פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  432   431   430   429   428   427   426   425   424   423   422   421   420   419   418   417   416   415   414   413    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

22/12/2001 07:22 איימי סליחה על הבורות אבל מה זה ל"ת?
22/12/2001 08:12 יהודית    ללא תוכן ל"ת  
22/12/2001 17:35 רותי קרני הורוביץ    איימי יקירתי, למה את עושה לנו את זה?  
22/12/2001 19:18 איימי    רותי, יקירתי...  
22/12/2001 20:29 רותי קרני הורוביץ    בשמחה אסביר שוב מה יש לי נגד ריבוי הודעות כותרת חדשות  
23/12/2001 10:52 Adi    איימי מה שלום העצירות לת  
23/12/2001 10:52 Adi    איימי מה שלום העצירות לת  
22/12/2001 03:29 טלי הגיל לאכילת מוצקים-מופנה לטובה
22/12/2001 17:39 רותי קרני הורוביץ    הי טלי, אתגרי את מנוע החיפוש שלנו בערך 'מוצקים' ותקבלי תשובות לכל שאלותיך ואף לאלו שלא שאלת עדיין, מטובה וממשתתפות נבונות מאד נוספות (ל"ת)  
23/12/2001 00:21 עידית    הנחיות משרד הבריאות שטובה כתבה עליהם- על גרברים מוזרים ובקשת מתכונים לקטנים  
23/12/2001 21:08 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לטלי - מוצקים מוצקים מוצקים  
21/12/2001 19:26 יעל ג. מי מכיר מי יודע - סירופ תמר הינדי. ועוד - פירות בחורף...
21/12/2001 19:48 דיאנה    אם אין לך התנגדות לגרברים למיניהם אפשר להגדיל את המבחר  
22/12/2001 10:52 אורית    דיאנה, מברוק על הירקות עם העוף ויעל, מתי התחלת לתת שזיפים, ואים את מעבדת אותם ממצבם היבש לפיו של תינוקך? לת  
23/12/2001 11:56 אור2    מה זו אבקת שקדיה? למה משתמשים בזה ולשם מה? ל"ת  
23/12/2001 12:04 דיאנה    שקדיה זה לא אבקה אלא מין ממרח סמיך בדומה לטחינה גולמית  
23/12/2001 15:16 ענת סימון    דיאנה , אני חולקת עלייך בעניין הפרות היבשים  
23/12/2001 20:28 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    פירות יבשים, סירופ חרובים וגיוון בפירות  
21/12/2001 18:41 תמי מפגשי אמהות תנוקות
21/12/2001 18:52 תמי    זו לא אני! זו תמי אחרת! (לת)  
21/12/2001 23:12 רותי קרני הורוביץ    תמי החדשה - האם את ממליצה על החוג מהיכרות אישית?  
22/12/2001 09:40 אורנה    זו אכן פרסומת. זו אינה המלצה מהיכרות אישית. בדוק! ל"ת  
23/12/2001 10:11 שונאת פרסומות    רותי, למה בעצם את לא מוחקת את הפרסומת הזו - סתם מעצבן את העין ונותן במה מיותרת למפרסמת (ל"ת)  
23/12/2001 10:46 אביטל    ברור שזו פרסומת...  
24/12/2001 02:00 רותי קרני הורוביץ    מתחילה לא מחקתי, משום שהיה מקום (סדק צר, אמנם), לספק, ומאוחר יותר, בגלל הדיון שהתפתח  
21/12/2001 18:20 ליסה הרצאה על חיסונים ביום ראשון 23.12 בשעה 20:30 במושב קידרון ליד גדרה במועדון הנוער, ע"י ארגון "חסון" (קית' אלכסנדר)
21/12/2001 18:23 ליסה    נ.ב. ילדתי לפני 7 שבועות אצל אילנה בבית - היה נ*פ*ל*א !! אני יודעת שאני חייבת לספר את הסיפור ...המשך יבוא...ל"ת  
21/12/2001 18:36 דיאנה    מזל טוב ליסה!! מה זה להגניב הודעה כזו בנ.ב.?! שההמשך יבוא מהר!  
21/12/2001 18:36 דיאנה    סליחה, שכחתי (לת) בהודעה הקודמת (מהתרגשות?) (לת)  
21/12/2001 23:11 ריש    ליסה, מזל טוב! ובהחלט אין מקום לבשורות כאלה כנ"ב...  
21/12/2001 23:23 רותי קרני הורוביץ    מזל"ט! חותמת על מחאת הנ.ב, וריש - חכי לרגע לפני שאת מוציאה 90 ש"ח על ויטמין K  
22/12/2001 02:46 ריש    ככה את יורה באפילה?! איזה דיל??? ל"ת  
22/12/2001 13:35 דפנה*    ליסה, האם יש סיכוי להרצאה באיזור ב"ש והסביבה? ל"ת  
22/12/2001 20:52 רותי קרני הורוביץ    ריש יקרה, לא בדיוק יודעת כמה, אך זה חלק מהחבילה  
22/12/2001 23:12 אורית    חיפה והקריות  
22/12/2001 23:42 רותי קרני הורוביץ    הי אורית, נדמה לי שאת חדשה במקומותינו  
21/12/2001 15:08 תיתי חיוך וגם משהו על יד שרה
21/12/2001 15:43 דנה    תיתי-החיוך אחלה,כרגיל. ובקשר ליד שרה-  
21/12/2001 15:49 ענת סימון    ועוד על השאלת משאבות מיד שרה  
21/12/2001 17:19 כרמית    אני השאלתי לקטינה מיד שרה  
21/12/2001 19:18 תיתי    מיד כאשר תוחזר הלקטינה שלי  
21/12/2001 19:26 דיאנה    ניסיתי להסביר למפעיל של סניף יד שרה ברעננה  
21/12/2001 19:30 תיתי    מעניין, אני מכירה כל כך הרבה נשים שלא מתאימות למשאבה של יד שרה... לת  
21/12/2001 21:17 מאמוש    המשאבות הרגילות של יד שרה הן בכלל מכשירי איהלציה שעברו "הסבה", לא רק שהם לא יעילות הן אפילו יכולות לעשות נזק לרקמות השד בגלל שהשסתום נשלט ע"י האצבע של המפעילה וזה ממש מסוכן . לת.  
21/12/2001 23:00 ריש    לפני 4 שנים בערך...  
22/12/2001 11:24 דנה    הליכלוכים האלה על "יד-שרה" לא לעניין.אם לא מתאים לכן-אל תשאילו! אבל אל תשכחו את התרומה הגדולה של האירגון גם בתחומים אחרים! ל"ת  
22/12/2001 12:35 תיתי    דנה, לא מלכלכים על יד שרה  
22/12/2001 12:59 ריש    דנה, יד שרה הוא ארגון נפלא - אין ויכוח  
22/12/2001 19:06 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    יד שרה  
21/12/2001 15:07 רותי קרני הורוביץ טובה מסתערת שוב על המסך הקטן - ב-16:30 בערוץ השני
21/12/2001 17:35 ענבל ל    סופסוף ראיתי...  
21/12/2001 17:54 ריש    לא הגעתי לטלויזיה בגין כביסה עדינה  
21/12/2001 18:16 רותי קרני הורוביץ    ריש, סחתיין על המרק, והנה הגירסה הנחותה שהדיירים אצלנו נאלצים לטחון  
21/12/2001 18:20 רותי קרני הורוביץ    ואיך מרמים את הכביסה העדינה  
21/12/2001 18:49 אור2    פליזים - מנסיון, אין בעיה לכבס במכונת כביסה בתוכנית הרגילה, עם שאר הכביסה. עד היום לא נתקלתי בשום בעיה עם זה. ל"ת  
21/12/2001 19:03 אילנה    פספסתי את טובה וחבל!! ענבל האם את מוכנה לפרט מעט יותר ?? ל"ת  
21/12/2001 19:28 תיתי    כביסה עדינה של פולנים  
21/12/2001 21:54 תותשדה    והמרק הכי פושטי בעולם  
22/12/2001 01:02 ענבל ל    אנסה לפרט מעט...  
22/12/2001 08:35 ענת ב    בשביל כביסה עדינה יש טקסטיל שמפו, פליס שורד יופי כביסה רגילה, ואיפה הקרדיט לאיילת לטוביץ'?  
22/12/2001 10:03 ריש    ענת, את צודקת... אכן מגיע הקרדיט לאיילת ל"ת  
22/12/2001 11:05 אורית    ריש, כאחת שידועה כמנסה מושבעת של מתכונים מהפורום (ע"ע עוגת שוקולד של ורלי_ו) גם על המתכון הזה לא אפסח. נשמע מעולה. תודה על כל הטיפים לכביסות. שימושי ביותר! לת  
22/12/2001 14:51 דיאנה    טובה - האם המרק עתיר הדימויים של רותי מותר לתינוקות?  
22/12/2001 21:09 רותי קרני הורוביץ    דיאנה יקר(ה)עת אותי מצחוק. נאוקו זה 'על העין' בפולנית (אלא מה?) (ל"ת)  
22/12/2001 21:19 אביטלל    בקשר למרק של ריש- אפשר רוזמרין קצוץ במקום נענע ואז יוצא מרק איטלקי (ע"ע ישראל אהרוני)ל"ת  
23/12/2001 10:45 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מרק עדשים לתינוקות? - בטח!  
23/12/2001 11:26 דיאנה    תודה טובה ו LOL על הסיפור, איך זה להיות סלברטי-נקניקים? (רק שלא יקראו לך מיס לוסי...) (לת)  
21/12/2001 14:35 בייב נפתח קורס "צעדים ראשונים" במתנ"ס רמת-אליהו בראשל"צ לכל המעוניינות
21/12/2001 11:05 אסנת הסיפור שלי
21/12/2001 12:02 ענבל ל    מזעזע מחריד ומקומם בכל מובן ודרך  
21/12/2001 12:11 אורית    אוסנת,  
21/12/2001 12:37 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אסנת יקרה,  
21/12/2001 13:07 דיאנה    אין לי מלים להביע את גודל הזעזוע  
21/12/2001 13:41 תיתי    ומה עם תביעה משפתית, לפחות יש סיכוי שזה ימנע עוול כזה מנשים אחרות ואת תקבלי הסבר כלשהו למעשה התמוה. לת  
21/12/2001 14:40 ריש    אוסנת יקירה,  
21/12/2001 15:03 רותי קרני הורוביץ    אסנת יקרה, סיפורך המזעזע מדגים לעניות דעתי מה יודעים בני אדם לעשות כשאינם יודעים מה לעשות  
21/12/2001 15:38 ענת סימון    אוסנת יקרההאצבעות רועדות לי כאשר אני כותבת לך..  
21/12/2001 15:41 ענת סימון    הנה הנתיב להודעה של דבי גדל בר  
21/12/2001 16:03 דנה    אני לא יודעת אפילו איך להתחיל לכתוב ולהביע את הזעזוע העמוק שאני שרויה בו בעקבות סיפורך  
21/12/2001 16:09 תותשדה    כמה דברים מצד החלוקים הלבנים  
21/12/2001 17:05 Efrat_L    אסנת יקרה,  
21/12/2001 18:37 תמי    נורא.  
21/12/2001 19:19 יעל.ש.    אסנת יקרה,  
21/12/2001 19:58 מירי    שולחת חיבוקי תנחומים  
21/12/2001 20:25 אסנת    תודה לכן  
22/12/2001 08:40 ענת ב    אסנת, הזדעזעתי לקרוא  
22/12/2001 17:29 רותי קרני הורוביץ    נירית, אני מעבירה לכאן את הודעתך שכותרתה 'קצת תמוה', ומנסה להשיב על שאלתך מדוע לא מופיע שם ביה"ח  
22/12/2001 17:53 שירלי    אוי אבנת, בכיתי כשקראתי את סיפורך :-(  
22/12/2001 17:55 נועה    מבצע עדות  
22/12/2001 17:55 נועה    מבצע עדות  
22/12/2001 18:19 גילה    אין מילים  
22/12/2001 19:17 רותמית    פחד אלוהים  
22/12/2001 20:47 אוריתי    אוסנת, מה אומר...  
22/12/2001 22:44 אמא של איה    מזעזע  
23/12/2001 10:45 הדס    אני חולפת שוב ושוב על פני הודעתך, וצמרמורת אוחזת בי  
23/12/2001 11:09 מירב    כתובת האימיל של אסנת  
23/12/2001 16:58 לא    למירב האי מייל של אוסנת  
23/12/2001 23:04 אילנה    גם אני מתקשה למצוא את המלים  
24/12/2001 01:51 רותי קרני הורוביץ    דוברת ביה"ח הבטיחה תגובה בתוך מספר ימים  
29/12/2001 01:45 רותי קרני הורוביץ    ועדיין אנחנו מחכים (ל"ת)  
20/8/2002 00:36 דובת גריזלי    אסנת לבי לבי לך, פעמיים לחוות יחס כל כך מזעזע בלידות, ממש מוגזם. מי ייתן והנחת מן הילדים ישכיח מעט את החוויות הקשות והלא צודקות ל"ת  
20/8/2002 00:41 דובת גריזלי    אסנת לבי לבי לך, פעמיים לחוות יחס כל כך מזעזע בלידות, ממש מוגזם. מי ייתן והנחת מן הילדים ישכיח מעט את החוויות הקשות והלא צודקות ל"ת  
21/12/2001 08:07 כרמל שבוע 18 , כאבים בצלע התחתונה בצד ימין מתחת לחזה...



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש