פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  432   431   430   429   428   427   426   425   424   423   422   421   420   419   418   417   416   415   414   413    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

23/12/2001 12:25 אור2 ברזל, שקדיה, עצירות ושאר צרות - שאלה לטובה ולאחרות
23/12/2001 13:51 Mandy    No need to give iron, or any substitute  
23/12/2001 14:06 דיאנה    אני נותנת את השקדיה כהעשרה ולא במקום תוספת הברזל  
23/12/2001 15:08 ליאת מ    אנחנו סובלים מאותה הבעיה - האם יש טיפות/טבליות שניתן להמיס במים, טבעיות שניתן לתת (ל"ת)  
23/12/2001 15:17 אור2    לאלה ששאלו: אינני מניקה. ביתי ניזונה מתמ"ל צמחי. ל"ת  
23/12/2001 15:26 שירלי    בקשר לספירת דם  
23/12/2001 17:20 יוליה    לאור-כדאי לך לנסות ברזל רגיל כי לחלק מהתינוקות הוא גורם ליציאות  
23/12/2001 19:43 אורלי    לטובה: לא בעניין ברזל אלא בענייני אוכל  
23/12/2001 20:01 אורלי    לטובה  
23/12/2001 20:43 לטובה-בקשר לדבש    shayze@bezeqint.net  
23/12/2001 20:53 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לאור - לי: (וגם תשובה על הדבש)  
23/12/2001 21:42 אמא של איה    לאור- אצלנו דווקא ששוכחים לתת את הברזל- יש עצירות.. ולטובה שאלה בקשר לביצים  
23/12/2001 21:49 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    זה לא מסתדר.  
24/12/2001 11:55 יוליה    תחינה גולמית -כמה שאלות לטובה  
24/12/2001 21:03 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    טחינה גולמית  
25/12/2001 07:22 ליאתי    לטובה..., מה הבעיה עם העגבניה? כשבני היה בן 3 חוד' המליצה האחות בט"ח לתת לו מעט עגבניה נגד עצירות (לל"ת)  
25/12/2001 08:36 ליאתי    טובה - מצאתי בינתיים תשובה בעמ' מתקדם. תודה כרגיל (ללת)  
25/12/2001 22:35 אביטלל    לטובה ומי שמעוניינת : טחינה של "גדולים" בגירסא מתוקה: כף טחינה גולמית ותוספת סילאן(דבש תמרים) יש לזה טעם של חלווה והולך מצויין עם פירות ל"ת  
25/12/2001 23:54 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אכן כן. אחלה! לת  
23/12/2001 12:04 אביטל בחדשות
23/12/2001 14:06 אביטל    למישהו יצא להקשיב ?  
23/12/2001 14:31 נטלי    אני שמעתי את הסיפור  
23/12/2001 15:02 אביטל    עוד סיפור מזעזע :-(  
23/12/2001 16:01 הירוקה    זוועה  
23/12/2001 11:58 אמא של נועה עזרה לנזקקים (רצוי באיזור ת"א) - למישהי יש מושג איפה ניתן לתרום מזון תינוקות למשפחות נזקקות (יש לי כמה קופסאות תמ"ל סגורות מהסוג שכבר הפסקנו להשתמש). ל"ת.
23/12/2001 12:06 אביטל    תתקשרי ל...  
23/12/2001 12:11 אמא של נועה    ניסיתי להתקשר - ללא הועיל! (ל"ת). מישהי מכירה ?  
23/12/2001 12:13 ליאתי    ברב מכר (צומת גלילות) יש סל גדול ל"קבלת" מצרכי מזון ובנוסף בראשל"צ י מקון שנקרה פתחון לב (במקרה שרלוונטי אפרט).כן יירבו שכמותך (לת)  
23/12/2001 12:17 ליאתי    ברב מכר (צומת גלילות) יש ממול הקופות סל גדול לתרומת מצרכי מזון, ובנוסף בראשל"צ יש חניון שמרכז זאת (נקרא "פתחון לב") - אם רלווטי, אפרט יותר. כן יירבו שכמותך (לל"ת)  
23/12/2001 15:50 אשרת    אולי תנסי בטיפת חלב. אני בטוחה שיש משפחות נזקקות גם בטיפת חלב שהאחיות יוכלו לתת להם מזון. ל"ת  
23/12/2001 15:50 אשרת    אולי תנסי בטיפת חלב. אני בטוחה שיש משפחות נזקקות גם בטיפת חלב שהאחיות יוכלו לתת להם מזון. ל"ת  
26/12/2001 19:36 סאלוש    בקלאבמרקט  
23/12/2001 10:51 Adi מה מגיע למטפלת שעבדה בביתי חצי שנה
23/12/2001 15:51 כרמית    עדי  
23/12/2001 22:40 אור2    לאחר בירור בהסתדרות - עדכון  
24/12/2001 10:28 Adi    תודה רבה לת  
24/12/2001 10:28 Adi    תודה רבה לת  
26/12/2001 15:52 דפנה .כ    לעדי - האינפורמציה שנתנה אור שגויה  
27/12/2001 09:36 Adi    היום הוא היום חזרתי הנה ומצאתי שיש על מי לסמוך תודה תודה לת  
27/12/2001 09:36 Adi    היום הוא היום חזרתי הנה ומצאתי שיש על מי לסמוך תודה תודה לת  
23/12/2001 10:19 מיכאלה לטובה - צריכת חלב סויה לנשים הרות וילדים
23/12/2001 10:48 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    סויה וסידן.  
23/12/2001 11:24 ליאתי    טובה - מה דעתך על מעדן סויה לפעוט בן 9 חודשים ...  
23/12/2001 14:44 ליאתי    ותוספת לאלה לטובה - מה לגבי ילדים גדולים יותר(מוצרי טופו לבני 5 )כתחליף לבשר - בהיבט ההורמונלי(ללת)?  
23/12/2001 21:17 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    סויה והנדסה גנטית  
22/12/2001 21:52 מירב שאלה לאלן - דלקת בעקבות הנקה
22/12/2001 22:46 מאמוש    עד שאלן תענה  
23/12/2001 21:55 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    דלקת בשד זה לא נחמד!  
22/12/2001 18:24 איילת1 שאלה לאורית גודקאר ולכל מי שהתנסתה - חדר חדש לילד קטן (ארוך)
22/12/2001 19:18 גילה    אולי תשאלו את בנכם? ל"ת  
23/12/2001 09:21 תיתי    הרגש אומר לי  
24/12/2001 00:18 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    חדר משלו?  
24/12/2001 15:48 תמי    ביחד, מומלץ!  
22/12/2001 10:45 עתליה גרייפ ווטר
22/12/2001 17:31 רותי קרני הורוביץ    הי עתליה, דנו בכך לא פעם, אנא אתגרי את מנוע החיפוש בערך 'גרייפ' (ל"ת)  
23/12/2001 12:39 נועה    גרפווטר  
23/12/2001 17:51 כרמית    לעתליה,  
22/12/2001 10:43 גילי2 כאבי בטן?
22/12/2001 16:16 תיתי    כמובן לא ניתן לנחש  
22/12/2001 09:56 אור2 עוד לא יצאנו מה"ברוך" הקודם" והנה אנחנו מצוננים... זקוקה לעצות בהקדם!
22/12/2001 11:21 דנה    אור-קודם כל,החלמה מהירה.שנית-הקישי במנוע החיפוש "מי-מלח" ותמצאי שלל עצות. ל"ת  
22/12/2001 14:00 דיאנה    גם בר מנוזל, ומה שעוזר אצלנו: אף-סק, לטפטף חלב אם לאף, מכשיר אדים בחדרו בלילה (לת)  
22/12/2001 19:06 Efrat_L    ואצלנו אני חולה ויש לי שאלה...  
22/12/2001 19:28 גילה    מה שאנחנו עושים בצננת  
23/12/2001 01:30 עידית    החלמה מהירה לכל החולים- ואפ-סק טיפות הפלא לפה...עוזרות נפלא  
23/12/2001 11:54 Efrat_L    מבצעים ושאלה לגבי דבש בהנקה  
23/12/2001 13:51 ענת ב    אפרת, מותר לקחת אקמול ונורופן בהנקה (ל"ת)  
25/12/2001 04:39 Efrat_L    תודה ענת! ל"ת  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש