|
15/11/2003 20:53
|
גיא
|
מאת:
|
|
משרד הבריאות עדיין לא בדק את מטרנה וסימילאק
|
כותרת:
|
פרשת רמדיה:
קראתי את כל הכתוב בנושא כי גם אני האכלתי את בני הקטן ברמדיה צמחית
אבל.... לא ראיתי באף מקום שמשרד הבריאות לאחר הפרשה בדק את המוצרים האחרים מטרנה סימילאק וכו והוא מפרסם שבדקו אותם והם בסדר וההורים יכולים להיות רגועים....
פניתי למשרד הבריאות בפקס מייל וטלפונים אך לא קיבלתי תשובות...
נראה לי שהם לא בדקו את המוצרים האחרים והם לא מוכנים להודות בזה
לא נראה הגיוני לבדור את מטרנה וסימילאק שההורים יהיו רגועים???
מוזר מאד!!!!!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|