|
20/5/2003 15:11
|
רותמית
|
מאת:
|
|
לדובה לגבי הלילות
|
כותרת:
|
למה לא לערב את אבי הילדה? אני מניחה שהיא כבר מבינה מה שאומרים לה, ולכן אפשר להסביר שהולכים לישון עם אבא, וגם נרדמים איתו כשמתעוררים בלילה. זה בטח לא ימצא חן בעיניה בהתחלה והיא תביע את מחאתה בקולניות, אבל אם היא בזרועותיו, לידו, אז לדעתי זה סביר. מהודעותיך נראה שיש קשר מצוין ביניהם - הרחיבו אותו גם ללילה. בגילה גם נראה לי שאת יכולה לבחון צמצום הנקות לשם אוכל (ע"פ תחושתך האם זה בשביל לאכול או בשביל להירדם). אנחנו התחלנו תהליך כזה עם נדב בגיל שנה, וכשלא בוקעות שיניים הלילות מאוד סבירים (פתאום נזכרתי שבוקעות לכם כרגע - האם כשלא, הלילות בסדר?)
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|