פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1352   1351   1350   1349   1348   1347   1346   1345   1344   1343   1342   1341   1340   1339   1338   1337   1336   1335   1334   1333    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

14/6/2003 12:36 יש לי שאלה מעלה שאלה עקרונית. מה דעתכן? הפנייה בתוך ההודעה.
14/6/2003 12:41 תמרה    אני בעד  
14/6/2003 12:49 אמא אחת    גם אני בעד. אמא ל שניים: אולי תשתפי אותנו? אם זה לא אישי מדי  
14/6/2003 13:58 tul    מה קשר "אישי" לעניין? הרי ניתן לפנות בכל זהות שהיא...וכן גם אותי מעניין לשמוע דעתן של המומחיות המלומדות (ל"ת)  
14/6/2003 22:53 לירון    אני חושבת שזה מה שיפה בפורום  
15/6/2003 20:12 tul    לירון שינית לי את זוית הראיה, אני מסכימה איתך. אם הפנייה היא ממליא בעילום שם (ונטולת פרטים מזהים, כמובן), אני עדיין סבורה שיותר מתחשב לחלוק. (ל"ת)  
14/6/2003 10:52 לא הפעם על קיום יחסים פעם ראשונה ועל חיי נישואין
14/6/2003 13:22 שבית    קצת מנסיוני  
14/6/2003 13:38 מבוהלת    האם משהי מכירה או התנסתה בגלולת "היום שאחרי"? עזרה דחוף  
14/6/2003 14:02 תיתי    לא מנסיון  
14/6/2003 15:57 שיר-שיר    אני שלושה חודשים אחרי לידה ועדיין כואב לי  
14/6/2003 18:15 ה    המטפלת שלי סימה הריון מחוץ לרחם בעזרת הגלולה אחרי  
14/6/2003 19:38 גלולה    מתוך ניסיון את צריכה מרשם רופא. (ל"ת)  
14/6/2003 20:08 אלה    "גלולת היום שאחרי" כשמה כן היא!!  
14/6/2003 20:13 אלה    ולגבי סקס אחרי לידה  
14/6/2003 21:17 ליאתיתי    אחרי לידה...  
14/6/2003 22:38 גם אני לא הפעם    היום שאחרי  
14/6/2003 23:27 אוריתה    ליאתיתי, כדרכך כתבת מקסים. וקצת משלי לגבי סקס אחרי לידה  
15/6/2003 13:24 ד"ר ליבוביץ    גלולת היום שאחרי  
14/6/2003 09:57 annat אז מה אתן אומרות על עניין "הופ" ואחיו כפי שהועלה במוסף הארץ?
14/6/2003 11:01 עירית    אפשר ורצוי בלי טלויזיה  
14/6/2003 11:12 מיכל פ    לי הכתבה ממש עשתה חשק להוציא את הטלויזיה מהבית  
14/6/2003 11:29 עפרה    יש לנו טלוויזיה, אבל אילי לא רואה (גם לא קלטות)  
14/6/2003 12:52 אמא אחת    מסכימה. כמה שפחות טלביזיה (ל"ת)  
14/6/2003 13:15 תיתי    אני ממש לא נגד טלויזיה  
14/6/2003 13:31 שבית    לנו אין טלויזיה  
14/6/2003 15:02 לירון    אני לא חושבת שצריכים להווציא את הטלוויזיה מהבית אבל...  
14/6/2003 16:57 עדה    האתגר שלי: שנומיק לא תרצה לראות טלביזיה  
14/6/2003 17:23 דפנה$    ענת-על מה מדובר?יש לך אולי לינק לכתבה? תודה. (ל"ת)  
14/6/2003 18:03 annat    לכתבה  
14/6/2003 19:51 מרינה של נועה    אנחנו החלתנו לנתק את הכבלים ולא ליראות גם ערוץ 1 או 2  
14/6/2003 20:55 אלה    גם אנחנו בלי טלווזיה  
14/6/2003 21:15 עייפה    נראה אותכם עם 4 ילדים בלי טלויזיה?! חוכמה גדולה עם ילד אחד (ל"ת)  
14/6/2003 22:07 נורית של ניצן    ענין לא כל כך פשוט...  
14/6/2003 22:20 לירון    נורית, הבעיה היום היא המגוון האין סופי  
14/6/2003 22:21 עדה    ובאמת צריך להגיד גם כמה מילים טובות על הופ  
14/6/2003 22:21 מיכל פ    לנורית,  
14/6/2003 22:39 לירון    מיכלי, ראית? איך אנחנו חושבות  
14/6/2003 23:20 דניאלה    גם אצלנו היא בדרך החוצה...  
14/6/2003 23:25 רגע    טלויזיה זה דבר מצוין !! (ל"ת)  
14/6/2003 23:32 מיכל פ    לירוני, דווקא כשקראתי  
15/6/2003 00:03 לירון    בטח חברות!!!!  
15/6/2003 08:06 נורית של ניצן    לירון ומיכל - נדמה לי שאנחנו בעצם מסכימות...  
15/6/2003 09:30 עירית ל    בהופ! אין אלימות?  
15/6/2003 13:16 מיכ    הנה הכתובת המעודכנת  
15/6/2003 22:00 רוית    יש דבר כזה שהקרא "צפייה מתווכת" - דווקא זמן איכות קסום  
15/6/2003 23:31 שרי    תסלחו לי על הבוטות אבל על גבולות שהורים יכולים להציב שמעתן?  
16/6/2003 08:19 אלה    לאמא ל-4 ילדים. יש גם הואים לעשרה שחיים בלי טלויזיה והורים לאחד שחיים עם 3 טלוזיות  
16/6/2003 09:34 גילי אבישי    לנו יש בינתיים רק שלושה ילדים...ווידאו  
14/6/2003 09:06 לי האם ילד שקיבל חיסון יכול להדביק ע"י שיעול תינוקות אחרים?
14/6/2003 09:16 כרמית_מ    תה עושה סחרחורת...  
14/6/2003 20:35 ריני    ומתפרצת כדי לשאול שאלה על חיסונים  
13/6/2003 22:56 עינת אפידורל ותנועתיות בלידה
14/6/2003 00:31 ריש    עינת,  
14/6/2003 08:33 איימי    walking epidural  
14/6/2003 11:15 ריני    לגבי עין כרם - העניין לא כל כך פשוט  
14/6/2003 11:33 עפרה    זזתי במיטה, אבל לא בחדר...  
14/6/2003 13:21 תיתי    אפידוראל בעין כרם  
14/6/2003 16:46 הללי    לגבי בתי החולים בסביבתך-  
14/6/2003 17:17 ריש    הללי, אני לא יודעת מה קרה להם באס"ה  
14/6/2003 20:27 הללי    ריש, את צודקת, לכך התכוונתי  
15/6/2003 11:03 נתנת    גם תול ילדה עם אפידורל הליכה בעין כרם ודווקא היה זה רופא שנתן אותו.  
16/6/2003 09:54 tul    אם זה אכן היה אפידורל הליכה? אני זוכרת שביקשתי אבל אין לי מושג אם זה מה שקיבלתי... נתנת היתה איתי אז אם היא אומרת... בכל מקרה לא יכולתי ללכת, רגל אחת השתתקה לי... (ל"ת)  
7/7/2003 17:23 אפרת    מנסיוני האישי  
13/6/2003 22:53 מיכל של איל מטפלת בביתי או בביתה?
13/6/2003 23:08 אסתית    אם התרשמת ממנה לטובה,  
13/6/2003 23:46 מאיה של איתי    גם אצלי וגם אצלה...  
14/6/2003 14:11 דרורית אמיתי-דרור    ואני מציעה בכל זאת לנסות למצוא מטפלת בבית התינוק.  
14/6/2003 15:09 מיכל של איל    תודה על התגובות - דרורית - די שכנעת אותי, אשמח מאד לקרוא את המחקר, ולקרוא עוד תגובות לכאן ולכאן (ל"ת)  
14/6/2003 15:59 תיתי    אני דוקא בעד מטפלת בביתה  
15/6/2003 08:16 נורית של ניצן    דרורית היקרה - יש לי שאלה בנוגע למחקר האורך שהזכרת  
15/6/2003 11:07 שחר ב    לדעתי יש הרבה יתרונות במטפלת בביתה  
15/6/2003 15:23 דרורית אמיתי-דרור    אמהות יקרות: אל תשכחו בהנסקנות במחקרים הינן תוצאות סטטיסטיות .  
13/6/2003 22:45 נתנת מוהל או רופא
13/6/2003 23:56 דיאנה    הי נתנת,  
14/6/2003 00:06 ornauk    מה אני הייתי עושה אילו...  
14/6/2003 00:10 כרמית_מ    מפנה אותך לדיון מרתק בנושא  
14/6/2003 00:25 neta    אנחנו באותה התלבטות....  
14/6/2003 00:53 ornauk    עוד דבר..  
14/6/2003 09:13 זהר    ניתוח כריתת עורלה ללא הרדמה ???  
14/6/2003 09:22 כרמית_מ    הסיכון בחומר ההרדמה קטן לאין שיעור  
14/6/2003 15:26 אילונה    רופא ומוהל  
15/6/2003 08:28 נתנת    זריקת הרדמה או רק אלחוש  
15/6/2003 08:39 נתנת    נטע  
15/6/2003 10:23 דיאנה    לנתנת - מקורות רפואיים לגבי שיכוך כאבים במילה  
15/6/2003 10:55 ענתי    לכרמית - תודה על ההפניה לדיון - השכלתי (ל"ת)  
15/6/2003 17:43 ornauk    היי נת נת  
13/6/2003 22:19 marcy g התאומה הקטנה (בת 18 יום) של חברתי בבית חולים!
14/6/2003 09:06 שרי    מרסי - החלמה מהירה לקטנה !!! (ל"ת)  
14/6/2003 16:11 angel    marcy  
13/6/2003 22:09 אמא מודאגת מאוד רוני לא הולך טוב.מה עושים?
13/6/2003 22:39 מרב ב    אנחנו היינו עם בעיה דומה של רגל ימין שנכנסת פנימה  
13/6/2003 22:41 מרב ב    ולגבי נעלים לא עניתי לך. אז-  
14/6/2003 08:25 ענת סימון    לא נורמלי שילד כל הזמן יפול או יתקל בחפצים  
14/6/2003 08:35 איימי    האם עשיתם אולטראסאונד פרקי  
14/6/2003 08:51 שירי    לענת, שאלה בעניין זחילה הליכה  
15/6/2003 09:03 דנית    זחילה לא בדיוק כמו שצריך  
15/6/2003 10:02 tul    OT לדנית-חיבוק ונשיקה מעתליה (ל"ת)  
15/6/2003 20:11 דנית    עתליה, נחמד לפגוש אותך כאן  
17/6/2003 15:00 ענת סימון    לשירי ודנית  
13/6/2003 21:45 אמא של סיוון בשביל זה מביאים ילדים? – איך רבתי עם אמא שלי - ארוך!
13/6/2003 23:19 אסתית    סיוון יקרה,  
13/6/2003 23:47 שבית    מה שלא נעשה לא יהיה בסדר מבחינתם  
14/6/2003 00:06 ניספח התרבות הפולני    מנדבכי התרבות הפולנית לדורותיה  
14/6/2003 09:01 שירי    אמא יקרה ונהדרת  
14/6/2003 09:09 שרי    יקירתי-  
14/6/2003 09:19 זהר    אין לי מה להוסיף על דבריהן של קודמותיי, אבל רציתי להוסיף חיבוק וחיזוק - את נפלאה. ואמא שלך  
14/6/2003 09:53 לירון    אנחנו נמצאים בחברה שהיא הפכפכה  
14/6/2003 10:33 annat    הוי, הפסקנות, הפסקנות...  
14/6/2003 17:07 אמא של סיוון    אכן, הישרדות היא שם המשחק  
14/6/2003 18:31 תמי    הכי הכי בא לי,  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש