פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/5/2003 10:15 איריס מאת:
תגובה באיחור ללימור מקווה שתראי כותרת:
הי לימור
ממליצה לא למדוד לחץ דם בבית, המכשירים הביתיים אינם מדוייקים.
מה שחשוב בקשר ללחץ דם זה הערך התחתון ככל שהוא יטפס לכיוון ה- 100 את בבעיה. בנתיים ערכים ממש סבירים להריון. מה שחשוב לעקוב על רמת החלבון בשתן ןמגמת עלייה. עדיין חוקרים את הסיבות לרעלת. היום יותר נוטים למצוא קשר בין בעיות בדם לרעלת. אני ילדתי בקיסרי. פג. הכל בסופו של דבר בסדר. אם את בידיים טובות מבחינה רפואית, אז אין לך מה לדאוג. אגב מי הרופא שלך?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/5/2003  21:55 לימור יקרה - שרי 2
7/5/2003  21:57 לימור שלום, אם לא אישפזו אותך - marcy g
7/5/2003  22:17 היי לימור - שרונה
7/5/2003  23:19 רעלת הריון - ריש
8/5/2003  09:44 בנות נפלאות - לימור
8/5/2003  10:04 מה שאני יודעת - כרמית_מ
8/5/2003  10:09 מנסיוני כאחת שהיתה לה רעלת - איריס
8/5/2003  16:04 שאלה לאיריס-בנוגע ללחץ דם - לימור
8/5/2003  19:21 שלחתי לך כתבה ישירות למייל ואני מוסיפה עבור כולם רק את סיומה בה כמובן מצוטטת רותי שלנו - נירית שפירא
8/5/2003  23:59 נירית, - ריש
9/5/2003  09:42 הי נירית, גם אני רוצה לראות את הכתבה, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
9/5/2003  22:49 נירית- תודה - לימור
17/5/2003  18:18 איריס- תודה! ועוד שאלה.... - לימור


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש