פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  472   471   470   469   468   467   466   465   464   463   462   461   460   459   458   457   456   455   454   453    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

3/2/2002 19:32 רותם יש! החלטנו להיכנס שוב להריון אז...
3/2/2002 19:34 טל    אין לי מלים, גם ההריון עם נעם היה מהיר- הלוואי עליי, ירוקה מאוד מקנאה. ל"ת  
3/2/2002 21:13 אור2    מומלץ לקחת חומצה פולית 3 חודשים לפני שנכנסים להריון. שיהיה בהצלחה וילך בקלות כמו עם הקודם. ל"ת  
3/2/2002 22:20 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    היי רותם!  
4/2/2002 08:48 ליאתי    טובה - חו' פולית..  
5/2/2002 15:15 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ח. פולית  
3/2/2002 18:05 חולה אנטיביוטיקה בהריון. כן או לא?
4/2/2002 09:42 חולה    סופית זה אנגינה - מה לעשות  
4/2/2002 10:50 איילת1    אנטיביוטיקה  
3/2/2002 17:57 הדר אופק לא מוכן לאכול חלב שאוב שהוקפא - מה עושים ??? (שאלה לאלן)
3/2/2002 19:40 אשרת    הדר  
3/2/2002 20:45 תותשדה    חלב קפוא  
3/2/2002 20:57 תותשדה    מנצלת את ההזדמנות להגניב עוד שאלה לאלן  
3/2/2002 21:23 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    הדר ותותשדה ושאיבת החלב  
3/2/2002 21:38 ענבר    תותשדה יקרה, באיזו משאבה את משתמשת? (ל"ת)  
3/2/2002 21:57 תותשדה    ענבר אני משתמשת במדלה שהיא ממש טובה לי ואלן  
3/2/2002 22:38 הדר    תודה רבה על הרעיונות, אני אנסה ואעדכן מה קורה איתנו.... (ל"ת)  
3/2/2002 22:44 micniv    שאלה נוספת לאלן - הנקה וחזרה לעבודה  
3/2/2002 23:45 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    מק-ניב??? וחזרה לעבודה  
3/2/2002 23:49 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    תותשדה  
4/2/2002 09:16 ענת ב    הדר, אם מתכננים היטב ולא מתרגשים מחלב שנשפך, אפשר להימנע מהקפאה  
4/2/2002 11:48 micniv    תודה, אלן  
15/2/2002 07:09 הילה    שאלה לאלן: אמרו לי שההוראות לגבי שמירת החלב עד 5 ימים במקרר השתנו לאחרונה. האים נכון? (ב"ת)  
3/2/2002 16:43 אמא של עילי מטפלת טובה - איפה את?
3/2/2002 17:44 איילת1    מטפלת  
3/2/2002 19:24 אמא של עילי    תודה  
3/2/2002 20:08 נועה'לה    ברוכה הבאה אמא של עילי. מנסיוני כדאי נורא לפנות לחברה  
3/2/2002 23:18 כרמית    מהיכן אתם בארץ? ל"ת  
4/2/2002 10:51 אמא של עילי    דרושה מטפלת בת"א ותודה שענית  
4/2/2002 18:02 אילנה    איילת1, יש לי שאלה אליך  
3/2/2002 14:37 רותמית סיפור הנקה של נדב
3/2/2002 15:22 שיר    רותמית - תודה על השיתוף  
3/2/2002 21:50 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    איזה סיפור......  
3/2/2002 21:55 רותמית    לאלן  
3/2/2002 23:52 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    שלחתי לך! תודה. (ל"ת)  
4/2/2002 01:19 סאלוש    באמת כל הכבוד! נהדר לשמוע (ל"ת)  
4/2/2002 01:23 מירי    כל הכבוד על ההתמדה ובתאבון ל"ת  
4/2/2002 01:24 שרון-ש    רותמית, תודה על הסיפור. לא יכולת לכתוב אותו לפני שבעה חודשים???  
4/2/2002 02:09 דנה השניה    רותמית -  
4/2/2002 07:33 עירית ל    לרגע חשבתי שמדובר עלי  
4/2/2002 09:04 ליאתי    את פשוט גדולה מהחיים! כל הכבוד על האמונה, התמדה, האסרטיביות, ההבנה, החכמה וההאבה הגדולה. המשיכי כך (לת)  
4/2/2002 09:06 ליאתי    תיקון: ..... והאהבה.......... (ולא ההאבה) (לת)  
4/2/2002 09:32 ענת ב    סיפור מדהים, מסופר להפליא, וראוי שילמדו אותו וממנו בכל התינוקיות בארץ  
4/2/2002 14:12 מיכאלה    רותמית יקרה, כל הכבוד לך ומזל טוב גדול (ל"ת)  
4/2/2002 21:55 ענבל ל    הסיפור שלכם נהדר ומעורר השראה. החכמתם את כולנו. אושר ובריאות! לת  
3/2/2002 13:36 ירדן צביעת שער בהיריון
3/2/2002 13:50 ענת ב    הקשת המילים "צביעת שיער" בחלון החיפוש הניבה דיון עתיק בנושא  
4/2/2002 09:20 מיכל    צביעת שיער  
3/2/2002 12:03 ענת מפ"ח סיפור הלידה של רון - קיסרי מתוכנן בלניאדו
3/2/2002 14:35 אביגיל    היה כייף לקרוא וכייף לכם. תהנו במיטה הגדולה. ל"ת  
3/2/2002 16:39 Efrat_L    אני שמחה שעבר כל כך טוב. המון אושר ובריאות בהמשך (ל"ת)  
3/2/2002 23:17 דנה    מזל טוב ענת וצחי! תהנו,ומקוה שגם תמשיכו לישון טוב... ל"ת  
3/2/2002 23:31 כרמית    מקסים... במיטה אחת כן כ"כ גדולה, 2 הורים ותינוק, טרללללה... מז"ט - ל"ת  
4/2/2002 01:15 מירי    המון מזל טוב ו"תתחדשו" על המיטה ל"ת  
4/2/2002 01:20 סאלוש    מזל טוב! ספור נהדר! (ל"ת)  
4/2/2002 01:36 ריש    מזל טוב, אושר ובריאות לכולכם!!!- ל"ת  
4/2/2002 18:55 ענבל ל    שוב מזל טוב ואושר גדול. סחתיין על המצאת המיטה - מקורי וכייפי! תהנו מהביחד ומרון החמוד. לת  
3/2/2002 11:28 liqi שושנת אידוי
3/2/2002 13:14 תותשדה    אני אביא לך כשאני אבוא אלייך מתגעגעת כבר נורא ל"ת  
3/2/2002 13:44 אנונימית    משתתפות יקרות - אנא האם אפשר לנצל במה זו ולבקש להמנע מפתיחת הודעות חדשות מיותרות  
3/2/2002 22:23 סיגלגלי    בכל אופן ניתן לקנות ברוב החנויות לכלי מטבח ובית. היום ראיתי באיקאה. בטח יש גם בשוק הכרמל ודומיו.ל"ת  
4/2/2002 22:17 ליאת מ    אני קניתי ביום שישי בסתם חנות לכלי בית בכפר סבא (ל"ת)  
3/2/2002 07:46 שרון מ האם עדיין לחפש בעיה גם אם הבדיקות יצאו תקינות?
3/2/2002 08:38 רותם א.    היי שרון  
3/2/2002 09:31 ענת ב    שרון, אם יש בעייה, לדעתי צריך למצוא את הסיבה  
3/2/2002 10:16 רותם א.    טוב ענת, אני מודה שגרמת לי להסתכל על הדברים קצת אחרת...  
3/2/2002 11:42 ענת ב    רותם, זה מה שאני יודעת + נתיב  
3/2/2002 12:06 רותם א.    תודה, ענת (ל"ת)  
4/2/2002 21:39 שרון מ    לענת תודה, עזרת לי בהחלטה לקבל חוות דעת נוספת.ל"ת  
4/2/2002 22:45 ענת ב    שרון, לכו על זה, ואנא חזרי ועדכני אותנו בהתרחשויות. בהצלחה! (ל"ת)  
2/2/2002 22:36 דנה השניה סוף הריון (קצת מעבר) ובצקת חד רגלית
2/2/2002 22:56 דנה    אוי,הבצקות האלה.....  
3/2/2002 05:10 מירי    נסי להרים את הרגליים בעת ישיבה  
3/2/2002 08:32 שרון-ש    מירי, מה עם הצירים?  
3/2/2002 10:09 קטי    בצקות...  
4/2/2002 02:02 דנה השניה    תודה רבה על העידודים וההשתתפות והעיצות . מאוד מקוה ללדת כבר... שוב תודה! (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש