פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/5/2003 15:11 רותמית מאת:
לדובה לגבי הלילות כותרת:
למה לא לערב את אבי הילדה? אני מניחה שהיא כבר מבינה מה שאומרים לה, ולכן אפשר להסביר שהולכים לישון עם אבא, וגם נרדמים איתו כשמתעוררים בלילה. זה בטח לא ימצא חן בעיניה בהתחלה והיא תביע את מחאתה בקולניות, אבל אם היא בזרועותיו, לידו, אז לדעתי זה סביר. מהודעותיך נראה שיש קשר מצוין ביניהם - הרחיבו אותו גם ללילה. בגילה גם נראה לי שאת יכולה לבחון צמצום הנקות לשם אוכל (ע"פ תחושתך האם זה בשביל לאכול או בשביל להירדם). אנחנו התחלנו תהליך כזה עם נדב בגיל שנה, וכשלא בוקעות שיניים הלילות מאוד סבירים (פתאום נזכרתי שבוקעות לכם כרגע - האם כשלא, הלילות בסדר?)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/5/2003  14:34 היי דובונת יקרה, - שרון א.
20/5/2003  14:50 דובה יקרה, ברוכה השבה! ובקשר להנקה, נדמה לי שקראתי תגובה של ד"ר ליבוביץ באחד הדפים - אוריתה
20/5/2003  14:53 לשרון א' - דובת גריזלי
20/5/2003  15:08 ברוכה השבה. ברוכים השבים. - תמי
20/5/2003  15:33 דוב יקרה - אין לי כעת עצות איך מברכת אותכם עם שובכם. (ל"ת) - יסמין
20/5/2003  16:20 הי דובה יקרה - פולינה
20/5/2003  16:32 רגע, שכחתי משו (בעניין גמ"ל)... - פולינה
20/5/2003  17:55 דובה- ברוכה הבאה. ולפולינה- יש אפשרות לכתוב באותיות יותר גדולות ושחורות בפורום - לירון
20/5/2003  18:22 היי! ברוכים החוזרים!!! - גילי אבישי
20/5/2003  20:23 הי דובה, עכשיו כשאני קוראת את הודעתך אני מרגישה שבאמת חסרת לנו... - נירה
20/5/2003  20:24 לירוני - איך עכשיו??? (אומרים לי - אני עושה...) (ל"ת) - פולינה
20/5/2003  21:09 ברוכים החוזרים !!! חסרת פה מאד. ואוף טופיק למי שכותבת לי מיילים לעבודה ולא נענית - אני בבית, יואב עם חום. (ל"ת) - זהר
20/5/2003  21:42 אוי זהר! מה קרה? אוי. (ל"ת) - תמי
20/5/2003  23:05 דובה יקרה - נועה
20/5/2003  23:15 פולינה- קיויתי בשבילך שאחרי הגמ"ל הלילות יותר רגועים - צורית
21/5/2003  00:11 דובה יקרה... - שרי
21/5/2003  01:32 קראתי בעיניין רב, והצטערתי שבעיית ההנקה נמשכת. - ד"ר ליבוביץ
21/5/2003  09:34 דובה יקרה מאוד, ברוך שובך, טוב שחזרת אלינו, התגעגעתי... (ל"ת) - אסנת ש.
21/5/2003  10:10 בקשר לשידוך לגיסתך... - שרון א.
21/5/2003  12:35 לד"ר ליבוביץ, לפולינה ולכל העוזרות לי במשבר ההנקה; כמובן גם לשרון א' השותפה לצרה - דובת גריזלי
21/5/2003  12:39 תודה לגילי, לתמי, לאוריתה, ללירון, לנירה, לרותמית, לאסנת ש' ולכל המברכות! - דובת גריזלי
21/5/2003  12:42 תשובה וברכות חמות לנועה - דובת גריזלי
21/5/2003  13:18 גריזלית יקרה, ברוכה השבה! - איריס גוב
22/5/2003  12:34 ברוכים השבים! - עדה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש