פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/5/2003 14:24 ארזית מאת:
חמודות אתן :) - תודה. כנראה באמת אבקש ממנה לבוא. אני בטוחה שנסתדר. (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
21/5/2003  11:37 ומוסיפה שאלה (בעצם שתים) בקשר לעיסוי - מעסה
21/5/2003  11:49 מעסה יקרה! לא עם שמן נבט החיטה! - ארזית
21/5/2003  12:18 שמן נבט החיטה מעודד גדילת פטריה בנרתיק! (ל"ת) - שין
21/5/2003  12:20 אכן מחשש לפטריה - צורית
21/5/2003  12:58 סתם מזכירה את עצמי - תענו קצת!! :) (ל"ת) - ארזית
21/5/2003  13:29 לארזית- - הללי
21/5/2003  13:34 ארזית יקרה - ליאתיתי
21/5/2003  14:19 ליאתיתי צודקת - נועה
21/5/2003  14:39 תודה לכולן, וארזית - סליחה. - המעסה
21/5/2003  15:14 שוב למעסה - צורית
21/5/2003  16:10 צורית - תודה על האינפורמציה. מקוה שזה לא זה, אבל אנסה לעבור לשמן שקדים. (וליוגורט???) (ל"ת) - המעסה
21/5/2003  16:47 לא כל יוגורט מתאים לטיפול בקנדידה - הריונית
21/5/2003  16:52 ארזית - הריונית
21/5/2003  17:59 תודה הריונית :) (ל"ת) - ארזית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש