פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
21/5/2003 16:10
המעסה
מאת:
צורית - תודה על האינפורמציה. מקוה שזה לא זה, אבל אנסה לעבור לשמן שקדים. (וליוגורט???) (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
21/5/2003 11:37
ומוסיפה שאלה (בעצם שתים) בקשר לעיסוי
-
מעסה
21/5/2003 11:49
מעסה יקרה! לא עם שמן נבט החיטה!
-
ארזית
21/5/2003 12:18
שמן נבט החיטה מעודד גדילת פטריה בנרתיק! (ל"ת)
-
שין
21/5/2003 12:20
אכן מחשש לפטריה
-
צורית
21/5/2003 12:58
סתם מזכירה את עצמי - תענו קצת!! :) (ל"ת)
-
ארזית
21/5/2003 13:29
לארזית-
-
הללי
21/5/2003 13:34
ארזית יקרה
-
ליאתיתי
21/5/2003 14:19
ליאתיתי צודקת
-
נועה
21/5/2003 14:24
חמודות אתן :) - תודה. כנראה באמת אבקש ממנה לבוא. אני בטוחה שנסתדר. (ל"ת)
-
ארזית
21/5/2003 14:39
תודה לכולן, וארזית - סליחה.
-
המעסה
21/5/2003 15:14
שוב למעסה
-
צורית
21/5/2003 16:47
לא כל יוגורט מתאים לטיפול בקנדידה
-
הריונית
21/5/2003 16:52
ארזית
-
הריונית
21/5/2003 17:59
תודה הריונית :) (ל"ת)
-
ארזית
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש