פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  432   431   430   429   428   427   426   425   424   423   422   421   420   419   418   417   416   415   414   413    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

28/12/2001 19:48 חנה עיסוי לתינוקות
28/12/2001 19:49 אנה    אטופיק דרמטיטיס ועיסוי  
28/12/2001 20:25 דיאנה    שמן שקדים הוא מצויין והומלץ בקורס לעיסוי של "מפגשים"  
29/12/2001 02:17 רותי קרני הורוביץ    לגבי התינוק שסובל מאטופיק דרמטיטיס - אולי כדאי להחליף את השמן במלחלח?  
29/12/2001 14:23 אור2    ממליצה מאוד לעיסוי על השמן של "בובשן" שנמכר בפארמים למיניהם. בניגוד לג'ונסון הוא שמן טבעי על בסיס שקדים וקמומיל ובעל ריח מצויין. ל"ת  
29/12/2001 21:33 ורד    ואם כבר עיסויים - מה אופני השימוש של רסקיו ראמדי ולאלו מטרות? האם טיסה שווה הצטידות? ל"ת  
29/12/2001 21:53 מאמוש    ורד, תמיד טוב שיהיה טיפות רסקו בתיק. כמה טיפות לפני טיסה תמיד יכולים להרגיע. לת.  
28/12/2001 19:18 הדססס קורס הכנה ללידה במודיעין ושאלה לגבי עגלת HAUCK
28/12/2001 22:08 ענת תל אורן מיילדת    תשובה להדס.  
29/12/2001 00:06 ענת תל אורן, מיילדת    שירות "לקראת לידה" באיזור מודיעין  
29/12/2001 05:32 ריש    איך באת לי בזמן עם ההודעה הזו...  
29/12/2001 11:18 אור2    לגבי העגלה  
30/12/2001 01:39 הדס    הכנה ללידה במודיעין  
30/12/2001 01:40 הדס    וריש - שאלה לי אלייך  
30/12/2001 11:47 m&m    קורסי הכנה ללידה בשוהם  
30/12/2001 19:24 הדססס    תודה רבה לכולכן (לת)  
28/12/2001 19:14 מאי תינוקת ש"מתה" מעייפות
28/12/2001 20:39 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    "בלבול מיטות"  
28/12/2001 23:04 מאי    לטובה,  
29/12/2001 02:34 ענבל ל    מאי, בלבול בין יום ללילה קורה כשעושים חושך באמצע היום. תני לה לישון איפה שנוח לה, אך במשך היום עשי זאת באור יום מלא - בתריסים פתוחים. אל דאגה, זה לא יפריע לה. לת  
29/12/2001 11:23 אור2    כן, כן. נדנדה כבר בגיל הזה. מומלץ ביותר!!! המרגיע הלאומי אצלנו. יש לנו נדנדנה  
29/12/2001 12:04 תמי    כשעייפים צריכים מיטה, ומעבר לכך-  
29/12/2001 13:03 מאי    תודה לכל העונות - אנסה ואעדכן (ל"ת)  
29/12/2001 15:39 אור2    תמי יקירתי, כשתינוקת עייפה, מנג'סת ולא מצליחה להרדם אלא רק צורחת, שמים אותה בכל מקום שירגיע אותה כדי שתוכל להרדם. אולי את נהנית לתת לשלך לבכות. אני לא! ל"ת  
30/12/2001 00:28 רותי קרני הורוביץ    אור, מבקשת שאפילו אם נאמר בצחוק, אנא חזרי בך  
30/12/2001 11:16 ענת ב    רציתי לחזור שוב על עצה עתיקת יומין:  
30/12/2001 11:48 ליא    דינמיקה של התפתחות  
30/12/2001 11:51 תמי    אור יקרה, תודה על התגובה הנעימה, אני עניתי למאי על השאלה האם לתת לילדה לישון בנדנדה, לא על הצעתך הטובה להרגיע אותה שם.  
30/12/2001 15:24 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    למאי,  
30/12/2001 21:56 מאי    שוב תודה לכל העונות ו:-) לטובה (ל"ת)  
31/12/2001 16:58 אור2    סליחה אם פגעתי. את צודקת. ל"ת  
28/12/2001 17:03 עמית ביטוח לאומי-2 שאלות
28/12/2001 17:08 גלית    תשובה  
28/12/2001 20:59 אפרת    עוד שאלה  
29/12/2001 15:02 תמי    תשובות מדוייקות יותר  
29/12/2001 18:40 זהר    לגבי שעת הנקה  
29/12/2001 18:47 כרמית    בפעם ה- 1000 מפנה לאתר עם כל התשובות!  
29/12/2001 22:00 אפרת    מצטערת -אבל אין שם תשובה לגבי השאלה ששאלתי (ל"ת)  
30/12/2001 09:11 כרמית    אפרת יקירה,  
30/12/2001 20:04 אפרת    לכרמית  
28/12/2001 13:38 ליל האם זה צירים??
28/12/2001 14:11 הירוקה    זו רק ההתחלה  
28/12/2001 14:12 ליאת מ    בהחלט יש סיכוי...  
28/12/2001 14:27 דפנה*    או שכן או שלא בכל מקרה תדעי שאת עומדת בפני החוויה הכי מדהימה בחייך, תהני. ל"ת  
28/12/2001 19:21 רותי קרני הורוביץ    ליל יקרה, אין ספק שמשהו קורה  
29/12/2001 05:26 ריש    נו כבר....  
30/12/2001 13:35 דנה    ריש-קודם כל ספרי לאמא שלך שלרוב הנשים הבטן יורדת רק ביום הלידה... -  
30/12/2001 16:30 ריש    דנה... דווקא מפלס הבטן בירידה הדרגתית  
30/12/2001 20:54 כרמית    דנה-אני כל הזמן אומרת לריש את דברייך לי לגבי הרצון שיחזור פנימה חזרה!!! ל"ת  
31/12/2001 02:46 ריש    כנראה שאני מנסה לבדוק את גבול היכולת שלו ושלי  
31/12/2001 09:27 רותי קרני הורוביץ    ריש יקירתי, נכון שר הטבעות זוועה?  
31/12/2001 17:24 דנה    גם אנחנו נפלנו בפח של שר הטבעות! ולכל מי שעדיין לא-אל!!! ל"ת  
31/12/2001 19:10 ריש    באמת לא הבנתי מאיפה הבחור ההוא מוכר לי...  
28/12/2001 12:37 ההיסטרית בשבילו המשמעות של שכיבה על הבטן היא שינה...
28/12/2001 12:57 אור2-המזדהה!    הרגעה להיסטרית  
28/12/2001 13:08 אורית (אולי גם קצת הסטרית)    באותו נושא, צור מרים את ראשו כשהוא על הבטן רק למספר דקות. הוא חיב הפסקה ואז מסוגל להרים לעוד מספר דקות. האם זה נורמלי בגיל 5 חוד'? לת  
28/12/2001 14:14 ליאת מ    הם שולחים ידיים רק בשלב מאוחר יותר (בערך בגיל שלושה וחצי-ארבעה חודשים) (ל"ת)  
28/12/2001 17:12 גלית    גם לא מרים  
28/12/2001 21:08 אפרת    יש לי הצעה שאצלי זה עובד  
29/12/2001 11:28 אור2    אצלנו הילדה התחילה להכות בצעצועים בגיל חודשיים בערך אבל עדיין לא תופסת אותם. עם מגבת מגולגלת הילדה מרימה טיפונת את הראש לשניות מעטות אבל  
29/12/2001 14:43 הירוקה    מה החכמה בכל פטנטי העזרה?  
29/12/2001 15:12 תמי    ירוקה יקרה- אני מסכימה לגבי הרוב, אבל לגבי שכיבה על הבטן זה לא תופס.  
29/12/2001 17:07 הירוקה    אז אם ככה, איך זה ...?  
29/12/2001 18:54 הדס    להיסטריות, למודאגות וגם לרגועות - כמה תשובות  
29/12/2001 20:00 הירוקה    הדס, שוב אסתור את תורתך  
29/12/2001 22:48 ההיסטרית שוב    להדס ולירוקה  
30/12/2001 00:40 רותי קרני הורוביץ    ל'הירוקה' - אני מעבירה לכאן את הודעתך שכותרתה 'לאם ההיסטרית'  
30/12/2001 01:48 הדס    לירוקה  
30/12/2001 01:55 הדס    ולהיסטרית (גם אני קצת)  
30/12/2001 07:49 ההיסטרית    לירוקה ולהדס - בוקר טוב  
30/12/2001 11:26 ענת ב    אני חושבת שאחד מתפקידינו כהורים הוא לספק לתינוקות שלנו גירויים  
28/12/2001 09:13 אור2 אמבטיה דומעת...
28/12/2001 09:33 יהודית    תנסי להקדים את שעת המקלחת  
28/12/2001 09:33 בייב    גם אצלנו סתיו בוכה לאחר היציאה מהאמבטיה  
28/12/2001 09:48 פולינה    מאוד מאוד מוכר  
28/12/2001 09:57 אפרת    אצלנו אותו סיפור  
28/12/2001 10:27 קטי    גם אצלינו... :(  
28/12/2001 12:23 אור2    קטי-גם אני חשבתי שהבכי הוא מרעב של אחרי האמבטיה, אבל  
28/12/2001 12:47 ענת ב    לצאת מהמיים אחרי אמבטייה נעימה זה קצת כמו לידה  
28/12/2001 14:20 הירוקה    דומה אך לא זהה  
28/12/2001 14:29 הירוקה    אגב עם ההלבשה דווקא אין בעיות  
29/12/2001 00:58 רותי קרני הורוביץ    הדרך הקלה לאפיית תינוק מרוצה  
29/12/2001 08:38 אמא של איה    לחמם עלהרדיאטור אפשר? (לת)  
29/12/2001 09:23 איריס הדס    לאמא של איה ולאחרות: אני תמיד חיממתי  
29/12/2001 11:32 אור2    תודה. תודה. תודה. הריקוד על הידיים עטופה במגבת עבד! אבל מה עושים עם הפיפי שהיא עשתה עלי??? :-) ל"ת  
27/12/2001 22:50 ליאת מ חוגים למיניהם לאמא ולתינוק...
27/12/2001 22:58 פולינה    חוזרת על המלצתי לגביי "צעד ראשון"  
27/12/2001 23:08 דיאנה    פעילויות לאמהות ותינוקות באיזור השרון  
28/12/2001 08:40 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    פעילויות  
28/12/2001 10:30 ליאת מ    אנחנו ללא רכב.. ושאלה לגבי "מפגשים"  
28/12/2001 12:28 אור2    שאלה לגבי "צעד ראשון"  
28/12/2001 19:30 רותי קרני הורוביץ    אור יקרה, שי זילברבוש, האדם המתאים לענות על שאלותייך  
29/12/2001 10:08 עדה בר כוכבא    סדנא לאמהות ותינוקות בכפר סבא  
29/12/2001 17:58 מאמוש    ליאת, יש קבוצת אמהות-תינוקות ברעננה  
27/12/2001 20:08 אנה עגלת פג ונציה -כמה שאלות
28/12/2001 09:55 גאיה    אנה - האם את מרוצה מהעגלה?  
28/12/2001 11:30 DNA    גאיה, אם עוד לא קנית עגלה, אני ממליצה לך לוותר על המשולבות למינהן  
28/12/2001 12:33 אור2    גאיה, אנא הוסיפי ל"ת בסוף ההודעות בעלות הכותרת בלבד (ללא התוכן), כדי לחסוך לנו את פתיחתן המיותרת. בנוסף, תשובה לאנה.  
28/12/2001 13:02 גאיה    DNA - כבר הזמנו. למה את מתכוונת במשולבת?  
29/12/2001 11:00 מירי    עגלת evenflow  
27/12/2001 20:06 מאי אמהות לתינוקות בגיל 3חודשים וחצי וגם למי שזוכרת
27/12/2001 20:53 ליאת מ    סדר יום  
27/12/2001 21:18 אור2    סדר היום (או חוסר סדר היום) שלנו-יצא ארוך. SORRY.  
27/12/2001 21:29 ליאת מ    עצה קטנה...  
27/12/2001 21:59 פולינה    סדר יום? (ארוך!!!)  
27/12/2001 22:21 הירוקה    לדעתי מה שחשוב  
28/12/2001 01:22 DNA    אנחנו קצת יותר גדולים, ובכל זאת...  
28/12/2001 09:13 יהודית    שם המשחק הוא לזרום!  
29/12/2001 01:56 רותי קרני הורוביץ    פולינה, את בחורה אייזן-בטון!  
29/12/2001 16:39 ענת סימון    פולינה, פולינה  
30/12/2001 02:02 הדס    לפולינה יקירתי (הו, כמה שהזדהיתי עם מה שכתבת!)  
30/12/2001 11:08 פולינה    רותי, ענת, הדס - תודה! ל"ת  
30/12/2001 11:08 פולינה    רותי, ענת, הדס - תודה! ל"ת  
30/12/2001 11:55 אשרת    סדר יום  
30/12/2001 14:41 ענת ב    פולינה, כאילו תיארת אותנו לפני ארבע וחצי שנים  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש