|
16/10/2003 22:31
|
סאלוש
|
מאת:
|
|
עניין של טעם כנראה
|
כותרת:
|
אני לא חושבת שבנושא כזה יש טעם "לשכנע" או משהו כזה. מהרגע שקראתי את זה, זה כל כך עשה לי קליק, כל כך היה ברור לי שזה מתאים לי, ולא עשיתי את זה קודם (לנשק) פשוט כי לא חשבתי על זה. קורה. עכשיו זה נראה לי טבעי ביותר.
אני מכבדת את דעתכן שזה לא מתאים.
ורק לאיריס - אני חושבת שבגיל הינקות, כל ההנאה אפשר לקרוא לה הנאה מינית, זה אותו סוג של הנאה כשמשהו נכנס להם לפה (איפה קראתי את זה?!). המילה המקורית, ארוס, פרושה בכלל האהבה לחיים (סליחה אם אני לא מדייקת, אבל זו מילה מאוד כללית ולא רק ל"סקס" כמו שהיום מקובל להשתמש). ככה שנראה לי שזה בהחלט לא כמו מין אורלי של מבוגרים.
וליאתיתי - נחמד לשמוע שהוספתי משהו לתפריט :) אני דיברתי על החיבור של השפתיים החיצוניות, מעל הדגדגן.
לגבי בנים, וואלה לא יודעת... אין לי ספק שהייתי מנשקת, אבל לא יודעת עד איזה גיל.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|