פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  432   431   430   429   428   427   426   425   424   423   422   421   420   419   418   417   416   415   414   413    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

19/12/2001 18:39 טל עצירות ושאר ירקות... - עדכון
19/12/2001 20:31 מירה נ.    שאלה לטל  
21/12/2001 07:40 טל    זה קצת מורכב....  
19/12/2001 18:33 שרון שאלות על מיילדת/תומכת וקומפרסים
20/12/2001 00:31 רותי קרני הורוביץ    הי שרון, הקומפרסים בלידה הם חיצוניים  
20/12/2001 20:48 נעמי    רותי צודקת, תומכת הלידה אינה מבצעת עיסוי פרינאום או כל פעולה פיזית הקשורה לאזור רצפת האגן בלידה  
19/12/2001 17:39 נועה הכנה ללידה- המשך
19/12/2001 20:47 מירי    המון בהצלחה  
20/12/2001 00:33 רותי קרני הורוביץ    אני חוזרת ומפצירה שלא לפתוח הודעות כותרת חדשות  
20/12/2001 17:46 מאמוש    נועה, כתבתי לך אימייל. לת.  
20/12/2001 18:14 מאמוש    נועה, האימייל ששלחתי לך חזר, את מוזמנת להתקשר  
19/12/2001 16:25 מירב סיפור הלידה המדהים שלי, כמובטח..ארוך מאד אבל שווה את זה..
19/12/2001 16:42 זהר    מירב יקרה יקרה - סיפור מדהים, ישבתי במשרד ובכיתי מהתרגשות...  
19/12/2001 16:43 דנה    איזה לידה מדהימה! אושר ובריאות להורים הטריים ולנויה! ל"ת  
19/12/2001 17:47 ליל    מדהים ומרגש . אני לקראת לידה ומקווה שילך בקלות כזו. שיהיה במזל-טוב.ל"ת  
19/12/2001 18:03 סאלוש    מדהים, מדהים, מדהים! מרגש. מזל טוב לשלושתיכם, שאין לי ספק שיש לכם. (ל"ת)  
19/12/2001 19:17 יעל.ש.    מירב, אכן סיפור מדהים ומרגש, מאחלת לך ולבתך ולבעלך המון אושר. מי יתן ועל כולנו כזו לידה. ל"ת  
19/12/2001 20:15 דיאנה    מזל טוב ללידה הנפלאה, ההשקעה הרבה שלך השתלמה בגדול! (לת)  
19/12/2001 20:38 מירי    ימבה איחולים-נשמע כמו חוויה של פעם בחיים ל"ת  
19/12/2001 20:45 Efrat_L    מירב - לידה נפלאה!!! צרור ברכות להולדת נויה ואיחולי אושר ובריאות להמשך ל"ת  
19/12/2001 20:45 ענת ב    מירב, אין ספק שזכית בצירוף מושלם של מזל ושכל, וכמו שרותי כבר כתבה: ככה צריך להיות! כל הכבוד! (ל"ת)  
19/12/2001 21:00 הדס    אכן היה לך מזל טוב מאד, עוד לפני הלידה... בצירוף של תמיכה מדהימה ויולדת (את) מדהימה עוד יותר... מזל טוב! לת  
19/12/2001 21:28 אמא של איה    ילדה גדולה- לידה גדולה.. ומרגשת עד דמעות, שיהיה לכם רק כייף(לת)  
19/12/2001 23:02 תמי    מתוקה, זה חוזר ומרגש אותי בכל פעם! נשיקות. (לת)  
20/12/2001 00:42 רותי קרני הורוביץ    מירב, מזל-טוב. פשוט, יפהפה ונורמלי כל-כך  
20/12/2001 06:04 ריש    אחלה סיפור, אחלה לידה... ושיהיה אחלה מעכשיו ועד עולם - ל"ת  
20/12/2001 10:05 אורית    וואו, שיחקת אותה בענק. גם השם שבחרתם מיוחד ויפה מאוד. מאחלת לכם המון אושר. סיפור מהמם בהחלט. לת  
20/12/2001 11:18 דנה השניה    איזה יופי של סיפור! הלוואי עלי. שיהיה לכם רק טוב! (ל"ת)  
20/12/2001 11:49 רווית    עם לידה כזאת הייתי מחכה בדיוק חודשיים ונכנסת מהר מהר להריון. וואוו גדול וענק. בחרת לה שם מקסים ולא הפתיעו אותי השבחים שחלקת לאביבה הגדולה (ל"ת)  
20/12/2001 16:41 ורד    הלוואי עלי. פשוט מעורר קנאה. מזל טוב. ל"ת  
20/12/2001 22:51 אילנה    מירב, איזו חווית לידה מדהימה וגם השם שבחרתם יפהפה בעיני. המון מזל טוב !!! ל"ת  
21/12/2001 01:47 פולינה    (בין הנקה להחתלה - הגעתי לשעה שכזאת.. ) מירב היקרה - שוב המון המון מזל טוב, לידה מדהימה ולגמריי לגמריי under control - אין מילים!!! נשיקות מיובל וממני (לת)  
21/12/2001 11:20 ענבל ל    מקסים, מקסים, מקסים. לידה חוייתית ומעצימה. איזה כיף לכם! ממש מזמין ללדת שוב מהר. הרבה אושר ונחת לכולכם. מזל טוב!!! לת  
19/12/2001 16:22 טלי התיעצות לגבי סקירה מאוחרת, אני מבולבלת :-)
19/12/2001 16:53 דנה    טלי-לדעתי אין צורך בסקירה נוספת פרטית,אפשר להסתפק בזו של קופ"ח.ועוד בקשה-  
19/12/2001 16:59 עינת-ת    הסקירה שקופ"ח נותנת קצרצרה ושטחית  
19/12/2001 21:40 אמא של איה    הי טלי  
19/12/2001 16:16 אנה מצג עכוז
19/12/2001 18:41 אור2    לפי מה שנאמר לנו בקורס ההכנה ללידה, בהיפוך עובר יש הרבה יותר סכנות לילד מאשר בקיסרי! לשיקולך. ל"ת  
19/12/2001 18:48 איריס הדס    אנה, אתגרי את מנוע החיפוש עם המלה "היפוך", ותזכי לשלל קישורים ורעיונות בנוגע להיפוך עובר - ל"ת  
19/12/2001 20:51 ענת ב    שני דיונים פורים בסוגייה זו נערכו פה לפני כמה ימים, הנה הנתיבים אליהם:  
20/12/2001 23:35 רותי קרני הורוביץ    תודה איריס וענת, ואנה - בהצלחה (ל"ת)  
21/12/2001 16:35 ענת ב    אור2 - איזה קורס? מי העביר? על מה מתבססים? (ל"ת)  
19/12/2001 15:53 ליל רסקיו רמדי....
19/12/2001 16:57 דנה    ליל-הרסקיו נועד גם בשבילך-  
19/12/2001 17:37 ליל    תודה דנה. אני בסוף שבוע 37.ל"ת  
19/12/2001 18:24 אור2    האם אכן מותר לתת את הרסקיו-רמדי גם לתינוקות? האם מישהי ניסתה ומוכנה לשתף? ל"ת  
19/12/2001 21:13 אמא של איה    לי אמרו בבית מרקחת שאסור לתת לתינוקות מתחת לגיל שנה זה נכון?( והמליצו לי על תואם מבית היוצר של הגליל(לת)  
20/12/2001 11:28 דנה    לפי מה שאני יודעת-יש ברסקיו גם אלכוהול ולכן הוא לא מומלץ לתינוקות למרות שיש כאלה הנותנים בכל זאת. ל"ת  
20/12/2001 11:56 ליל    עכשיו אני כבר ממש מבולבלת, וגם לא הבנתי איך אני אמורה לצרוך אותו?? ל"ת  
20/12/2001 12:13 דנה    את-בטיפות. אבל יש גם משחה שניתן למרוח,וזה נראה לי כבר סימפטי יותר לשימוש על תינוק.ל"ת  
22/12/2001 09:49 אור2    תשובה על סמך התייעצות עם מרפאה אלטרנטיבית  
19/12/2001 13:30 מירה נ. שאלה לטובה וכל מי שמכירה
19/12/2001 15:34 אורית    מירה, האם את מניקה? ואם לא איזה תחליף את נותנת? לת  
19/12/2001 15:50 מירה נ.    לאורית,אני כן מניקה באופן מלא  
19/12/2001 16:08 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ברזל לתינוקות  
19/12/2001 16:11 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מגניבה שאלה בנושא מייבשי כביסה  
19/12/2001 18:27 אור2    אין לי מושג, אבל אני מכירה טכנאי מקסים (!!!) שישמח לתת לך את האינפורמציה בטלפון, ואם זה יהיה סביר ורלוונטי עבורך, הוא גם יגיע לתקן. שמו מיקי ומס' הטל' שלו:510689-052. ל"ת  
19/12/2001 19:27 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תודה רבה רבה אור!!! לת  
19/12/2001 22:46 ליאתי    שם נוסף של מי שיכול ל"הציל"...  
20/12/2001 09:58 אורית    מירה, מצטערת שחזרתי רק עכשיו. בכל אופן  
20/12/2001 22:26 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ליאתי, תודה רבה רבה!!! לת  
19/12/2001 11:52 ריבה שאלה לטובה - דייסה
19/12/2001 13:14 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    דייסות  
19/12/2001 13:39 גאיה    שאלה לטובה בעניין דומה  
19/12/2001 15:57 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לגאיה,  
19/12/2001 18:30 אור2    מאיזה גיל מותר לתת דייסה?  
19/12/2001 19:26 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    סבתא בישלה דייסה  
20/12/2001 00:30 אילנה    טובה, לגבי דייסות הדגנים  
20/12/2001 12:54 רירי    לטובה  
20/12/2001 22:30 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    בהחלט אפשר ואף רצוי להכין דייסות על בסיס חלב אם,  
19/12/2001 10:28 נועה קורס הכנה ללידה (בתנאי "לחץ")
19/12/2001 11:49 עידית-ת    יש קורסים בסופי שבוע  
19/12/2001 11:57 מאמוש    הי נועה, יש את רשימת המדריכות של  
19/12/2001 12:12 ענת מחיפה    הכנה ללידה  
19/12/2001 15:29 אורית    יש גם קורס בראשון לציון מרתון שישי-שבת כזה , לא זכור לי שם המקום כרגע, שחר את אולי יודעת? לת  
20/12/2001 00:48 רותי קרני הורוביץ    אתגרי את מנוע החיפוש שלנו בערך 'מרתון'  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש