פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/9/2003 12:08 יסמין מאת:
לנילי וגם לנירה - "המוות חשוב לחיים" כותרת:
לא. זו לא המצאה שלי. הלוואי והייתי כה חכמה.
נילי, משתתפת בכאבך. אין לי עצות ממשיות. רק לספר מה אנחנו עשינו ואלי משהו מזה יתאים גם לכם.
אני הלכתי עם תחושות הבטן שלי כשאמי נפטרה ופז היתה בת שנה ו-10 חודשים.
ללוויה לא לקחנו אותה, בכל השבעה היא היתה איתנו. הסברנו שסבתא מתה, והיא לא מרגישה יותר כאב וכד'.
הלכנו הרבה אל הקבר, ראינו תמונות וסרטי וידיאו איתה, סיפרנו את "חמישה בלונים" שהוא סיפור פרידה, ואת "סיפור מהחיים" של אלונה פרנקל.
ולך ולנירה, ובעצם לכולם - אני יכולה להמליץ בחום רב על ספרה של ד"ר אליזבת קובלר-רוס, פסיכיאטרית שעובדת עם חולים לקראת מותם, ומסבירה בספרה, אחד מבין כמה, את חשיבות ההתמודדות עם המוות במהלך החיים.
והדגים - הם אכן הזדמנות נפלאה להתמודד עם המוות. ולכן כל כך מסכימה עם מה שנאמר לך, נירה.
ונירה, OT לחלוטין - אני ממש לא מגיעה לכתוב לך במייל. תודה על ההתעניינות. אנחנו בכאוס - מחלות ללא סוף נראה לעין אצל הילדים, ובטן ענקית שנעשית כבדה מאד אצלי.
אנסה להתקשר אליך.
מקווה שאתם בטוב.
נשיקות, יסמין
סליחה - ואם לא הובנתי, לספרה של קובלר-רוס קוראים "המוות חשוב לחיים".



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/9/2003  11:57 נילי, תנחומי. אני מצרפת משהו שכתבתי בפורום אחר כתשובה לשאלה דומה: על תפיסת המוות אצל ילדים קטנים. - דרורית אמיתי-דרור
20/9/2003  12:59 נילי מתוקה שלי, אמרתי לך שתשאלי בפורום ותקבלי פידבק מקצועי? שלא תדעי צער וניחומים לאלכס (ל"ת) - ןתיקה
20/9/2003  13:00 אני לא מצלצלת היום בשביל לא להפריע אבל אם נשארו לך שאלות תשאלי עוד. בטוח דרורית תענה לך על כל דבר (ל"ת) - ותיקה
20/9/2003  23:13 נילי יקרה, אני משתתפת בצערך... - הוטיקה
20/9/2003  23:25 נילי - מקווה שתדעו ימים טובים יותר. - שרי
21/9/2003  00:44 סליחה סליחה סליחה אם אני חסרת רגישות אבל לא ידעתי אם לפתוח הודעת "מוות" נוספת... - נירה
21/9/2003  09:04 נירה, אני בעד הדגים. - דרורית אמיתי-דרור
21/9/2003  09:34 דרורית, תודה! - נירה
21/9/2003  10:54 לנירה: אם הדגים מתים כל כך מהר - שרה
21/9/2003  21:16 יסמין יקירתי, - נירה
22/9/2003  12:25 הי נירה יקרה - אסנת ש.
22/9/2003  12:28 נירהל'ה מצאתי!! דיון שווה בלי קשר.... - אסנת ש.
22/9/2003  13:54 אוסילה, תודה! אני זוכרת את הדיון הזה, אחלה דיון. (ל"ת) - נירה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש