פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  432   431   430   429   428   427   426   425   424   423   422   421   420   419   418   417   416   415   414   413    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

1/1/2002 14:47 יסמין חזרתי לעבודה ואני בדיכאון
1/1/2002 15:43 תיתי    את יכולה להתפטר  
1/1/2002 18:40 אורית    יסמין, לא יכולתי להתעלם מהכותרת. לדעתי, לא כדאי להחליט כלום עד לפני שעבר קצת זמן.  
1/1/2002 19:45 תמי    החוק תקף לתשעה חודשים מיום הלידה, אז את יכולה להשתהות קצת ולראות אם המצב משתנה. בהצלחה! (לת)  
1/1/2002 21:00 אשרת    אני רוצה להיות בטוחה שהבנתי נכון... לגבי החוק  
2/1/2002 12:28 תמי    למיטב הבנתי כן. וגם לחתום בלישכה. (לת)  
3/1/2002 22:10 דנה    אם מישהי עוד מגיעה לכאן... קחו את עניין החתימה בלשכה בערבון מוגבל ואל תסמכו על זה כי-  
4/1/2002 00:14 ענת ב    דנה, ת-ו-ד-ה!  
4/1/2002 22:35 רותי קרני הורוביץ    אכן תודה רבת סימני קריאת חובה, לכל מי ששוקלת התפטרות! (ל"ת)  
1/1/2002 14:38 שרון שקיפות עורפית
1/1/2002 14:51 יסמין    תשובות  
1/1/2002 14:54 אביטל    שקיפות  
1/1/2002 16:40 זהר    300 שקל ?! אני לא מאמינה למקרא עיניי !!!  
1/1/2002 16:55 רותמית    זהר- באמת חבל ולא בריא להתעצבן. האמת שאני שמעתי יותר על מחיר כמו שאת שילמת, בסביבות 500 (לא עשיתי בעצמי) (לת)  
1/1/2002 21:06 אביטל    ואני התעצבנתי  
1/1/2002 21:16 זהר    הגיג פילוסופאקונומי והזדמנות אחרונה לטוטולידה...  
1/1/2002 21:27 Efrat_L    גם אני תהיתי לגבי ריש -  
1/1/2002 22:34 ריש    אינשאללה......  
2/1/2002 00:25 סתם אחת בהריון    ואצל פרופ' אחירון ביררתי היום - 700 ש"ח ממש ממש יקר  
2/1/2002 02:21 ריש    הקישי במנוע החיפוש סקירה ותקבלי שלל נתיבים עם הצעות מחיר שוות לכל נפש...  
2/1/2002 09:35 שרון א.    זהר יקירתי...  
2/1/2002 09:36 שרון א.    זהר יקירתי...  
2/1/2002 11:38 זהר    שרוני (א' כמובן) - שמעתי שאצל תדמור יש  
3/1/2002 07:48 שרון    שאלה לאביטל  
3/1/2002 10:25 זהר    אני לא אביטל אבל התשובה -  
19/11/2002 10:09 מק    מי זה תדמור?  
1/1/2002 13:51 דפנה* הדרך הקצרה להפסת הנקה - מאמר במוסף בריאות בהארץ מאתמול. ל"ת
1/1/2002 14:47 ליאתי    להלן הנתיב..  
1/1/2002 19:44 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    תודה, ליאתי, מאוד מעניין!! כדאי לקרא (ל"ת)  
1/1/2002 11:26 מיה ש. שאלה לד"ר הלר
2/1/2002 01:47 רותי קרני הורוביץ    הי מיה, לפני שאשאל אותו, האם יש לך העדפה לקופ"ח מסוימת, או שתלכי גם לרופא פרטי?  
2/1/2002 12:07 מיה ש.    רותי שלום  
3/1/2002 11:34 רותי קרני הורוביץ    הי מיה, דר' הלר מנוע מלהמליץ על רופאים באינטרנט, מסיבות אתיות  
3/1/2002 12:14 מיה ש.    רותי תודה רבה! (ל"ת)  
1/1/2002 10:27 תמי טיפ חביב לבעלות הכלבים המחונכים
1/1/2002 10:29 יעל.ש.    תמי טיפ נפלא, איך לא חשבתי על זה קודם. ל"ת  
1/1/2002 13:44 הירוקה    זה נחמד אבל איפה החידוש?  
1/1/2002 13:54 דפנה*    הנסיעות שלנו עם הכלבה תמיד יותר רגועות - נטע פשוט מהופנט. ל"ת  
1/1/2002 19:37 תמי    לירוקה- החידוש הוא בדרך הנוספת לגרום להם לשכב על הבטן, לא ביחסים עם הכלב.  
2/1/2002 01:49 רותי קרני הורוביץ    תמי, סחתיין! חבל שחתולים אינם כה ממושמעים ו'בטוחים לשימוש' (ל"ת)  
2/1/2002 11:22 הדס    תמי, יה איזה קטע, את לא תאמיני  
2/1/2002 12:24 תמי    איזה כייף! אני מאוד שמחה שזה עובד גם אצלכן,  
2/1/2002 17:32 דיאנה    ולי יש כלבה חתולית  
2/1/2002 20:13 ענבר    נא לא להשמיץ את החתולים!  
3/1/2002 02:06 רותי קרני הורוביץ    חוזרת בי: חתולים לבד מקליסטו, ועוד כמה של השכן  
1/1/2002 08:57 אור2 "הרומן" של טל ושלי + תזכורת לרותי
1/1/2002 14:56 אביטל    את החברה הכי טובה שלי פגשתי...  
3/1/2002 02:19 רותי קרני הורוביץ    הי אור, ברגע שאעודכן-אעדכן, וכן, האימייל אכן (הגיע, אבל זה לא חרוז) (ל"ת)  
1/1/2002 07:21 כלבובה שאלה לשואבות ב"מדלה מיני אלקטריק"
1/1/2002 07:31 ליאתי    אני עם המשאבה הזאת כבר 9 חודשים (בלי עין הרע) הכל תקין ועובד כמו שצריך. בהצלחה(יש מקום לבדוק נסיון נוסף של הנקה לפני הטיסה?(ללת)  
1/1/2002 08:31 מאמוש    המיני שלי כבר עבר שתי בנות ומתכונן לשלישי טפו טפו בלי להתקלקל אפילו פעם אחת. נסיעה טובה . לת  
1/1/2002 10:58 ש. הריונית    משאבה  
1/1/2002 11:31 Efrat_L    כלבובה, אשמח לשמוע ממך במייל לפני שאת נוסעת (באנגלית) ל"ת  
1/1/2002 00:31 המסעדה הניידת שיטת המסעדה הניידת ללילות שקטים עם תינוקות יונקים
1/1/2002 08:39 מאמוש    גם אצלנו הציצים הלכו לישון עם השמש  
1/1/2002 11:04 ש. הריונית    ורק אצלנו  
1/1/2002 15:35 תיתי    תודה על העיצות. לבטח אשתמש בהן. לת  
3/1/2002 11:39 רותי קרני הורוביץ    תודה ל'מסעדה'. אנא הזכירי לי להכניס כנכס למאמר בנושא טיפים לגמילה (ל"ת)  
31/12/2001 22:15 כרמית המלצה לאמהות דאגניות כמוני...
31/12/2001 22:27 אמא של איה    ואפשר כמובן גם את האנגל קר, שיש לו גם בייבי סנס..והוא אכן מלאך שומר(לת)  
31/12/2001 23:03 ליאתי    אינטרקום פישר פרייס אכן מומלץ מאוד..  
1/1/2002 01:40 איריס הדס    גם אותי האינטרקום של פישר פרייס שרת נאמנה  
1/1/2002 16:29 חנה    מה מחירו והיכן רוכשים אותו (ל"ת)  
2/1/2002 12:38 תמי    לי יש אינטרקום של SAFE & SOUND, גם מעולה- שומעים כל פיפס. 350 ש' בטוב לי רעננה. (לת)  
31/12/2001 21:16 זאת שנמאס לה מכתב יאוש
31/12/2001 21:33 תיתי    התחזקי! (ארוך)  
31/12/2001 21:56 איריס הדס    אני לא יודעת בן כמה התינוק שלך, אבל  
31/12/2001 22:16 אמא של נועה    ל"זאת שנמאס לה" - חיבווווק חם-חם-חם! את לא לבד! ועוד-  
31/12/2001 22:46 אמא של איה    "לחיות את חיי בשקט..."  
31/12/2001 22:49 יעל.ש.    יקרה , שלום (ארוך)  
1/1/2002 00:00 ליאת מ    הזדהות ועצה בריאה...  
1/1/2002 07:31 מבינה לליבך    זאת שנמאס לה,  
1/1/2002 08:09 דפנה*    לזאת שנמאס לה, אם את רוצה להוציא קיטור או לחפש פתרון  
1/1/2002 08:50 מאמוש    אמא יקירה אני כל כך מבינה אותך  
1/1/2002 09:02 מיכאלה    כמעט והייתי שם גם - נסיון לעידוד  
1/1/2002 10:35 תמי    עצות לעצובה...  
1/1/2002 11:14 נועה    סביב מדורת השבט הוירטואלית  
1/1/2002 11:21 מיה ש.    אני איתך  
1/1/2002 13:29 דנה    מזדהה כל-כך, מפה ועד שנה הבאה!!! -  
1/1/2002 13:48 עוד אחת שקשה לה נורא...    אמא יקרה,  
1/1/2002 14:15 סאלוש    מציעה לקבל יעוץ כלשהו  
1/1/2002 20:13 ורד    כחברה לצרה עלי להודות  
1/1/2002 22:45 פולינה    כמה מוכר (ככה ארוך...)  
1/1/2002 22:49 פולינה    שכחתי להוסיף שני נתיבים בדיוק בנושא הזה...  
1/1/2002 23:40 רותי קרני הורוביץ    לאיימי, אני מעבירה לכאן את הודעתך שכותרתה 'ל"זאת שנמאס לה" שכתבה מכתב יאוש לפני מס' עמודים'  
2/1/2002 00:30 רותי קרני הורוביץ    ואת הודעתך, זאת שנמאס לה: 'לאיימי ולכל הבנות שענו, תודה רבה. התעודדתי :-) (ל"ת) '  
2/1/2002 02:09 רותי קרני הורוביץ    אני מנכסת את הדיון למאמר 'השיבה הביתה'  
2/1/2002 20:30 ורד    לרותי - ניסית פעם את "על המחנה"?  
3/1/2002 02:08 רותי קרני הורוביץ    אשכרה, נדמה לי שכן (ל"ת)  
8/1/2002 11:29 בעל אוהב    לזאת שנמאס לה מבעלך  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש