פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  272   271   270   269   268   267   266   265   264   263   262   261   260   259   258   257   256   255   254   253    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

24/8/2001 11:36 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית שאלה ליולדות הטריות בנושא חיסון הפטיטיס B
25/8/2001 23:31 ליסה    טובה - לא שכחתי אך עדיין אין לי תשובה. בטיפות חלב לפי דיווחים שמגיעים אלי בד"כ לא יודעים במה מדובר בחיסון צהבת B ותימראסל. ל"ת  
26/8/2001 09:07 ענת ב    צודקת ליסה - בטיפת חלב לא מודעים כלל לעניין  
26/8/2001 10:56 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תודה בינתיים ליסה, וענת:  
26/8/2001 12:05 ענת ב    טובה, האם ההתרוצצות הניבה פרי? גם אני סירבתי, אבל אף אחד לא נלחץ עדיין... (ל"ת)  
26/8/2001 14:43 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ענת, אין לי מושג, הלכתי הביתה...  
26/8/2001 14:56 ענת ב    טובה, לכך יש פתרון פשוט - הגידו "לא" לחיסון בבית החולים (ל"ת)  
26/8/2001 16:42 עדה    טובה, פשוט אל תחסני בבית החולים  
26/8/2001 17:15 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תודה! (לת)  
24/8/2001 11:14 הדס חוויות מהמחלקה הסגורה
24/8/2001 11:23 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    היי הדס!  
24/8/2001 11:53 אורית    הדס, אכן הפורום כ"כ ממכר שכבר קשה בלעדיו.  
24/8/2001 14:39 כרמית.שד    להדס  
24/8/2001 14:43 ענת ב    שבת שלום ומנוחה, הדס! (ל"ת)  
24/8/2001 18:30 ענבר    הדס, טוב לשמוע את קולך! (ל"ת)  
24/8/2001 18:32 רונה    שבת שלום שכנה.. חושבת עלייך  
25/8/2001 15:21 שרון    הדס, ואם את צריכה משהו...אשמח לעזור. לת  
26/8/2001 07:20 ליא    לד"ר בר והדס יקרה- אם כבר יש לך קצת זמן פנוי ואת רוצה להיות עסוקה, אני אנצל את זה לשאלה אלייך בנוגע לצלקת של הקיסרי  
26/8/2001 09:22 ענת ב    הי ליא, כמה עצוב שהצלקת מציקה...  
26/8/2001 16:38 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    האם יש תכשיר פלא למריחה על הצלקת?  
26/8/2001 18:17 הדס    ליא - לגבי הסיליקון והצלקת  
26/8/2001 18:17 הדס    ליא - לגבי הסיליקון והצלקת  
27/8/2001 01:22 ליא    טובה- תכשיר הפלא  
27/8/2001 15:00 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תודה ליא!  
24/8/2001 05:29 מיכל קשיים בהרדמות אצל תינוק
24/8/2001 16:44 אלן שיין    מעבר קשה  
24/8/2001 16:46 ריש    שיבושים וסדרי עולם חדשים  
24/8/2001 18:59 איריס הדס    מיכל, גם אני כמוך  
25/8/2001 06:07 מיכל    תודה לכל המעודדות  
25/8/2001 23:35 ענת ב    מיכל, אם את עדיין פה...  
25/8/2001 23:41 ליסה    יכול להיות קשר בין צמיחת שיניים לבעיות שינה מתמשכות, בפרט אם הילד רגוע בשעות היום...  
24/8/2001 01:13 אמא של נועה שאלה לטובה קראוזה בעינייני קקי.....
24/8/2001 10:15 דנה    לי זה נשמע נורמאלי-  
24/8/2001 11:02 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    היי אמא של נועה,  
24/8/2001 12:11 שירלי    שאלה לטובה לגבי תמ"ל צמחי לעומת תמ"ל חלבי  
25/8/2001 09:42 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    צמחי וחלבי  
25/8/2001 11:45 שירלי    טובה, אז את בעצם ממליצה לי להעסיר אותו לחלבי?  
25/8/2001 18:16 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    עקרונית כן, אבל...  
24/8/2001 00:47 אמא אחת התחלת מוצקים
24/8/2001 10:58 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    היי אמא אחת,  
24/8/2001 15:48 שירלי    לטובה - שאלה לגבי מוצקים וסיפור!  
24/8/2001 18:28 ענבר    ועוד שאלה (אופס, שאלות...) על מוצקים  
25/8/2001 09:52 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    עוף בלימון  
25/8/2001 20:46 ענבר    תודה טובה (ל"ת)  
25/8/2001 21:50 ענת ב    מנצלת את הכותרת כדי להודיע שהדר טעמה היום לראשונה משהו אחר מחלב אם  
26/8/2001 00:01 דיאנה    מזל טוב להדר על הרחבת התפריט!  
26/8/2001 09:32 ענת ב    תודה, דיאנה יקירתי,  
28/8/2001 03:15 ענבר    ענת ב, האמנם  
24/8/2001 00:39 עמית לפני שבוע וחצי ילדתי בת מקסימה וחמודה
24/8/2001 10:08 דנה    עמית,מזל-טוב! מחכים לסיפור הלידה. ל"ת  
24/8/2001 10:54 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מזל טוב עמית! מקווה שהיתה לידה קלה, מצפים לסיפור ובינתיים הרבה הנאה, אושר ועושר! (לת)  
24/8/2001 18:29 ענבר    לעמית ןלבת - מזל"ט! (ל"ת)  
25/8/2001 02:03 רותי קרני הורוביץ    מזל טוב מאד עמית, ופוסטפרטום קל!  
25/8/2001 23:09 ענת ב    מזל טוב עמית, הרבה אושר והנאה (ל"ת)  
23/8/2001 23:12 יעל עגלת פג ונציה
24/8/2001 00:36 ענת_AB    אפשר להשיג במחיר של 1300 ש"ח ברשתות הגדולות זה עולה יותר  
24/8/2001 12:17 ליאת מ    בטוב לי ברעננה זה עולה 1390 ש"ח  
25/8/2001 02:05 רותי קרני הורוביץ    נסי את 'ונציה' במנוע החיפוש, לפחות ארבעה דיונים נערכו באחרונה (ל"ת)  
23/8/2001 22:49 מיכל תודה רבה על המידע המעודד!
23/8/2001 22:51 כרמית.שד    לא לעשות פעילות פיזית (בצחוק!)  
24/8/2001 10:53 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מיכל, חפשי את הערך "בחילות" במנוע החיפוש  
25/8/2001 15:28 שרון    כמוני כמוך  
23/8/2001 21:22 רונה שלום לכולן. מחר אנחנו הולכים לסיור בחדר לידה באסף הרופא. אני מקווה לזכור לרשום הכל כך שאדווח לכן מחר. ל"ת
24/8/2001 14:41 כרמית.שד    נו... רונה- מה עם העדכון, במיוחד פתחתי את המחשב עכשיו!  
25/8/2001 07:54 רונה    כרמית כתבתי מגילה על הסיור בעמוד הבא ל"ת  
23/8/2001 20:18 דנה הודעה אחרונה חביבה בקשר למפגש שלנו-
23/8/2001 20:30 דנה    גאונה שכמותי,שכחתי ללחוץ על הsend... עכשיו שלחתי את המייל. ל"ת  
23/8/2001 21:54 דנה    כרמית-קיבלתי עכשיו הודעה במייל שלי ש-  
23/8/2001 22:43 כרמית.שד    לדנה  
23/8/2001 23:17 רויטל    לכרמית - כמוני כמוך, את לא תהיי הדביבונית היחידה במפגש. ל"ת  
24/8/2001 10:31 דנה    כרמית-שלחתי לך למייל החדש.ל"ת  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש