פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/3/2002 11:43 שפירית מאת:
מצטרפת להמלצה אבל כותרת:
הנשיאה על הגב אמנם דורשת תרגול קצת אך אין כמוה לגילאים המתקדמים. השפירון שלי אינו אוהב להיות נגד כיוון התנועה ואני לא אוהבת עגלות אז תרגלתי תרגלתי ושוב ועכשיו אני ספץ (טוב, כמעט...:-) ככל שהילד יציב יותר בישיבה כך יותר נח להעמיס.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/3/2002  13:45 מילי, אנא ממך, חבל על פתיחת ההודעות החדשות כל יום. את דוחקת את ההודעות שלפניך אחורה. זו לפחות הפעם השלישית או הרביעית שאת פותחת הודעה חדשה זהה לקודמת. ל"ת - אור2
14/3/2002  16:57 תודה אור, אנא מילי, צרפי את הודעתך לדיון אקטואלי מתאים אם תרצי חשיפה נוספת (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
15/3/2002  00:27 חייבת לשתף אתכם בדיעה שלי על התינוכיס - עידית
15/3/2002  12:01 עידיתוש, עכשיו את ממליצה? אחרי שאמא שלי כבר על המטוס???? ככה עושים? ל"ת - שרון-ש
15/3/2002  22:09 שרוני - באתר פה יש את הטלפון שלה - עידית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש