|
20/5/2003 14:50
|
אוריתה
|
מאת:
|
|
דובה יקרה, ברוכה השבה! ובקשר להנקה, נדמה לי שקראתי תגובה של ד"ר ליבוביץ באחד הדפים
|
כותרת:
|
האחרונים (מצטערת שלא הבאתי לינק), ונדמה לי שהיא יעצה בעניין הנשיכות, לוודא שהתינוק פותח פה גדול כדי לאחוז בפטמה. כך יהיה לו קשה לנשוך. ד"ר ליבוביץ, אם טעיתי או לא דייקתי, עמך הסליחה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|