פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  432   431   430   429   428   427   426   425   424   423   422   421   420   419   418   417   416   415   414   413    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

30/12/2001 20:46 ש. הריונית לענת המיילדת
30/12/2001 23:56 ענת תל אורן מיילדת    תשובות בנושא שירות "לקראת לידה" - מיילדות בקהילה  
31/12/2001 00:49 ענבל ל    ענת, רציתי רק לתת ח"ח  
31/12/2001 00:52 הדס    ושוב אני רק מוסיפה מילים חמות על ענת תל-אורן החמה והטובה. כל הכבוד לך  
1/1/2002 09:04 ענת ב    ענת, זה נשמע נפלא, כמה שאלות  
1/1/2002 18:20 ענת תל אורן מיילדת    לענבל היקרה.  
1/1/2002 18:31 ענת תל אורן מיילדת    לענבל היקרה.  
1/1/2002 18:51 ענת תל אורן מיילדת    תשובה לענת ב.  
1/1/2002 19:01 ענת תל אורן מיילדת    הדס חמודה.  
1/1/2002 23:19 רותי קרני הורוביץ    ושאלה פרובוקטיבית משהו: כמה זה עולה?  
30/12/2001 20:39 זהר האם אני האחרונה שגילתה את הספר הפלאי "האוהל האדום"???
30/12/2001 20:44 ש. הריונית    האוהל האדום  
30/12/2001 22:44 זהר    הספר מבוסס באופן חופשי למדי על סיפורה התנכ"י של דינה, בת יעקב...  
30/12/2001 23:12 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אדומה שלי,  
31/12/2001 16:03 דנה    ובהזדמנות זו אני רוצה להודות על מי שהמליצה על "האוהל האדום" ועל "ערפילי אבלון" ולבקש המלצות נוספות-  
31/12/2001 20:56 זהר    לדנה - בתקווה שעוד תפתחי ההודעה העתיקה...  
31/12/2001 23:06 ריש    ספר מומלץ - גופה של אישה תבונתה של אישה  
30/12/2001 20:38 ש. תחילת הריון
30/12/2001 22:56 זהר    ש. היקרה - ראשית מזל טוב והריון בריא וקל  
30/12/2001 23:27 רותי קרני הורוביץ    ברוכה הבאה ש., והמשך מוצלח (ל"ת)  
31/12/2001 09:36 ש. הריונית    הריון שלישי  
1/1/2002 07:01 ש    גם אני הופעתי כאן כ-ש  
30/12/2001 20:37 דפנה .כ לרותי ולכולן , - ילדתי את תאומי בלידה רגילה ונפלאה
30/12/2001 20:41 זהר    וואו דפנה מזל טוב ענק איזה יופי גדול !!! ל"ת  
30/12/2001 20:42 כרמית    דפנה יקרה,  
30/12/2001 21:15 Efrat_L    דפנה - מזל טוב כפול!!! אושר ובריאות לכל המשפחה ל"ת  
30/12/2001 22:17 דפנה*    דפנה, המון מזל טוב והנאה כפולה. ל"ת  
30/12/2001 22:23 איריס הדס    דפנה, ברכות כפולות לך. איזה כייף לך שהצלחת להגיע ללידה טבעית, ועוד כזו מהירה. מחכה בכליון עיניים לסיפור המלא - ל"ת  
30/12/2001 22:53 אמא של איה    מתאומה לתאומים..שיהיה לכם רק כייף וכמובן המון המון מזל טוב(לת)  
30/12/2001 23:18 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אילו בשורות טובות! מזל טוב כפול ומכופל לכל המשפחה! לת  
30/12/2001 23:21 רותי קרני הורוביץ    דפנה יקרה - הורייי!!!!!  
31/12/2001 00:55 ענבל ל    דפנה, איזה יופי של לידה! המון מזל טוב ואושר לך, לאישך ולתאומים. וזכרי שאנחנו כאן כדי לעזור בכל, ובפרט בהנקה. אימרי כן ונתייצב לעזור. לת  
31/12/2001 01:07 דיאנה    דפנה מזל טוב, נפלא לשמוע על לידה כזו ועוד של תאומים (לת)  
31/12/2001 01:42 סאלוש    מזל טוב כפול ומכופל!! ממש שמחה לשמוע שפשוט הלך לך טוב! את נשמעת ממש מאושרת ומגיע לך. (ל"ת)  
31/12/2001 01:42 סאלוש    מזל טוב כפול ומכופל!! ממש שמחה לשמוע שפשוט הלך לך טוב! את נשמעת ממש מאושרת ומגיע לך. (ל"ת)  
31/12/2001 02:12 ריש    מזל טוב כפול ומכופל...  
31/12/2001 10:25 רותמית    לדפנה - המון מזל טוב, מחכה לסיפור ! הרבה אושר והנאה מהתאומים (לת)  
31/12/2001 16:20 דנה    ככה משאירים אותנו במתח??? -  
31/12/2001 23:39 ליא    דפנה- מזל טוב! זכית במבצע 1+1 חינם, הכי משתלם בחיים. שתהני- וכל מה שאפשר לעזור- אנחנו כאן(לת)  
1/1/2002 08:55 ענת ב    מזל טוב, פעמיים, איזה כיף לך! בהנאה רבה! (ל"ת)  
2/1/2002 00:07 דפנה .כ    תודה לכולן על הברכות - מבטיחה סיפור לידה מפורט בקרוב ...  
30/12/2001 20:16 אפרת בדיקת שתן לתינוקת -מנסה מנסה ולא מצליחה
30/12/2001 22:50 אור2    תנפחי לפני ההדבקה עם מעט אויר מהפה (כמו בלון). זה הצ'אנס היחיד שזה מצליח. אכלנו חצץ עד שהצלחנו. אבל זה עובד. בהצלחה. ל"ת  
30/12/2001 23:30 רותי קרני הורוביץ    אולי עדיף לנפח עם מייבש שיער על קר, כדי שלא לפגוע בסטריליות של השקית? (ל"ת)  
31/12/2001 03:08 איריס הדס    רותי, מייבש שיער יעיף לשם אבק וכל מיני כאלה, כך שהסטריליות תפגע כך או כך - ל"ת  
31/12/2001 08:34 נטלי    הכי כדאי לגשת לתחנת אחיות בקופ"ח, ושהן, המנוסות, תדבקנה. אצלן זה תמיד מצליח...(ל"ת)  
1/1/2002 08:53 ענת ב    אפרת, אני מקווה שכבר הצלחתם, אם לא  
30/12/2001 18:32 מירי מוצרי סויה מתחת לגיל שנה?
30/12/2001 23:04 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אפשר בהחלט, אבל:  
30/12/2001 23:36 ליאתי    טובה - לילה טוב, מה קורה בארצות המזרח...  
30/12/2001 23:44 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    היי ליאתי!  
31/12/2001 00:26 דיאנה    ליאתי, אני לא יודעת אם יש קשר  
31/12/2001 09:02 רותי קרני הורוביץ    וואללה דיאנה, איזו תובנה אפשרית מעניינת  
31/12/2001 12:49 רותמית    לא יודעת לגבי הטרנס-ג'נדריות, אבל מה לגבי זה שהגברים במזרח (וגם הנשים) הרבה פחות שעירים יחסית למקבילות המערביים ? (לת)  
31/12/2001 13:01 מירי    יופי, תודה טובה, זה בדיוק מה שאני נותנת, לת  
4/1/2002 23:01 רותי קרני הורוביץ    רותמית יקרה, ואללה - ותודה שהזכרת את המינוח המדויק (ל"ת)  
30/12/2001 17:42 נרי ליפשיץ-חומה מרכז מאמא נסגר ואני נפרדת זמנית
30/12/2001 18:15 תמי    נרי, המון בהצלחה  
30/12/2001 18:37 איריס הדס    נרי, מחכה לך כאן (- : - ל"ת  
30/12/2001 18:46 יהודית    חיבוק ענק המון תודה ובהצלחה  
30/12/2001 19:13 רותי קרני הורוביץ    נסיעה טובה לנרי, ופרטים על חוג היוגה המצוין של רונית פרז - מעכשיו בשישי בנעמ"ת ראשל"צ  
30/12/2001 19:38 מישהי שמאוד רצתה ללדת איתך...    נרי- או מישהי אחרת שיודעת- לכמה זמן את נוסעת והאם תחזרי לתל השומר? (ל"ת)  
30/12/2001 20:32 איריס הדס    תגובה למישהי: מתוך הידע שלי, נרי נוסעת לקליפורניה לתקופה ממושכת, אבל יש לה כוונות לחזור לתה"ש בעתיד, כפי שציינה בהודעתה - ל"ת  
30/12/2001 21:32 אמא של נועה    נרי, לא מזמן דיברנו ולא רמזת בכלום... בכל אופן, שיהיה בהצלחה ושובי בקרוב. (ל"ת)  
31/12/2001 00:14 פולינה    נרי - נסיעה טובה ובהצלחה מעבר לים! נשיקות מיובל וממני... (לת)  
31/12/2001 00:18 פולינה    וחייבת באותה הזדמנות להוסיף אלף אלפי המלצות לוהטות על חוג היוגה של רונית פרז להריוניות כפי שמפורט בהודעה של רותי. שווה שווה שווה (ל"ת)  
31/12/2001 11:06 ליטל    נרי שיהיה בהצלחה  
31/12/2001 17:35 נרי ליפשיץ-חומה    תודה לכולכן על המילים החמות ועל הברכות. קבלו את המלצתי החמה על רונית פרז- מורה מדהימה שסחפה גם אותי אחר היוגה. אל תחמיצו אותה!  
30/12/2001 15:37 תיתי משאבות החלב של "יד שרה" - המשך
30/12/2001 17:43 ליאת מ    אולי את האיזיס של אוונט...  
30/12/2001 23:29 רותי קרני הורוביץ    תיתי, סחתיין על היוזמה, ואנא חתמי דר' בראש חוצות פנייתך אליהם (ל"ת)  
30/12/2001 23:39 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אולי באמת את האיזיס,  
30/12/2001 23:47 Efrat_L    תיתי, תבורכי על היוזמה  
31/12/2001 00:50 דיאנה    תיתי, באמת כל הכבוד  
1/1/2002 08:39 ענת ב    תיתי, כל הכבוד! ישר כוח! (ל"ת)  
15/2/2002 07:23 הילה    בקשר לאמדה: כמה שאיבות בדקה יש לה?  
30/12/2001 15:05 אוריתי שאלות לטובה
30/12/2001 15:20 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    כנפיים, עוד מעט אני נוגע בשמיים...  
30/12/2001 15:32 אמא של איה    טובה עוד שאלות  
30/12/2001 15:41 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    כנפיים, בשביל היום הזה עבדתי שנתיים...  
30/12/2001 15:56 תיתי    טובה, lol למרות הצמחונות... לת  
30/12/2001 16:10 דיאנה    טובה, החלטת לחטוא בכתיבת שירים או שאת בוגרת קורס טיס בהחבא? ורק עוד מילה קטנה לגבי דיסת הדגנים ועצירות  
30/12/2001 16:32 אסנת    שאלה לגבי גלוטן וגם שאלה לגבי מים  
30/12/2001 22:58 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    כל כך פחדתי מהרגע שאנשור, אבל היום אני טייס אני ציפור  
30/12/2001 23:05 אמא של איה    מזל שיש לנו ציפור כמוך, עם כנפיים או בלי..(לת)  
30/12/2001 23:18 רותי קרני הורוביץ    הטובות לטיס  
30/12/2001 23:23 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תודה תודה, ורותי - סחתיין על משחק המילים המבריק! לת  
1/1/2002 20:44 אוריתי    ושוב תודה (ל"ת)  
30/12/2001 14:09 Ilana Shemesh, natural midwife births in water, births on land
30/12/2001 17:55 מאמוש    thank you for those lovely inspiring stories לת.....  
30/12/2001 20:13 דנה השניה    אילנה תודה. איזה סיפורים יפים. הלוואי על כולנו (ל"ת)  
31/12/2001 01:53 סאלוש    באמת ספורים נהדרים, מקסים! כל הכבוד לך. (ל"ת)  
31/12/2001 01:53 סאלוש    באמת ספורים נהדרים, מקסים! כל הכבוד לך. (ל"ת)  
31/12/2001 10:44 קטי    איזה סיפורים מרגשים.... תודה ששתפת אותנו (לת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש