פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
30/4/2003 22:43
מרב ב
מאת:
אני הנקתי בלי שום תופעות לוואי (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
30/4/2003 22:53
אני עדיין עם פה כואב, אחרי 3 זריקות הרדמה היום,
-
ליאתיתי
30/4/2003 23:15
ביררתי במכון הטרטולוגי - אין בעיה (ל"ת)
-
צורית
30/4/2003 23:48
ליאתיתי יקירתי- 3!!! זריקות? מה את אנרג'ייזר? ( בטח שכן..) (ל"ת)
-
שרי
1/5/2003 09:14
אויש, שרי, ממל'ה, ממש אבל ממש לא!
-
ליאתיתי
1/5/2003 09:41
אוף, ליאתיתי- גם לי היו 3 זריקות בפעם אחת
-
צורית
1/5/2003 10:02
תודה לכל הבנות על התשובות!!! (ל"ת)
-
ז'אנה
1/5/2003 10:51
צורית יקרה, תודה רבה!
-
ליאתיתי
1/5/2003 14:01
ז'אנה, אין בעייה בכלל, וליאתיתי, הזכרת לי למה רופא השיניים שלי לא ראה אותי כבר שנה וחצי
-
ענת ב
1/5/2003 14:40
ענת, נורא מוזר
-
תיתי
1/5/2003 14:45
ענת- ויי זמיר!
-
ליאתיתי
1/5/2003 15:55
תיתי, הדפסתי ואקח איתי בפעם הבאה שאלך לרופא...
-
ענת ב
1/5/2003 22:43
ענת, ליסטרין?שו הדא? (ל"ת)
-
נירה
1/5/2003 23:00
ליסטרין
-
תיתי
1/5/2003 23:24
תיתי, תודה! מותר בהנקה? ועוד שאלה...
-
נירה
1/5/2003 23:45
מותר בהנקה, כי לא בולעים, רק שוטפים
-
תיתי
2/5/2003 00:07
תיתי, תודה רבה! ממש עשית לי חשק... (-: (ל"ת)
-
נירה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש