|
20/1/2002 21:15
|
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
|
מאת:
|
|
היי אמא של מיכמוך,
|
כותרת:
|
לא נראה לי שבערב מדובר על רעב, אלא על מה שאלן כתבה. מובן שחשוב לוודא שהקטנה אכלה במשך היום מספיק קלוריות כפי שצריך לגילה. אם היא חיונית ומתפתחת כרגיל וגם עולה במשקל, כנראה שהיא מקבלת מספיק קלוריות, וכדי לקבל מספיק אמא - היא עובדת שעות נוספות :)
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|