|
1/5/2003 14:45
|
ליאתיתי
|
מאת:
|
|
ענת- ויי זמיר!
|
כותרת:
|
אז מישהו עירבב לך את עצבים? לפחות רק בפה. שלי מעורבבים באופן כללי...(: איזה קטע מוזר. וכן, גם אצלי זה ביקור אחרי שנתיים, אבל מרוב היסטריה אני כזו ילדה טובה: חוט, צחצוח מהסרטים, הכל, רק לא להגיע לשם יותר מדי. ותודה - אני מרגישה יותר טוב חוץ מהשן שלי שהחליטה לכאוב. מסכנה, בטראומה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|