פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/9/2003 23:25 שרי מאת:
נילי - מקווה שתדעו ימים טובים יותר. כותרת:
לא הייתי לוקחת ללויה - זה מראה קשה - עם כל הבכי, הקריעה, האלונקה עם הגופה וכן הלאה - לוויה יהודית היא לא טקס קל לאנשים מבוגרים לפעמים - קל וחומר לילדה רכה...
כן הייתי לוקחת לשבעה ומסבירה באופן שהיא יכולה להבין בהתאם לעולם המושגים שלה ולשכם..


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/9/2003  11:57 נילי, תנחומי. אני מצרפת משהו שכתבתי בפורום אחר כתשובה לשאלה דומה: על תפיסת המוות אצל ילדים קטנים. - דרורית אמיתי-דרור
20/9/2003  12:59 נילי מתוקה שלי, אמרתי לך שתשאלי בפורום ותקבלי פידבק מקצועי? שלא תדעי צער וניחומים לאלכס (ל"ת) - ןתיקה
20/9/2003  13:00 אני לא מצלצלת היום בשביל לא להפריע אבל אם נשארו לך שאלות תשאלי עוד. בטוח דרורית תענה לך על כל דבר (ל"ת) - ותיקה
20/9/2003  23:13 נילי יקרה, אני משתתפת בצערך... - הוטיקה
21/9/2003  00:44 סליחה סליחה סליחה אם אני חסרת רגישות אבל לא ידעתי אם לפתוח הודעת "מוות" נוספת... - נירה
21/9/2003  09:04 נירה, אני בעד הדגים. - דרורית אמיתי-דרור
21/9/2003  09:34 דרורית, תודה! - נירה
21/9/2003  10:54 לנירה: אם הדגים מתים כל כך מהר - שרה
21/9/2003  12:08 לנילי וגם לנירה - "המוות חשוב לחיים" - יסמין
21/9/2003  21:16 יסמין יקירתי, - נירה
22/9/2003  12:25 הי נירה יקרה - אסנת ש.
22/9/2003  12:28 נירהל'ה מצאתי!! דיון שווה בלי קשר.... - אסנת ש.
22/9/2003  13:54 אוסילה, תודה! אני זוכרת את הדיון הזה, אחלה דיון. (ל"ת) - נירה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש