פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  432   431   430   429   428   427   426   425   424   423   422   421   420   419   418   417   416   415   414   413    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

3/1/2002 16:25 סאלוש התייעצות בענייני סיסטיק
3/1/2002 18:43 איריס הדס    סאלוש, לא יודעת להגיד לך בנוגע לסיסטיק פיברוזיס, אבל ד"ר בורוכוביץ' הוא אדם נפלא, ונחשב לאחד המובילים בתחום הגנטיקה בארץ. אני עברתי אצלו ייעוץ גנטי, שהוריד את כל המתח והחרדות שהיו לי קודם - ל"ת  
3/1/2002 19:21 סאלוש    לאיריס,  
3/1/2002 20:13 ורד    ברוכה הבאה לעולם היעוץ הגנטי, אחותי לצרה  
3/1/2002 20:13 ריש    להספיד????  
3/1/2002 20:24 סאלוש    תודה ריש, את מה-זה צודקת... ולורד -  
3/1/2002 20:25 סאלוש    דרך אגב, שכחתי, עוד שאלה: מתי הכי מוקדם שיכולים לבדוק בעיות אצל העובר? (למשל סיסי שליה?) (ל"ת)  
3/1/2002 23:08 אור2    למיטב ידיעתי הבדיקה הראשונה לגילוי מומים היא סקירת המערכות המבוצעת בין שבוע 14 ל-17. אח"כ חלבון עוברי, שקיפות עורפית, סקירה מאוחרת. ייתכן ספיספסתי מבחינת הסדר. אני כבר לא 100% זוכרת . ל"ת  
3/1/2002 23:09 אור2    תיקון טעות: שקיפות בשבוע 12. לפני הסקירה המוקדמת. ל"ת  
4/1/2002 00:45 איריס הדס    סאלוש, שלחי לי אימייל עם הכתובת שלך, ואספר לך את חוויותי עם ד"ר בורוכוביץ' - ל"ת  
4/1/2002 01:14 סאלוש    לאיריס, שלחתי! (ל"ת)  
4/1/2002 01:14 סאלוש    לאיריס, שלחתי! (ל"ת)  
4/1/2002 01:21 סאלוש    תודה אור, האמת זה נשמע ממש מדכא!  
4/1/2002 08:45 ענת ב    סאלוש, אולי אפשר קודם  
4/1/2002 11:09 סאלוש    תודה ענת! נשמע קצת יותר טוב. אני אתייעץ עם המומחה הגנטי. (ל"ת)  
4/1/2002 12:16 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מצטרפת לריש - כל אחד נולד עם איזשהו פגם  
5/1/2002 00:17 רותי קרני הורוביץ    וגם: לכל אחד יש איזה מן סימפטום  
5/1/2002 00:20 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    טוב רותי, אז כאן חייבים להכניס את סוגיית בטהובן  
6/1/2002 21:27 סאלוש    רותי, גישה קצת פטאליסטית, לא? רוב הסיכוי שבכל זאת לא ימצאו כ"כ מהר. אי אפשר לא לעשות הפלה בגלל סכוי כה קטן, לדעתי. (ל"ת)  
7/1/2002 00:10 רותי קרני הורוביץ    אולי, אך בהחלט לא גישה, כי אם זוית נוספת להתבוננות של מי שתודה לאל לא נאלצה לגבש גישה (ל"ת)  
3/1/2002 15:34 נוגי אלרגיות אלרגיות....שאלה לטובה ולמנוסות
3/1/2002 15:43 רוני    מגניבה שאלה לטובה  
3/1/2002 17:24 עידית    נוגי הבעיה עם במבה היא האלרגיה לבוטנים !!  
3/1/2002 18:17 ענת ב    נוגי, גידלתי ילד אחד בלי במבה ובלי גמדים  
3/1/2002 21:36 סאלוש    חלב עיזים יכול להיות תחליף לחלב פרה, הוא נחשב מעולה, ובלי במבה ממש לא נשמע בעייתי (ל"ת)  
3/1/2002 21:52 Efrat_L    רוני, הנה הנתיב להנחיות החדשות בנושא מוצקים  
3/1/2002 23:11 אור2    ההגיון אומר לי שפירות בכלל (לא רק יבשים) דווקא לא בחתיכות קטנות כי מזה אפשר להחנק. ל"ת  
3/1/2002 23:56 ליאתי    עד שטובה תענה, כמה כיווני מחשבה ו..עוד שאלה לטובה  
4/1/2002 11:40 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ש-ום פגם התפתחותי. (DNA, ראי את תשובתי אלייך כמה עמודים אחורה)  
4/1/2002 12:07 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ולרוני - ראי את הנתיב שאליו הפנתה אפרת (תודה אפרת!)  
3/1/2002 13:03 יערה עיקור בקבוקים וחלקי משאבה? הצילו! זה לא לקצב שלי!
3/1/2002 13:09 יערה    סליחה. הכותרת חמקה לפני כתיבת תוכן ההודעה  
3/1/2002 13:47 תיתי    אפשר לעקר את המשאבה שלך במיקרו? לת  
3/1/2002 14:02 רותי קרני הורוביץ    האריתמתיקה של הגאולה ממהגעלה  
3/1/2002 14:37 ליאת מ    תקני את הסטריליזטור למיקרוגל (של אוונט או כל חברה אחרת)...  
3/1/2002 14:39 ליאת מ    שכחתי להויף שגם את חלקי הפלסטיק של המשאבה אפשר להכניס לשם (של כל משאבה) (ל"ת)  
3/1/2002 14:53 ארזית    מזדהה עם יערה ל"ת  
3/1/2002 14:56 ארזית    אגב, נדמה לי שאסור להשתמש בסטרילי' עבור מדלה... ואשמח אם מישהי תתקן אותי...ל"ת  
3/1/2002 16:21 תמי    במדלה מיני אלקטריק אין בעיה להשתמש בסטר' למיקרו (לת)  
3/1/2002 16:26 אשרת    ארזית, ביררתי עם היבואן ואין בעיה לעשות למדלה סטריליזציה במיקרו.ל"ת  
3/1/2002 18:13 כלבובה    מותר סטריליזציה למדלה חוץ מחלק הגומי הלבן המתלבש על החלק הצהוב - רק את הגומי אסור להכניס לסטריליזציה - יש להוציאו ולחברו שוב. ל"ת  
3/1/2002 18:21 ענת ב    הלבנים של המדלה שלי הורתחו עשרות פעמים (למשך 20 דקות כל פעם), ולא נודע כי באו. רק היום יצאו מהמדיח כמו חדשים (ל"ת)  
3/1/2002 20:54 כלבובה    לגבי הלבנים של המדלה - זו הוראתה של היבואנית מהרצליה איתה דיברתי, הרתחה וסטריליזציה גורמת לבלאי מוגבר של אותו חלק , שבלעדיו אין שאיבה. הרתחה שלו מיותרת וגורמת לבלאי מיותר שלו, וזה בניגוד להוראות היצרן.  
3/1/2002 22:55 ענת ב    משונה. בחוברת ההוראות שלי כתוב בפירוש לעקר את כל החלקים שבאים במגע עם החלב  
4/1/2002 00:07 ליאתי    אני הבנתי (ואצלי המשאבה חדשה יחסית) כי את הממברנה (הגומי הלבן) יש להפיד כדי שבניקוי לא יישאר לכלוך בחיבור. אני תמיד הכנסתי הכל לקערת מים והכל תקין (ברוך אשם) - ל"ת  
4/1/2002 00:09 ליאתי    תיקון: ....יש להפריד.............קערת מים רותחים - ל"ת  
4/1/2002 00:10 רותי קרני הורוביץ    יסמין, אני מעבירה לכאן את הודעתך שכותרתה 'עד איזה גיל יש לבצע סטריליזציה? ל"ת' ואת התגובות לה  
3/1/2002 12:14 ליא מותר להושיב- אסור להעמיד
3/1/2002 14:04 רותי קרני הורוביץ    ליא יקרה, תודה על הרחבת האופקים והתובנות המושקעת מאד (ל"ת)  
3/1/2002 22:46 ענת ב    ליא, תודה, וכמו שכתבת - לא חבל כלל (על ה-450 ש"ח)  
3/1/2002 23:18 דיאנה    ליא, תודה על העדכון  
3/1/2002 23:48 אילנה    גם אני חושבת שחשוב שהתינוק ידע ללעוס אך לא יודעת איך מלמדים זאת  
3/1/2002 23:53 אילנה    ולליא , המון תודה ששיתפת אותנו (ל"ת)  
4/1/2002 00:00 ענת ב    מחיאות כפיים לבר! ומשהו על לעיסה  
4/1/2002 00:05 ענת ב    אילנה, אני חושבת שהם פשוט רוכשים את היכולת הזו בשלב מסויים  
4/1/2002 17:19 Efrat_L    דיאנה, מחיאות כפיים לבר המתוק! (ל"ת)  
4/1/2002 23:28 רותי קרני הורוביץ    ועוד הפם כפיים (ל"ת)  
5/1/2002 00:26 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    כ(נ)פיים לבר! (יש עוד)  
6/1/2002 22:19 הדס    ליא (האם את מסתכלת כ"כ רחוק?)  
7/1/2002 09:09 ענת ב    הדס, אני מסתכלת כ"כ רחוק (אני בטוחה שגם ליא)  
8/1/2002 17:35 ליא    הדס יקרה- רק כדי שתדעי שאני רואה רחוק (לת)  
3/1/2002 11:24 גלית אלבום מיוחד לילדים
3/1/2002 14:44 אורית    גלית, תוכלי לההרחיב קצת יותר בעניין המחיר? תודה לת  
3/1/2002 23:17 אור2    אנא פרטי והסבירי: האם היא מצלמת מן תמונות סטודיו כמו אצל כמעט כל צלם? מה ז"א עורכת אלבום? מה כ"כ מיוחד בו? כמה עולה? ל"ת  
3/1/2002 09:23 אסנת אני מחפשת מידע
3/1/2002 09:28 סאלוש    האם ניסית לשאול את סבתא שלך? (ל"ת)  
3/1/2002 09:49 אסנת    ניסיתי אבל  
3/1/2002 10:45 רותי קרני הורוביץ    דר' ברכה קליין חקרה את נושא הלידות בתימן  
3/1/2002 10:54 אסנת    תודה רותי עזרת לי המון  
3/1/2002 15:07 יערה    אולי בספר "עת ללדת" של מישל קליין. ל"ת  
3/1/2002 22:28 רותי קרני הורוביץ    סליחה, דר' ברכה גל ולא קליין, כנראה 'התערבבה' לי בטעות עם מישל קליין (ל"ת)  
2/1/2002 22:35 חנה פטמות של בקבוקים ושאלה לירוקה
2/1/2002 23:50 הירוקה    חנה  
3/1/2002 10:22 אור2    פטמות  
3/1/2002 11:03 Efrat_L    לחנה - כתובות וטלפונים של חנויות כלבי  
3/1/2002 22:05 חנה    תודה לכן בנות !(ל"ת)  
2/1/2002 22:26 אור2 טובה - האם יש חשש לתת מטרנה לילה טוב על בסיס קורנפלור לילדה שסובלת מעצירות? האם אכן הקורנפלור כבד יותר מהתחליף הצמחי ובכך עוזר למשך שינה ארוך יותר בלילה? ל"ת
3/1/2002 10:18 DNA    ובהזדמנות זאת שמדברים על אוכל...  
3/1/2002 10:35 ענת ב    על המדף ניתן למצוא מחית בננות של גרבר הן משלב 1 והן משלב 2  
3/1/2002 10:45 שירלי    ועוד שאלה לטובה  
3/1/2002 12:42 שירלי    ונזכרתי בעוד שאלה  
3/1/2002 13:07 Efrat_L    ועוד שאלות על סידן (לאם) ומוצקים (לינוקא)  
3/1/2002 14:40 דיאנה    סתם קוריוז קטן על השלבים של גרבר  
4/1/2002 12:03 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    1200 מיליגרם???  
4/1/2002 16:11 שירלי    טובה, איך שימחת אותי עם הידיעה שצנצנת גרבר כבר נחשבת ארוחה!  
2/1/2002 22:19 מאיה בעיטות היסטריות של העובר
2/1/2002 23:57 הירוקה    עקרונית נורמלי לחלוטין  
3/1/2002 00:54 רותי קרני הורוביץ    לא מדויק - תנועות עובר יש להשוות לעצמו  
3/1/2002 04:36 מירי    באיזה שבוע את?  
3/1/2002 09:38 ענת מפ"ח    מאיה - יש חדש?  
3/1/2002 21:18 מאיה    תודה, נראה לי שהוא נרגע היום  
2/1/2002 21:47 יעל.ש. רוצה לשתף אתכן בעוד מכתב תגובה שקיבלתי מתל השומר.
2/1/2002 21:55 שירלי    במילה אחת - וואו!!! (ל"ת)  
2/1/2002 22:00 ליאת מ    כנראה שבכל זאת יש מגמה של שינוי בתה"ש (ל"ת)  
2/1/2002 22:20 שפירית    יפה מאוד. ל"ת  
3/1/2002 09:26 סאלוש    מצוין, זה מראה לך שלא סתם כתבת (ל"ת)  
3/1/2002 11:43 שירלי    יעל, אפשר בבקשה לקבל נתיב להודעתך בה מופיע המכתב שכתבת? תודה (ל"ת)  
3/1/2002 11:59 יעל.ש.    שירלי , אני לא יודעת איך מצרפים נתיב אבל זה בעמוד 384.  
3/1/2002 12:07 תמי    יופי! אני מקווה שאכן יפיקו לקחים. חבל שעל חשבונך.  
3/1/2002 12:34 שירלי    יעל, תודה על ההפנייה למכתבך  
3/1/2002 15:12 דנה    יעל,כל הכבוד לך! הוכחת,בעיקר לי, שאם ממש חשוב לנו לשנות-אז אפשר! -  
3/1/2002 20:53 מירה נ.    ליעל,אני מקווה שבאמת ישתנו דברים בעקבות מכתבך,תל השומר נהיה בית חרושת ליולדות,את גיסתי בזמן נתוח קיסרי קשרו עם חבלים למיטה כי אפידורל לא השפיע והיא צעקה מכאב(ל"ת)  
4/1/2002 01:41 אמא של נועה    בנות! כדאי לקרוא שוב את מכתבו, מ-מ-ש אין בו את הבשורה המיוחלת! (ארוך...אבל כדאי)  
4/1/2002 12:49 דיאנה    תודה לאמא של נועה... חשבתי אותו הדבר אבל לא רציתי לקלקל את השמחה (לת)  
4/1/2002 12:56 ענת ב    לצערי, אני לגמרי מסכימה עם אמא של נועה  
4/1/2002 21:05 רותי קרני הורוביץ    גם אני יוצאת מכמה ארונות לאחר יומיים של שתיקה  
5/1/2002 00:53 רותי קרני הורוביץ    ועוד שתי הערות: כמה נוח לחלוק הלבן להסתתר מאחורי לבה הרחב של האם, ולמירה  
5/1/2002 15:18 תיתי    אני מאד כועסת  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש