פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/4/2003 22:43 מרב ב מאת:
אני הנקתי בלי שום תופעות לוואי (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/4/2003  22:53 אני עדיין עם פה כואב, אחרי 3 זריקות הרדמה היום, - ליאתיתי
30/4/2003  23:15 ביררתי במכון הטרטולוגי - אין בעיה (ל"ת) - צורית
30/4/2003  23:48 ליאתיתי יקירתי- 3!!! זריקות? מה את אנרג'ייזר? ( בטח שכן..) (ל"ת) - שרי
1/5/2003  09:14 אויש, שרי, ממל'ה, ממש אבל ממש לא! - ליאתיתי
1/5/2003  09:41 אוף, ליאתיתי- גם לי היו 3 זריקות בפעם אחת - צורית
1/5/2003  10:02 תודה לכל הבנות על התשובות!!! (ל"ת) - ז'אנה
1/5/2003  10:51 צורית יקרה, תודה רבה! - ליאתיתי
1/5/2003  14:01 ז'אנה, אין בעייה בכלל, וליאתיתי, הזכרת לי למה רופא השיניים שלי לא ראה אותי כבר שנה וחצי - ענת ב
1/5/2003  14:40 ענת, נורא מוזר - תיתי
1/5/2003  14:45 ענת- ויי זמיר! - ליאתיתי
1/5/2003  15:55 תיתי, הדפסתי ואקח איתי בפעם הבאה שאלך לרופא... - ענת ב
1/5/2003  22:43 ענת, ליסטרין?שו הדא? (ל"ת) - נירה
1/5/2003  23:00 ליסטרין - תיתי
1/5/2003  23:24 תיתי, תודה! מותר בהנקה? ועוד שאלה... - נירה
1/5/2003  23:45 מותר בהנקה, כי לא בולעים, רק שוטפים - תיתי
2/5/2003  00:07 תיתי, תודה רבה! ממש עשית לי חשק... (-: (ל"ת) - נירה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש