פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
20/9/2003 11:57
דרורית אמיתי-דרור
מאת:
נילי, תנחומי. אני מצרפת משהו שכתבתי בפורום אחר כתשובה לשאלה דומה: על תפיסת המוות אצל ילדים קטנים.
כותרת:
מקווה שייתן לך כיווני מחשבה.
http://www.ganyeladim.co.il/katavot/magazine_details.asp?id=33
דרורית אמיתי-דרור
מומחית לגיל הרך
יועצת להורים, גננות ואנשי חינוך
http://www.ganyeladim.co.il/drorit.asp
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
20/9/2003 12:59
נילי מתוקה שלי, אמרתי לך שתשאלי בפורום ותקבלי פידבק מקצועי? שלא תדעי צער וניחומים לאלכס (ל"ת)
-
ןתיקה
20/9/2003 13:00
אני לא מצלצלת היום בשביל לא להפריע אבל אם נשארו לך שאלות תשאלי עוד. בטוח דרורית תענה לך על כל דבר (ל"ת)
-
ותיקה
20/9/2003 23:13
נילי יקרה, אני משתתפת בצערך...
-
הוטיקה
20/9/2003 23:25
נילי - מקווה שתדעו ימים טובים יותר.
-
שרי
21/9/2003 00:44
סליחה סליחה סליחה אם אני חסרת רגישות אבל לא ידעתי אם לפתוח הודעת "מוות" נוספת...
-
נירה
21/9/2003 09:04
נירה, אני בעד הדגים.
-
דרורית אמיתי-דרור
21/9/2003 09:34
דרורית, תודה!
-
נירה
21/9/2003 10:54
לנירה: אם הדגים מתים כל כך מהר
-
שרה
21/9/2003 12:08
לנילי וגם לנירה - "המוות חשוב לחיים"
-
יסמין
21/9/2003 21:16
יסמין יקירתי,
-
נירה
22/9/2003 12:25
הי נירה יקרה
-
אסנת ש.
22/9/2003 12:28
נירהל'ה מצאתי!! דיון שווה בלי קשר....
-
אסנת ש.
22/9/2003 13:54
אוסילה, תודה! אני זוכרת את הדיון הזה, אחלה דיון. (ל"ת)
-
נירה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש