פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/3/2002 00:27 עידית מאת:
חייבת לשתף אתכם בדיעה שלי על התינוכיס כותרת:
שהייתי בארץ בביקור, ויפעת הרצה על התינוכיס. ראיתי גם שהמון בנות משתמשות פה וזה כמובן הדליק לי נורה אדומה שכנראה זה טוב. אבל ארז להזכירכם היה גדול כבר והנסיון עליו במפגש נחל הנאה מרובה, ובסוף גם אני ניסיתי כדי לראות שלא מרגישים כאבי גב.
לי יש שלושה מנשאים שהאחרון נרכש פה במדאר קר עד משקל 12 ק"ג ואחרי 10 דקות איתו בטיסה האחרונה לארץ נשבר גבי. מה גם שתנוחת הפנים קדימה - ארז כמעט היה עם הפנים בריצפה. זוועה. ועלה הון.
בשבת האחרונה היה לי סוף סוף הזדמנות לנסות את התינוכיס (שלי גם ארוך יותר מהרגיל גם בגלל שאני רזה וגם בגלל שארז כבר גדול פיזית) הלכנו לסיור בטירה והבעל אמר יופי הנה ההזדמנות להראות לי שהקניה שלך שווה.
תוך שניות המנשא היה ארוז על הגוף שלי (עם השנים הקודמים תמיד היתי רבה עם החגורות שלא היו נסגרות עלי או בגלל החזה או הגב שהציק לי), מתחתי חזק במותניים וארז היה עלי למשך שעה וחצי בתנוחת פנים !!!!!!!!!!!! לא יאומן. לא היו לי כאבי גב (דבר שכל מנשא אחר פשוט לא נהנתי בו) היה לי נעים בגוף, לא לחץ על החזה (לחגורות הרגילות יש נטיה להכנס מתחת לחזה "קטן") כל פעם שארז צייץ עברנו למקום אחר להתבוננת כדי שיהיה לו נחמד. אני הייתי מאוד מופתעת מכמות הזמן שהוא היה עלי.
אני עדין חושבת שתנוחת הגב זה לאקרובטיות בלבד אם אין עזרה.
ועוד משהו אישי - המנשאים הרגילים תמיד מבליטים חזה, בטן, תחת שהיה מאוד מרגיז אותי ודי הפריע לי שהייתי הולכת עם המנשא. במנשא הזה הכיס עצמו מסתיר את כל החלק העליון והבטן. לי אישית זה עושה הרגשה טובה עם הגוף שגם ככה מאז הלידה איבד פרופורציה.
ואם תראו את יפית תמסרו לה שאין כמו הכחול לבן שהיא עשתה לי.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2002  13:45 מילי, אנא ממך, חבל על פתיחת ההודעות החדשות כל יום. את דוחקת את ההודעות שלפניך אחורה. זו לפחות הפעם השלישית או הרביעית שאת פותחת הודעה חדשה זהה לקודמת. ל"ת - אור2
14/3/2002  16:57 תודה אור, אנא מילי, צרפי את הודעתך לדיון אקטואלי מתאים אם תרצי חשיפה נוספת (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
15/3/2002  12:01 עידיתוש, עכשיו את ממליצה? אחרי שאמא שלי כבר על המטוס???? ככה עושים? ל"ת - שרון-ש
15/3/2002  22:09 שרוני - באתר פה יש את הטלפון שלה - עידית
17/3/2002  11:43 מצטרפת להמלצה אבל - שפירית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש