה מהירה! יש לך ביד מכתב שחרור?  
5/1/2002 23:09 מאמוש    רוני, איזה טרטור מיותר ומעצבן. מאחלת לפשוש ולאימו החלמה מהירה מאוד. לת  
6/1/2002 01:08 אמא של נועה    אוף... נורא לשמוע שוב ושוב על הטרטורים המיותרים שעוברים על ילדינו בגלל רופאים פסי.. תרגישו טוב. והחלמה מהירה! חיבוווק. (ל"ת)  
6/1/2002 10:59 רותי קרני הורוביץ    רוני יקרה, רפואה שלמה והחלמה מהירה , ותודה על השיתוף (ל"ת)  
6/1/2002 22:18 רוני    תודה לכולן : )  
7/1/2002 08:59 ענת ב    רוני, אנא שתפי אותנו במכתב, לכשיצא אל הפועל, ועוד משהו  
4/1/2002 18:54 ש. הריונית בדיקות סקר גנטיות
4/1/2002 19:12 אור2    בררי באזור מגורייך לגבי "רותם שירותים רפואיים" (לשעבר "מרפא"). יש להם סניפים ברעננה, גני תקווה, אור יהודה, אשלון, י"ם ועוד. מומלץ! ל"ת  
4/1/2002 19:15 אור2    עוד משהו קטן: האם שניכם אשכנזים מכל הכיוונים? אם לא, בררי היטב אילו בדיקות עלייך לעשות. שלא "ימכרו" לך בדיקות מיותרות (אני לא מתייחסת למקום ספציפי אלא לכולם...) ל"ת  
4/1/2002 22:41 סאלוש    לש.,  
4/1/2002 23:16 רותי קרני הורוביץ    לא יודעת אם יעזור, אך הנה הנתיב לסיווג 'מעבדות רפואיות' בדפי זהב ברשת  
4/1/2002 23:36 Efrat_L    בדיקות גנטיות  
4/1/2002 23:41 ריש    בדיקות גנטיות  
4/1/2002 23:47 דיאנה    לפני כ 7 שנים עשינו את הבדיקות בחינם בתל השומר, מה השתנה מאז? (לת)  
5/1/2002 11:03 אור2    דיאנה: כיום רק הטיי-זקס מבוצע חינם. כל השאר בתשלום (ועוד איזה תשלום...) :-). ל"ת  
5/1/2002 18:36 מירי    מידע לגבי מעבדות זר  
5/1/2002 21:43 דיאנה    תודה לאור2 על ההבהרה  
5/1/2002 21:44 דיאנה    תודה לאור2 על ההבהרה, אני חושבת שאז עשו הרבה פחות בדיקות, רק טייזקס וסיסטיק פיברוזיס (לת)  
6/1/2002 23:27 רותי קרני הורוביץ    ש. הריונית, אני מעבירה לכאן את הודעתך כותרתה 'בדיקות סקר גנטיות'  
4/1/2002 17:22 שפירית היכן נמצאת הקליניקה של אילנה ? והאם נכונות השמועות על מרכז לידה המוקם בירושלים ? ל"ת
4/1/2002 17:24 שפירית    ולמה לעזאזל את אומרת כל דבר פעמיים ? ל"ת  
4/1/2002 21:43 רותי קרני הורוביץ    לא אחד, כי אם שניים לפחות...  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש