פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  432   431   430   429   428   427   426   425   424   423   422   421   420   419   418   417   416   415   414   413    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

19/12/2001 23:47 רותי קרני הורוביץ הסיכום המלא והמעולה של נירית שפירא את חמשת הימים של דר' מרסדן וגנר בישראל
20/12/2001 00:51 אפרת2    מאוד מרגש לקרוא את הסיכום  
20/12/2001 06:47 ריש    תודה על הסיכום הנפלא... ל"ת  
20/12/2001 07:56 ליאתי    "מי מילל, מי פילל", יבורך ד"ר ואגנר, תבורכנה ידי רותי שהדפיסה זאת בעבורנו, תבורכנה ידי המסכמת ויבורכו כל התומכים ברוח/מלאכת קודש זו" (ללת)  
20/12/2001 11:06 מיכאלה    המון תודה לנירית ויש לי שאלה טכנית  
20/12/2001 12:46 רווית    אני מעריצה את כל אלו אשר עומדים כקבוצה קטנה של אנשים חושבים ומחוייבים המסוגלת, יכולה ומשנה את העולם. מעולם לא היה לי כוח ואמונה עצמית להשתתף במלאכה קדושה מעין זו. אני מחזקת את ידיכן: רותי, אילנה ועוד רבות וטובות/טובים... (ל"ת)  
20/12/2001 13:45 רותי קרני הורוביץ    תודה, ליאתי בסך הכל העתקתי והדבקתי, ולמיכאלה - הדרך להתגבר על שוליים חתוכים עוברת בפונקציית ההדפסה  
20/12/2001 23:26 רותי קרני הורוביץ    הולאם, ומתארח במדור המאמרים, עד למציאת הסדר קבע גם במדור 'נשים קוראות ללדת' בקרוב (ל"ת)  
21/12/2001 10:35 ענבל ל    יופי של סיכום. כל הכבוד לנירית, בהצלחה למיילדות שיש להן כוונות טובות אך מקצצים את כנפיהן, בוז לחברי-כנסת צרי עין ומוח, והידד ל'נשים קוראות ללדת'. לת  
22/12/2001 22:01 רווית    רותי, רק עכשיו הבחנתי בהודעה שלך  
19/12/2001 22:10 הדס מדריך קצר לאם המניקה שחוזרת לעבוד וגם שואבת
19/12/2001 22:40 רותי קרני הורוביץ    שפתיים יישקו - איזו הודעה שווה  
19/12/2001 22:49 ענת ב    הדס, אין מילים, פשוט נפלא! כל הכבוד (ל"ת)  
20/12/2001 09:03 ענת של גלי    חבל שהודעה כזו ודומיה ילכו לאיבוד בים ההודעות  
20/12/2001 09:15 אורית    הדס, תודה, בדיוק בזמן ! זה התנ"ך לעת עתה. תודה. לת  
20/12/2001 15:13 מאיה א.    הדס, בדיוק בזמן! אני חוזרת לעבודה עוד 3 שבועות אחרי חצי שנה בבית, תודה! (ל"ת)  
20/12/2001 17:29 מאמוש    למרות שיש לי נסיון רב בשאיבה בעבודה, נהניתי ונעזרתי בטיפים שלך, תודה. לת.  
20/12/2001 17:51 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    הדס, יפה מאוד! אני בטוחה שזה מאוד יעזור לכולן (ל"ת)  
20/12/2001 18:22 תיתי    יש לי תוספת  
20/12/2001 22:34 ענת ב    שני טיפים מעניינים ששמעתי היום בפגישת לה-לצ'ה  
20/12/2001 23:11 רותי קרני הורוביץ    האוצר הולאם! כולל התוספות. אנא סורו לבקרו במדור המאמרים  
20/12/2001 23:36 דיאנה    לענת, לגבי סרוב למוצקים ואלרגיות  
21/12/2001 10:57 ענבל ל    הדס, כל הכבוד על ההודעה המושקעת, ותודה על התוספות למוסיפות. טוב שהולאם, יעזור בודאות לרבות. לת  
21/12/2001 13:55 תיתי    אוי, אולי זה מסביר את ההמנעות העקשנית של שיר ממוצרי חלב בכל צורה ומצב צבירה! לת  
21/12/2001 21:41 עידית    בגד של הילד עם ריחו כמובן עוזר להעלות את הכמות - גם זה יכול להיות בתיק (ל"ת)  
21/12/2001 21:41 עידית    בגד של הילד עם ריחו כמובן עוזר להעלות את הכמות - גם זה יכול להיות בתיק (ל"ת)  
19/12/2001 21:49 איילת פטרת פה לבן חודשיים
19/12/2001 23:07 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    פטרת  
19/12/2001 23:50 רותי קרני הורוביץ    איילת, אם היית מחפשת 'פטרת' במנוע החיפוש, היית מגיעה בקלות למקבץ הכולל את תשובתה של אלן וטיפים נוספים (ל"ת)  
19/12/2001 23:52 מירה נ.    שאלה לאלן שיין בקשר לפטרת  
20/12/2001 11:04 ריבה    למירה  
20/12/2001 17:58 אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת    פטרת למירה וריבה  
22/12/2001 13:52 דפנה*    זהירות מאבחנה מוטעת  
22/12/2001 16:13 תיתי    אני מאבחנת פטרת ללא תרבית  
19/12/2001 21:39 אוריתי לפי היועצות של רמדיה, אם הכנתי תה אפשר להשתמש בו תוך 3 שעות בלבד, הגיוני? (ל"ת)
19/12/2001 21:45 אמא של איה    אוריתי יקירתי-  
20/12/2001 20:26 אוריתי    (לאמא של איה) אוף, פתחתי רק עכשיו את המחשב...  
19/12/2001 21:38 Efrat_L קניות: בגדי הריון, רדיאטור וכסא בטיחות לרכב - מידע שימושי
19/12/2001 21:43 אמא של איה    וואו אפרת תודה..וחוץ מזה, את כבר כותבת עברית?(לת)  
19/12/2001 21:52 ענת ב    אפרת, סחתיין על ההשקעה, ואיזה כיסא בחרתם בסוף? (ל"ת)  
19/12/2001 23:51 רותי קרני הורוביץ    אפרת, תודה על הטיפים המושקעים, מצטרפת לסחתיין הגדול (ל"ת)  
19/12/2001 23:54 אילנה    אפרת , איזו השקעה!! אם יש לך כבר מסקנות  
20/12/2001 06:20 ריש    אחלה עיתוי יש לשילב... תודה אפרת!  
20/12/2001 17:18 מאמוש    אפרת המון תודה על האינפורמציה הנהדרת, אני קניתי בגדי הריון במתאים לי והתבאסתי רצח  
20/12/2001 18:35 Efrat_L    המועמדים המובילים שלנו כרגע בכסאות בטיחות  
20/12/2001 19:16 efratn    אפרת - בקשר לברייטקס  
21/12/2001 12:49 ענת ב    מאמוש, אם אינני טועה יש "עונות" בקניון "מרכזים" באיזור התעשייה בפיתוח (ל"ת)  
23/12/2001 13:06 דפנה*    מישהי מכירה את הכיסא של cosco או בכלל את החברה הזו?ל"ת  
19/12/2001 21:26 דניה נאור לא אוהב לישון במיטה שלו
19/12/2001 21:53 אמא של איה    הי דניה  
19/12/2001 22:54 ענת ב    הי דניה, את עצתו של רופא הילדים אני מציעה לשים בצד  
19/12/2001 23:05 ליאתי    אני דווקא מאוד מבינה אותו. גם היונקים בטבע צמודים בלילות לאמותיהם (גם שלי דרך אגב) - ללת  
20/12/2001 11:07 דניה    ענת, הרעיון שלך די מוצא חן בעיניי  
20/12/2001 11:14 דנה    דניה-אצלינו היה בדיוק אותו הדבר ומה שלנו עזר-  
20/12/2001 13:05 רונית    דנה  
20/12/2001 13:09 רונית    דנה  
20/12/2001 18:28 דנה    ההודעה של רונית מכוונת כמובן לדניה ולא אלי. ל"ת  
21/12/2001 00:44 שפירית    אני בהחלט מבינה את נאור  
23/12/2001 14:02 ענת ב    דניה, כמה גדול הרווח? אולי תנסו למצוא פתרון יצירתי לסגור את הרווח (ל"ת)  
27/12/2001 09:56 רותי קרני הורוביץ    רעיון: באיקיאה יש ספוג מיוחד לגישור בין מזרונים, אולי הוא בתוספת דחיקת כל המיטות לכיוון הקיר יסייע (ל"ת)  
19/12/2001 21:17 אילנה משכך כאבי תפרים
19/12/2001 21:25 תיתי    אני מכירה תרסיס כזה לשימוש בפה  
19/12/2001 21:32 אמא של איה    אני חושבת, שזה הספרי שמיועד לטיפול בטחורים, תבקשי בבית מרקחת(לת)  
19/12/2001 20:34 נעמה מחפשת מטפלת בירושלים ל"ת
20/12/2001 01:31 רותי קרני הורוביץ    אנא נסו להצמיד הודעות מסוג זה לכותרות קיימות  
20/12/2001 10:12 אורית    רותי, הי, תוכלי להעביר את הודעתי מלפני מספר ימים בנושא מטפלת באיזור נווה סביון. לת  
20/12/2001 23:32 רותי קרני הורוביץ    הי אורית, יקרה אנא חזרי על הודעתך, ותחסכי לי חוג קולאז'  
19/12/2001 19:37 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית שימו לב - חשוב ביותר - ההנחיות החדשות להזנת התינוק הבריא!!!
19/12/2001 20:14 דיאנה    תודה על העדכונים. מאד מבלבל באמת.  
19/12/2001 20:26 מירה נ.    תודה,טובה,באמת עדכון חשוב, שווה לרשום  
19/12/2001 20:35 ענת ב    טובה, תודה, ותהייה: אני מניחה שמדובר בפאנל ישראלי, ואם כן, האם קיימות הנחיות מקבילות של ה-WHO?  
19/12/2001 22:51 ליאתי    וואי וואי..., דווקא שהתחלתי עם הציריוס... והוא כ"כ מאושר...ענת, על מצפונך!(ללת)  
19/12/2001 23:03 ענת ב    ליאתי, לקחתי, ואין לי בעיה עם זה בכלל  
19/12/2001 23:07 ליאתי    ענת - OK ממשיכים . תודה לטובה ותודה לך על התמיכה במעללי(ללת)  
20/12/2001 00:06 רותי קרני הורוביץ    סחתיין ענק בשלישית בעמוד זה, מה הם יודעים שאנחנו לא?  
20/12/2001 07:57 יהודית    וסליחה על הציניות- אחת לכמה זמן  
20/12/2001 08:00 יהודית    ולגבי הביצה מי שאמרה על האחות  
20/12/2001 17:34 מאמוש    סתם מתוך סקרנות, העם היתה להם מה להגיד על עדיפות הנקה על פני תמ"ל ועם כן מה המלצתם לזמן הנקה מלאה? לת.  
20/12/2001 19:11 אביטלל    שאלת תם לטובה- האם האם המניקה צריכה להימנע מגלוטן?( שיבולת שועל)ל"ת  
20/12/2001 22:15 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    תשובות, תשובות:  
19/12/2001 19:28 יעל.ש. קיבלתי מכתב מתל השומר בעקבות המכתב ששלחתי אליהם- ואני מאוכזבת.
19/12/2001 20:38 ענת ב    יעל, את צודקת, זה מאוד מאכזב  
19/12/2001 21:21 יהודית    תפני לנירית הטלפון של נשים קוראות ללדת  
20/12/2001 00:14 רותי קרני הורוביץ    נירית קיבלה לאחרונה פניה דומה מאד לשלך  
20/12/2001 11:24 דנה    רותי- מה????????????? אני לא מאמינה שדבר כזה יכול לקרות!!!!!!!! -  
20/12/2001 23:38 רותי קרני הורוביץ    דנה, אני מקווה מאד שאסנת תצרף לכאן את סיפור הלידה שלה  
20/12/2001 23:49 רותי קרני הורוביץ    המשך ההתכתבות בין יעל ש. ובין אסנת, שחווית הלידה הקשה שלה הוזכרה בהודעותיי הקודמות ביון זה  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש