|
14/5/2003 10:15
|
איריס
|
מאת:
|
|
תגובה באיחור ללימור מקווה שתראי
|
כותרת:
|
הי לימור ממליצה לא למדוד לחץ דם בבית, המכשירים הביתיים אינם מדוייקים. מה שחשוב בקשר ללחץ דם זה הערך התחתון ככל שהוא יטפס לכיוון ה- 100 את בבעיה. בנתיים ערכים ממש סבירים להריון. מה שחשוב לעקוב על רמת החלבון בשתן ןמגמת עלייה. עדיין חוקרים את הסיבות לרעלת. היום יותר נוטים למצוא קשר בין בעיות בדם לרעלת. אני ילדתי בקיסרי. פג. הכל בסופו של דבר בסדר. אם את בידיים טובות מבחינה רפואית, אז אין לך מה לדאוג. אגב מי הרופא שלך?
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|