פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  432   431   430   429   428   427   426   425   424   423   422   421   420   419   418   417   416   415   414   413    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

26/12/2001 11:11 כרמית בשורה ששווה פתיחת הודעה חדשה!!!
26/12/2001 14:03 micniv    סחתיין לעולל ולאם! ומנצלת את ההודעה לאינספור שאלות בנושא שאיבה  
26/12/2001 17:18 עידית    ראית את ההודעה שלי בנושא מלפני כמה ימים ??  
26/12/2001 17:56 רויטל    היי מיכניב - תשובות לשאלות 3 ו- 4  
26/12/2001 17:57 אורית    כרמית, היתה שווה הנסיעה לחצי חינם. ויש לי בשורה משלי! התחלנו היום עם קישוא!!!! 3 כפיות. הילד פשוט לא רצה להפסיק  
26/12/2001 18:09 תמי    גם אני הצלחתי!!! והשתפכות פתאומית בעקבות ההצלחה.  
26/12/2001 18:20 תמי    שאלה לאורית, שאלה לטובה ושאלה לענת ב.  
26/12/2001 19:42 תיתי    כמה תשובות  
26/12/2001 20:26 מאמוש    אני רוצה למכור את הבייבי ביורן שלי, עם את מעונינת, צרי איתי קשר. באימייל. לת.  
26/12/2001 20:46 מירה נ.    מזל טוב,כרמית, יופי שהצלחת,אצלינו אותו סיפור של צרחות נמשך, אני מאוד-מאוד זקוקה לתמיכה  
27/12/2001 00:14 רותי קרני הורוביץ    כרמית-סחה, ואכן מסתמן טרנד מאוכזבות ביורן, מה שמשתלב עם השמועות על צמצומי מאדרקר  
27/12/2001 07:27 מאמוש    רותי, דוקא מאוד נהניתי מהבייבי ביורן בזמנו, אני עכשיו רוצה לנסות את התינוכיס (כל ילד שלי זוכה למנשא שונה,) יש לי גםover the shoulder baby holder לת.  
27/12/2001 09:51 ענת ב    מאמוש, לא הייתי ממהרת להיפרד מסוס עבודה טוב  
27/12/2001 15:26 תמי    גם אני דווקא מאוד מרוצה מהבייבי ביורן (שעשה את דרכו ישירות משבדיה אלי). לת  
27/12/2001 16:26 אורית    לתמי, הוא בן 5 חוד' וזה אכן מוקדם מהמומלץ אבל הסיבה שהתחלנו עם זה זה משום שהוא סבל מעצירות נוראית ואכן הקישוא שחרר אותה. היום נתתי לו עוד טיפה. הוא גם כל הזמן מנסה לשבת אז מבחינתי הוא מוכן. לת  
27/12/2001 19:25 מאמוש    ענת ב. את צודקת, אני אשמור על המנשא לעת עתה. לת.  
26/12/2001 10:43 אמא של נועה שיעול עם ליחה אצל תינוקת קטנה - מה עושים????
26/12/2001 16:41 דנה    הו,בענייני ליחה אנחנו מקצועיים... -  
26/12/2001 18:01 אורית    ודווקא היום שבנו מביקור אצל הרופא. צור התחיל שיעול ליחתי אתמול  
26/12/2001 18:29 אמא של נועה    תודה לעצות - ובינתיים נוספה לנו נזלת...וכ-ו-ל-ם ב-י-ח-ד: "השפן הקטן שכח לסגור הדלת, הצטנן המסכן וקיבל נזלת, לה, לה,...". בתקווה לרפואה מהירה לכולנו. (ל"ת)  
26/12/2001 08:00 איימי הצעה לארוחת בוקר מעניינת ביום שישי....
26/12/2001 10:53 רותי קרני הורוביץ    איימי, שיחקת אותה, מישל קליין חיברה את הספר המרתק על מנהגי לידה  
26/12/2001 12:07 ענת ב    תודה, איימי, ותוספת קטנה: מותר להביא תינוקות, וחייבים להירשם (ל"ת)  
26/12/2001 19:45 מאמוש    תודה! נשמע מרתק, אני באה! לת.  
26/12/2001 20:13 איימי    מי שהולכת מתחייבת לספר לי איך היה כי לי יש יוגה ב 10:30 ביום שישי  
26/12/2001 20:51 נועה    מישל קליין ­ גם בעברית ­ עת ללדת בהוצאת פראג ספר חובה לת  
26/12/2001 20:51 נועה    מישל קליין ­ גם בעברית ­ עת ללדת בהוצאת פראג ספר חובה לת  
26/12/2001 07:24 כלבובה שתי כתבות מעניינות היום ב "הארץ"
26/12/2001 09:13 Efrat_L    לגבי המיילדות הפרטיות  
26/12/2001 09:35 שרון    מיילדת או דולה?  
26/12/2001 10:02 דיאנה    תשובה חלקית לשרון - מיילדת ודולה  
26/12/2001 14:30 זהר    לשרי - אני מגניבה תשובה לגבי התומכת, לבקשתך בפורום ולא במייל...  
26/12/2001 21:31 דיאנה    לגבי הכתבה,  
26/12/2001 23:00 ענת ב    כמה תהיות בעקבות קריאת הכתבה על המיילדות הפרטיות  
26/12/2001 23:40 רותי קרני הורוביץ    מכתב התגובה של 'נשים קוראות ללדת' למערכת 'הארץ' בעקבות הכתבה  
26/12/2001 23:51 מאמוש    רותי, המכתב תגובה נהדרת אבל יש בה טעות  
27/12/2001 00:32 רותי קרני הורוביץ    מאמוש תודה על התיקון, ואת צודקת לחלוטין - גם לניאדו מפעילים שירות דומה  
27/12/2001 00:32 נעמי    דיאנה, למיטב ידיעתי מיילדת הולכת הביתה אחרי משמרת של מקסימום 12 שעות  
27/12/2001 00:37 נעמי    לשרון, קצת פרטים על דולה, תומכת לידה מוסמכת  
28/12/2001 14:24 דפנה*    תגובות למערכת הארץ  
29/12/2001 01:35 רותי קרני הורוביץ    והנה תגובתה של נרי ליפשיץ-חומה  
25/12/2001 23:09 מיכל תשלום למטפלת/בייביסיטר
25/12/2001 23:34 רותי קרני הורוביץ    נדמה לי שמדד קובע נוסף הוא אזור המגורים שלך, כמה יותר יוקרתי - ככה זה יעלה לך יותר (ל"ת)  
25/12/2001 23:37 DNA    גם אני משלמת 20 ש"ח לשעה. אצלנו "בשכונה" משלמים לבייביסיטר 25 ש"ח לשעה. (ל"ת)  
26/12/2001 09:23 ליאתי    אצלנו (הרצליה) משלמים 20-25 ש"ח...  
26/12/2001 16:16 טלי    מישהי חשבה על" מעקב?  
26/12/2001 16:20 טלי    לחצתי על ENTER בטעות.מעקב אחרי  
26/12/2001 16:56 ענת ב    טלי, הנה הנתיב לתגובה של אורית גודקאר שכותרתה "אמון"  
25/12/2001 22:38 כלבובה מה דעתכן? לנסוע או לא?
25/12/2001 23:00 רותי קרני הורוביץ    עוד מלפני קריאת התוכן - תסעי  
25/12/2001 23:50 ענת_AB    בתור אחת שנשארה שבועיים לבד  
26/12/2001 01:37 עידית    בתור אחת שיש לה כבר צל"ש בניסעות  
26/12/2001 03:24 ריש    איפה המזוודה?!  
26/12/2001 08:55 זהר    כלבובה יקרה - מצטרפת לדעתה של רותי, מילה במילה, למרות ש -  
26/12/2001 08:57 ליאתי    אני דווקא בגישה מעט שונה...  
26/12/2001 09:08 כלבובה    הי זהר!  
26/12/2001 09:29 Efrat_L    הי כלבובה - להיכן בקליפורניה? האם תשהו במקום אחד או תסתובבו?  
26/12/2001 11:06 כרמית    שירלי - את זוכרת את החלום שלי?  
26/12/2001 11:08 אשרת    היי כלבובה, לנסוע לנסוע ולנסוע...  
26/12/2001 12:17 ענת ב    ליסוע, ליסוע, קשה באימונים (בארץ) - קל בקרב (בחו"ל)  
26/12/2001 15:33 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לא מאד קשור אבל,  
26/12/2001 16:52 דנה    מה זאת אומרת??? לכי להזמין מקום! ואל תשכחי לבקש עריסה במטוס! ל"ת  
26/12/2001 17:50 תמי    גם אני מאוד בעד- סעי לשלום (המפתחות בפנים?) (לת)  
26/12/2001 19:46 כלבובה    הי אפרת,  
25/12/2001 21:34 ר"א מתי יגיע המחזור?
25/12/2001 21:40 טלי של גלי    אני לא חושבת.  
25/12/2001 23:02 רותי קרני הורוביץ    אתגרי את מנוע החיפוש בערך 'מחזור' ותקבלי ספקטרום נרחב באשר למועד חזרתו ולקשר להנקה (ל"ת)  
26/12/2001 15:24 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אם את מיניקה, זה מאד נורמלי,  
25/12/2001 18:20 ענבר צרות של עניים - ארוך - שפעת, חום גבוה, ומחלה מסתורית
25/12/2001 18:51 יוליה    קודם כל תרגישי טוב  
25/12/2001 19:43 ריש    הרבה בריאות לשתיכם... והתאוששות מהירה מהג'ט לאג לאיש - ל"ת  
25/12/2001 19:53 ענת ב    וואו, איזה סיפור. תבריאו מהר, ותעקבו אחרי שירז, לוודא שלא מתפתחת חו"ח דלקת אזניים על בסיס הנוזלים בדרכי הנשימה (ל"ת)  
25/12/2001 20:16 תיתי    אוי ענבר!  
25/12/2001 21:00 אוריתי    המון בריאות ושיהיה רק טוב...(ל"ת)  
25/12/2001 21:03 אמא של איה    תרגישו טוב ומהר(לת)  
25/12/2001 22:11 ענבר    חכמי חלם  
25/12/2001 22:12 אורית    עינברוש, מסכנה שלי, מה עברת! תרגישו טוב ומהר! ותמשיכי לעדכן איך אתן. לת  
25/12/2001 22:13 ענבר    ותודה לכולן על התמיכה... (ל"ת)  
25/12/2001 23:08 רותי קרני הורוביץ    ענבר יקרה, רפואה שלמה לכן, ובמהירות, הרחק מחלם וחכמיה (ל"ת)  
25/12/2001 23:41 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ענבר יקרה, רפואה שלמה, ורק בשורות משמחות! לת  
26/12/2001 16:55 דנה    לא משעמם איתם,הא? החלמה מהירה מהירה! ל"ת  
25/12/2001 16:35 חני לחצים וחרדות בהריון
25/12/2001 21:37 ריש    סטרס...  
26/12/2001 00:28 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    סטרס בהריון  
26/12/2001 03:46 ריש    כמה נתיבים...  
26/12/2001 07:45 רותם א.    הי חני  
26/12/2001 10:49 גאיה    לחני, אני מבינה אותך ונמצאת במצבך!  
26/12/2001 11:58 חני    בנות יקרות וסטרס  
26/12/2001 19:09 ריש    תקטרי חופשי... ורעיון להקלה ממתחים  
25/12/2001 15:32 חני האם מישהי יכולה להמליץ לי על קורס פרטי להכנה ללידה?
25/12/2001 16:26 רותי קרני הורוביץ    מצאי לפי 'בונשטיין' בעזרת מנוע החיפוש (ל"ת)  
25/12/2001 19:39 ריש    אם באיזור פרדס חנה יש אפשרות בדרך אם  
25/12/2001 20:27 מירה נ.    יש לי מישהיא מצויינת בשבילך  
26/12/2001 12:38 נטלי    לא מנסיון אישי, אבל רותי קרני-הורוביץ, מנהלת אתר זה  
26/12/2001 15:05 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    וכן מנסיון אישי, ורותי אולי תרצח אותי אבל -  
27/12/2001 01:02 רותי קרני הורוביץ    לא תרצח  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש