|
20/1/2002 20:13
|
אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת
|
מאת:
|
|
שינה משותפת והנקה
|
כותרת:
|
היי אימא, יש כמה דברים כאן שאני רואה. א) הצורך בך לא תמיד נובע מ"רעב". היא גם בוחנת אם לא נעלמת לה שוב. זו תופעה ידועה כאשר אנחנו חוזרות לעבודה או לימודים. ב) היא עדיין קטנה וחשוב מאוד החלב בשנה הראשונה לחיים. אז מיניקות או נותנות תמ"ל כי זה מה שבעצם מכיל את הכל עבור התינוקת. היא כנראה משלימה בלילה מה שחסר לך (מבחינת ,קרבה", חום הגוף, מגע, כיף, אוכל ועוד...) במשך היום. הנשנושים של המטפלת אולי באמת עדיין לא משביאים. אפשר לתת לה דיסה אולי עם החלב שלך. אפשר לנסות לתת את החלב בספל המיועד לתינוקות אם אכן היא אוחזת כבר טוב. הייתי מנסה לשכנע אותה להמשיך לינוק בינתיים.
זה גיל קשה - בין לבין - לגבי התזונה. אולי יש לטובה מה להוסיף?? בהצלחה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|