פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  432   431   430   429   428   427   426   425   424   423   422   421   420   419   418   417   416   415   414   413    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

31/12/2001 19:10 אביגיל שאלה - האם להעיר או לא תינוקת בלילה להנקה?
31/12/2001 19:14 ורד    אם נותנים לך 4 שעות - קחי. אני עדיין מתרפקת על הלילה שבו עמליה ישנה 7 שעות, בגיל שבועיים וחצי  
31/12/2001 21:02 זהר    אני נדחפת פה כדי לא לפתוח הודעה חדשה -  
1/1/2002 07:25 אורית    ואפרופו עירות ושינה, דווקא עכשיו, כשהתחלתי לעבוד הבון בון התחיל להתעורר ככ הרבה במהלך הלילה  
1/1/2002 09:28 שפירית    כל החומר שבעולם לא כ"כ עוזר כי פשוט יש דעות סותרות  
1/1/2002 10:18 תמי    לא להעיר! השינה חשובה לא פחות מהאכילה. כשהרעב מגיע הם מתעוררים לבד. (לת)  
1/1/2002 19:56 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    להעיר או לא להעיר?  
1/1/2002 21:00 אביגיל    תודה. עזרתן לי להרגע. אני אלך עם הרצונות של הקטנה. (ל"ת)  
31/12/2001 17:03 חנה שכיבה על הבטן
31/12/2001 17:07 חנה    ושאלה נוספת...  
31/12/2001 17:25 דפנה*    על הבטן כמה שיותר - תנסי להשתמש בכמה טריקים  
31/12/2001 17:28 דנה    והצעה נוספת בעניין השכבה על הבטן-  
31/12/2001 17:30 דנה    ומגניבה שאלה לגבי טונוס שרירים נמוך-  
31/12/2001 17:57 ענת ב    עוד שני טריקים, וכמה נתיבים, ועוד משהו קטן  
31/12/2001 18:14 ליאת מ    לשים בעגלה על הבטן עובד מצויין...  
31/12/2001 18:49 אביגיל (שוב)    עוד שאלה בנושא-בגיל שבועיים כמה צריך לשים על הבטן? היא לא כ"כ עושה כלום על הבטן אז מה הטעם?  
31/12/2001 18:50 חנה    תודה רבהה לכל העונות...אבל  
31/12/2001 20:52 הדס    תשובה לדנה  
31/12/2001 21:08 ליאת מ    כמה זמן לשים על הבטן...  
1/1/2002 08:12 דפנה*    חנה, תתחילי ברבע שעה העיקר שזה יהיה במגמת עליה. ל"ת  
1/1/2002 08:16 דפנה*    חנה, עוד רעיון קטן להתחלה  
1/1/2002 09:11 ענת ב    חנה, התשובה היא "כמה שיותר"  
1/1/2002 09:13 ענת ב    (אמא של) אביגיל, נכון שהיא לא עושה כלום, אבל היא לומדת ומתרגלת לתנוחה  
31/12/2001 16:50 מאי אנחנו מצוננים...
31/12/2001 16:52 אנה    גם אנחנו מצוננים...  
31/12/2001 17:02 ורה    עד כמה נכון שלבוש לא מספק גורם להצטננות ?- (ל"ת)  
31/12/2001 17:32 דנה    ורה,אני לא יודעת אם זה נכון או לא. אני רק יודעת שרותם חלה בדלקת ריאות למרות שלושת השכבות שהלבשתי לו מידי יום! ל"ת  
31/12/2001 17:57 אור2    קראתי פעם באחד ממגזיני הרפואה שאין כל קשר בין לבוש והצטננויות, היות שהצטננויות הן ויראליות או דלקתיות. ל"ת  
31/12/2001 18:18 ליאת מ    כמה דברים שעוזרים...  
1/1/2002 10:46 תמי    גם אנחנו... ומסתבר סופית שבעלי חרש!  
1/1/2002 11:43 יערה    עוד כמה עצות למצוננים  
1/1/2002 13:37 דנה    הי תמי,אני כבר התמחיתי בבעיטות כדי להעיר אותו,והוא כבר התמחה בלא להרגיש את הבעיטות שלי... -  
1/1/2002 19:42 תמי    דנה, זה פשוט מדהים! מייד אני מתחילה להעזר באלימות...(לת)  
31/12/2001 15:56 ליאת מ שאלות לאלן, טובה ולמי שמבינה
31/12/2001 16:22 אביטל    עד כמה שאני זוכרת אלן אמרה...  
31/12/2001 16:35 חנה    למה יש צורך בכלל להגדיל את החור בפטמת הבקבוק  
31/12/2001 16:41 דיאנה    ומה שאני זוכרת בעניין החור בבקבוק  
31/12/2001 16:42 אור2    לחנה : החלפת פטמה מטעמי נוחות  
31/12/2001 17:05 חנה    אז...  
31/12/2001 17:08 אביטל    לחנה  
31/12/2001 17:53 אור2    את כמות האוכל היא לא תגדיל בגלל הפטמה הרחבה יותר, אבל יתכן בהחלט שהיא תאכל יותר מהר ובקלות רבה יותר. ל"ת  
31/12/2001 18:20 ליאת מ    אז מה לעשות? לחזור לפטמה מס' 2? הצילו... (ל"ת)  
31/12/2001 18:26 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    חור בפטמה  
31/12/2001 18:31 עידית    ליאת הרעיון של החורים  
31/12/2001 21:04 ליאת מ    תודה על התשובות (עדיין מחכה לטובה) ומה גרם הניסוי...  
31/12/2001 23:20 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    היי ליאת, אין לי הרבה מה להוסיף על התשובות המצויינות שקיבלת,  
31/12/2001 15:22 אמא מאחלת לכולכן/ם...
31/12/2001 15:37 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אמא יקרה, כל מילה זהב! מצטרפת לאיחולים. לת  
31/12/2001 15:38 דיאנה    תודה אמא, בשבילי זו דווקא היתה שנה מיוחדת מאד  
31/12/2001 16:11 דנה    אמן ואמן. מצטרפת לאיחולים! ל"ת  
31/12/2001 18:14 עידית    ןלי זו היתה שנה מאוד מיוחדת בכל התחומים  
31/12/2001 18:16 עידית    והכי חשוב "Happy New Year" לכולנו !!! (ל"ת)  
31/12/2001 19:47 Efrat_L    עידית - כתבת מקסים! הרבה טוב לכולנו ב-2002 ל"ת  
31/12/2001 21:21 הדס    וגם ממני, שהצלחתי לחוות בשנה הקשה הזו נקודת אור ע-נ-ק-י-ת  
31/12/2001 22:50 אמא של איה    גם ממני שנה טובה ומאושרת, קלה פוריה ומלאת הפתעות נעימות ופינוקים(לת)  
1/1/2002 01:24 איריס הדס    וגם מקליפורניה הרחוקה נשלחת לכם ברכת "שנה טובה"  
2/1/2002 02:22 רותי קרני הורוביץ    שנה טובה (ל"ת)  
31/12/2001 14:37 נירית רותקה הוציאי מהחדשות את סיפור שרתון
31/12/2001 14:49 דנה    מה?! ל"ת  
31/12/2001 23:20 ריש    נראה לי שיש לי את הפתרון לחידה הבלשית...  
3/1/2002 02:14 רותי קרני הורוביץ    למה להוציא, כשאפשר להכניס (עדכון)?, וסחתיין לריש - אלמנטרי, (ווטסון) (ל"ת)  
31/12/2001 13:05 חנה קליין מישהי שעברה הפלה של תאומים
31/12/2001 13:57 רותמית    מצטערת לשמוע :-(  
31/12/2001 14:33 דנה    לא עברתי,וזה נשמע לי קשה, ואני מקוה-  
31/12/2001 14:53 הירוקה    דומה אבל שונה, מזדהה עם כאבך  
31/12/2001 15:35 דיאנה    לחנה ולירוקה, כל כך עצוב לקרוא את סיפוריכן  
31/12/2001 16:29 אביטל    נורא נורא עצוב  
31/12/2001 16:45 אור2    מותר לשאול ממה נפטרה הדר? אני מקווה שאני לא נוברת חזק מדי בנבכי הכאב. תרגישי נוח לא לענות אם זה קשה מדי. ל"ת  
31/12/2001 18:33 הירוקה    לדיאנה ולאור2  
31/12/2001 19:19 אביגיל    זה הדבר שהכי הפחיד אותי בהריון. צר לי בצערך ומי יתן ותדעי רק שמחות ונחת  
31/12/2001 20:29 מאמוש    כל כך צר לי לשמוע את  
31/12/2001 21:03 הדס    חנה יקרה  
31/12/2001 21:07 הדס    והנה כמה נתיבים מועילים  
1/1/2002 22:47 ריש    השבוע ב"את" כתבה בנושא הפסקת הריון  
1/1/2002 23:06 ענת ב    הנה הנתיב  
2/1/2002 02:59 ריש    תודה ענת!!!!!!!! - ל"ת  
2/1/2002 11:34 צביה    אני עברתי לפני שמונה חודשים  
2/1/2002 11:36 הדס    איזו כתבה... אני מוצפת פתאום בהכל.... (ל"ת)  
27/6/2004 09:22 אשה אחת    הלינק המעודכן לכתבה  
31/12/2001 12:16 יערה כמה זמן אפשר לשמור בחוץ חלבאם שאוב או מחומם? תודה על העזרה.
31/12/2001 14:31 אשרת    ועוד שאלה לאלן  
31/12/2001 16:02 מיקלה    על שמירת חלב בנתיב המצורף  
31/12/2001 16:09 דיאנה    הודעה לעיתונות של משרד הבריאות בנושא הנקה  
31/12/2001 17:39 אשרת    מיקלה, הנתיב עדיין לא עונה על שאלתי הראשונה  
31/12/2001 18:33 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    חלב שאוב בחוץ  
31/12/2001 19:07 ורד    לאלן ומניקות - לפני שבוע שאלתי ולא נענתי  
31/12/2001 19:40 תיתי    ורד, שקיות אוונט מתנהגות ככל השקיות.  
1/1/2002 11:50 יערה    תשובה למיקלה על שמירת חלב שאוב  
1/1/2002 11:54 יערה    סליחה. התשובה לוורד. לא למיקלה. ל"ת  
31/12/2001 11:02 קטי שאלה לטובה על תזונה ללא מוצרי חלב
31/12/2001 11:37 דיאנה    הפניה לדיון קודם עם שאלה דומה  
31/12/2001 15:42 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תודה גדולה דיאנה! ולקטי:  
31/12/2001 17:09 דפנה*    היי קטי, מה שלומך? בעניין הקפה  
31/12/2001 18:26 עידית    טובה שאלה על פסטות  
31/12/2001 19:57 Efrat_L    טובה - אם אפשר להכניס גם כמה שאלות על תה...  
31/12/2001 23:15 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תה ופסטה יש בסין  
1/1/2002 20:29 Efrat_L    תה ירוק - וקפאין בו אין  
1/1/2002 23:21 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    קפאין זה IN  
31/12/2001 10:32 זהר בוקר אדום היה לנו, בילוי במיון נשים בליס - זקוקה לתמיכה - ושאלה חשובה לדר' בר !
31/12/2001 10:48 קטי    העיקר שהכל בסדר...  
31/12/2001 11:08 תמי    אם אמרו לך שזה נורמלי, את יכולה להרגע!  
31/12/2001 13:02 חני    עידוד וטיפ  
2/1/2002 15:11 ענת מחיפה    נשמע לי מוכר אז בדקתי..  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש