פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/10/2003 22:48 דניאלה מאת:
נירה - קצת מחשבות כותרת:
איברי המין של תינוקות ושל פעוטות אינם מיניים, ע"פ פרויד, עד גיל 3 בערך. עד אז מה שהם חווים כחוויה אירוטית (שוב, ע"פ פרויד), זה את ההנקה. וגיל שלוש או קצת קודם הוא גיל מקובל לגמילה מחיתולים, מה שמקטין משמעותית, אני חושבת, את המגע היומיומי שלי כאמא עם האיזור הזה (נראה לי, עוד לא מנסיון כי בני עוד לא בן 9 חודשים).

אם מזדמן לי לנשק את האיזור הזה, זה כי הוא נקרה על דרכי באותו הרגע, כמו שיכול היה להיקרות על דרכי כל איזור בגופו של יונתן. האיזור הזה נראה בעיני לחלוטין לא מיני כרגע (ואני מניחה שימשיך להיראות כך עד שיתחיל לאונן, מתי זה קורה, גיל שלוש בערך?). כלומר, כל העניין נראה לי פשוט טבעי וזורם, לא חשבתי באופן מודע על כך שאני כן-או-לא הולכת לנשק אותו.

ואם הוא ירצה לנשק אותי במיצי? לא יודעת, נראה לי שנחצה את הגשר הזה כשנגיע אליו. אני אמשיך לחשוב על זה ואולי יהיה לי עוד מה לכתוב.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/10/2003  22:16 לא משתמשת - דניאלה
14/10/2003  22:19 בשביל מה זה טוב? (ל"ת) - עוד מדווחת
14/10/2003  22:20 הסבון האינטימי - א
14/10/2003  22:20 ולדניאלה - עוד מדווחת
14/10/2003  22:22 דניאלה נורא הצחקת אותי!!! מיצי.... :-) ולעוד מדווחת זה אמור להיות מותאם יותר מבחינת החומציות-בסיסיות של האיזור. (ל"ת) - קצת מתביישת היום
14/10/2003  22:24 עוד מדווחת- - קצת מתביישת היום
14/10/2003  22:26 קצת מתביישת - דניאלה
14/10/2003  22:28 אני קראתי שיש הבדל בחומציות, ולדניאלה לגבי שמות - סאלוש
14/10/2003  22:33 הסבר לגבי הפדים - עוד מדווחת
14/10/2003  22:44 לפי מה שאני קראתי איפשהו - ליאתיתי
14/10/2003  22:47 כשאני לא משתמשת בסבון כזה יש לי יותר הפרשות ופחות נעים לי... (ל"ת) - מתביישת אחרת
14/10/2003  22:51 ליאתיתי - לגבי ניגוב... ולגבי הכר חיידקים - סאלוש
14/10/2003  22:52 ואללה השכלתי מהדיון, ולסאלוש - neon
14/10/2003  23:04 נאון - לדעתי לא מאוחר לבת - סאלוש
14/10/2003  23:07 אה, ונאון - לגבי החומציות, ולגבי שמן נבט חיטה - סאלוש
14/10/2003  23:16 אני משתמשת בלקטופיל - במבי
14/10/2003  23:17 לקטופיל פמינה! זה השם! :) גם אני אוהבת (למקרים הנדירים שצריך) (ל"ת) - סאלוש
14/10/2003  23:37 דניאלה את הורסת !!! גם אני לא משתמשת - זהר
15/10/2003  00:20 לסאלוש - neon
15/10/2003  01:09 על סבוני מיצי ועל פדים וטמפונים - שבית
15/10/2003  05:13 ליגיניה למיצי שלי - annat
15/10/2003  05:16 ועוד משהו, וכמובן סחה לדניאלה ולסאלוש בעניין נישוקים - annat
15/10/2003  07:24 לא משתמשת. מספיק שטיפה ידנית באמבטיה (ל"ת) - שרה
15/10/2003  08:08 בעניין הנשיקות - דניאלה
15/10/2003  09:27 גם אני בלקטופיליות - ורד
15/10/2003  09:45 PH של סבונים רבים רגילים לגוף הוא 5.5. וזה חומצי - דוידה
15/10/2003  09:57 דני וכולן - כמה חבל שאנחנו מתביישות בגוף שלנו. - רוניתה
15/10/2003  10:00 בעניין הנשיקות, - נירה
15/10/2003  10:02 ורוניתה, הוצאת לי את המילים מהפה!! תודה... (-: (ל"ת) - נירה
15/10/2003  10:02 ובאותו ענין - המלצה על הופעה - רוניתה
15/10/2003  10:10 שם חלופי, באדיבות אגי משעול - ורד
15/10/2003  10:10 סאלוש, בתחתונים אין פלסטיק מלמטה שסותם הכל - עוד מדווחת
15/10/2003  10:16 ורד, ממש לא חייבים להגיע לקצה. יש גם אמצע הדרך שנעימה גם לנו וגם לסביבה... P-: - נירה
15/10/2003  12:15 שאלות ותשובות - סאלוש
15/10/2003  12:32 תשובות לסאלוש... - נירה
15/10/2003  12:45 טוב, לא התכוונתי ככה סתם מסריח ביומיום - ורד
15/10/2003  12:52 ואפרופו ההבדל בין בנים לבנות... - נירה
15/10/2003  12:55 ורד, הבנתי. ונירה - גם כן - סאלוש
15/10/2003  13:09 אבל סאלוש- אי אפשר לאהוב בלי לנשק? - נירה
15/10/2003  13:34 חומציות הנרתיק וזיהומים לא עלינו ובכלל - דוידה
15/10/2003  14:06 נירה - דניאלה
15/10/2003  14:10 וסאלוש - דניאלה
15/10/2003  14:19 אז דניאלה, - נירה
15/10/2003  14:21 ובקשר לטוסיק, - נירה
15/10/2003  14:48 דוידה - אז כנראה האינטואיציה שלי לגבי התחתוניות נכונה ("המקום לא נושם" בגללן)... (ל"ת) - עוד מדווחת
15/10/2003  15:16 בונה, דיון מדליק לאללה. ויש לי שאלה לגבי תחבושות, אם אנחנו כבר כאן - annat
15/10/2003  15:59 את הכנפיים מקפלים מתחת לתחתונים ולא מעליהם... (ל"ת) - סיס
15/10/2003  17:28 נירה, נשמע לי שההתיחסות שלך לנושא - פשוט אחלה! - סאלוש
15/10/2003  23:55 נירה - דניאלה
16/10/2003  00:24 לא משתמשת בסבון בכלל - רינת של עידן
16/10/2003  00:32 ותוספת מיוחדת לורד על ריחות גוף - אבל לא רק - רינת של עידן
16/10/2003  08:16 באמת דניאלה? - נירה
16/10/2003  09:08 סאלוש יקירתי, אני עם נירה.... - אסנת ש.
16/10/2003  17:06 דעתי כדעתן של נירה ואוסי, - איריס גוב
16/10/2003  20:47 תשמעו משהו חשוב בקשר לדאודורנט - מצאתי - annat
16/10/2003  21:23 רגע... האם אנחנו כולנו מדברות על אותו אזור? - ליאתיתי
16/10/2003  22:31 עניין של טעם כנראה - סאלוש
16/10/2003  22:56 ועוד משהו לנירה - דניאלה
16/10/2003  23:31 סאלוש - שבית
17/10/2003  03:05 היי! איזה דיון מעניין היה כאן. חבל שרק עכשיו הגעתי לקרוא. אבל מאד נהניתי מכולכן. אשמח אם אורית גודקאר תוסיף את דעתה לדיון בכלל וגם להודעה הנ"ל. (קצת ארוך) - קצת מתביישת מלפני יומיים.
17/10/2003  09:16 גם אני אשמח לשמוע את דעתה של אורית... (ל"ת) - אסנת ש.
17/10/2003  10:15 דניאלה, כתבת יפה! ולשביתוש - סאלוש
17/10/2003  11:20 סאלוש, מאוד לא פשוט לי עם מה שאת אומרת - אסנת ש.
17/10/2003  13:20 אני עם אסנת... ועוד, - נירה
17/10/2003  16:02 אינטימיות - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
17/10/2003  17:40 המשך, לאסנת, נירה ולמתביישת (לאורית בסוף) - סאלוש
17/10/2003  18:21 ססאלוש יקרה, - נירה
17/10/2003  18:40 הבהרה ושאלה. לאורית ולכולן... - קצת מתביישת..
17/10/2003  21:55 נירה ומתביישת - סאלוש
18/10/2003  02:08 אני חייבת לציין שהדיון הזה ממש מקסים. הכוונה לאיך שאתן מחליפות דיעות שונות בכבוד ובסובלנות!!! (ל"ת) - קצת מתביישת
18/10/2003  08:51 נחת ונינוחות - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
18/10/2003  10:42 הי סאלוש - אסנת ש.
18/10/2003  13:12 אוסי! -אהבתי גם (אותך (:). רק מצטרפת בתשואות לכל המדהימות שכותבות כאן. מרגיש קצת כמו בית שוב, לא? (ל"ת) - ליאתיתי
18/10/2003  16:55 מתביישת יקרה - זהר
19/10/2003  13:22 מתביישת - אני עם אורית, ואסנת - התנצלות, וליאתיתי - סאלוש
19/10/2003  13:39 סאלוש יקירתי - אסנת ש.
19/10/2003  15:39 תודה לכל המגיבות ותודה על דיון יפה! (ל"ת) - מתביישת
20/10/2003  11:15 אסנת, תודה! אני לוקחת את מה שאמרת לגבי ההפרדה. (ל"ת) - סאלוש
22/10/2003  23:54 סאלוש, רק עכשיו ראיתי את הדיון, מצטערת על ההצטרפות המאוחרת, וגם למתביישת - ענבר
23/10/2003  15:49 ענבר, תודה על מה שכתבת לי, - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש