פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/3/2002 12:08 איילת1 מאת:
אנחנו עשינו בממ"ש ואנחנו מאד מאד ממליצים כותרת:
הקורס כולל מס' מפגשים שאצלנו היו בימי שישי כך שגם האבות הגיעו והשתתפו. יש הסבר מלומד מאד כולל התנסות על בובה והרבה תרגולת (שזה הכי חשוב). אפשר ורצוי להביא את האפרוחים (ולו כדי ללמוד איך למצוא אצלם דופק - וזה קשה)
ושלא נדע מצרות...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2002  16:11 קורס עזרה ראשונה לתינוקות בטיפת חלב - לימור
14/3/2002  16:12 המשך - לימור
14/3/2002  16:25 אני עשיתי בשילב מול קניון איילון ברמת גן וחוץ מזה כתבו על זה המון פעמים תבדקי במנוע חיפוש(לת) - אמא של איה
14/3/2002  20:23 הי עידית! אכן יש בטיפת חלב ב"מכבי":(הפעם עם תוכן) - רויטל_ר
15/3/2002  01:12 ב-מ.מ.ש. מארגנים עכשיו קורס של מ.ד.א. 20 שעות עם תעודה עם דגש על הטף. 3יתחיל באפריל-4 מפגשים, פרטים 2411 647 03 (ל"ת) - אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת
15/3/2002  11:24 אנחנו עשינו בבי"ח תה"ש. תבררי שם במועדון יולדות. קורס מעניין מאוד ומקיף-עזרה ראשונה בתינוקות והחייאת תינוקות. ל"ת - אור2


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש