פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  432   431   430   429   428   427   426   425   424   423   422   421   420   419   418   417   416   415   414   413    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

24/12/2001 16:20 שני יעוץ והכוונה למתחילה (חרוז...)
24/12/2001 16:25 חנה    חשיבה אופטימית תמיד מועילה בהרבה יותר...  
24/12/2001 17:06 אביטל    נורא נורא מוכר לי  
24/12/2001 19:49 סאלוש    תתרגשי  
24/12/2001 19:55 מאמוש    שני, זה פשוט מקסים  
24/12/2001 20:29 מירי    נשמע ממש מוכר  
24/12/2001 20:51 גילה    אם את מתרגשת, זה כנראה בא מהבטן  
24/12/2001 21:52 תמי    התרגשות זה דבר נפלא, בעיקר כשהיא משולבת עם המון חשיבה חיובית!!  
24/12/2001 22:14 אמא של איה    שני- איזה כייף לך  
25/12/2001 08:40 מיכאלה    איזו ראשוניות נפלאה  
25/12/2001 14:55 אור2    מגניבה הצעה שקיבלתי בדוא"ל לכל ההריוניות +המון בהצלחה להריונית החביבה שפתחה את הכותרת. זו תקופה מדהימה. תהני מכל שניה!!!  
25/12/2001 19:37 נעמה    לאמא של איה והירושלמיות  
25/12/2001 20:53 אמא של נועה    שני יקרה! הרגשתך היא פשוט הכי טבעית בעולם! לי לא ירד החיוך מהפרצוף עד החודש השלישי!!! וגם אח"כ המשיך אושר גדול. (רק שהתרגלתי לרעיון). מזל-טוב! (ל"ת)  
25/12/2001 21:16 שני    תודה, תודה.... שני(ל"ת)  
25/12/2001 21:34 אמא של איה    נעמה-לא הבנתי מאיפה קיבלת את הרושם שאני ירושלמית, אני תל אביבית לחלוטין..בכל מקרה בהצלחה במציאת מטפלת(לת)  
26/12/2001 12:00 טלי    תהני מכל רגע,  
24/12/2001 15:39 תמי הושבה בעגלה -מתי?
24/12/2001 15:47 דנה    בטח שהגיע הזמן! -  
24/12/2001 15:53 תמי    דנה, תודה, ואגב,  
24/12/2001 16:22 חנה    תמי ודנה וכל העונות  
24/12/2001 18:16 אורית    מצטרפת לשאלה של חנה, מתי ישיבה מלאה ואפרופו מוטוריקה, דנה מאוד מעניין אותי  
24/12/2001 21:32 תמי    ישיבה מלאה, התהפכות ושכיבה על הבטן  
24/12/2001 22:26 אמא של איה    תמי- לגבי ישיבה  
24/12/2001 23:44 ליאת מ    האם מישהי מוכנה להסביר לי אחת ולתמיד מה הבעיה בלהושיב עם תמיכה?  
25/12/2001 07:20 עירית ל    מתי להפוך את כיוון הידית בעגלה  
25/12/2001 12:19 רווית    ליאת, תקשיבי לאינטואיציות האימהיות שבך ותזרמי עם הקטנצ'יק  
25/12/2001 12:24 יוליה    אני התחלתי עם חצי ישיבה מגיל 4 חודשים  
25/12/2001 13:55 דנה    אורית-תודה על ההתעניינות! אין ספק שהעובדה שהתחלנו להשכיב את רותם על הבטן רק בגיל 4 חודשים עיכבה את ההתפתחות המוטורית שלו-  
25/12/2001 16:28 יוליה    דנה, כל אחד לפי קצב שלו  
25/12/2001 19:04 תמי    שוב תודה לכולכן (לת).  
26/12/2001 16:47 ענת ב    התשובות שתקבלו על שאלות כאלו תלויות במשיב  
24/12/2001 12:18 אסתי חרדות שמופיעות אצלי בהנקה- דחוף
24/12/2001 13:31 גם אסתי    אסתי שלום, מאחר ואנחנו כמה פה עם השם הזה, נודה לך באם תוסיפי לשמך אות נוספת עמ"נ שניתן יהיה להבדיל. תודה. ל"ת  
24/12/2001 15:54 תותשדה    הי אסתי  
24/12/2001 17:39 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    מסר חלב?  
25/12/2001 13:04 אילנה    תשובה לאסתי  
25/12/2001 20:48 כרמית    שאלה לאלן - כאבים בציצ ולא פטרת!  
25/12/2001 21:06 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    כרמית וכאבים  
25/12/2001 23:07 ענת_AB    כרמית, מנסיון שלי  
24/12/2001 11:50 נועה חוזרת על הצעתי ­ קו תמיכה לנשים נפגעות לידה
24/12/2001 13:06 בייב    אני כ"כ מסכימה איתך כי אני מרגישה שעברתי התעללות  
24/12/2001 13:11 מאמוש    נועה, זה רעיון מעולה, אולי אפשר להתחיל  
24/12/2001 14:05 אביטל    יש לי שאלה  
24/12/2001 16:41 רותי קרני הורויבץ    מציעה לכולם לקרוא את הטקסט המעולה של נועה כאן, וגם אלטרנטיבה חלקית  
24/12/2001 20:21 מיכל ג.    נועה, את צודקת בקשר לתחושת האשמה  
24/12/2001 20:54 יסמין    לידת מלקחיים היישר מימי הביניים  
24/12/2001 21:00 נועה    הצעה לסדר וכפפות  
24/12/2001 21:04 נועה    וסליחה על כל השגיאות תנסו אתם להקליד הפוך במקניטוש ותראו מה קורה ל¢ת  
24/12/2001 21:04 נועה    וסליחה על כל השגיאות תנסו אתם להקליד הפוך במקניטוש ותראו מה קורה ל¢ת  
25/12/2001 00:34 שרי    כל הכבוד  
25/12/2001 20:58 אמא של נועה    ליסמין - גם אני "נפגעת מלקחיים" (מיותרת - שכן הקודקוד של בתי היה כבר בחוץ). היכן ילדת? מי היה הרופא האחראי? (ל"ת)  
24/12/2001 07:44 שירה צמיחת שיניים
24/12/2001 17:44 תיתי    לא לדאוג  
24/12/2001 22:12 DNA    שאלה לתיתי  
25/12/2001 14:00 דנה    שואלה נוספת לתיתי בקשר לצמיחת השיניים-  
24/12/2001 02:19 ריש איך תוך כלום זמן הפכתי לבובון של פילסברי...
24/12/2001 09:08 נועה    באיזה שבוע את ל"ת  
24/12/2001 10:05 כרמית    רעיון הפלאים להפגת המיחושים הואר - ללדת!!!  
24/12/2001 13:09 בייב    לי עזרה מאד פטרוזיליה (שמשתנת אף היא) למרות טעמה המגעיל, לדעתי. ל"|ת  
24/12/2001 13:57 ורד    ריש - חשבתי שיהיה הוגן להכין אותך  
24/12/2001 14:02 מאמוש    ואני נולדתי עם קרסוליים עבות כך שגם אחרי הלידה לא תהיה לי שום אתנחתא....לא סתם קראו לי "מרדונה"  
24/12/2001 14:08 ורד    ולכרמית - או כמו שאמרה לי חברה: הדיאטה הכי טובה היא ללדת. ל"ת  
24/12/2001 18:38 ריש    שבוע 39 - השבוע הארוך בחיי...  
24/12/2001 19:09 תותשדה    ריש תשימי לב במיוחד  
24/12/2001 20:44 עידית    אז גם אני אשת בשורה שמודיעה שאחרי הלידה זה נהיה יותר זוועה אבל הפיתרון  
25/12/2001 00:21 ריש    לגבי רעלת הריון  
25/12/2001 07:13 עירית ל    רעלת הריון - מה עושים עם זה  
25/12/2001 14:11 דנה    ריש-לי היו בדיוק את אותם הסימפטומים כמו לך,ולאחר כבוד אושפזתי בהלל-יפה...  
25/12/2001 19:18 ריש    כנראה שהגוף שלי החליט נגד הבצקות  
26/12/2001 02:01 עידית    ריש - התכוונתי למים פושרים את הקרח באמת תשאירי לקיץ  
26/12/2001 02:01 עידית    ריש - התכוונתי למים פושרים את הקרח באמת תשאירי לקיץ  
24/12/2001 00:49 טלי שקיות הנקה, שינה עם הורים,ברזל
24/12/2001 08:04 אורלי_ו    קצת תשובות  
24/12/2001 10:01 ליאתי    טלי...  
24/12/2001 13:18 מאמוש    טלי הי  
24/12/2001 13:57 תמי    הרבה תשובות  
24/12/2001 14:06 ורד    מגניבה 3 שאלות נוספות על שקיות  
24/12/2001 14:48 אביטל    בקשר למזרן  
24/12/2001 15:05 ליאת מ    השקיות של מדלה...  
24/12/2001 15:59 תמי    ורד, בנוגע למיים הרתוחים +שאלה בנוגע להפשרה  
24/12/2001 18:11 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    שקיות, שינה עם הורים וברזל  
24/12/2001 18:55 ורד    אלן- כמה שורות למעלה גם אני שאלתי כמה שאלות בנוגע לשקיות, ולא נענתי. האם באמת אסור להקפיא שקיות של אוונט? ל"ת  
24/12/2001 20:08 מאמוש    אני הקפאתי בלי בעיות חלב בשקיות פלייטק, לא השקיות שנראות כמו קונדום לשור  
24/12/2001 20:18 ענת_AB    יש לגרבר שקיות מצוינות  
24/12/2001 23:15 ליאתי    אלן וכל השאר - אך,,איפה הייתן בגידולי את ילדתי הראשונה כשכולם חשבו (וגם היום) שאני פשוט לא נורמלית...דברייך (של אלן במקרה זה) מעלים בי חיוך כה גדול (ללת)  
25/12/2001 17:50 ענבר    ורד, אני מקפיאה בשקיות של אוונט ולא נצפתה שום בעיה (ל"ת)  
25/12/2001 21:59 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    שקיות והפשרה  
24/12/2001 00:17 ליל שאלה בנוגע לשליה לאחר לידה
24/12/2001 00:40 רותי קרני הורוביץ    הי ליל, השיליה שייכת לך, ואת רשאית לעשות בה כל שתחפצי  
24/12/2001 12:04 ליל    רותי תודה על התשובה! החשש שלי נובע מכך שבית החולים הוא דתי, ואין לי מושג אם זה קשור...ל"ת  
24/12/2001 13:25 מאמוש    גם אני תכננתי לעשות אותו דבר בלניאדו  
24/12/2001 14:45 ליל    למאמוש...  
24/12/2001 15:30 מאמוש    אוקיי, ביררתי את הענין בלניאדו  
24/12/2001 18:22 ריש    בהומגליל ניתן לרכוש מראש בקבוק עם אלכוהול בריכוז המתאים לשימור השליה  
24/12/2001 20:55 ענת ב    אם כבר מגהצים בשלוחת הגליל במאפו פינת בן-יהודה  
25/12/2001 20:09 ליל    תודה רבה לכולכן.. (-: ל"ת  
24/12/2001 00:01 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית ממבט חטוף בחדשות SKY - האם הבנתי נכון?
24/12/2001 00:51 רותי קרני הורוביץ    אם טוני בלייר אינו מחסן את בנו באם.אם.אר  
24/12/2001 07:50 אורלי_ו    גם אני במקרה נפלתי על אתמול ו..  
24/12/2001 07:51 אורלי_ו    גם אני במקרה נפלתי על אתמול על ו..  
24/12/2001 07:53 אורלי_ו    סליחה על הבלבול התכוונתי שנפלתי על sky  
24/12/2001 10:25 Adi    מנצלת את ההזדמנות לשאול פעם נוספת האם  ניתן להשיג חצבת ללא אדמת והחזרת לת  
24/12/2001 10:26 Adi    הכוונה כמובן חיסון כנגד חצבת לת  
24/12/2001 10:53 המסעדה הניידת    לא יודעת אם ניתן, אבל ממליצה  
24/12/2001 13:31 מאמוש    אני יודעת שהיתה מזמן כתבה מאוד גדולה  
24/12/2001 14:32 רותי קרני הורוביץ    הי עדי, קרוב לוודאי שכרגע חיסון החצבת העצמאי לא ניתן להשגה בישראל  
24/12/2001 20:21 עידית    טובה ראית נכון והחדשות כל היום מתעסקות  
25/12/2001 22:52 רותי קרני הורוביץ    דר' נטר כמעט בטוח שיש לו את החצבת לחוד במקרר  
26/12/2001 12:56 Adi    וואו רותי אלפי תודות על ההשקעה  
26/12/2001 12:56 Adi    וואו רותי אלפי תודות על ההשקעה  
27/12/2001 09:50 רותי קרני הורוביץ    תודה עדי, לא ממש השקעה  
23/12/2001 23:11 אושרית כמה נעים לדעת שגם אחרי חודשיים ללא הפורום יש תמיד לאן לפנות !!!
23/12/2001 23:24 אושרית    תוספת קטנה והתנצלות ( לא הצלתחי להכנס לחיפוש ) -לאחר חיפוש - מצאתי את התשובה המפורטת שלך טובה . האם יתכן שיש כזאת בורות בקרב הרופא ?  
23/12/2001 23:41 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לצערי, אצל חלק מהם כן, אך הם לא אמורים להתמחות בכך,  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש