פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
14/3/2002 20:23
רויטל_ר
מאת:
הי עידית! אכן יש בטיפת חלב ב"מכבי":(הפעם עם תוכן)
כותרת:
בקרית אונו הקורס הבא יתקיים במאי, מדובר בערב אחד של 3-4 שעות במחיר של 45 ש"ח. אנחנו חשבנו להרשם, אם תירצו אני ארשום גם אתכם.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
14/3/2002 16:11
קורס עזרה ראשונה לתינוקות בטיפת חלב
-
לימור
14/3/2002 16:12
המשך
-
לימור
14/3/2002 16:25
אני עשיתי בשילב מול קניון איילון ברמת גן וחוץ מזה כתבו על זה המון פעמים תבדקי במנוע חיפוש(לת)
-
אמא של איה
15/3/2002 01:12
ב-מ.מ.ש. מארגנים עכשיו קורס של מ.ד.א. 20 שעות עם תעודה עם דגש על הטף. 3יתחיל באפריל-4 מפגשים, פרטים 2411 647 03 (ל"ת)
-
אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת
15/3/2002 11:24
אנחנו עשינו בבי"ח תה"ש. תבררי שם במועדון יולדות. קורס מעניין מאוד ומקיף-עזרה ראשונה בתינוקות והחייאת תינוקות. ל"ת
-
אור2
15/3/2002 12:08
אנחנו עשינו בממ"ש ואנחנו מאד מאד ממליצים
-
איילת1
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש