|
17/3/2002 11:43
|
שפירית
|
מאת:
|
|
מצטרפת להמלצה אבל
|
כותרת:
|
הנשיאה על הגב אמנם דורשת תרגול קצת אך אין כמוה לגילאים המתקדמים. השפירון שלי אינו אוהב להיות נגד כיוון התנועה ואני לא אוהבת עגלות אז תרגלתי תרגלתי ושוב ועכשיו אני ספץ (טוב, כמעט...:-) ככל שהילד יציב יותר בישיבה כך יותר נח להעמיס.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|