פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  412   411   410   409   408   407   406   405   404   403   402   401   400   399   398   397   396   395   394   393    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

19/12/2001 08:37 אורית מתחילה לעבוד ביום ראשון. זקוקה נואשות לתמיכה וירטואלית וגם שאלה בנושא הנקה במתכונת החדשה
19/12/2001 09:00 אסתי    אחות ל"צרה" (ממש לא צרה!!)  
19/12/2001 09:11 ארזית    היי אורית- החזרה שלי לעבודה  
19/12/2001 09:36 אירית    לא ניסיון אישי שלי, אבל חברה שחזרה  
19/12/2001 10:58 גאיה    נראה לי נפלא להנות משני העולמות.  
19/12/2001 11:18 קרן    יש חיים (והנקה) אחרי החזרה לעבודה  
19/12/2001 11:36 הדס    מנסיוני  
19/12/2001 11:57 מיכאלה    תתפלאי לגלות כמה טוב זה יעשה לך ולו  
19/12/2001 12:17 ענת ב    אורית, את ממש לא משוגעת, סחתיין על החצי משרה וכמה טיפים מנסיון  
19/12/2001 13:59 אסנת    עבודה +הנקה זה אפשרי מאוד  
19/12/2001 14:27 ליטל    הנקה וחזרה לעבודה  
19/12/2001 15:10 תיתי    אורית  
19/12/2001 15:23 אורית    וואו, בנות איך הרמתם את מצב רוחי. המון תודה. אסתי, הלוואי שיסתדר לי כמו שלך. כ"כ מדהים לראות איך הטבע (הגוף) מתגייס לעזרתינו כדי לשמור על הקטנים. באמת, תודה ענקית על העידוד והאינפורמציה. לת  
20/12/2001 00:58 רותי קרני הורוביץ    ומזדנבת עם ח"ח ואיחולי הצלחה (ל"ת)  
19/12/2001 00:15 אנה חיסון של גיל 4 חודשים
19/12/2001 01:06 מירה נ.    אנה,אל דאגה  
19/12/2001 06:51 טלי    האחות בטיפת חלב אמרה לי שצריך לחכות בין המחומשת הראשונה לשנייה בדיוק 7 שבטעטת ולא חודשיי. זה נכון?(לת)  
19/12/2001 07:50 רותם א.    אנה, גם אצלנו החיסון של 4 חודשים עבר בשלום ואפילו יותר קל מהחיסון הראשון  
19/12/2001 08:19 טלי השניה    ואפרופו חיסונים - מישהי יודעת משהו על החיסון של גיל שנה וחצי ? ל"ת  
19/12/2001 08:55 אורית    אנה, הרשי לי להרגיע אותך. החיסון אצלנו עבר ללא תופעות לוואי. גם לא טיפות הפוליו. לת  
19/12/2001 09:13 סיגלגלי    אצלנו לעומת זאת, היה חום 39.2 בעקבות החיסון. ההרגשה הרעה חלפה אחרי יומיים. ל"ת  
19/12/2001 10:10 תמי    אצלנו היה דווקא רע... אבל גם בחודשיים היה קשה-  
19/12/2001 10:14 ענת ב    פוליו: זריקה וטיפות, חיסון מומת ומוחלש - אני מעתיקה לפה את תשובתי מלפני כמה שבועות...  
19/12/2001 10:24 ענת ב    אפרופו חיסונים, הידעתם שבארה"ב יש מחסור?  
19/12/2001 10:34 ענת ב    טלי, אם כוונתך ב"מחומשת" לחיסון ה-INFANRIX  
19/12/2001 11:04 אמא של איה    גם אצלנו הכל עבר בסדר, גם בגיל חצי שנה, מה שכן, לא נתתי את החיסון והטיפות באותו יום, כי שמעתי שהיו כאלה, שזה לא עשה להם כל כך טוב. בהצלחה(לת)  
19/12/2001 18:35 אור2    בתגובה למה שכתבה ענת  
19/12/2001 20:27 עידית    הצלחתי לגלות מה ההבדל בין האינפרנק שניתן בארץ לבין מה שארז קיבל פה  
19/12/2001 21:00 ענת ב    עידית, לא בטוח בכלל, אני מעתיקה את הודעתי מפעם בעניין חיסון זה  
18/12/2001 21:38 אירית help...צרות בהנקה...
18/12/2001 22:01 איריס הדס    אירית, הייתי מציעה לך להזמין יועצת הנקה. - ל"ת  
18/12/2001 22:04 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    אירית, והבכי  
19/12/2001 09:29 סיגלגלי    לאלן, בכי בהנקה בזמן חולי  
19/12/2001 09:37 אירית    תנסי להניק אותה בעירסול תוך כדי  
19/12/2001 09:39 אירית    תנסי להניק אותה בעירסול תוך כדי  
18/12/2001 19:48 מירי בחירת שם לבן-סיפורונציק
18/12/2001 20:43 תיתי    שם יפה מאד! הכרתי שגיא אחד חמוד וחכם. לת  
18/12/2001 21:58 איריס הדס    השם שגיא מקסים. יחד עם זה, אני אישית לא מאלה שדוגלים בלקרוא לילד על שם מישהו - ל"ת  
19/12/2001 00:13 חנה    אני גם מסכימה עם הדס ובהחלט שגיא שם מהמם ! (ל"ת)  
19/12/2001 01:24 עידית    קודם כל השם מקסים  
19/12/2001 08:11 אפרת    כל הכבוד לרעיון של השם המקסים.  
19/12/2001 08:59 אורית    אני מתה על השם הזה. רעיון מתוק לאללה. לת  
19/12/2001 09:37 סיגלגלי    השם יפה יפה, אני אוהבת את הצלילים ואת האותיות, ואת המשמעות ואת הסיפורונצ'יק, אבל...  
19/12/2001 11:07 אמא של איה    שם יפה ומקסים..ולא רק בגלל שקוראים לי שגית..(לת)  
19/12/2001 12:02 הדס    ממש מתאים לי שגיא לילד ג'ינג'י... לת  
21/12/2001 20:05 מירי    תודה לכולן ושאלה לאמא של איה-לירושלמיות  
24/12/2001 23:13 אמא של איה    למירי- אני דווקא תל אביבית...(לת)  
18/12/2001 19:28 יסמין חוגים לגילאי 4 חודשים ???
18/12/2001 19:46 תיתי    איזה בידור  
18/12/2001 21:26 אלן שיין, יושבת ראש עמותת מ.מ.ש.    חוגים לתינוקות ואימהות  
19/12/2001 09:00 אורית    יסמין, נשמע לי כמו עוד דרך חכמה להוציא כסף מהורים טריים. לת  
19/12/2001 15:06 תיתי    אלן, אהבתי לקרוא מה שכתבת כאן! לת  
19/12/2001 16:43 ענת ב    ב"הורים וילדים" של אוקטובר התפרסמה כתבה בנושא חוגים להורים ותינוקות  
19/12/2001 20:19 דיאנה    ענת איפה ברעננה? (לת)  
19/12/2001 20:47 ענת ב    סליחה, סליחה, התכוונתי ל"מפגשים", זה בכפ"ס, נכון? (ל"ת)  
19/12/2001 21:53 דיאנה    אכן... ואני קיוויתי לגלות מקום חדש קרוב לבית (לת)  
18/12/2001 17:40 ורה שמפוצ'יק לקששקשים לתינוק
18/12/2001 18:40 עידית    ורה הקשקשים שיש לתינוק  
18/12/2001 20:46 תיתי    אחר התייעצות עם רופא העור המשפחתי...  
18/12/2001 17:30 חנה פחד מזרים בגיל 3 וחצי חודשים הייתכן ?-
18/12/2001 18:17 מירה נ.    לחנה  
18/12/2001 19:57 יהודית    מוכר וידוע  
18/12/2001 20:37 דפנה*    תנסו לשים את עצמכן במקומם  
18/12/2001 21:13 ענת_AB    תופעה מוכרת שעוברת  
19/12/2001 07:42 רותם א.    ענת, תספרי לי קצת על הלילה שלכם שאני לא אחשוב שאני המטורפת היחידה...  
19/12/2001 08:07 אורית    רותם, גם אנחנו אוטוטו בני 5 חודשים ורק עכשיו התחיל בכי מזרים הפעם הראשונה היתה אצל הרופא...  
19/12/2001 09:01 Efrat_L    גאיה בת 6.5 חודשים,  
19/12/2001 20:18 ענת_AB    רותם, הלילות הפכו לסיוט  
19/12/2001 21:40 רותם א.    ענת, בדיוק אותו הדבר קרה אצלנו  
19/12/2001 23:06 ענת ב    לא רוצה לייאש אתכן, אבל אצלינו זה עדיין כך בגיל תשעה חודשים (ל"ת)  
18/12/2001 17:28 מאי חזה נפול בביל 25
18/12/2001 17:28 מאי    בגיל 25 התכוונתי (ל"ת)  
18/12/2001 21:28 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    החזה נופל (או לאו) ללא קשר עם ההנקה - אם כי כל שד מתכונן להנקה אפילו אם האם לא מיניקה בסוף. (ל"ת)  
18/12/2001 22:43 אמא לתאומות    ועל זה יש בדיחה...  
19/12/2001 13:50 XXX    אחרי שהפסקתי גלולות וירדתי 3 קילו, גם שלי לא משהו... בלי להיות בהריון אפילו... (ל"ת) סתם לנחם אותך  
21/12/2001 00:09 רותי קרני הורוביץ    משקיות שוקו מרוקנות למחצה לקרטוני חלב בלילה אחד  
18/12/2001 17:25 מירה נ. שאלה לתמי (מנס ציונה)
18/12/2001 21:35 המסעדה הניידת    יועצת הנקה ומפגשי ליגת לה לצ'ה  
19/12/2001 00:50 מירה נ.    היתי במפגש לה לצ'ה,לא חושבת שהיתה שם יועצת הנקה מוסמכת  
19/12/2001 10:18 תמי    מירה היי, יש לי שם שאלן נתנה,  
19/12/2001 15:24 מירה נ.    לתמי,תודה על העצות, אצל דוריס אין תשובה,אולי בכל זאת אני אתקשר לשרית מלה לצ'ה  
18/12/2001 17:19 ענת מחיפה קורס הכנה ללידה בחיפה
18/12/2001 19:48 ריש    סובבי את הסוויץ'  
18/12/2001 21:38 המסעדה הניידת    הדי הרפז. אני אמנם לא מהאזור אבל שמעתי המון טובות עליה. המס' ב144. ל"ת  
18/12/2001 21:56 איריס הדס    ריש חמדתי, מה את עוד עושה פה??? - ל"ת  
18/12/2001 22:09 ריש    למה איזה אופציות אחרות יש לי???.. - ל"ת  
19/12/2001 07:44 רותם א.    גם אני ממליצה על הדי. היא נהדרת. לא עברתי אצלה קורס אבל קבלתי את עזרתה הטובה והנדיבה בהנקה. (ל"ת.)  
19/12/2001 09:28 קטי    הדי מ-ק-ס-י-מ-ה !!! (לת)  
19/12/2001 12:36 ענת מחיפה    לריש - תודה ! ל"ת  
20/12/2001 00:53 רותי קרני הורוביץ    הטלפון של הדי הרפז הדי 8257011 -04, ומצטרפת להמלצות. הדי היא אוצר של ידע וחוכמה חמה וגם IBCLC (ל"ת)  
19/12/2006 12:26 אהובה הילה חן    **לענת מחיפה - ממליצה בחום על אטי כץ מחיפה ***  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש