|
20/9/2003 23:25
|
שרי
|
מאת:
|
|
נילי - מקווה שתדעו ימים טובים יותר.
|
כותרת:
|
לא הייתי לוקחת ללויה - זה מראה קשה - עם כל הבכי, הקריעה, האלונקה עם הגופה וכן הלאה - לוויה יהודית היא לא טקס קל לאנשים מבוגרים לפעמים - קל וחומר לילדה רכה... כן הייתי לוקחת לשבעה ומסבירה באופן שהיא יכולה להבין בהתאם לעולם המושגים שלה ולשכם..
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|