פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  452   451   450   449   448   447   446   445   444   443   442   441   440   439   438   437   436   435   434   433    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

4/1/2002 13:35 משתתפות הפורום ובאיחור של שבוע (נו נו נו לנו) יום הולדת ראשון שמח ומלא אושר לשיר של תיתי (ל"ת)
4/1/2002 15:29 כרמית, חיים ונוה    לילדה הכי יפה בפורום!!!  
4/1/2002 16:54 רותי קרני הורוביץ    מזל-טוב, שתגדל לתיתיפארת! (ל"ת)  
4/1/2002 17:45 איריס הדס    מזל טוב לשיר ושיהיו לך עוד המון שנים יפות - ל"ת  
4/1/2002 17:56 כלבובה    מזל טוב לשיר החמודה  
4/1/2002 20:17 תיתי    אוי, איזו הפתעה עשיתם לנו  
4/1/2002 20:50 דנה השניה    מזל טוב!! (ל"ת)  
4/1/2002 21:48 מאמוש    המון המון מזל טוב :) לת.  
4/1/2002 22:05 דיאנה    מזל טוב לשיר, שתשמח ותאיר, ותביא רק אושר ושמחה לתיתי וכל המשפחה (לת)  
4/1/2002 23:33 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מזל טוב לשיר!!!  
5/1/2002 01:21 דנה    המזל-טוב שלנו קצת עקום ועייף,אבל מכל הלב!!! ל"ת  
5/1/2002 01:57 אילנה    מאחלת שוב המון מזל טוב והנאה משיר החמודה ! ל"ת  
5/1/2002 09:54 ענבר    ומזל טוב גדול גם מאיתנו המנסים להבריא... (ל"ת)  
5/1/2002 11:37 אור2    ניסיתי להקיש במנוע "לידה רכה" עפ"י המלצתה של טובה, כדי לקרוא את סיפור הלידה של תיתי. לא הצלחתי. איני מקבלת תגובה רלוונטית ממנוע החיפוש. אשמח לקבל הכוונה. ל"ת  
5/1/2002 12:00 אורית    תיתי, באופן רישמי, את כבר יכולה להפסיק לעקר! מזל טוב לשיר ולכל המשפחה הירושלמית מהמשפחה המנסה גם היא להבריא. (עכשיו בעלי נדבק). לת  
5/1/2002 12:25 תיתי    שוב תודה, החלמה מלאה לכל החולים ולניק לבקשת אור  
5/1/2002 12:38 עידית    מזל טוב ענקי מאיתנו, המון נשיקות ואהבה עידית וארז (ל"ת)  
5/1/2002 17:15 ענת ב    עד מאה ועשרים, לפחות! בריאות ואושר (ל"ת)  
5/1/2002 20:00 דפנה*    מזל טוב. ל"ת  
4/1/2002 10:00 זהר סקירה מוקדמת - היום !!! ולגבי קופונים...
4/1/2002 11:11 סאלוש    מחזיקה אצבעות!! (ל"ת)  
4/1/2002 13:28 הדססס    בקשר לאקטרופיון מלפני כמה דפים  
4/1/2002 18:24 זהר    חזרנו מהסקירה...  
4/1/2002 21:20 רותי קרני הורוביץ    שולחת לך קופון של שקט ושלווה  
5/1/2002 10:15 זהר    לרותי - תודה על הקופון, האם תוכלי -  
5/1/2002 17:19 ענת ב    שני כלי דם בחבל הטבור - שאלה מפעם, ותגובה של ד"ר בר  
5/1/2002 17:20 ענת ב    וזהר, סחתיין על האופטימיות! בנוסף, נראה לי שאחרי צאת השבת יעלה הרייטינג (ל"ת)  
5/1/2002 21:31 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    היי זוהר, חברה ילדה לפני שלושה חודשים ילדה מקסימה שגם אצלה אותרו רק שני כלי דם במקום שלושה. הילדה נהדרת ומוצלחת!  
5/1/2002 23:15 זהר    ענת ב. - תודה, תודה!!! בתגובתו של דר' בר יש אישוש לכך שלא צריך מי שפיר, אך אין בה כדי לענות על עצם הימצאות עורק אחד בחוסר ... אני עדיין מקווה שהוא יענה לי... ל"ת  
4/1/2002 09:35 לולי נועם נולדה לפני 3 שבועות - שאלות
4/1/2002 13:49 עידית    קודם כל מזל טוב - דבר שני רוצי להחליף את הפיטמה  
4/1/2002 18:07 כלבובה    הי לולי,  
4/1/2002 19:30 אור2    קני שמן אבמט מיוחד לתינוק בשם "בלינאום הרמל" בכל בית מרקחת, ופעלי לפי ההוראות. עושה נפלאות!!! ל"ת  
6/1/2002 12:12 ליאת מ    הייתה לנו אותה בעיה - תעברי לפטמה של NUK...  
4/1/2002 09:16 נורית רציתי להתייעץ איתכן בקשר לבן של חברה...
4/1/2002 09:31 דפנה*    בלי קשר לעניין המקצועי - שנשמע די בעייתי  
4/1/2002 10:15 נורית    נכון, אבל האם הילד לא חשוב יותר? הרי ידוע שאם יש חשש לבעיית תקשורת זה קריטי לטפל כמה שיותר מוקדם...(ל"ת)  
4/1/2002 11:15 סאלוש    מצטרפת לדברי דפנה,  
4/1/2002 15:20 דבורי    בעיות תקשורת  
5/1/2002 20:55 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    היי נורית  
4/1/2002 01:35 יואב מכירים את "מיי בייבי" מיהוד ?
4/1/2002 08:45 אביטל    בקשר למזרן  
4/1/2002 08:45 אביטל    בקשר למזרן  
4/1/2002 08:49 כלבובה    החנות ביהוד  
4/1/2002 09:29 מירי    באותה הזדמנות, בירושלים-בייבי מישל  
4/1/2002 15:43 אור2    האופן אישי התרשמתי רע מאוד מאוד מהחנות!  
4/1/2002 16:52 רותי קרני הורוביץ    ביגוד ראשוני בששה וחצי ש"ח ליח'  
4/1/2002 17:04 אפרת    אשמח לקבל את הכתובת המדוייקת. ל"ת  
4/1/2002 18:00 כלבובה    רותי, נכון שווה לי לנסוע לקליפורניה ולו רק בשביל המוס של פול מיטשל שאני מביאה משם כל פעם בסיטונאות במחיר המדהים של 12 $?.. (וסליחה אם זריתי מלח על הפצעים..) ל"ת  
4/1/2002 19:24 אור2    אפשר למצוא ביגוד ראשוני זול מאוד בבייבי שיק (10 ש"ח לפריט - חזיה או רגלית). האיכות בסדר גמור. כך גם בטוב לי לתינוק בראש העין. ל"ת  
4/1/2002 20:54 אשרת    אנחנו נחלנו אכזבה מרה מהבגדים שקנינו בטוב לי לתינוק בראש העין. מתפרקים, התקתקים נופלים, אחרי כביסות הם פשוט נראים נורא, הגומי לא מחזיק. ל"ת  
4/1/2002 22:50 דיאנה    גם הבגדים הבסיסיים מ"טוב לי" ברעננה נזרקו אחרי כביסה אחת עם תפרים פרומים ותיקתקים שנפלו. הבגדים היקרים משילב החזיקו 2 ילדים ועדיין במצב טוב (לת)  
5/1/2002 08:03 אפרת    שוב אני מבקשת את כתובת החנות ביהוד.ל"ת  
5/1/2002 08:57 Efrat_L    מנפלאות האתר של דפי זהב -  
5/1/2002 11:08 אור2    לדיאנה ואשרת- טוב לדעת. לא קניתי בטוב לי ביגוד רק שמעתי שזול שם. נראה לי שגם לא אקנה. לעומת זאת בבייבי שיק קניתי בזול והם מצויינים. לגבי הכתובת של מייביבי ביהוד- בדקו במקומון. תמיד יש להם פרסום שם. (שאלת תם: למה לעזאזל לקנות במקום כל כך גרוע???). ל"ת  
5/1/2002 14:12 פולינה    ומשהו בין השווקים של ק  
5/1/2002 14:17 פולינה    ומשהו במחיר שבין השווקים של רותי ובין שילב - והבונוס: בלי לצאת מהבית  
5/1/2002 16:37 כלבובה    לאפרת - הנה הכתובת  
5/1/2002 21:05 אפרת    לכלבובה-תודה . ל"ת  
2/7/2003 01:09 מירי    בייבי קלאב  
3/1/2002 23:22 ליאת מ שאלה לטובה - מיצי פירות...
4/1/2002 00:27 ענת ב    טובה ענתה כבר, הנה מה שאפשר למצוא אם מזינים "מיצי פירות" בחלון החיפוש  
4/1/2002 02:34 מיכל    מגניבה שאלה בנושא מוצקים ועוד שאלה על בירבורים וישיבה  
4/1/2002 11:24 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תודה גדולה לענת!!! ולמיכל:  
5/1/2002 10:23 ריבה    שאלות נוספות בקשר למוצקים (גם לטובה)  
5/1/2002 17:25 ענת ב    מיכל, נראה לי שרובנו הפנמנו את הוראות טובה  
3/1/2002 22:50 אני לאן נעלמה הזוגיות - האם יש תקווה
3/1/2002 23:18 ליאת מ    אם ניתן, יוצאים לחופש...  
3/1/2002 23:25 ליאתי    לדבר, לדבר ולנסות במעט הכוחות האחרונים להיות יצירתיים...  
5/1/2002 22:16 נועה    אני היקרה  
5/1/2002 22:16 נועה    אני היקרה  
3/1/2002 22:14 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית חרדות ופחדים בהריון ולאחר הלידה
3/1/2002 22:42 החרדה    האם לדעתך מחשבות פאסימיות כל הזמן נחשבות כחרדות מוגזמות? -  
3/1/2002 22:49 ליאתי    תודה, ושאלה בנוגע להורמונים"שנרגעים"  
4/1/2002 01:05 רותי קרני הורוביץ    אורית, תודה על הודעתך הגדושה  
5/1/2002 12:28 תמי    אורית, תודה. ושאלה לאורית ולכולן:  
5/1/2002 12:40 תיתי    תצחקי על עצמך  
5/1/2002 17:26 ענת ב    תמי: תופסים מרחק ומבליגים - אבל זה יותר קל להגיד מאשר לעשות, וגם יותר קל בפעם השנייה (ל"ת)  
5/1/2002 21:08 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    כמה תשובות  
5/1/2002 21:18 תמי    ענת, תיתי, אורית- המון תודה.  
3/1/2002 22:13 מאי קושי של אמהות-עניין של גיל ?-
3/1/2002 22:14 מאי    שיניתי את הכותרת כי היא נראתה לי מתאימה יותר אבל הקודמת ברחה לי גם כן (סליחה רותי) (ל"ת)  
3/1/2002 22:36 דנה    מגניבה הודעה לאיילת1 (סליחה מאי!) -  
3/1/2002 22:57 ליאתי    מאי,  
3/1/2002 22:58 דיאנה    אני לא חושבת שזה עניין של גיל כמו שזה עניין של ניסיון  
4/1/2002 08:34 אשרת    מאי,  
4/1/2002 09:38 תיתי    אני לא חושבת שהגיל הכרונולוגי  
6/1/2002 01:26 אמא של נועה    מאי יקרה, עניין הגיל ממש לא רלוונטי (אלא אם מדובר באמא בת 16...). ולגבי הקשיים  
3/1/2002 17:44 אסתי הצילו, מה קורה לנו? דחוף לאלן או כל מושיעה אחרת
3/1/2002 18:20 סאלוש    היי אסתי, אולי לשאוב ולתת בקבוק?! (מצטערת אם הרעיון טפשי) (ל"ת)  
3/1/2002 18:29 שפירית    יכול להיות שאתם חווים שביתת הנקה, אלן כתבה על זה בספר שלה  
3/1/2002 20:25 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    שביתת הנקה  
3/1/2002 20:45 ליאת מ    על איזה ספר של אלן אתן מדברות? (ל"ת)  
3/1/2002 21:26 ענת ב    אם זו שביתת הנקה, אז נסי לאגף אותה  
3/1/2002 22:19 נעמי    בנוסף לדבריה של אלן  
3/1/2002 23:02 ליאתי    אסתי,  
4/1/2002 10:14 אסתי    הידד!! חזרנו לינוק ולהניק!!  
4/1/2002 10:16 ענת ב    חדשות נפלאות! שבת שלום ומנוחה, והחלמה מהירה (ל"ת)  
4/1/2002 15:01 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    הספרון - ואיפה למצוא -  
4/1/2002 15:04 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    אסתי, יופי!! ויישר כוחך! הרבה היו מוותרות ומצטרפות לסטטיסטיקות של המסיימות להיניק לפני המועד. מאוד שמחה-שבת שלום! ל"ת  
4/1/2002 16:21 שפירית    GOOOOOOOOOOOOOOOD, נהדר, שבת שלום ומבורך ל"ת  
4/1/2002 23:23 רותי קרני הורוביץ    מצוין ונהדר ותודה שעדכנת (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש